Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Výhod jsem si žádných nevšiml, obchod jako každý druhý.
    • 1) Velmi špatně konstruovaný e-shop, některých prohlížečích se s ním nedá vůbec pracovat. 2) Hrozný dopravce - v kupní smlouvě je dodávka za první uzamykatelné dveře, což je pro dopravce i ještě neusazená branka, kam si zboží po slovech "Mno já vám s tím jako můžu pomoct támhle za tu branku, ale dál už fakt ne", nakonec stejně musíte odtahat sami.

    Důležité pro tento obchod je také předem se informovat, je-li zboží opravdu fialové, jak se píše v popisu nebo tmavě fialovohnědé, které vám nakonec dorazí.

    Reakce obchodu ak-nábytek

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše přípomínky a upřesňujeme informace:

    1) eshop je konstruovaný na většinu prohlížečů - nejsme majiteli platformy-jen pronajímateli
    2) Podle informací v eshopu a informací v nákupním košíku je napsáno: ****Dodání je před první vchodové dveře budovy, na adresu, která byla smluvena jako dodací.****
    3) Barevné rozdíly v zobrazení a realitě barev je závislá na nastavení monitoru. Dále jste si mohl požádat o zaslání vzorků dřeva.
    Přejeme příjemný den.
    AK-Nábytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zbozi je nekvalitni, bez navodu k slozeni a chybejici spojovaci material.

    nedoporucuji ostatnim

    Reakce obchodu ak-nábytek

    Dobrý den,
    omlouváme se za nepřiložení návodu ke zboží, avšak stačilo napsat email, byl by zaslán obratem.
    Za spojovací materiál - jednalo se o hřebíky se omlouváme, není v našich možnostech otevírat každou krabici a kontrolovat její obsah, jedná se o chybu dodavatele, kterou s ním projednáme. Obratem bychom Vám hřebíky zaslali.
    Zboží je vyrobeno ve standardní kvalitě, jedná se o lamino, které se běžně používá na výrobu nábytku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatná komunikace a dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu ak-nábytek

    Dobrý den,

    je nám líto, že nejste spokojen s komunikací. Při odeslání objednávky, Vám přijde email, popř. další doplňující informace. Z naší strany je zasláno potvrzení emailem+sms. Další komunikace je, jakmile je zboží skladem. Pokud není potřeba neobtěžujeme zákazníky voláním. Váš názor plně akceptujeme a přejeme hezký den.

    Co se týká dodací lhůty: u tohoto typu zboží je uvedeno 14-20 dní - zboží se vyrábí přímo pro Vás. 13.1. byla objednávka provedena, 2. 14.1. zboží bylo objednáno u dodavatele, 3. 23.1. byla objednávka naskladněna,4. 25.1. měla být objednávka dodána, 5. změna termínu z Vaší strany na dodání 1.2.2013. V tomto případě nechápeme nespokojenost s dodací lhůtou.