Přihlásit se a přidat příspěvek
  • V Asku už si nekoupíme ani hrneček. Objednali jsme si kuchyň. Paní u které jsme dělali návrh nám lhala o termínu, do smlouvy napsala pak něco úplně jiného (budiž, nezkontrolovali jsme). Montáž od nich byla jedna velká katastrofa, nejenom že dva Neználkové zničili půl kuchyně, navíc byly dodány už vadné díly. Reklamace, další čekání na díly pak na opravu. A teď po necelých dvou letech se nám lamino začíná vlnit nad sporákem a reklamace zamítnuta, že dvířka špatně používáme nebo skladujeme????! Nevím kde by se jinde asi tak měla "skladovat" dvířka od skříňky na digestoř, než nad sporákem a jak se asi tak vyhnout tomu, že z vaření jde teplo a pára, i když je opuštěná digestoř. Si snad dělají už srandu, asi je kuchyň jen na ozdobu, vařit se v ní nesmí, protože to nevydrží! Celé Asko jsou jedni velcí podvodníci! UŽ NIKDY NIC!

  • Aby si potencionální zákazník prodejního řetězce ASKO NÁBYTEK udělal představu o tom, jak může probíhat řešení reklamace vadného dílu (konkrétně: prohlé dvířka u šatní skříně), zveřejňuji komunikaci mezi zákazníkem a výše uvedenou firmou:



    zákazník prostřednictvím internetového formuláře :

    Důvod reklamace: Mírné prohnutí (na fotce to nejde příliš vidět, nejlépe to jde vidět, když se člověk podívá na dvířka zespodu) jedné části prostředních dvířek u šatní skříně. To způsobuje nemožnost dovření skříně a zároveň to odírá šuplík, který je pod dvířky, ten následně také není možné dovřít.



    ASKO NÁBYTEK:

    Dobrý den,

    Vaši reklamaci ze dne 30.3.2023 na šatní skříň Chicago jsme nuceni zamítnout.

    Odůvodnění:

    Z fotografií je zcela patrné, že se jedná neodbornou montáž. Panty je potřeba seštelovat, aby se dveře vyrovnaly.

    Je potřeba mít skříň ukotvenou ke zdi.

    Toto není důvodu k reklamaci.

    Z tohoto důvodu reklamaci zamítáme.

    Děkuji

    Xxxxxx



    zákazník:

    Dobrý den, pane Xxxxxx,

    se vší úctou k Vám si troufám prohlásit, že Váš závěr a tvrzení je naprostý nesmysl. Ze zaslaných fotografií s minimem informací a bez podrobné prohlídky výrobku rozhodně nelze dělat jednoznačné závěry. Doufám jen, že Váš způsob vyřízení reklamace není způsoben neochotou a nekompetencí.

    Reklamované zboží "šatní skříň Chicago", je skříň se čtyřmi dvířky. Dvě krajní dvířka jsou vyrobená z prosté laminované dřevotřísky. Dvě prostřední dvířka jsou totéž, s tím rozdílem, že je na přední straně každého dvířka nalepeno téměř po celé ploše skleněné zrcadlo. Při montáži a vyrovnání celé skříně dne 15. 9. 2021 a následném seřízení dvířek zkušenou osobou, byla celá skříň včetně funkce všech čtyř dvířek i šuplíků v bezvadném stavu. Průhyb pouze dvou vnitřních dvířek se začal projevovat až časem a postupně (navíc dvířka jsou prohlá samostatně i když se odmontují ze skříně). Dvě krajní dvířka, která jsou v pořádku a fungují dodnes, byla seřízena naprosto stejně jako ta vnitřní se zrcadlem. Tím, jak se postupně dvířka stále víc prohýbala a zároveň se používala, vznikalo pnutí, které způsobilo uvolňování vrutů, pomocí kterých jsou přichyceny panty dvířek k tělu skříně. Proto celá dvířka mají tendenci klesat pod vahou zrcadel a drhnout o šuplíky umístěné pod nimi.

