Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Neplní dodací lhůty
    • Nekomunikují
    • Nereagují na emaily
    • Neřeší reklamaci
    • Lžou

    Rozhodně nedoporučuji nákup z tohoto eshopu, sežeňte si ten kus nábytku raději jinde, prodává je každý 3 shop s nábytkem! Termín doručení není pravda, pan *editováno*, který je na emailu a na telefonu, je mistr lhář. Nebojte se řešení reklamace v případě, že vám nevyhoví a bude si vymýšlet, lhát a překrucovat, dejte podnět na ČOI. Takový prodejce tu nemá co dělat.

    Reakce obchodu ak-nábytek

    Vcelku nepochopitelná recenze i nepochopitelné udání. Výsledek šetření ČOI sp.zn. 8559/23/O100: Pčekročení dodací lhůty = NEVINI. Neřešení reklamace = NEVINI. Nekomunikace = NEVINI. Lhaní = NEVINI. Kontrola VOP, reklamačního řádu i dokladů k reklamaci = NEVINI V PLNÉM ROZSAHU. S výsledkem šetření ČOI se plně ztotožňujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Stále čekam na informací o doručení. Ačkoliv zboží bylo uhrazeno, stále není dodáno bez jakékoliv informace o doručení.

    Reakce obchodu ak-nábytek

    Termín dodání byl zaslán mailem již 09.11.2022 12:31:31 a byl žlutě zvýrazněn. Platbou předem bohužel nelze urychlit dodání zboží, které se 3 týdny vyrábí na zakázku.

    • Komunikace s obchodem.

    Chybně uvedená cena v eshopu. (Stane se, chápu.)
    Nabídnuta sleva ze správné ceny. Nicméně jsem našla jinde levněji a proto jsem objednávku zrušila.

    Reakce obchodu ak-nábytek

    Nabídli jsme nákupní cenu + dopravu + DPH. Cena byla na první pohled chybná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obývací stěna je v nekvalitním provedení s vadami, které doposud nejsou firmou všechny odstraněny (40. den reklamace!) Boční skříně nelze vůbec používat. Toto jednání je sprosté.

    Reakce obchodu ak-nábytek

    Výrobce včas zaslal jen vadné díly, které byly nafocené. Ty nafocené až dodatečně poslal až po jejich zdokumentování.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Odřený,barva nedrží!!!

    Strašný odřený barva nedrží jestli chcete polský doslova perfektní a hlavně,
    drahý

    Reakce obchodu ak-nábytek

    Stolků se prodalo hodně a na cenu ani kvalitu si nikdo nestěžoval. Tento byl v originálním balení opravdu s odřenou nohou, možná od přepravy. To se stát může. Zákaznice nejprve požadovala slevu na lak, že si to doma opraví, pak změnila názor, že chce nohy vyměnit, objednali jsme nové a za tři dny volala, že stolek má být pro dceru a ta ho nechce, tak jsme ji doporučili možnost odstoupení od smlouvy. Ač jsme se snažili vyhovět měnícím se požadavkům, v tomto případě to nebylo možné.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišlo nám pouze před měsícem potvrzení objednávky a od té doby vůbec nevíme,zda je postel objednaná či ne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží jsem zatím neobdržela, není ani uvedeno, za jak dlouho po objednávce je dostanu. tento obchod jsem navštívila prvně, nemohu tedy objektivně hodnotit.

    Reakce obchodu ak-nábytek

    Děkujeme za názor. U každé položky je termín uvedený. Je i v každém odcozím e-mailu. Dokonce je možné se na nás obrátit i po telefonu, nebo mailem. Text recenze zní jako "maily nečtu, s nikým se bavit nechci a hodnotit neumím."

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace o ničem , samé lži a výmysly. Arogance a zboží nejsou schopni dodat ani během 10 dnů .

    Komunikace o ničem , samé lži a výmysly, arogance a zboží deklarované skladem nejsou schopni dodat ani během 10 dnů . Jedním slovem obchod na h...o , pokud nechcete přijít o nervy z dálky se vyhněte. Nedoporučuji ani největšímu nepříteli .

    Reakce obchodu ak-nábytek

    Zákazníků si vážíme a snažíme se dělat maximum ale ne u všech se zavděčíme. Ano, komunikace byla o ničem a samé lži (nhapříklad "nemůžete přijet v neděli, protože tu sedačku vlasně nemáte...."). Paní nechtěla dovozv týdnu, jen o víkendu, dokonce i v neděli volala a psala několikrát. Telefon si přehazovala s přítelem, každý tvrdil něco jiného, mezi sebou se celou dobu jen hádali, prostě Itálie. Po několikaminutovém hovoru se zeptala, co jsem vůbec říkal…. Nakonec chytla hysterák a objednávku zrušila. V neděli, 2 a půl pracovního dne po jejím potvrzení. Jestli další týden čekala na doručení, tak to skutečně o něčem vypovídá. Nedivil bych se, kdyby dodnes nikde nic nekoupili.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • zatím nemám co hodnotit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace s obchodem veškerá žádná - jednou jim mail spadne do spamu, podruhé mezi vyřízené - v podstatě vás jen informují o tom, že zboží, které jste objednali, oni objednali u dodavatele. Nic horšího jsem za posledních 10 let v e-shopu nezažil.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    S obchodem spokojenost,výborná komunikace i doručení, ale doporučit nemohu. Objednával jsem pouze jednou a zboží je špatné kvality. Zboží jsem nereklamoval, protože představa balení a zaslání 70 kg lavice je hrozná.

