• Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekompetentnost

    Nevyužívat

    Reakce obchodu AMÁTA

    Dobrý den,
    objednal jste v době, kdy byl obchod přes vánoční svátky uzavřen, přesto jsem Vám odpověděla. Produkt, který jste si vybral, byl již doprodán, a proto Vám bylo nabídnuté jiné srovnatelné zboží. Ještě dokonce za nižší cenu a ještě s polovičním poštovným. Na mail jste však již nereagoval. Takže se tedy ještě jednou omlouvám, ale snažila jsem se udělat maximum.

    Pěkný den
    Milena Janáková, www.amata.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • skladový systém

    Reakce obchodu AMÁTA

    Vážený anonyme,
    za vzniklou obtíž jsem se Vám osobně omluvila a nabídla Vám velkorysé "odškodnění", které jste odmítla. V podstatě jste mne ani nenechala domluvit. Na rizika doprodání nějakého produktu upozorňuji zákazníky v podmínkách prodeje a Vy s nimi potvrzením objednávky souhlasíte - zaškrtnete políčko, že jste se s nimi seznámila. Zřejmě jste je nečetla. Někdy je na skladě jen jeden nebo dva kusy produktu, ale během chvíle ho objednají dva nebo tři zákazníci. Informace o stavu skladu jsou upravovány každý den večer, takže pokud se náhodou stane, že se něco doprodá dopoledne, kdy balím balíky, na e-shopu se to bohužel projeví až večer. Mezitím se výjimečně může stát, že si to objedná ještě jiný zákazník. Pokud se tak stane, řeším situaci vždy ke spokojeností zákazníka i za cenu vlastní ztráty. Vám bohužel i taková nabídka nevyhovovala, tak se nedá nic dělat.
    Ještě jednou se Vám omlouvám. Na kvalitu komunikace jste si však, myslím, stěžovat nemusela. Volala jsem Vám 3x, než jste mi vůbec telefon zvedla. Pak jste mne ani nenechala domluvit a hovor ukončila s naštvaným oznámením, že objednávku rušíte. Na e-mail jste nereagovala vůbec. Z mé strany jsem udělala opravdu maximum a udělala bych více, pokud byste mne nechala.
    Mrzí mne, že to tak dopadlo a že nejste spokojená. Naštěstí jste výjimka, která snad bude potvrzovat pravidlo:-)

    Přeji Vám pěkný den
    Milena Janáková, www.amata.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Základní nedostatek shledávám v nepřiložení absolutně žádného dokladu typu faktura, objednávka, záruční list.

    Reakce obchodu AMÁTA

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení a omlouvám se za zapomenutí vložení faktury do balíku. Faktury jsou přikládány do každého balíku, pokud tomu ve Vašem případě nebylo, bylo to jen opomenutí - v tom shonu, který je nyní kolem školních batohů a aktovek se to prostě mohlo stát. Ještě jednou se omlouvám. Pokud byste se ozvala například mailem, okamžitě by Vám byla faktura zaslána. Jsem tedy ráda, že jsem se to dozvěděla alespoň takto a fakturu ihned posílám poštou.

    Pěkný den
    Milena Janáková, www.amata.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost v dodání

    Reakce obchodu AMÁTA

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení, i když nechápu, proč nedoporučujete dalším zákazníkům, když vše hodnotíte pěti hvězdičkami. Snad se jedná jen o překlep.

    Pěkný den
    Milena Janáková, www.amata.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží objednala manželka, hned druhý den jsem našel tento výrobek dostupný v jiném obchodě asi o 400Kč lacinější.

    Reakce obchodu AMÁTA

    Vážený zákazníku,
    Vaše nespokojenost s cenou mne mrzí, avšak nikdo Vás nenutil zboží zakoupit, proto nepovažuji tuto výtku vůči obchodu www.amata.cz za oprávněnou.
    Jednalo se o zboží, kde jsme smluvně vázáni s dodavatelem dodržovat prodejní ceny, obchody, které takto nečiní a nabízejí toto zboží levněji, smlouvu porušují. Také bych ráda prodávala tento sortiment za nižší ceny, ale jistá pravdila jsou pro mne svatá a proto jsou ceny takové, jaké jsou.

    Přeji pěkný den
    Milena Janáková
    www.amata.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nabízí zboží, které neprodává!!! Ostatně jako většina E-shopů Není to klamání spotřebitele...?

    Reakce obchodu AMÁTA

    Dobrý den,
    děkuji za Váš názor. Za nedostupnost zboží jsem se Vám jistě již osobně omluvila. Není bohužel v mých silách uhlídat stoprocentně změny v nabídce všech dodavatelů. I když se to snažím každý den večer aktualizovat, nemohu vyloučit, že ihned po mé úpravě informací, nedojde opět ke změnám na straně dodavatele. A to nehovořím o tom, že ani dodavatelé kolikrát nemají informace aktualizovány. Musím se tedy zastat i ostatní e-shopů. Jistě nemáme nikdo zájem na tom klamat zákazníka. Pokud by to tak bylo, nabízela bych toto zboží i dále. Ale jak sama jistě víte, okamžitě po zjištění problému s dostupností, byl zcela stažen z nabídky.
    Pokud jste četla obchodní podmínky, tak tam na tuto situaci upozorňuji, že je třeba brát informace o dostupnosti zboží trošku s rezervou, protože se stav našeho skladu i skladů dodavatelů mění každou hodinu.
    Proto se prosím nezlobte, opravdu nebylo mým úmyslem kohokoliv klamat.