    Jelikož se prohla, a to postupně jen ta vnitřní dvířka na kterých je přilepeno zrcadlo a navíc způsobem, že zrcadlo se nachází na opačné straně hřbetu průhybu (průhyb činí 13 - 15 mm !), se domnívám, že ohýbání dvířek bylo způsobeno postupným vyrovnáváním vlhkosti materiálu dvířek a okolního vzduchu. Jinými slovy: při výrobě byla dřevotříska přesušená a při dlouhodobém pobytu v běžné pokojové vlhkosti vzduchu (cca 55%) se začala při nabírání vlhkosti roztahovat. Jenže na jedné straně dřevotřískové desky je nalepeno skleněné zrcadlo, které zabrání jedné straně desky se roztáhnout, a tudíž se deska zákonitě prohne.

    Domnívám se, že toto je tak nezpochybnitelný argument, že se nedá jen tak lehce jako ve Vaší předchozí odpovědi odbýt. Proto Vás žádám, abyste tuto reklamaci nebral na lehkou váhu a odvedl svou práci profesionálně. Mám zato, že jsou i další možnosti, jak se domáhat zákaznických práv.

    Děkuji za Vaši ochotu.

    S pozdravem

    Xxxxxx Xxxx



    ASKO NÁBYTEK:

    Dobrý den,

    děkuji za Vaše vyjádření.

    Po posouzení reklamace jsme nuceni sdělit, že na zamítnutí reklamace nadále trváme.

    Děkuji

    Xxxxxx



    zákazník:

    Dobrý den,

    mohu prosím znát důvod opětovného zamítnutí reklamace?

    S pozdravem

    Xxxxxx Xxxx



    ASKO NÁBYTEK:

    Dobrý den,

    Důvod zamítnutí reklamace: Neodborná montáž zákazníka.

    Vada byla způsobena kupujícím a vznikla mechanickým poškozením.

    Xxxxxx



    zákazník:

    Dobrý den, pane Xxxxxx,

    Vaše odpověď mi připadá příliš stručná a obecná. Není z ní patrné, kde přesně by měla při montáži nastat chyba, aby se dvířka takto prohla. Mohl bych Vás proto požádat o podrobnější vysvětlení?

    1. Vysvětlete mi prosím detailně mechanizmus, jakým se dvířka poškodila.

    2. Odpovězte mi, prosím, na otázku, proč se dvě prostřední dvířka se sklem prohly a dvě krajní beze skla zůstaly rovné, když byly všechny čtyři dvířka montovány naprosto totožným způsobem?

    Děkuji za Vaši odpověď.

    S pozdravem

    Xxxxxx Xxxx



    zákazník současně píše na info firmy ASKO NÁBYTEK:

    Dobrý den,

    jsem naprosto nespokojen se způsobem vyřízení reklamace zakázky č. 4892824.

    Mohu Vás požádat o kontakt na nadřízenou osobu, která odpovídá za správnou činnost reklamačního oddělení?

    Děkuji za Vaši ochotu a pochopení.

    S přáním hezkého dne

    Xxxxxx Xxxx



    ASKO NÁBYTEK posílá kontakt na manažera e-shopu, který ale zákazník nevyužívá.



    ASKO NÁBYTEK:

    Dobrý den,

    Na posouzení k Vám pošleme servisního technika.

    Prosím upřesněte na jaké adrese se skříň v současné době nachází a telefonicky kontakt pro domluvení termínu návštěvy.

    Děkuji

    Xxxxxx



    Následuje návštěva servisního technika, který konstatuje vadu na straně výrobce. Reklamace je uznána. Výrobce posílá nový náhradní díl (2 ks dvířek).

  • nekupovat
    plánované kuchyňské lince po 3 měsících čekání chybí madlo a dodali nefunkční sety svítidel. Reklamace trvá 2,5 měsíce, dovoláte se pouze na call centrum a dozvíte se jen, že sa ospravedlňujů.

  • Chtěla bych poděkovat zaměstnancům Asko Olomouc oddělení kuchyní. Krásně mi naplánovali atipickou kuchyň. Byli velmi milí, vstřícní a ochotní. Na žebříčku hodnocení bych dala plný počet hvězdiček. Ráda se do Aska budu vracet k dalšímu nákupu. Všem doporučuji. Děkuji E.H. Hostice

  • Řešili jsme kuchyň přes on-line objednání 3d návrhu. Převzala to paní Pecková. Byla moc milá. navrh a následující změny, dle našich přání, probíhaly rychle a přesně. Všechno vysvětlovala, a snažila se vyhovět.