    Reakce obchodu ak-nábytek

    Lavic Berlín se prodalo více než 150 kusů a to i do velmi frekventované pizzerie a na jejich kvalitu si nikdo nestěžoval (oficiálně vlastně ani Vy). Kromě chybějících šroubků byla pouze jedna reklamace na poškozenou nohu a nebylo potřeba lavici balit ani posílat, stačilo foto.
    Team AK-nabytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Alespoň sedací souprava je v pořádku
    • Komunikace s dodavatelem
    • Komunikace se spediční firmou
    • Dodání sedací soupravy
    • Neochota telefonické podpory cokoliv řešit

    Absolutně nulová komunikace ze strany dodavatele o zpoždění sedací soupravy. Nepochopím, že zpoždění sedací soupravy řešíte až po iniciativě klienta. Ještě překvapivější bylo odůvodnění, kdy nám bylo řečeno, že majitel je v Thajsku a je sním špatná komunikace, proto musíme vydržet. Po obdržení sms o doručení do 4-5 prac. dnů se pán ozval po třech dnech a nenabídl mi doručení do termínu, jelikož mají malé auto a k nám se dostane až o další 4dny později. Den před smluveným termínem další hovor, že vozidlo je porouchané, musí na opravu a nemají náhradní, takže ve finále další prodloužení o 3dny. Kompenzace v podobě odstoupení od objednávky opravdu neřeší problém, když je klient cca 2 měsíce bez sedací soupravy.

    Reakce obchodu ak-nábytek

    Je pravda, že jsme omylem neinformovali o zpoždění, protože e-maily jsme posílali ručně a došlo k přehlédnutí. Nicméně zákazníkovi bylo jednoznačně vysvětlil, že zpoždění je na straně výrobce, jak vzniklo a že je pro všechny prodejce stejné. Není pravda, že by zpoždění bylo způsobeno Thajskem, majitel z Thajska vyřizoval pouze slevu. Není pravda, že jsme vůbec někdy zaslali SMS o doručení do 4-5 dnů. Naskladnění proběhlo v pátek a běžně rozvozy o víkendu neobvoláváme, proto ty 3 dny. Porucha auta nastala k večeru a druhý den jsem to volal zákazníkovi potom, co automechanik zjistil, že závadu ten den neopraví a není mi znám žádný problém komunikace s dopravcem, hovory byly konstruktivní, včas a jasné. Zboží jsme doručili druhý den po opravě auta. Ohledně dodání jako takového bylo domluveno složení před dveře a sedací soupravu jsme navíc odnesli až do obýváku. Zákazník dostal jako kompenzaci slevu (její odůvodnění má uvedeno na faktuře) a „kompenzaci v podobě odstoupení od objednávky“ je pohádka. „Neochota telefonické podpory cokoliv řešit“ je laciné tvrzení. V době řešení nebylo možné ani u konkurence nechat podobnou soupravu vyrobit rychleji a návrhy jak to u výrobce urychlit byly nereálné. Dokonce jsme v sobotu celé dopoledne sháněli i náhradní velkou dodávku, ale v žádné půjčovně nebyla k dispozici a zaslání jinou přepravní firmou by bylo sice možné, ale termín doručení by byl stejný. Jinak přeji příjemné posezení.
    Team AK-nábytek

  • poprvé a naposledy zboží objednané nesplnilo termín dodání

    Reakce obchodu ak-nábytek

    Objednávka byla 18.1. a i extra přiobjednané díly přišly přesně na den za pět týdnů 22.2. Uvedená dodací lhůta byla 4-5 týdnů, tedy v tomto případě je Vaše reakce nepochopitelná.
    Team AK-Nábytek

    • Po telefonickém dotazu mi pracovník neřekl ani zhruba termín dodání.

    Zatím nedodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • místo 8 týdnů doručení tak 11 týdnů, problémy s dopravcem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednano u dodavatele 30,10,2017 dnes 8,12.2017 nic

    Reakce obchodu ak-nábytek

    To nic je v naprostém pořádku. Od 15.10. byly v košíku podrobné informace o dodacích lhůtách i s vysvětlením, proč je koncem roku výroba nábytku přetížena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouha dodaci lhuta.Mizerna komunikace s obchodem.Musela jsem jim stale volat a pripominat se.Produkt dorazil ve strasne zabalene krabici, nastesti nic nebylo poskozeno.

    Vybrany predmet dorazil v dobrem stavu,ale komunikace a dodaci lhuta s obchodem byla mizerna.Musela jsem se stale pripominat.

    Reakce obchodu ak-nábytek

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Podle informací ze systému, byla objednávka přijata 26.2.2017. Doručena byla včera 28.3.2017. Zákazníkům, pokud není nic důležitého ohledně objednávky zbytečně netelefonujeme. Krabice byla rozdělaná, z důvody kontroly barvy a znovu zalepená a fóliovaná. Z těchto důvodů nerozumíme Vaší recenzi.
    Děkujeme za Váš čas.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Dodací lhůty.

    Otestujte sami.

    Reakce obchodu ak-nábytek

    Dodáno za 21 dní, dodací lhůta 2-4 týdny byla dodržena a to i přesto, že paní objednávku e-mailem stornovala a po té telefonicky pozměnila. Telefonovali jsme spolu 3x a nikdy jsem neměl z hovoru sebemenší negativní pocit. Nicméně otestujte sami ...