Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Příjemně se drží i když jsou malé
    • Zase něco jiného než klasické nůžky s oky na prsty
    • Nevšiml jsem si že jsou zahnuté, ale to je spíš můj problem
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zámek bude dobrý na kočárky, kola koloběžky, ale i na zimní sporty určitě využiji.

    Zatím spokojenost komunikace s aplikací na 1* pealock2 simkarta na měsíc zdarma a potom 400kc roční poplatek což si myslím je super.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • vratky, nizsi podstavce jsou stabilnejsi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Alza dodala pračku s obyčejnou hadicí, i když na stránkách mají psáno aquastop. Na moji 2. výzvu už nereagovali

    Koupil jsem si pračku CANDY CSWS 4852DWE/1-S, která má mít podle popisu na stránkách Alza aquastop, ale v balení byla obyčejná hadice bez aquastopu. Reklamoval jsem telefonicky i písemně a druhý den mi odpověděli, že je vše v pořádku. Na to jsem odepsal, že není, že mi dodali obyčejnou hadici bez aquastopu a poslal foto hadice, kterou mi dodali a na to už 2 dny nereagovali. Asi se obrátím na S.O.S. Cena hadice s aquastopem se pohybuje kolem 500,- Kč. Milan.

    Reakce obchodu Alza.cz

    Dobrý den,

    děkuji Vám za Vaši recenzi a za čas, který jste věnoval našemu společnému telefonickému hovoru.

    Velmi mne mrzí Vaše negativní zkušenost s produktem.

    Potvrzuji, že celá záležitost je nyní v řešení na příslušném oddělení. Jakmile obdržíme více detailů, budeme Vás kontaktovat s adekvátním řešením.

    Velice se za tyto potíže omlouváme a pevně věříme, že do budoucna budete mít pouze pozitivní zkušenost s nákupy na našem e-shopu.

    V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail [email protected],
    nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111.

    S přáním pěkného dne
    Miroslava, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bytelný
    • Na sekání zeleniny nepoužitelný,vše zůstane na stěně
    • Na sekání max. Suchých potravin (vločky,lupínky,ořechy atd)

    Reakce obchodu Alza.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi.

    Jsem ráda, že jsem se s Vámi mohla telefonicky spojit a upřesnit si problém s Vaší objednávkou.

    Velmi mne mrzí Vaše negativní zkušenost s produktem.

    Jak jsme již zmínili během našeho hovoru, pokud Vám daný produkt nevyhovuje, máte možnost ho vrátit do 14 dnů.

    Informace o postupu vrácení zboží či reklamaci naleznete na následujícím odkazu: https://www.alza.cz/jak-reklamovat

    Doufám, že Vaše budoucí objednávky proběhnou bez komplikací a budou splňovat Vaše očekávání.

    V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail [email protected],
    nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111.

    S přáním pěkného dne
    Miroslava, péče o zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Nakupuji zde opakovaně, dosud vše bez problémů.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochotní a příjemní chlapci
  • Doporučuje obchod

    100 %

    ✌️✌️

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží bylo k mání ihned na prodejně

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Rychlé doručení, velký výběr zboží.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Superrychlé doručení do boxu
    • ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Brzké dodání
  • Zboží přišlo opět poškozené.

    Reakce obchodu Alza.cz

    Dobrý den,

    děkuji Vám za Vaši recenzi.

    Je mi velmi líto, že jste obdržela poškozené zboží.

    Po prošetření situace jsme zjistila, že došlo k vytvoření duplicitní objednávky, což vedlo k odeslání zboží znovu. Bohužel, zdá se, že se zásilka vrátila zpět na náš sklad.

    Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které tato situace způsobila, a chceme Vás ujistit, že uděláme všechno pro to, abychom tento problém co nejdříve vyřešili a zajistili, aby se podobné situace již neopakovaly.

    Prosím, kontaktujte nás přímo, abychom mohli rychle a efektivně vyřešit tuto záležitost.
    Doufám, že Vaše budoucí objednávky proběhnou bez komplikací a budou splňovat Vaše očekávání.

    V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail [email protected],
    nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111.

    S přáním pěkného dne
    Miroslava, péče o zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Jako vždy rychlé vyřízení a dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    +Rychlá a jasná komunikace
    +Dodržení termínu dodávky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání zboží
    • Dobrá cena

    Naprostá spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    super