  • Hrozná zkušenost. Absolutně nedoporučuji nic kupovat. Objednala jsem si drahé skříně. Čekala jsem na dodání 3 měsíce a po doručení zjistili, že jim chybí díly na sestavení skříně, takže jsem zase čekala 2 měsíce na dodání. Na informace ohledně stavu reklamace jsem se musela doptávat sama. Nikdo mě neinformoval. Po 2 měsících mi dodali chybějící díly a opět jeden špatný díl, takže opět reklamace + nesplnění reklamační doby (takže čekání opět 2 měsíce). Po 3/4 roce mám konečně materiál, který jsem si objednala. Paní vedoucí v Asku v Havířově arogantní. Když jsem chtěla kompenzaci za to, že jsem si musela 2krát brát volno kvůli montáži jejím špatně dodaným materiálům, řekla mi, že nemám na nic právo. Absolutně neprofesionální jednání se zákazníkem. Místo uznat svou chybu, tak mi řekla, že toto je objednávka na zakázku a co jsem čekala? Dopravce, co zajišťovala společnost Asko taky katastrofální. když přijeli dva pánové, tak ani nevylezli z auta a už věděli, že to nepůjde vynést (do 2. patra). Pak se mi opírali o stěnu, že jsou unavení. S ASKO NEJHORŠÍ OBCHOD JAKÝ JSEM ZAŽILA.

  • Chtěl bych upozornit budoucí zákazníky řetězce ASKO, aby se tomuto řetězci raději vyhnuli a ušetřili si tak nervy. Mluvím z vlastní zkušenosti, kdy jsem zakoupili sedací soupravu, která se zdála na první pohled hezky zpracována ani cenově nebyla nejlevnější. Šok nastal o rok a čtvrt později, kdy sedací souprava je prosezená a je cítit její konstrukce. Rád bych upozornil, že sedací soupravu využíváme sporadicky a především pro návštěvy. Ze strany ASKO a jejího (nejspíše Polského) dodavatele byla reklamace zamítnuta z důvodu opotřebení. To dnes sedačka nevydrží déle než rok? Možná ano, ale ne z ASKA. NEDOPORUČUJI!

  • Koupili jsme zde židle k jídelnímu stolu. Tedy zaplatili a zboží nám nebyli schopni dodat v domluveném termínu, který měl být 2-3 týdny. Paní na pobočce při prodeji nám řekla a ukázala, že jsou skladem v Trenčíně a dodání bude dva až tři týdny, ale na papíře nám zakryla skutečnost, že dodání může být až do K.T. (kalendářních týdnů) 8.
    Po uplynutí tří týdnů jsme ještě pár dní navíc čekali.
    Nikdo se nám neozval a tak jsme volali respektive,dovolali jsme se asi na 30ty pokus, a bylo mi řečeno, že židle nejsou, ale prý pozjišťuje a dá mi ještě v ten den vědět, když se delší dobu nic nestalo zajeli jsme osobně.
    Přijeli jsme na pobočku a tam nám bylo řečeno, že je to chyba naše. Po nějakém "vysvětlení" a trošku slovní přestřelky, nám paní řekla, že možná přijede v pátek auto, ale nemůže garantovat, že právě naše židle v něm budou. Nemůžou to údajně zjistit a komunikují s nimi jen mailem a oni neví ani co vlastně vozí. (V dnešní době absolutně nepochopitelné). A nebo, že je možné, že to poskládají z více skladů co půjde ale nemůžou garantovat dodání do termínu. Po tomto už jsme byli naprosto rozhodnuti, že chceme určitě peníze zpět a zakoupíme jinde. Vyžádali jsme si paní vedoucí, ale bylo nám řečeno, že ona má teď úplně jinou práci, byla ve vedlejších dveřích a neměla ani tu slušnost zvednout zadek a přijít vyřešit vrácení peněz a přijmout stížnost. Když jsme požadovali vrácení peněz, zeptala se paní prodavačka zda to nechceme vyměnit za voucher k nákupu čehokoliv jiného v jejich obchodě (To jen k pobavení).
    Takže s obchodem máme hodně špatnou zkušenost a už nikdy tam nic nechceme koupit a obchod určitě nedoporučujeme!!

  • 25.3. objednán Konferenční stolek Universal 112-60, saténový ořech a Široká komoda Boom, saténový ořech/hnědá, 175 cm. Vše předem zaplaceno a dnes tj. 21.9. pořád nic!!!!!!! Příště už přes eshop ani tu pi.......

