Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží sem koupil, následně mi psali že zboží je vyprodané, chtěli mi poslat jiné a ještě nedorazilo

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Dobrý den,

    spokojenost zákazníků je pro nás prvořadá, a proto jsme se i v tomto případě snažili Vám vyjít maximálně vstříc. Velmi nás proto mrzí, že máte z naším eshopem špatnou zkušenost.

    U produktu, který jste si objednával (Vysoké bavlněné ponožky Nike - 6 párů) bohužel v průběhu zpracovávání Vaší objednávky došlo ke stornu ze strany výrobce. Bezprostředně po zjištění této skutečnosti jsme Vás prostřednictvím emailu kontaktovali s nabídkou alternativy k tomuto nedostupného produktu v podobě totožného produktu s jediným rozdílem, že bychom Vám namísto jednoho balení s šesti páry odeslali dvě balení po třech kusech. V emailu jsme Vám poskytli i informaci o tom, že ačkoliv jsou obě balení v celkovém součtu dražší, tato zboží slevou zarovnáme do výše ceny u původního nedostupného produktu. Toto zboží bylo v daný moment skladem a po Vašem emailu, kde jste s touto nabízenou alternativou souhlasil, jsme jej ihned připravili k odeslání. Přišel Vám tedy stejný produkt a zároveň stejný počet kusů požadovaného zboží s totožnou cenou pro dobírku.

    Ostatně všechny tyto informace jsme Vám poslali emailem, v které jsme se snažili s Vámi celou situaci vykomunikovat.

    Mějte hezký den.

    Tým AD Sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nestandardně dlouhé odeslání zboží skladem.

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Dobrý den,

    je nám opravdu líto, že objednávka z hlediska doby doručení nenaplnila Vaše očekávání. O datu doručení Vaší objednávky jsme Vás informovali v emailu s potvrzením Vaší objednávky, ve kterém jsme uváděli, že předpokládaný termín doručení k Vám je 22.2.2024. V návaznosti na tento fakt bychom rádi zmínili, že jsme po důkladném prověření této situace zjistili, že v momentě vytvoření objednávky nebylo zboží skladem, ale pouze na objednání u výrobce. Byl u něj uveden údaj “5-7 PRAC. DNÍ“, který udává dobu doručení zboží od výrobce na náš sklad, nikoliv doručení k Vám. Právě z tohoto důvodu jsme uváděli jako předpokládaný datum 22.2. 2024.

    Pevně věříme, že přijmete vysvětlení této situace.

    Hezký den.

    Tým AD Sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    12 dní jsem čekal až pak jsem poslal email s dotazem kdy zboží dorazí. Odpověd byla, bohužel došlo ke stornu ze strany výrobce. Výrobek který jsem objednal mají dále v nabídce.

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste zkušenost s našim e-shopem zhodnotil takto negativně a je nám líto, že objednávka nenaplnila Vaše očekávání.

    Uvědomujeme si částečného pochybení z naší strany, které vzniklo určitým nesouladem na trase mezi námi a naším dodavatelem, který se stává ojediněle. V momentě, kdy byla Vaše objednávka vytvářena, zboží nebylo skladem, následně jsme ho Však objednali u našeho dodavatele, který se však bohužel s dodávkou požadovaného zboží opozdil. Ihned potom, co jsme dostali informaci o opoždění objednávky, jsme Vás kontaktovali a odeslali nabídku s možnými alternativami Vámi zvoleného produktu.

    Ostatně všechny tyto informace jsme Vám poslali emailem, v které jsme se snažili s Vámi celou situaci vykomunikovat.

    Budeme rádi, když nám na email odpovíte a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Mějte hezký den.

    Tým AD Sport.cz

  • Pár dní po objednání zboží , mi přišel e-mail že zboží není na skladě . Měl to být dárek k Vánocům . Nestihla jsem obědnávku opakovat , zboží by prošlo po Vánocích . Může se stát , ale proč to , že zboží není na skladě přišlo až po pár dnech.

