• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po objednávce jsem neobdržel žádnou informaci o termínu dodávky zboží, zboží dosud nemám

    Po objednávce jsem neobdržel žádnou informaci o termínu dodávky zboží, zboží dosud nemám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    E-shop sice komuniké ale jen když napíšete. Až když jsme psali mail kdy zboží dorazí, tak jsme se dozvěděli nějaké informace, třeba to že vana je údajně ve výrobě. Dalších x dní jsme žádali potvrzení o platbě. Když došla vana, tak k ní nebyl ani účet, takže jsme opět žádali ať nám pošle účet, který jsme nutně potřebovali

    • Nevím.

    Zboží jsem objednávala dne 7.7.2017,v objednávce byl uveden telefon a byla vyplněna i e-mailová adresa na mne,krom potvrzení přijetí objednávky jsem od té doby nedostala žádnou zprávu.Po týdnu čekání mi došla trpělivost a volala jsem na tel.číslo,uvedené na webových stránkách.Ozvalo se,že "volané číslo neexistuje".Bohužel teprve potom jsem se podívala na recenze na daný obchod a téměř žádná pozitiva.Ještě ten den,jsem e-mailem zrušila objednávku.Opět žádná odpověď a dnes,18.7. mi přijde dotazník na spokojenost s obchodem.To si děláte prdel?Takže shrnuto:nespolehlivost,žádná komunikace!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplacené zboží stále nedodáno , žádné odpovědi na e-mail dotazy , telefonická dohoda opakovaně nedodržena.

    Po telefonu sliby a omluva , ale je opakovaně nedodržena. Kdy obdržím zaplacené zboží stále nevím.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Do dnešního dne, kdy jsem zrušil objednávku, jsem neobdržel info zda a kdy bude objednaný výrobek k vyzvednutí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • dlouhá dodací lhůta

    dlouhá dodací lhůta a špatná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží, o které mám zájem je v málo obchodech. Musela bych delší dobu čekat. Tady neměl být problém s dodávkou včas.
    • Kdy dorazí zboží se nedovím ani skoro za měsíc

    telefonická komunikace - jen hlasová schránka. Dvakrát nahrán vzkaz a psán e-mail

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednavka zadana 16.3.2017, dodnes se nikdo neozval.

    Nikdo nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • o nicem nevim
    • fiktivni skladova zasoba, ktera je nakonec prodejcem anulovana a vydava ji za chybu noveho webu

    fiktivni skladova zasoba, ktera je nakonec prodejcem anulovana - tato praktika prodejcu je vyznamne nefer vuci zakaznikovi

    Reakce obchodu AL-koupelny.cz

    Dobrý den, omlouváme se, chyba je opravdu způsobena elektronickou chybou párování, na odstranění pracujeme, v případě zjištění této chyby v rámci objednávky ihned komunikujeme se zákazníkem a informujeme jej o této vzniklé situaci, a taktéž mu nabízíme okamžitou alternativu, jelikož pokud tento produkt nemáme skladem my nemá ani jiný obchod. Věříme, že tato elektronická chyba v párování skladových zásob ( která probíhá o půlnoci samostatně ) bude v brzké době odstraněna. Děkujeme přesto za recenzi.
    Team AL-KOUPELNY.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ceny - obklady, které se tváří, že jsou za 199 Kč/m2 ve skutečnosti stojí 2000 kč/m2
  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • příznivé ceny
    • slabá komunikace se zákazníky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nabídka zboží které nedodá

    nespolehlivý / nedodá zboží které má "jako" skladem / ztráta času

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vsechno
    • -nedaji zadne info
    • -nefunkcni web

    Ruce pryc od tohoto obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena
    • objednané zboží nemá skladem

    stále udává zboží je skladem a to porad není

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prodávají zboží které nemají

    Žádná sláva

    Reakce obchodu AL-koupelny.cz

    Dobrý den, není pravdou, že zboží které prodáváme nemáme, pouze v době před aktualizací skladových zásob našeho dodavatele se zboží vyprodalo, proto ve večerních hodinách se projevuje jako skladové, ale již bohužel není k dispozici a je pouze již na objednávku ( ale je ), druhý den ( po noční aktualizaci skladových zásob ) je již vždy správně uvedeno není skladem-je na objednávku do cca 3 týdnů. Každopádně se omlouváme, pracujeme na rychlejším párování, věříme, že již ve velmi krátké době bude označení skladových zásob přesnější v časovém horizontu. Máme za to, že toto je jev 90% e-shopů, a že jsme byly jeden z mnoha, kde se právě tento jev u pana Standy projevil při hledání jím požadovaného zboží.

    S přáním hezkého dne Tým AL-koupelny.cz

    • Že není něco skladem se dá pochopit (ikdyž informace, že skladem je byla zřetelná). Pokud ale není, čekal bych, že obchod napíše, že bohužel není skladem. Místo toho pošle pokyny k platbě, přesto že zboží není schopen dodat ani do 6 týdnů. Obchod začal komunikovat až na základě dotazu, kdy zboží pošle.

    Doporučuji obchodu, ať nejdříve komunikuje se zákazníkem a poté teprve žádá provedení platby za zboží.

    Reakce obchodu AL-koupelny.cz

    Dobrý den, reaguji na Vaše vyjádření a zároveň doporučení, Váš názor je správný, bohužel systém pracuje automaticky, objednáte, pošle podklad pro platbu v zájmu urychlení obchodu, tedy pokud učiníte objednávku ve dne, či v noci, je vaše zboží zarezervováno a je odeslán podklad k platbě. V případě objednávky učiněné ve dne, reagujeme ihned i telefonicky, pokud zjistíme, že zboží je již vyprodané ( viz.noční aktualizace skladových zásob -stane se, že zboží se vyprodá a přitom do noci je vedeno jako skladem ), tak aby se infomovalo, že zboží již není skladem ( stává se u max 3-5%produktů ), a neposílal jste peníze na základě automaticky zaslaných dokladů k platbě. V noci bohužel toto není možné, proto pracovníci reagují v dopoledních hodinách, kdy je již bohužel pro vás pozdě. Každopádně pokud peníze zašlete a zjistíme ráno, že zboží není ( a nechcete čekat na dodání, či vzít jiný obdobný druh ), jsou vám peníze obratem odeslány zpět na váš bankovní účet.
    Pracujeme na tomto, tak aby aktualizace zboží byla časově přesnější, věříme, že brzy toto vyřešíme. Věřte, že se náš tým snaží být vaším nejlepším partnerem.

    S přáním hezkého dne Tým AL-koupelny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dřív než je zboží doručeno, tak se mě vyptáváte na spokojenost. Asi se nemusím rozepisovat jaká asi je.