Přihlásit se a přidat příspěvek
  • ROZHODLI JSME PODAT HROMADNOU ŽALOBU PROTI FIRMĚ, budu ráda když se k nám každý připojí, čím více lidí tím lepe. Popřípadě mě kontakujte na email : [email protected]
    Děkuji.

  • tak dnes přišla neuznaná reklamace... pruh přes displej, klasická odpověď mechanicky poškozené... telefon bez známky poškození měsíc starý.... takže se rád připojím k hromadné žalobě... !!!

  • Také mám špatné zkušenosti s reklamací mobilu zakoupeného z e-shopu ATmobil.cz. Mobil se náhodně restartuje, zamrzá displej atd. Předpokládal jsem, že se jedná o problém se softwarem, ale ukázalo se, že jsem se spletl. Po více jak třech týdnech byla reklamace zamítnuta s oddůvodněním "mechanická závada". Vždy jsem si myslel, že mechanicky jde poškodit pouze hardware, a že je takové poškození vidět. V ATmobil.cz na to ale zřejmě mají jiný názor.

  • Prosim lidi kontaktujte me chci se pridat na hromadnou zalobu proti tomuto obchodu mam ten sami problem odeslal jsem telefon vporadku v servisu ho zničili poskodili necim polili a vratili fakt nevim co delat. Telefon stal 12000 vydržel asi 4 mesice a muzu ho vyhodit. Normalne doslo k umyslnemu poskozeni aby do oduvodneni proc reklamaci neuznali mohli napsat ze je mechanicky poskozen. Jako halo kde je ochrana spotrebitele? muj telů 603830476

  • opet sme narazili na neferove jednani této firmy. Také jsme koupili mobilni telefon Nokia E6 a po roce a pul kdy telefon prestal plnit nektere funkce, nabijeni, nefungujici sluchátka atd. jsme telefon poslali na reklamaci. Vysledek jasny, zamitnuto - oxidace. Telefon neprisel do kontaktu s vodou, kdyby ano, byla by zoxidovana cela zakladova deska a ne jen jedno místo v telefonu, ale to je jejich standardni obrana. Po telefonickem rozhovoru mi nebyli schopni vysvětlit co dane zoxidovane místo ovlada, zda to ma primou souvislost na zavadu. Také se clovek teprve ted dozvi, ze telefony opravuje nemecky servis, ze cesky to nevezme, neboť telefony nejsou pro cesky trh ale pro EU potažmo Nemecko. Ale tohle nikde se clovek nedovi, když kupuješ, zaplat a neptej se, ale při reklamaci se ohaneji vsim moznym. Lidi, tento eshop nedoporucuji, radsi si priplatte za telefon prodavany na ceskem trhu nez za nejake levnejsi kdo vi co upravovane pak mobily pro nas trh. Hold dokud tohle bude u nas tolerovano, tak je to spatne. Jinak jsem zvedav na vyjadreni německého servisu, jestli nezmeni názor.

  • Když už telefon přijde do velkýho chladu je dobré ho poté dát alespoň an chvíly do ledničky, aby přechod teplot nebyl tak rychlí. Vodní pára namrzlá v přístroji má šanci se odpařit a ne roztát najednou a způsobit oxidaci

  • Dobrý den,
    nepředpokládáme, že by si tuto naší reakci paní Eremiášová zde přečetla, tedy
    vkládáme jí spíše pro vysvětlení situace ostatním zákazníkům:

    Telefon nám byl vrácen ze servisu bez opravy s vyjádřením technika o zjištěné
    oxidaci v telefonu (pro úplnost vkládáme odkaz na foto zoxidovaného konektoru
    pořízené a dodané servisem).


    http://www.flickr.com/photos/88489542@N05/8079309213/in/photostream

    S tímto vyjádřením paní Eremiášová pochopitelně nesouhlasí a vyhrožuje žalobami,
    trestními oznámeními a dalšími oblíbenými zákaznickými argumenty.

    To, že se 3 týdny dle paní Eremiášové nic nedělo, není neobvyklé - servis řeší i
    další reklamace, nikoli pouze onu jednu. V každém případě, lhůta 30 dnů na vyřízení
    reklamaci byla dodržena.
    Dále, oxidace neznamená nutně "vodu" v telefonu, jedná se spíše o případy, kdy v
    telefonu zkondenzuje vlhkost (např. při přejití z chladného do teplého prostředí, pot
    na tváři atd.)

    Tolik k vysvětlení situace nezúčastněným. Nejedná se o naše pochybení, nýbrž o
    nesouhlas se závazným vyjádřením servisu k reklamaci.

