Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Ráda bych upřesnila hodnocení obchodu,byla jsem spokojená jak s dodadí lhůtou tak i s ochotou,zboží,které jsem objednala-magnetická mozaika-tam byla za nejlepší cenu i s poštou.
    Monika.

  • Ráda bych upřesnila informace, které uvádí výše zobrazené hvězdičky.

    1) Jedné zákaznici dorazilo zboží poškozené, protože ho poškodila pošta, ne z důvodu, že by bylo zboží odeslané již poškozené! To se bohužel ve formuláři nikdo nedočte! Zákaznice ho přesto nevracela, údaje zde tvrdí, že ano.

    2) Zákaznice, která by nedoporučila obchod svým známým bohužel odpovídala na základě negativní zkušenosti, která však byla způsobena souhrou technických problémů, kdy se k nám její objednávka vůbec nedostala. Není tedy divu, že si potom stěžuje na špatnou komunikaci a dlouhou dobu dodání (nebo spíše nedodání). Přesto se jí znovu omlouvám. O provedené objednávce jsem neměla potuchy.

    Přeji všem pěkný den a těším se na Vaši návštěvu v obchodě www.amata.cz

    Milena Janáková


  • hnojda:
    Dobrý den,
    děkuji za Vaše milá slova. Vždy se snažím o co nejrychlejší odeslání. Ne vždy se to povede, ale snažím se:-)

    Přeji pěkný den a ráda Vás ve svém obchodě znovu uvítám.

    Milena Janáková

  • dobrý den
    moc si chválím vašich služeb a vaší rekordní dodací lhůtu.já sem si objednala balík a druhý den mi to přišlo.tohle se mi ještě nikdy nestalo děkuji.s radosti obchod všem doporučuji.
    děkuji
    hnojská zdeňka