Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodejce v Plzni nechce poradit zákazníky, mimo obsluha zákazníky, povídej mezi sebou, když něco se zeptá, jsou otrávení a dají pocit, že otravujeme.
    Do Asko jedu na nouze a jako poslední možnost

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za nákup ve společnosti ASKO – NÁBYTEK a poskytnutou zpětnou vazbu formou dotazníku.
    Omlouváme se Vám za nepříjemnou situaci ze strany našich prodejců na pobočce v Plzni.
    Váš podnět jsme předali vedoucí pobočky ke sjednání nápravy.
    Ještě jednou přijměte omluvu za negativní zkušenost s nákupem a věříme, že Váš případný příští nákup spojený s našimi službami proběhne k Vaší plné spokojenosti.

    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    poslali rychle

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • pozor na poštovné zdarma, v den doručení volají v 9:06 ze kolem 10 to dovezou, zásilka vážila 190 kg. Zboží poškozené vysokozdvižným vozíkem, zboží reklamuji

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a za zpětnou vazbu formou našeho dotazníku.
    Naše reklamační oddělení je již s Vámi v kontaktu a s reklamací se intenzivně zabývají.
    Omlouváme se za negativní zkušenost s nákupem a věříme, že Váš případný příští nákup spojený s našimi službami proběhne k Vaší plné spokojenosti.

    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dodáno poškozené, řešíme reklamaci - další více náklady s dopravou a montáží.

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za vzniklou situaci, která bohužel může nastat. Vidíme, že jste ještě reklamaci nepodal.
    Doporučujeme Vám obrátit se na naše reklamační oddělení, kde Váš problém v co nejkratší době vyřeší.
    Doporučujeme vyplnit reklamační formulář na našich stránkách:
    https://www.asko-nabytek.cz/reklamace

    S pozdravem
    Vaše ASKO – NÁBYTEK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Obchod Asko doporucuji, jak kamennou prodejnu, kde nam plne venoval pan prodavac, tak i eshop. Kdyz nesla internetova platba z nejakeho duvodu, tak mi z eshopu zavolali, poslali mi dalsi odkaz, kde to slo zaplatit a zbozi jsem hned mohla vyzvednout. Dekuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vždy vše v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • vše v pořádku, doporučuji
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • jeden dřevěný kolík byl nekompletní (odštíplý) a chyběla jedna plastová krytka na šroubek.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, ochotný a příjemný personál
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dobrá komunikace, ochotný personál, rychlé dodání
    • Nevím
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Asko Tábor, super. Ochotný a trpělivý personál

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vstřícnost personálu
    • Rychlost vyřízení objednávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super rychlé doručení zboží a dobré ceny
    • Například u výběru postele by mohl být doporučen rošt i matrace.
  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhé dodací lhůty (v mém případě uvádějí 6-10 týdnů).
    • Velmi drahá doprava (500 Kč bez ohledu na vzdálenost)
    • Nemožnost vyzvednout zboží na pobočce v Hradci Králové, i když tam byl výrobek vystaven.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost a kvalita služeb,v pátek jsem objednala zboží na prodejnu a v sobotu bylo k vyzvednutí

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v pořádku