Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dodání do druhého dne
    • Velký výběr zboží
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Nakupuji v Alze dlouho a vždy to bylo k plné spokojenosti. Tentokrát jsem nakupoval pro vnuka 10kg činky. Byl jsem ale překvapen, když mi byla předána polorozpadlá papírová krabice. Chápu, že činky nejsou pro přepravu ideální, ale přece jen. Kdybych neměl předchozí zkušenosti s dobře vyřízenými reklamacemi, nepřevzal bych to. Naštěstí obsah krabice odpovídal a reklamovat jsem nemusel. Vnukovi jsem to přebalil, styděl jsem se mu to dát rozsypané.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Vždy jsem velmi spokojená

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dokáží se omluvit

    Zboží mělo přijít v sobotu do AlzaBoxu v 8:00, bohužl nepřišlo. Byl jsem na to ale upozorněn, že přijde až v neděli. To už bylo dodrženo a proběhla také omluva, včetně příjemného odškodnění. To potěšilo.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Velká nabídka, rychlé vyřízení objednávky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost a dostupnost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Prostě Alza...

    Nic

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Příjemně se drží i když jsou malé
    • Zase něco jiného než klasické nůžky s oky na prsty
    • Nevšiml jsem si že jsou zahnuté, ale to je spíš můj problem

    Reakce obchodu Alza.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaší recenzi.

    Jsme rádi, že jste spokojen s produktem a že Vám dobře slouží i přes svou menší velikost. Vaše pozitivní zpětná vazba je pro nás velkou odměnou.

    Pokud Vám nevyhovuje, že jsou nůžky zahnuté, můžete zboží vrátit do 14 dnů od nákupu.
    Informace o postupu vrácení zboží či reklamaci naleznete na následujícím odkazu: https://www.alza.cz/jak-reklamovat

    V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail [email protected],
    nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111.

    S přáním pěkného dne
    Miroslava, péče o zákazníky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zámek bude dobrý na kočárky, kola koloběžky, ale i na zimní sporty určitě využiji.

    Zatím spokojenost komunikace s aplikací na 1* pealock2 simkarta na měsíc zdarma a potom 400kc roční poplatek což si myslím je super.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • vratky, nizsi podstavce jsou stabilnejsi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Alza dodala pračku s obyčejnou hadicí, i když na stránkách mají psáno aquastop. Na moji 2. výzvu už nereagovali

    Koupil jsem si pračku CANDY CSWS 4852DWE/1-S, která má mít podle popisu na stránkách Alza aquastop, ale v balení byla obyčejná hadice bez aquastopu. Reklamoval jsem telefonicky i písemně a druhý den mi odpověděli, že je vše v pořádku. Na to jsem odepsal, že není, že mi dodali obyčejnou hadici bez aquastopu a poslal foto hadice, kterou mi dodali a na to už 2 dny nereagovali. Asi se obrátím na S.O.S. Cena hadice s aquastopem se pohybuje kolem 500,- Kč. Milan.

    Reakce obchodu Alza.cz

    Dobrý den,

    děkuji Vám za Vaši recenzi a za čas, který jste věnoval našemu společnému telefonickému hovoru.

    Velmi mne mrzí Vaše negativní zkušenost s produktem.

    Potvrzuji, že celá záležitost je nyní v řešení na příslušném oddělení. Jakmile obdržíme více detailů, budeme Vás kontaktovat s adekvátním řešením.

    Velice se za tyto potíže omlouváme a pevně věříme, že do budoucna budete mít pouze pozitivní zkušenost s nákupy na našem e-shopu.

    V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail [email protected],
    nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111.

    S přáním pěkného dne
    Miroslava, péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bytelný
    • Na sekání zeleniny nepoužitelný,vše zůstane na stěně
    • Na sekání max. Suchých potravin (vločky,lupínky,ořechy atd)

    Reakce obchodu Alza.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi.

    Jsem ráda, že jsem se s Vámi mohla telefonicky spojit a upřesnit si problém s Vaší objednávkou.

    Velmi mne mrzí Vaše negativní zkušenost s produktem.

    Jak jsme již zmínili během našeho hovoru, pokud Vám daný produkt nevyhovuje, máte možnost ho vrátit do 14 dnů.

    Informace o postupu vrácení zboží či reklamaci naleznete na následujícím odkazu: https://www.alza.cz/jak-reklamovat

    Doufám, že Vaše budoucí objednávky proběhnou bez komplikací a budou splňovat Vaše očekávání.

    V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail [email protected],
    nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111.

    S přáním pěkného dne
    Miroslava, péče o zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Nakupuji zde opakovaně, dosud vše bez problémů.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochotní a příjemní chlapci
  • Doporučuje obchod

    100 %

    ✌️✌️

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží bylo k mání ihned na prodejně

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Rychlé doručení, velký výběr zboží.