Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepotvrzení objednávky (ptačí klec) z e-shopu způsobilo, že jsem se vypravil do kamenného obchodu a tam zakoupil podobný (leč dražší) výrobek, protože jsem ho urgentně potřeboval. Po pár dnech (!) obchod teprve objednávku mailem potvrdil, takže jsem požádal o storno, protože zboží jsem již vlastnil. Zmatky, vysvětlování, zbytečná komunikace.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od objednávky 5.11. se mi dosud nikdo neozval!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na internetu nabízejí, co NEMAJÍ přestože ví, že to nelze dodat.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    pořád nemám objednávku

    • zboží nebylo na skladě a lhůta dodání by byla ca. měsíc.
    • Nechtěla jsem čekat.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na e-shopu uvedeno zboží skladem a stejně polovina nedojela.Po odsouhlasení ponížení stejně ještě plno věcí nedojelo.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Žádná, nebo špatná komunikace eshopu. O potvrzení objednávky, či následném procesu jsem pokaždé musela psát. Jinak by jsem se vůbec nedozvěděla v jakém stavu objednávka je, nebo jestli si ji můžu přijít vyzvednout. Celkově hodně špatná komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlhá doba medzi objednaním a potvrdením objednávky, nutný telefonát
    • Tovar chýba na sklade, stále mi ho nedoručili
  • Pisek 8-16 mm (8 kg) je v poradku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obchod ani týden po objednání nereaguje, takže se vůbec neví, zda-li zboží někdy bude či ne

    Zboží jsem objednala, po týdnu žádná informace, kdy dorazí, nepřišla

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Sedm pracovních dní od objednání, kalendářně více jak dva týdny, a stále nemám své objednané zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nejdříve mi volali, že poštovné stojí jinak. S tím jsem souhlasila a čekala týden než mi pošlou pokyny k platbě, když poslali pokyny a já to zaplatila, tak volali, že nemají jedno zboží, ale že mají jiné ve stejné hodnotě, tak jsem také souhlasila s výměnou a nakonec mi přišla zásilka bez toho zboží. A až na můj dotaz, mi napsali, že to zboží nakonec neposlali. Také dělám v e-shopu, ale tohle je už masakr.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dosud mi na email neprisla faktura, ani po telefonatu. Prisel jen email, ze posilaji fakturu bez prilohy. Kdyz jsem po nich chtela poslat fakturu na pracovni email, napsali ho spatne, takze email nedorazil.Objednavku jsem vyzvedavala na 2x, nemeli ji tam celou. Silena komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • majitel nekomunikuje

    Zbozi jsem minuly tyden dopredu zaplatil, majitel ochodu nekomunikuje, zbozi nebylo stale odeslano...

    ABSOLUTNE NEDOPORUCUJI!

    Reakce obchodu ajax-chovatel.cz

    Dobrý den
    bylo vám celkem třikrát voláno a poslán e-mail. Telefon jste nabral. Nechápu vaší reakci.

    • Inzerují, že mají zboží skladem; po týdnu v mailu sdělují, že se zboží zdrželo u dodavatele a za další 4 dny volá paní, že dodávka bude až za měsíc! Objednávku jsem ztornovala. A co myslíte? Na stránkách stále visí 1ks skladem!!!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Chybně uvedené skladové zásoby. Uvedeno, že je zboží skladem, ale reálně dostupnost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží a nejsou schopni ho dodat.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží vystavené na internetových stránkách neměli !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 8 dnech do zásilkovny dorazila neúplná objednávka.Kontaktovala jsem ajax-chovatel,kde mi bylo slíbeno dodat zbytek zboží ten den do 12.00,což nedodrželi.Po dodání zbytku objednávky dodavatel tvrdil,že si se mnou dodání do 12.00 nedohodl.