Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.
Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Příjemně se drží i když jsou malé
- Zase něco jiného než klasické nůžky s oky na prsty
- Nevšiml jsem si že jsou zahnuté, ale to je spíš můj problem
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Zámek bude dobrý na kočárky, kola koloběžky, ale i na zimní sporty určitě využiji.
Zatím spokojenost komunikace s aplikací na 1* pealock2 simkarta na měsíc zdarma a potom 400kc roční poplatek což si myslím je super.
-
Doporučuje obchod
- vratky, nizsi podstavce jsou stabilnejsi
-
Nedoporučuje obchod
- Alza dodala pračku s obyčejnou hadicí, i když na stránkách mají psáno aquastop. Na moji 2. výzvu už nereagovali
Koupil jsem si pračku CANDY CSWS 4852DWE/1-S, která má mít podle popisu na stránkách Alza aquastop, ale v balení byla obyčejná hadice bez aquastopu. Reklamoval jsem telefonicky i písemně a druhý den mi odpověděli, že je vše v pořádku. Na to jsem odepsal, že není, že mi dodali obyčejnou hadici bez aquastopu a poslal foto hadice, kterou mi dodali a na to už 2 dny nereagovali. Asi se obrátím na S.O.S. Cena hadice s aquastopem se pohybuje kolem 500,- Kč. Milan.
Reakce obchodu Alza.cz
Dobrý den,
děkuji Vám za Vaši recenzi a za čas, který jste věnoval našemu společnému telefonickému hovoru.
Velmi mne mrzí Vaše negativní zkušenost s produktem.
Potvrzuji, že celá záležitost je nyní v řešení na příslušném oddělení. Jakmile obdržíme více detailů, budeme Vás kontaktovat s adekvátním řešením.
Velice se za tyto potíže omlouváme a pevně věříme, že do budoucna budete mít pouze pozitivní zkušenost s nákupy na našem e-shopu.
V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail [email protected],
nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111.
S přáním pěkného dne
Miroslava, péče o zákazníky. -
Nedoporučuje obchod
- Bytelný
- Na sekání zeleniny nepoužitelný,vše zůstane na stěně
- Na sekání max. Suchých potravin (vločky,lupínky,ořechy atd)
Reakce obchodu Alza.cz
Dobrý den,
děkuji za Vaši recenzi.
Jsem ráda, že jsem se s Vámi mohla telefonicky spojit a upřesnit si problém s Vaší objednávkou.
Velmi mne mrzí Vaše negativní zkušenost s produktem.
Jak jsme již zmínili během našeho hovoru, pokud Vám daný produkt nevyhovuje, máte možnost ho vrátit do 14 dnů.
Informace o postupu vrácení zboží či reklamaci naleznete na následujícím odkazu: https://www.alza.cz/jak-reklamovat
Doufám, že Vaše budoucí objednávky proběhnou bez komplikací a budou splňovat Vaše očekávání.
V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail [email protected],
nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111.
S přáním pěkného dne
Miroslava, péče o zákazníky. -
Doporučuje obchod
- Rychlost dodání
-
Doporučuje obchod
- rychlost
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Nakupuji zde opakovaně, dosud vše bez problémů.
-
Doporučuje obchod
Doporučuji.
-
Doporučuje obchod
- Ochotní a příjemní chlapci
-
Doporučuje obchod
✌️✌️
-
Doporučuje obchod
Zboží bylo k mání ihned na prodejně
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Rychlé doručení, velký výběr zboží.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Superrychlé doručení do boxu
- ceny
-
Doporučuje obchod
- Brzké dodání
-
Zboží přišlo opět poškozené.
Reakce obchodu Alza.cz
Dobrý den,
děkuji Vám za Vaši recenzi.
Je mi velmi líto, že jste obdržela poškozené zboží.
Po prošetření situace jsme zjistila, že došlo k vytvoření duplicitní objednávky, což vedlo k odeslání zboží znovu. Bohužel, zdá se, že se zásilka vrátila zpět na náš sklad.
Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které tato situace způsobila, a chceme Vás ujistit, že uděláme všechno pro to, abychom tento problém co nejdříve vyřešili a zajistili, aby se podobné situace již neopakovaly.
Prosím, kontaktujte nás přímo, abychom mohli rychle a efektivně vyřešit tuto záležitost.
Doufám, že Vaše budoucí objednávky proběhnou bez komplikací a budou splňovat Vaše očekávání.
V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail [email protected],
nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111.
S přáním pěkného dne
Miroslava, péče o zákazníky. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Jako vždy rychlé vyřízení a dodání
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
+Rychlá a jasná komunikace
+Dodržení termínu dodávky -
Doporučuje obchod
- Rychlé dodání zboží
- Dobrá cena
Naprostá spokojenost
-
Doporučuje obchod
super