Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.
Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Termín dodani
- Komunikace
Nic
-
Doporučuje obchod
Rychlost blesku
-
Doporučuje obchod
rychlý, spolehlivý
-
Doporučuje obchod
- Široký sortiment, výborně prezentovaná a utříděná nabídka, rychlá odezva
-
Doporučuje obchod
- cena
- nic
dobrá cena
-
Doporučuje obchod
Alzu doporučuji, ale nerozumím TV reklamě : Do půlnoci objednáte do rána v Alzaboxu máte! Moje objednávka se doručovala 4 dny ...
Reakce obchodu Alza.cz
Dobrý den,
děkuji za Vaši recenzi.
Naše kampaň „Do půlnoci objednáš, ráno v AlzaBoxu máš!“ garantuje zákazníkům rychlost doručení v závislosti na daném regionu do 10:00 nebo 12:00, pokud objednávka vznikla předešlý den do 23:59.
Tato služba se nicméně vztahuje pouze k produktům, které jsou označené logem zmíněné kampaně v jednotlivých kategoriích.
Vaše objednávka obsahuje produkt, který toto označení nemá, a proto se na něj garance doručení nevztahuje. Chápeme, že tato situace může být zklamáním a omlouváme se za případné nepříjemnosti. Produkty, na které se kampaň vztahuje jsou výhradně skladem u nás a bohužel ve Vaší objednávce je produkt od externího dodavatele.
Pokud preferujete dodání do druhého dne ráno, doporučuji volit pouze produkty s označením této garance doručení.
O této problematice víme a nyní usilovně pracujeme na nápravě takových problému a na novém logistickém procesu, kdy budeme schopni veškeré zboží doručovat pouze my samy. Pevně věřím, že se toho brzy dočkáte.
Na zkvalitnění našich služeb neustále pracujeme a proto pevně věřím, že s námi budete mít do budoucna jen pozitivní zkušenosti a to ve všech ohledech.
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na [email protected], na sociálních sítích nebo na nonstop lince +420 225 340 111.
Se srdečnými pozdravy
Maty, péče o zákazníky -
Doporučuje obchod
- Velmi široký sortiment zboží za přiměřenou cenu, velmi rychlá dodávka do místa určení, spolehlivý eshop
Zatím nic
-
Nedoporučuje obchod
Objednávka mi byla do druhého dne zrušena - že prý nemám nárok na slevu, kterou jsem si ke zboží dle platných pravidel vložil do košíku (slevový kód, který propagovali na webu). Po této zkušenosti jsem nechal propadnout Alza Plus a nechám i zrušit účet, už toho mám fakt dost... Na hlavu jsem si od nich nechal tzv. sr*t dlouho :(
Reakce obchodu Alza.cz
Dobrý den,
děkuji za Vaši recenzi.
Pokoušel jsem se s Vámi telefonicky spojit, ale bohužel neúspěšně.
Velmi mne mrzí, že jste měl s objednávkou tak nepříjemnou zkušenost. Situaci jsem prověřil a skutečně se jednalo o chybu systému, kdy ke slevě nemělo dojít. Za tuto skutečnost se hluboce omlouvám.
V rámci nastalého problému, jsem Vám též na e-mail zaslal slevový voucher jako projev úcty a omluvy za takové pochybení. Doufám, že tato nepříjemná situace neovlivní naši budoucí spolupráci.
Na zkvalitňování našich služeb neustále pracujeme a proto pevně věřím, že se podobná negativní zkušenost již nebude opakovat.
Máte-li konkrétní připomínky nebo návrhy na vylepšení, neváhejte se na nás obrátit.
Rádi uděláme vše potřebné k Vaší spokojenosti.
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na [email protected], na sociálních sítích nebo na nonstop lince +420 225 340 111.
Se srdečnými pozdravy
Maty, péče o zákazníky. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- velký výběr zboží
- rychlé dodání
-
Doporučuje obchod
Rychlé a spolehlivé doručení.
