Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Termín dodani
    • Komunikace

    Nic

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost blesku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlý, spolehlivý

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Široký sortiment, výborně prezentovaná a utříděná nabídka, rychlá odezva
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • cena
    • nic

    dobrá cena

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Alzu doporučuji, ale nerozumím TV reklamě : Do půlnoci objednáte do rána v Alzaboxu máte! Moje objednávka se doručovala 4 dny ...

    Reakce obchodu Alza.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi.


    Naše kampaň „Do půlnoci objednáš, ráno v AlzaBoxu máš!“ garantuje zákazníkům rychlost doručení v závislosti na daném regionu do 10:00 nebo 12:00, pokud objednávka vznikla předešlý den do 23:59.
    Tato služba se nicméně vztahuje pouze k produktům, které jsou označené logem zmíněné kampaně v jednotlivých kategoriích.

    Vaše objednávka obsahuje produkt, který toto označení nemá, a proto se na něj garance doručení nevztahuje. Chápeme, že tato situace může být zklamáním a omlouváme se za případné nepříjemnosti. Produkty, na které se kampaň vztahuje jsou výhradně skladem u nás a bohužel ve Vaší objednávce je produkt od externího dodavatele.

    Pokud preferujete dodání do druhého dne ráno, doporučuji volit pouze produkty s označením této garance doručení.

    O této problematice víme a nyní usilovně pracujeme na nápravě takových problému a na novém logistickém procesu, kdy budeme schopni veškeré zboží doručovat pouze my samy. Pevně věřím, že se toho brzy dočkáte.
    Na zkvalitnění našich služeb neustále pracujeme a proto pevně věřím, že s námi budete mít do budoucna jen pozitivní zkušenosti a to ve všech ohledech.


    V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na [email protected], na sociálních sítích nebo na nonstop lince +420 225 340 111.


    Se srdečnými pozdravy

    Maty, péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi široký sortiment zboží za přiměřenou cenu, velmi rychlá dodávka do místa určení, spolehlivý eshop

    Zatím nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka mi byla do druhého dne zrušena - že prý nemám nárok na slevu, kterou jsem si ke zboží dle platných pravidel vložil do košíku (slevový kód, který propagovali na webu). Po této zkušenosti jsem nechal propadnout Alza Plus a nechám i zrušit účet, už toho mám fakt dost... Na hlavu jsem si od nich nechal tzv. sr*t dlouho :(

    Reakce obchodu Alza.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi.

    Pokoušel jsem se s Vámi telefonicky spojit, ale bohužel neúspěšně.

    Velmi mne mrzí, že jste měl s objednávkou tak nepříjemnou zkušenost. Situaci jsem prověřil a skutečně se jednalo o chybu systému, kdy ke slevě nemělo dojít. Za tuto skutečnost se hluboce omlouvám.

    V rámci nastalého problému, jsem Vám též na e-mail zaslal slevový voucher jako projev úcty a omluvy za takové pochybení. Doufám, že tato nepříjemná situace neovlivní naši budoucí spolupráci.

    Na zkvalitňování našich služeb neustále pracujeme a proto pevně věřím, že se podobná negativní zkušenost již nebude opakovat.

    Máte-li konkrétní připomínky nebo návrhy na vylepšení, neváhejte se na nás obrátit.
    Rádi uděláme vše potřebné k Vaší spokojenosti.

    V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na [email protected], na sociálních sítích nebo na nonstop lince +420 225 340 111.

    Se srdečnými pozdravy

    Maty, péče o zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velký výběr zboží
    • rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé a spolehlivé doručení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vrácení peněz a ponechání části objednávky zdarma.. ale škoda že se nedal dozajistit chybějící produkt :(

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše v pořádku, dodáno jak slibovali
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, spolehlivost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlý
    • Spolehlivý
    • Všezahrnující
    • Zelený :)

    Prostě alza, co dodat. ;)

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží dorazilo v pořádku
    • Jsou i rychlejší (6 dní)

    Reakce obchodu Alza.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi.

    Velmi mne mrzí, že jsme nebyly schopni u Vámi recenzované objednávky zabezpečit Vaše očekávání s rychlostí doručení.
    U Vámi recenzované objednávky eviduji, že ji dopravce zvládl doručit o den dříve než jsme původně avizovali.

    Nicméně pokud stojíte o rychlejší doručení, doporučuji Vám volit dopravu do AlzaBoxů. Pokud je produkt zařazen do kampaně rychlého doručení, můžete jej mít u sebe již následující den od objednání.

    Pokud ve své lokalitě nemáte AlzaBox a víte o místě, kde by se hodil stačí nám dát vědět skrze formulář zde: https://www.alza.cz/alzabox?alzaboxy-na-vasem-pozemku

    V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na [email protected], na sociálních sítích nebo na nonstop lince +420 225 340 111.

    Se srdečnými pozdravy

    Maty, péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    90 %

    spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé jednani
  • Dobrý den,

    kontaktujeme Vás na základě Vaší objednávky č. "506151970".

    Velmi se Vám omlouváme za komplikace, ale u Vámi vybraného produktu Stahovák GEKO Stahovák tříramenný HOBBY, 250mm, 10" - bez krabice" v objednávce došlo k poškození a produkt je v tomto stavu neprodejný. Další kusy nejsou k dispozici.

    Objednávka byla systémově vydána.

    Budeme rádi, pokud si z naší nabídky vyberete podobný produkt.

    V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    Přejeme Vám pěkný zbytek dne.



    Kevin Černoch - Alza.cz
    Specialista zákaznického servisu

    Reakce obchodu Alza.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a za umožnění telefonního hovoru, kde jste mi poskytnul bližší informace o nastalé situaci.


    Chtěli bychom se omluvit za dlouhé čekání na doručení objednávky.
    Eviduji, že u Vaší objednávky došlo ke změně dostupnosti jednoho ze zakoupených produktů.
    V případě, že dostupnost produktu posune jeho dodavatel, není z naší strany možné urychlit naskladnění. Každopádně nás Vaše čekání velice mrzí a omlouváme se Vám.

    V rámci naší omluvy jsem Vám rovněž zaslal kompenzaci v podobě dárkového poukazu na Vaši e-mailovou adresu.
    Doufám, že Vám tato malá pozornost pomůže se přesvědčit, že nám na Vaší spokojenosti záleží.

    Na zkvalitnění našich služeb neustále pracujeme a proto pevně věřím, že s námi budete mít do budoucna jen pozitivní zkušenosti a to ve všech ohledech.

    Věřte, že Vaše spokojenost je pro nás prioritou a vždy se snažíme poskytnout co nejlepší služby pro naše zákazníky.
    Doufáme, že i nadále k nám zachováte důvěru a ve spolupráci s námi jsme k dispozici k řešení jakýchkoli dalších otázek či požadavků.

    V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na [email protected], na sociálních sítích nebo na nonstop lince +420 225 340 111.


    Se srdečnými pozdravy

    Maty, péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlá bezpečná dodávka objednávky.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Objednávku jsem zadal v sobotu po obědě a v neděli ráno už byla u mě. Jen tak dál! Děkuji mnohokrát! Bylo velmi důležité dostat zásilku co nejrychleji.