    Přeji Vám pěkný den a mnoho více vyvedených nákupů.

    Milena Janáková
    www.amata.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Doposud zbozi nemam.

    Reakce obchodu AMÁTA

    Dobrý den,
    zboží nebylo odesláno, neboť jste zvolila jako způsob platby předem na účet a Vaše platba dosud nedorazila.

    Pěkný den
    Milena Janáková

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • O žádné slabině nevím.
    • Malý sortiment.

    Nic zvláštního.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nabizi zbozi ktere neni skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • dodací lhůty,komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Je mi líto ale čekací doba je příliš dlouhá,přemýšlím,jestli to nemám zrušit.Mám to jako dárek k narozeninám a bojím se,že to ani nestihnete!!pozdě dodané je mi to na nic!!!A to jsem objednávala opravdu hodně dopředu.Slibujete objednávku do 48h,ale toto je opravdu moc dlouho.To by jsem již u jiné firmy měla doma.Potřebuji to předat za 2 dny,tak pokud to ještě nebude,tak to zruším!Nashledanou

    Přesvědčit se,že opravdu bude dodržena dodací lhůta!!

    Reakce obchodu AMÁTA

    Dobrý den, děkuji za Váš názor.
    Již asi nemá cenu tady psát něco o předvánočním shonu, protože, jak vidím, někteří zákazníci to stejně nepochopí. Balíček Vám byl odeslán 2.12., to že ještě nedorazil, je mi velice líto, ale občas bývá chyba i na straně dopravce, ne jen e-shopu. Má chyba je jen to, že jsem Vám nestihla napsat oznámení o odeslání zásilky.
    Co se týče dodací doby - 48 hodin je doba od předání dopravci - je to jasně napsáno v dodacích podmínkách, i přímo při volbě druhu dopravy. Tj. 48 hodin není myšleno od Vaší objednávky, ale 48 hodin na to obvykle má česká pošta. Já to předávám české poště tak rychle, jak jen to jde, ale jak opět uvádím v OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH - v době listopad až prosinec to může být i déle, protože je toho prostě hodně. Pokud na zásilku spěcháte, můžete jako jiní zákazníci napsat do poznámky, že to potřebujete nutně například do 4.12., nebo stačí zavolat, nebo napsat mail.

    Pevně věřím, že to česká pošta dodá co nejrychleji. Letos mají dodací doby u doporučených balíčků a cenných balíků opravdu katastrofální. Bohužel pak všichni reklamují dodací dobu u mne...

    Přeji pěkný den
    Milena Janáková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • ZŘEJMĚ JEN POŠTOVNÉ KTERÉ JE LEVNĚJŠÍ NEŽ U OSTATNÍCH.
    • ŽE NĚCO INZERUJE NA NETU A PAK TO MUSÍ OBJEDNÁVAT U DODAVATELE ANIŽ BY VĚDĚL ŽE TO URČITĚ MAJÍ

    NNO NEVÍM, BYLA JSEM V TOMTO OBCHODĚ JEN JEDNOU A ZA URČITÝM DRUHEM ZBOŽÍ NIC VÍC JSEM NEHLEDALA.NEMOHU TAKTO S URČITOSTÍ POSOUDIT JESTLI JE TO DOBRÝ OBCHOD ČI NIKOLI. ASI BYCH TO NEDOPORUČILA, JE TU DLOUHÁ ČEKACÍ LHŮTA NA DODÁNÍ ZBOŽÍ A TO MI NEJVÍCE VADÍ.

    Reakce obchodu AMÁTA

    Děkuji za Váš názor.

    Pokud byste však četla obchodní podmínky, tak tam jasně uvádím, že v době listopad až prosinec jsou dodací lhůty delší, protože je toho prostě hodně (a já mám ruce jen jedny). Neměla jste tedy ani objednávat, pokud Vám to vadí. Co se týče informací o stavu skladu, v obchodních podmínkách rovněž uvádím, že je nutno brát tuto informaci trošku s rezervou, neboť se stav skladu neustále mění a já tyto informace nemohu aktualizovat po každé objednávce.

    Příště, než někde nakoupíte, se prosím seznamte s obchodními podmínkami - při zakončení objednávky jsem odškrtla, že jste s nimi seznámena a souhlasíte, ať se potom nemusíte rozčilovat.

    Já dělám maximum a vše v souladu s informacemi, které na svém obchodě uvádím.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednávka byla přijata ,odpověď byla odeslána automatem , dále žádné informace o vyřízení a následné odeslání objednaného zboží.