-
Doporučuje obchod
Vrácení peněz a ponechání části objednávky zdarma.. ale škoda že se nedal dozajistit chybějící produkt :(
-
Doporučuje obchod
- Vše v pořádku, dodáno jak slibovali
-
Doporučuje obchod
- Rychlost, spolehlivost
-
Doporučuje obchod
- Rychlý
- Spolehlivý
- Všezahrnující
- Zelený :)
Prostě alza, co dodat. ;)
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Zboží dorazilo v pořádku
- Jsou i rychlejší (6 dní)
Reakce obchodu Alza.cz
Dobrý den,
děkuji za Vaši recenzi.
Velmi mne mrzí, že jsme nebyly schopni u Vámi recenzované objednávky zabezpečit Vaše očekávání s rychlostí doručení.
U Vámi recenzované objednávky eviduji, že ji dopravce zvládl doručit o den dříve než jsme původně avizovali.
Nicméně pokud stojíte o rychlejší doručení, doporučuji Vám volit dopravu do AlzaBoxů. Pokud je produkt zařazen do kampaně rychlého doručení, můžete jej mít u sebe již následující den od objednání.
Pokud ve své lokalitě nemáte AlzaBox a víte o místě, kde by se hodil stačí nám dát vědět skrze formulář zde: https://www.alza.cz/alzabox?alzaboxy-na-vasem-pozemku
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na [email protected], na sociálních sítích nebo na nonstop lince +420 225 340 111.
Se srdečnými pozdravy
Maty, péče o zákazníky -
Doporučuje obchod
spokojenost
-
Doporučuje obchod
- Rychlé jednani
-
Dobrý den,
kontaktujeme Vás na základě Vaší objednávky č. "506151970".
Velmi se Vám omlouváme za komplikace, ale u Vámi vybraného produktu Stahovák GEKO Stahovák tříramenný HOBBY, 250mm, 10" - bez krabice" v objednávce došlo k poškození a produkt je v tomto stavu neprodejný. Další kusy nejsou k dispozici.
Objednávka byla systémově vydána.
Budeme rádi, pokud si z naší nabídky vyberete podobný produkt.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přejeme Vám pěkný zbytek dne.
Kevin Černoch - Alza.cz
Specialista zákaznického servisuReakce obchodu Alza.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi a za umožnění telefonního hovoru, kde jste mi poskytnul bližší informace o nastalé situaci.
Chtěli bychom se omluvit za dlouhé čekání na doručení objednávky.
Eviduji, že u Vaší objednávky došlo ke změně dostupnosti jednoho ze zakoupených produktů.
V případě, že dostupnost produktu posune jeho dodavatel, není z naší strany možné urychlit naskladnění. Každopádně nás Vaše čekání velice mrzí a omlouváme se Vám.
V rámci naší omluvy jsem Vám rovněž zaslal kompenzaci v podobě dárkového poukazu na Vaši e-mailovou adresu.
Doufám, že Vám tato malá pozornost pomůže se přesvědčit, že nám na Vaší spokojenosti záleží.
Na zkvalitnění našich služeb neustále pracujeme a proto pevně věřím, že s námi budete mít do budoucna jen pozitivní zkušenosti a to ve všech ohledech.
Věřte, že Vaše spokojenost je pro nás prioritou a vždy se snažíme poskytnout co nejlepší služby pro naše zákazníky.
Doufáme, že i nadále k nám zachováte důvěru a ve spolupráci s námi jsme k dispozici k řešení jakýchkoli dalších otázek či požadavků.
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na [email protected], na sociálních sítích nebo na nonstop lince +420 225 340 111.
Se srdečnými pozdravy
Maty, péče o zákazníky -
Doporučuje obchod
- rychlá bezpečná dodávka objednávky.
-
Doporučuje obchod
- Objednávku jsem zadal v sobotu po obědě a v neděli ráno už byla u mě. Jen tak dál! Děkuji mnohokrát! Bylo velmi důležité dostat zásilku co nejrychleji.