Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V objednávce mi chybělo zboží - 2 ks.
    Komunikace nulová - telefon je stále nedostupný a na několik napsaných mailů nikdo nereaguje!

    Reakce obchodu allforhome.cz

    Dobrý den, omlouváme se, zapomněli jsme na Vás.. chybějící 2ks z Vaší objednávky už byly odeslány na Vaši adresu. hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikaci obchodu hodnotím kladně, neprodleně mě informovali o tom, že zboží nemůže být doručeno a jaké jsou další možnosti.

    Skladové zásoby nekorespondují se skutečným stavem, který je uveden na webových stránkách!! Po objednání veškerého zboží, které bylo uvedeno SKLADEM, zaplaceno, mi bylo sděleno, že zboží není k dispozici. Po mém rozhodnutí počkat, zdali znovu naskladní, k čemu bohužel nedošlo, byla moje objednávka stornována a čekám na vrácení platby.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podvod!!!
    • Objednávku ještě v tentýž den stornovali, i když na jejich stránkách bylo zboží skladem.
    • Dnes už nefungují jejich webové stránky, telefonní číslo je nedostupné a na e-maily nikdo neodpovídá!
    • Peníze za nedodané zboží mi nikdo nevrátil. Okradli mě o 684,- Kč!!!

    Reakce obchodu allforhome.cz

    Vážený pane, ohrazujeme se proti Vašemu komentáři. Vaši objednávku jsme stornovali ihned po jejím obdržení, z důvodu vyprodání požadované položky. Ve stejný okamžik jsme přes platební portál stornovali přijetí Vaší platby, která Vám byla obratem vrácena. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    30.11.2019 jsem si objednala zboží za 1.333,-Kč, zaplatila z účtu a dosud jsem objednávku nedostala, ne nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    zaslali jen polovinu zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Inzerované skladové zboží nakonec není skladem ??

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží, které jsem požadovala, bylo v tu chvíli levnější
    • možnost dopravy zásilkovnou
    • za celou dobu pouze jedno upozornění na potvrzení objednávky a a další informace až až po deseti dnech, kdy jsem si sama žádala o stav objednávky
    • po deseti dnech elektronická data v zásilkovně a dnes (jedenáctý den) stále jen elektronická data v zásilkovně. Fyzicky tam stále balík není

    moc dlouhá doba doručování a zatím nejistota, zdali zboží dorazí.Na internetu nakupuji velmi často, ale toto je zboží (drogerie), která je na skladě a nemusí doručování trvat 14 dní, pokud vůbec.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatná komunikace a nevrácení peněz za nedoručené zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem odeslal,zaplatil a do dnešního dne nic.Telefon je hluchý a na email neodpovídají.
    Jakoubek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nedoporučuji.
    Objednávala jsem si 5x sprchový gel ve velikosti 500 ml, přšel mi ve velikosti 250 ml, ale cena ponížena nebyla, fakturováno mi bylo balení velké.
    Do obchodu se dovolat nejde a na e-maily nereagují, tudíž zboží ani nelze reklamovat.

    • bez komunikace, bez reakce

    Objednávku jsem zaslala 4.10., o dva dny později mi přišlo potvrzení, že ji přijali. O další dva dny mi napsali, že to posílají PPL. Ještě ten den poslali totéž znovu s opravou. Ani jeden z odkazů na zásilku PPL nefunguje. Od té doby nic. Napsala jsem na info, nic. Zavolala jsem na zmíněný mobil, poprvé to nikdo nebral, po druhé je tlf nedostupný. Mám objednáno 11 dní a furt nic. Bezva obchod. *** editováno***

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlhá čakacia doba

    Obchod nebol schopný po troch dňoch od objednania zaslať balíček. Objednávku sme tým pádom zrušili. Z iného internetového obchodu nám balíček zaslali v deň objednania. Nedoporučujem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží nakonec přišlo a bylo v pořádku
    • špatná komunikace
    • vypnutý mobil - jediný tel. kontakt, pak jen email

    Objednáno 15.9. 2019, v ten den i provedená platba - byla to neděle. V pondělí večer přišel akceptační email, od té doby ticho - žádná další emailová komunikace ohledně přijetí platby, nebo změny stavu objednávky. Zavolala jsem v pátek 20.9. na mobilní telefon uvedený na webu, ten byl nedostupný, napsala jsem email. Na ten reagovali s tím, že během víkendu objednávku zkompletují a v pondělí pošlou. To se nestalo, přepravci PPL to předali ne v pondělí, ale v úterý a následující den byl balík konečně na mé adrese. Už dlouho jsem nezažila takové jednání, nebýt toho, že jsem to platila hned po objednávce online platbou, tak jim napíšu, že nic nechci. Hrozné jednání. Nepřipomenout se, tak zboží nejspíš nemám ještě teď. Už od nich nic neobjednám. Objednávám přes net docela často a většinou do dvou dnu od objednávky přijde email, že to dávají přepravci.
    Tady se po pěti dnech musím připomínat.... a já si bláhově myslela, že budou čaje doma ještě před víkendem :DDD Po těch recenzích, které jsem si na tento eshop četla zde, jsem ráda, že zboží vůbec přišlo a bylo v pořádku. Vzhledem k "rychlosti" a komunikaci tento obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu allforhome.cz

    Vážená paní, velice nás mrzí komplikace s odesláním Vaší objednávky. Se zákaznickou linkou jsme měli dva pracovní dny technické potíže, omlouváme se, že jste s nemohla dovolat, na emaily jsme reagovali a Vaši objednávku v pořádku odeslali. Přijměte prosím naši omluvu, mrzí nás to. Hezký den.

  • neskutečně dlouhá dodací lhůta, jeden týden, u jiného dodavatele jsem si objednala bylinky, které jsem u Vás nenašla a ty mi došly do druhého dne, od Vás to trvalo týden

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mám přes týden zaplacené. Balíček nikde. Komunikace žádná. Na email nereagují telefon nikdo nebere.

    V dnešní době takovýto obchod snad už ani neexistuje. Rozhodně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nabízeli, přezto že nebylo skladem
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nesprávné info ohledně výrobku (složení)

    Reakce obchodu allforhome.cz

    Dobrý den, Vaše objednávka byla expedována 12min po jejím obdržení s dodáním do druhého dne. Zboží, které jste si objednala, barvy na vlasy, jsme v pořádku doručili. Co bylo prosím v nepořádku ohledně složení? Hezký den.

  • Zboží jsem zaplatila , ale ani po 10 dnech jsem nic nedostala.

    Reakce obchodu allforhome.cz

    Dobrý den, omlouváme se, ale Vaše objednávka byla z důvodu nedostupnosti požadovaného zboží stornována a peníze vráceny zpět na Váš účet. Hezký den..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka byla přijata 21.5.2019, 21.5.2019 jsem ji zaplatil a neobdržel jsem žádné informace - ani o přijetí platby ani o dodání zboží. 30.5.2019 jsem psal dopis dodavateli s žádostí o zaslání informací a doposud se nikdo neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nespolehlivost

    Reakce obchodu allforhome.cz

    Dobrý den mrzí nás Vaše reakce, Váš balíček byl v pořádku vyexpedován a dle čísla zásilky jste si ji v pořádku převzal. Věříme, že je v pořádku. Hezký den