  • Dodací doba je dlouhá ale budiž. Přepravní služba DHL 700kč za dopravu pc stolu. Naskladněno nedele a doručeno ve čtvrtek..Kurýr bez ohledu jestli chodíte do zaměstnání zavolá 10 minut před dodáním (to je jejich v den doručení budete informováni kurýrem) Nábytek má uplně jinou barvu než na webu Asko..Když už sem se smířil se vším zjistil jsem že chybí 24 vrutů a to jsem ted začal sestavovat šuplíky (takže kdoví co ještě přijde)..takže zítra do Obi..Jsem docela splachovací ale tohle je fakt hnus..Připravte si pevné nervy

  • Koupila jsem si konferenční stolek v Asko nábytek. Stůl nejde sestavit protože má jiné velikosti šroubů než by měl být. Teď nemám ani peníze ani stůl a musím čekat na vyřízení reklamace. Nechápu proč nejde vrátit vadné zboží ? Pokud si koupím cokoliv jiného a hlavně jinde než v Asko nábytek a doma zjistím že zboží je vadné, vrátí vám peníze a nebo vymění zboží. Asko už nikdy víc!!!!!!!

  • Koupili jsme zde konferenční stůl. Doma při rozbalení jsme zjistili chybějící a vadné díly. Poslali jsme reklamaci přes jejich web, ale nejspíš měli něco lepšího na práci, když nám odpověděli až za 3 týdny.

  • Zakoupena sedačka za 40 000. Měsíc jsme čekali na dodání kvůli látce z tzv. nanovlákna.
    - Milé nanovlákno se začalo v okolí švů rozpadat ani ne po roce, reklamace neuznána.
    - Údajnou vlastností nanovlákna mělo být snadné čištění. Leda tak ve snu.
    - Dřevěná konstrukce zásuvek pod sedačkou se rozpadla týden po uplynutí záruční lhůty.

    Tady může nakupovat snad jen masochista.

  • Před rokem koupený dětský nábytek. Komoda se rozpadla, že se nedala už opravit. Skřín, poličky vše se špatně zavírá. Velice nekvalitní nábytek Česká výroba. Už nikdy nic nekupovat v Asku!!! Velké zklamání.

  • Objednali jsme si kuchyň od Aska přišla poškrábaná a ještě lesklá dvířky místo matná nechápu kdo to balil ..na nálepkách je germany..to se mi nechce ani věřit že to je z Německa připadá mi to že je to výroba z Polska ...hrůza

  • Zákaznická linka je katastrofa - paní na české zákaznické lince je cizinka, která umí sotva česky.
    Prodejna v Plzni je podle mě bez problémů - ochota, úsměv, rychlost, prostě pohoda.

  • Varuji všechny před touto společností. Zboží přivezl řidič, který odmítl dvě křesla dovést až do domu. Přitom se jedná o dům beze schodů. Zboží složili před bránu (plot)a řidič odmítl odnést do domu. Po telefonním rozhovoru se zákaznickým servisem mi bylo sděleno, že jsem si nezaplatit vynášku do domu. O jakou vynášku se jedná, když vše je ve stejné rovině???

    Rosťa

  • 13.9.2018 jsem objednala postel včetně nočních stolků. Chyběly záda od nočních stolků, což jsem ihned reklamovala. Není možné se dovolat, na e-mail odpoví až za pár dní... Dnes - po 2 měsících mi konečně přišly záda, ALE od postele! Ne od nočních stolků... Žádný e-mail, že něco posílají, nic. Takže zase asi budeme muset další 2 měsíce čekat.... Nic si tu nekupujte! Je to moje nejhorší zkušenost! Tohle se mi ještě nestalo...

  • Firma Asko e-shop je neuvěřitelně strašný shop. Tří týdny než pošlou výrobek. A když pošlou tak zničený, omlácený a poškrábaný. Na reklamaci absolutně kašlou. Ani po 40 dnech nic vyřìzeneho. Nikam nemůžete zavolat. Jenom e-mailem , ale než se uráčí odepsat trvá dny. Měsíce se snažím ó to aby mi vrátili peníze. A absolutní nezájem. Pokud máte rádi své peníze rozhodně si nepořizujte nic v Asko nábytek.

  • Neuvěřitelnejch jednapadesát dní trvalo firmě dodat sedací soupravu ve třech kusech,křeslo menší a větší pohovka.Tady si nekoupim ani dřevěný hovno.