Přihlásit se a přidat příspěvek
  • I já se podělím se zážitkem :D
    Objednal jsem mrazák a protože nabízeli i dárek (tablet),
    tak jsem se rozhodl pro andrea shop.
    Mrazák se zpožděním dorazil, ale bez dárku i přesto, že ho vypsali do objednávky i do dodáku.
    Když jsem chtěl reklamovat objednávku, tak jsem narazil - mail nejde doručit, telefonem se sice dovoláte na automat, ale nikdo to nezvedá a když se proklikáte až k reklamacím, tak sám zavěsí.
    Rozhodně nedoporučuji - používají špinavé triky a doufám, že se jim jejich činy mnohonásobně vrátí

  • mate dobre vlozky

  • cc

  • Tak i mne došla trpělivost a musím konstatovat,že Andrea Shop je něco co bych asi očekával směrem ještě dál od nich na východ. V jisté době jsme byly na tento přístup zvyklí. Dnes je to tragedie. Objednal jsem měsíc před vánoci a apalevol na doručení do vánoc. Prý žádný problém. Zboží prý je skladem tak jak je uvedeno na webu. Za dva dny email a zboží ještě nebylo odesláno není skladem. Bude za 14 dní a pošleme soukromou kurýrní službou a určitě garantujeme doručení do vánoc. Ani za 14 dní se nikdo neozval. Prostě zapoměli. Tak jsem se ozval sám. Ano máme skladem hned odesíláme. Dodáme do vánoc. Nedodali a od té doby již ani nekomunikují.Nabízí elektroniku a bílé elektro které nemají skladem a dle zjištění dováží od někud bez českých manuálů a tak dle mého názoru i podivným původem. No překvapení pod stomeček už zničili tak počkám ještě pár dní a pak ať si to nechají. Lidi pozor! Ne vždy dobrá cena znamená,že budete spokojeni. Já kdybych dal o 100Kč více tak jsem měl dárek dávno předaný a vše bylo jak má být.Holt naši bratři. Stále je na ně stejný spoleh jako za komančů.

  • Tento e-shop a má zkušenost s ním je to nejhorší, co jsem zatím s e-shopy zažil. Zákazníkům lžou, slibují termíny, které nedodržují, nemají zboží, o kterém tvrdí, že mají skladem, chtějí peníze dopředu za nekompletní dodávku atd. atd. Pokud se někdo chcete o těchto šmejdech dozvědět víc, dopručuju přejít na heureka.sk a zkouknout diskuse tam, uvidíte co je Andreashop zač.

  • absolutně vás nedoporučuji...komunikace nulová...tel nikdo nezvedá...na maily nereagujete...poslední mail byl,že zboží bylo doručeno...a už čekám více jak týden...katastrofa...a to garantujete doručení do 48h...

  • Prosim Vas, rad kvuli cene od Vas pracku koupim, ale chci vedet zdali je zbozi urceno pro cesky trh! Prave kvuli levne cene se domnivam, ze je zbozi pro vsechny v EU!!! Dekuji za odpoved . [email protected]

  • Dobry den, prisim Vas ikdyz jste slovensky obchod dostanu zbozi v cestine? Konkretne u pračky elektrolux, jestli bude LCD v cestine? Navod byt nemusi.ten si stahnu.Dekuji za odpoved Zdenek.Strakonice

  • Dobrý den, 15.7. 2014 jsem si u vás objednával paměťovou kartu a ještě mi nepřišla.To jako vám trvá měsíc než se vaše zboží dostane k zákazníkovi? prosím o vysvětlení! číslo objednávky je 17321.

  • Ráda bych si iu vás objednala zboží, máte velice příznivé ceny. Bohužel, odrazuje mne od toho často zmiňovaný problém od zákazníků, kteří si u vás již něco objednali a mají velice negativní zkušenosti s vyřizování reklamací a ve špatném kontaktu s vámi. Prosím o vaše stanovisko. Pokud vás budu potřebovat kontaktovat, příp. reklamovat zboží, bude kontakt s vámi bez problémů? Podle příspěvků zákazníků tomu tak, bohužel, není. Děkuji za informaci.

  • Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat, jakým způsobem funguje záruka u bílého zboží zakoupeného u tohoho slovenského shopu -nějaké praktické zkušenosti. Tzn. v případě, že se mi porouchá v záruční lhůtě např. myčka Electrolux, tak výrobek bude muset putovat do nějakého slovenského autorizovaného servisu Electrolux anebo je schopen vzít odpovědnost na sebe Electrolux český ?

  • Roman Schneider: to asi envyřešíš, je to slovenský eshop ;) to, že neumíš vygooglit návod je taktéž tvůj problém.

  • koupil jsem před vánoci kuchynský robot a nemá cz návod, nikdo neodpovídá komunikace na bodu 0.
    nedoporučuji, budu řešit přes ČOI

  • SNAŽÍM SE VÁM DOVOLAT OHLEDNĚ REKLAMACE BEZVÝSLEDNĚ,NA MAILY NEREAGUJETE TAKOVÉ JEDNÁNÍ POVAŽUJI ZA SPROSTÉ,ZVAŽUJI STÍŽNOST U OBCHODNÍ INSPEKCE.

  • Dobrý den, chtěla bych si ve Vašem internetovém obchodě objednat 3D brýle , mám dotaz , jesti platí doprava zdarma i pro zákazníky z ČR a jesti můžu platit až po doručení, tedy na dobírku.
    Děkuji za odpověď.

  • ZASLALA JSEM vAM REKLAMAČNI FORMULAŘ NA DIGESTOŘ KTEROU JSTE MI POSLALI DOŠKRABANOU,PROSIM O RYCHLE VYŘIZENÍ,VAŠE TEL.KOMUNIKACE JE JEDNO VELKE NEŠTESTÍ,ČLOVEK ČEKA NA HOVOR I 10 MIN.RADA BYCH MELA DIGESTOŘ NEBO SPÍŠE VRACENE PENÍZE CO NEJDŘÍV,NEBO BUDU NUCENA RAZNEJI ZAKROČIT,NIKDY VICE BYCH U VAS NENAKOUPILA.

  • anysek91: Máme úplně ten samej problém. Komunikace s timhle obchodem je nejhorší co jsme zatim zažili.

  • Dobrý den, přisel mi E-mail ,,Připomínky k objednávce:
    Dobrý deň prajem, pokúšala som sa Vám dovolať 16.09.2013, žiaľ neúspešne, prosím kontaktujte nás na tel. čísle 031 590 18 18 v pracovných dňoch od 09:00 do 16:30 ohľadom ďalšieho postupu, pred kontaktom si pripravte číslo Vašej objednávky " a od ponděli se tam snažím dovolat a bezvýsledně. Chci se jen zteptat asi mi pošlou baliček i když se snimi telefonicky nespojim.

  • Zkušenost mam, dovolat, ani poslat email nelze.Zkoušel jsem to 4 dny.Jediná možnost jak obchod kontaktovat je vytvořit druhou objednávku, do poznámky napsat proč byla vytvořena, vzít si do ruky telefon, ignorovat okolí a čekat až zase zavolají.To se mi osvědčilo, jiná možnost jak je kontaktovat není.

  • Dobrý den, máte někdo zkušenost s tím, zda je možné se jim dovolat? Po objednání zboží mi volali, bohužel, jsem nebyla u telefonu a zanechali mi mail, abych jim zavolala já, zkouším to už třetí den....