    špatná komunikace se zákazníkem

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • jen zdánlivé
    • neserióznost

    raději nakoupit jinde

    Reakce obchodu AMÁTA

    Děkuji za Váš názor, přestože mne docela zaskočil. Nevím, na základě jaké zkušenosti považujete můj obchod za neseriozní, ale s klidným srdcem mohu napsat, že pokud se někdy vyskytnou nějaké komplikace v průběhu vyřizování objednávky, což nelze nikdy zcela vyloučit, snažím se vždy zákazníka informovat a společně se domluvit na dalším postupu. Pokud máte nějaké námitky, dotazy, připomínky, stačí se se mnou spojit. Spokojenost zákazníka je u mne na prvním místě. Pokud se mi to ve Vašem případě nepodařilo, velice se za to omlouvám. Ale zřejmě byl nějaký důvod, proč se to nezdařilo.

    Přeji pěkný den
    Milena Janáková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabizi v eshopu produkty, ktere nema ani skladem, ani je neni schopen dodat.

    Reakce obchodu AMÁTA

    Dobrý den,
    Děkuji za Váš názor. V popisu zboží však bylo napsáno, že PRODUKT NENÍ MOMENTÁLNĚ DOSTUPNÝ. Přesto jste si ho objednal. tak se prosím nezlobte, že jsem ho nebyla schopna dodat.

    Pěkný večer
    Milena Janáková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dobrý den, objednala jsem si odlitek za 700 kč, postupovali jsme přesně a rychle podle návodu a hmota nám během 30 s ztuhla, výsledek žádný a zklamání obrovské. Jsem na mateřské a nemohu si jen tak dovolit takto 700 kč vyhodit jen tak do větru. Bohužel jsem již tak učinila.

    Reakce obchodu AMÁTA

    Vážená zákaznice,
    hodnocení, které jste měla možnost napsat, se týká SLUŽEB NAŠEHO E-SHOPU, ne hodnocení produktu, který jste si objednala.
    Zaskočilo mě Vaše hodnocení dodací lhůty. Nevím, jakou máte představu o rychlosti odeslání, ale objednávku jste provedla 13.10. ve 20:56. Při vší snaze opravdu nešlo odeslat balík ještě ten den! Ve čtvrtek 14.10. dopoledne byla zásilka odeslána a tím jsem brala Vaši objednávku za vyřízenou. To, že byla zásilka doručena "až" v pondělí 18. 10. je záležitost české pošty. Pokud jste na zásilku spěchala, mohla jste si připlatit za obchodní balík a mohla jste mít zásilku již v pátek 15.10.
    Co se týče Vašeho hodnocení naší komunikace, byla jste 13:10. ve 21:14, tj. 18 minut po provedení objednávky, informována, že bude balík druhý den odeslán. Tak se také stalo a 14. října večer Vám také byla odeslána zpráva, že je zásilka na cestě k Vám. Napsala jsem Vám také podací číslo a odkaz na stránky české pošty, kde jste mohla sledovat, co se s balíkem právě děje a kde se nachází. Nevím, co více jste ode mne chtěla vědět.

    A nyní k produktu. Za jeho výrobu já opravdu nemohu, já jsem jen prodejce. V popisu zboží uvádím jen informace o produktu, které mi sdělil výrobce. Jste první, kdo si na tento výrobek stěžuje. Hmota na výrobu formy tvrdne rychleji, pokud jste použili trošku menší množství vody nebo jste použili vodu byť jen trošku vlažnou. Pokud chcete zkusit vyrobit odlitek nový, je možné zakoupit pouze prášek na výrobu formy, Vaše "ztráta" by tedy nebyla tak veliká - rámeček a hmota na odlitek Vám zůstaly.

    Vaše hodnocení se tedy hodí spíše k výrobku, ne k hodnocení obchodu Amáta. Chápu Vaše zklamání, já ho nyní prožívám také, protože jsem se snažila vyřídit Vaši objednávku co nejlépe, myslím, že se mi to povedlo a pak se dočtu toto.

    Přesto děkuji za Váš nákup a doufám, že ostatní zákazníci budou mít na můj obchod lepší názor.

    Pěkný večer
    Milena Janáková

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • cena
    • nabízí zboží které nemá

    Reakce obchodu AMÁTA

    Dobrý den,
    děkuji za Váš názor.

    Pokud nabízím zboží, které nemám na skladě, je to ve uvedeno v textu u zboží. Zboží poté objednávám u dovozce, výrobce, velkoobchodu apod. Ve výjimečných případech se opravdu může stát, že nakonec nemají zboží ani oni, ale stává se to opravdu jen velmi zřídka.
    To, že mám u něčeho uvedeno, že je produkt skladem a nakonec zjistím, že ho na skladě již nemám, je dáno tím, že se stav skladu neustále mění a není v mých silách ihned u všech položek měnit informace o změně stavu skladu. M"že se napřílad stát, že mám na skladě jediný kus a během jedné hodiny si ho objednají dva zákazníci, na takovou možnou "kompliakci" upozorňuji i v podmínkách prodeje.

    Přesto se snažím nabízet jen to, co mám na skladě já, nebo mí dodavatelé. Pokud to ve Vašem případě bylo jinak, pak se velice omlouvám.

    Milena Janáková