Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Dobrý pomer cena a výkon
-
Nedoporučuje obchod
Zboží nekvalitní, chybí součástky, šuplíky nakrivo predvrtane,
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Levný nábytek
- Ucházejicí kvalita
- Akce
- Doprava je kámen úrazu
Pokud nekupujete neco velkého tak ok. Kdyz sedacku nebo neco tezkeho tak bude problem s dopravou.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlé, velký výběr.
-
Doporučuje obchod
- kvalita
- nízká cena
- Pomoc při nakládání zboží
-
Doporučuje obchod
- Rychle, levne, velky vyber, ochota
-
Doporučuje obchod
- Spokojenost.rychle vyzvednuti
Jsem spokojenej nakoupim znovu
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- dobrý výběr zboží
- zatím se zdá, že kvalitní nábytek (snadná montáž, kvalitní plánek)
- rozumné ceny
- pěkný design
-
Doporučuje obchod
Vše v pořádku
-
Doporučuje obchod
- Vše proběhlo v pořádku.
- Nic proti nemám.
Vše rychlé, ochota s naložením, tohle se maloo kde vidí.
-
Doporučuje obchod
Dopravce by se měl, nebo spíš musí, vyvarovat doručování zboží v poškozeném obalu
-
Doporučuje obchod
- Rychlost
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Kvalita
- Rychlost dodání
- Žádné
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží rychle připraveno k výde
- Zboží není příliš kvalitní
Obchod jako takový v pořádku, zboží rychle připraveno, vyzvednutí bez problémů, avšak zakoupená skříň má vady - odlupující se fólie na dřevotřísce, uštípnutá polička atp.
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
velmi se omlouváme za vzniklou nepříjemnou situaci, která bohužel může nastat.
Doporučujeme Vám obrátit se na naše reklamační oddělení, kde Váš problém v co nejkratší době vyřeší.
Doporučujeme vyplnit reklamační formulář na našich stránkách:
https://www.asko-nabytek.cz/reklamace
S pozdravem
Vaše ASKO – NÁBYTEK -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Zboží dorazilo za 2 dny super. Jen bohužel mám stejné pravé dvířka od komody. Tak uvidím jak dlouho bude trvat reklamace.
-
Doporučuje obchod
Sortiment zboží odpovídá současnému stavu trhu s danou „komoditou“, pro běžné účely vyhovující. Chtělo by to ovšem zlepšit zákaznický servis – tzn. k dané posteli není na internetu a ani nebyl dodán návod na smontování, což významně zkomplikovalo kompletaci výrobku (vyžadující použít náhodně nalezený návod k podobné posteli a vzhledem k obsahu montážního materiálu řešit tuto věc jako logickou hru s ne zcela 100% úspěšností). Stejně tak by měla být v eshopu (stejně jako při návštěvě kamenné pobočky společnosti) možnost připlatit si dopravu s vynesením výrobku do domu i smontování.
-
Doporučuje obchod
Vše v pořádku
-
Doporučuje obchod
- Kvalita
- Rychlost
- Komunikace
- Přesný popis produktu
-
Nedoporučuje obchod
- Chybejici dily
- Poskozene dily
Zakouoeny 3 komody a u kazde nejaky problem!
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
děkujeme Vám za nákup ve společnosti ASKO – NÁBYTEK a poskytnutou zpětnou vazbu formou dotazníku. Omlouváme se za negativní zkušenost s nákupem.
Doporučujeme Vám obrátit se na naše reklamační oddělení, kde Váš problém v co nejkratší době vyřeší.
Prosíme o vyplnění reklamačního formuláře na našich stránkách:
https://www.asko-nabytek.cz/reklamace
S pozdravem
Vaše ASKO – NÁBYTEK -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
vše v pořádku