  • 18.9.2012 jsem posílala mobilní telefon na reklamaci-kupovaný v prosinci 2011,telefon přestal nabíjet,odpadával zadní kryt a nešlo stahovat přes USB-3 týdny se nic nedělo,až jsem poslal já email,kdy bude telefon spravený,pak teprve se mě ozvali s tím,že reklamace nebyla uznaná,že je to chyba uživatele s tím,že v telefonu byla voda,u mě telefon vžádném případě nepřišel do kontaktu s vodou a divím se,že na to přišli až po 3 týdnech a ozvali se až ne moji výzvu.Dnes mě napsali že mě telefon pošlou zpět, a chvilku na to mi už pošta poslala sms,že mi telefon doručí,obrovská rychlost,pošta asi sídlí přímo v AT MOBILE-až mi dojde telefon a doufám,že i ze zprávou o reklamaci,podávám stížnost na ČOI,POPŘÍPADĚ I TRESTNÍ OZNÁMENÍ eremiášová

  • potřeboval bych někoho kdo si v tomto obchodě zakoupil Sony Ericsson Xperia mini - zajímalo by mne co vše bylo v balení v obchodě jsem to nikde nenašel a nenašel sem naně ani email

  • Skvělý E-Shop, objednal jsem si to v neděli, v pondělí se mi ozvali a dnes v úterý mám již mobil doma! :)

  • Objednal jsem si mobil typu SE Xperia X8 mobil mi prisel do 5 dni a jeste nefunguje fotak hlasi to ze je pouzivat v jinem souboru i presto ze je vse vypnute!

  • JoeCHlUp: Nemate uplne pravdu protoze s originalnim zarucnim listem si muzete zajit do autorizovane opravny kde vam to musi opravit a pres zadny ehop to nejde, akorat si tam musite dojit :)

  • chtěla bych koupit mobil ale není tam napsáno zda je u toho i nabíječka,sluchátka atd. nevíte zda to k mobilu posílají

  • Objednal jsem si fotoaparát za cenu 6000,-Kč,objednávka byla přijata, týden se mi nikdo neozval, jak pokračuje vyřizování mé objednávky. Po týdnu jsem učinil dotaz, ale bylo mi řečeno, že daný fotoaparát byl již prodán jinému zákazníkovi a že stejný si mohu koupit za cenu 7200,-Kč.
    Ten původní byl levnější prý proto, že neměl záruční list, což u zboží nebylo uvedeno.
    Velmi neseriozní jednání.

  • hoj lidičky takže když jim nazavolám tak nebude žádnej mobil???

  • Tak to já mám lepší zkušenost : chtěl jsem si objednat přes internet, ale ať jsem dal do košíku co chtěl, pořád mi to psalo, že je prázdný. 2. den jsem tam zavolal. Přijali moji objednávku s tím, že do týdne mám telefon doma. Jaké bylo moje překvapení, když mi další den přišel email, že si ho musím objednat znovu přes internet. Budiž, objednal jsem. A týden uběhl jako voda a nic. Objednávka je stále ve stavu zpracování a těžko říct, jak dlouho ještě bude. Měl to být dárek dceři k narozeninám, ale mám pocit, že vánoce budou dřív. Takže kašlu na ně. Našel jsem tentýž telefon ještě levnější u jiné firmy a objednal ho tam. Zdravím všechny v AT mobilu.

  • ahoy lidi mě na nich nejvíc štve jak jim to strašně dlouho trvá je to příšerný :-(

  • Tak to máš dobrý! Oni jsou totiž povinný Ti to prodat za takovou cenu, za kterou sis to objednávala. Já měl jednou podobnej problém, ale absolutně obráceně. Objednal jsem si telefon, pak ho zlevnili a já musel zaplatit tu starou vyšší cenu. Sice jsem moh objednávku zrušit a udělat ji znova, ale to mě tenkrát vůbec nenapadlo. Takže ty bys měla být ještě ráda, nevím o kterým telefonu je řeč, ale pokud ho zdražili, tak ho zřejmě za tu tvoji původní cenu už nikde jinde neseženeš, radši bych tu tvoji objednávku nerušil, i kdyby si měla čekat třeba měsíc.. ..což doufám, že v tvým případě nebude trvat tak dlouho :-)

  • já jsem si objednala 11.2.2010 mobil, teď čekám jestli mi přijde, ale pokud mi do týdne nepřijde tak to balím, stornuju a kupuju mobil jinde...sice mají levné ceny, ale to si radši připlatím a budu mít záruku, že mi mobil v pořádku rychle přijde... a navíc teď ten mobil zdražili o stovku...já doufám že mi to nepřipočtou, protože jsem si ten mobil objednala dříve než ho zdražili...a v e-mailu mám napsanou tu starou cenu... volat jim nechci, oni by měli zavolat mi...

  • JoeCHlUp: P.S.Omlouvám se za chyby, bylo to psané v rychlosti :).