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Krásný den,

    velmi Vám děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jsme nestihli doručení do Vánoc. Velice nás to mrzí, ale bohužel u Vaši objednávky došlo k nečekanému zrušení dodání zboží dodavatelem, z důvodu poškození zboží při přepravě. Jedná se o výjimečný stav, který byl navázán na předvánoční přetížení dopravců.

    O situaci jsme Vás informovali, ihned jakmile jsme se o vzniklé situaci dozvěděli.

    Ještě jednou se za vzniklou situaci omlouváme, pevně doufáme, že na nás nezanevřete a my Vám vše budeme moci při další spolupráci vykompenzovat.

    Mějte príma dny Tým AD Sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízené zboží nebylo dostupné

    objednávku mi obchod po vzájemné dohodě zrušil a řádně vrátil peníze. Z důvodu nedostupnosti produktu do času, který jsem požadovala a který byl na stránkách uveden. Následně jsem i nadále viděla na webovkách, že produkt nabízejí, byť dostupný nebyl. To mi přijde neprofesionální.

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že máte z naší eshopem špatnou zkušenost. Vaší objednávku jsem prověřila a nastala zde situace, kdy jste si objednala zboží, které nebylo skladem, ale bylo na objednání u našeho výrobce. Na neštěstí nás výrobce informovat, že nezvládne dodat zboží v termínu, který obvykle dodržuje. Protože byl předvánoční čas, snažili jsme se vám nabídnout alespoň alternativu, která se nejvíce podobala vámi objednanému zboží, abychom objednávku mohli co nejdříve odeslat.

    Dále si dovolíme s vaším tvrzením o nedostupnosti nesouhlasit. Produkt byl dostupný na objednání, což uvádíme na stránkách. Také po vytvoření objednávky jsme vás informovali, že je termín orientační a může se změnit. Bohužel se tak stalo, a jakmile se tak stalo, ihned jsme vás o tom informovali.

    Protože nám na spokojenosti našich zákazníků záleží, kontaktovali jsme vás emailem, abychom naší reputaci napravili. Věříme, že se společně domluvíme na možné kompenzaci za tuto nepříjemnou situaci.

    Pěkný den
    Tým AD Sport

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nevím co si mám myslet, faktura mi přišle na jeden kus zboží, objednala jsem tričko a kraťasy.
    Již chce hodnocení, ale zboží stále nemám .

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Krásný den paní Blažková,

    navazuji na naši emailovou komunikaci. Jak jste sama uvedla, druhou položku na faktuře jste pouze přehlédla. Vaše faktura je tedy v pořádku. Co se týká dodání Vašeho zboží. Máte k dispozici trasování zásilky, a Vaše zboží bude brzo u Vás.

    Pevně věříme, že je již vše v pořádku a jsme rádi, že jsme si spolu vše vysvětlili.

    Mějte príma dny.

    Tým AD Sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Už jsem objednavala vícekrát, a většinou byla objednávka stornovana

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Krásný den,

    děkujeme velice za vaši objednávku. Vaše recenze nás velmi mrzí, bohužel Vaše objednávka byla stornována z důvodu, že jsme se s Vámi snažili opakovaně spojit jak emailem tak telefonicky. Bohužel neúspěšně.

    Rádi Vaši objednávku zpracujeme, potřebujeme k tomu však, abyste nám zareagovala na email, který jsme Vám zaslali a vybrala si z nabízených alternativ nedostupného zboží.

    Velmi děkujeme.

    Tým AD Sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vrácení zboží je zpoplatněno

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Krásný den,

    velmi děkujeme za Vaši objednávku. Vaše recenze nás velmi mrzí. Bohužel zpoplatnění vrácení zboží je běžná praxe, která je zákonem stanovená. Chápeme, že jsou na trhu velké mezinárodní společnosti, které si mohou dovolit zákazníkům poskytnout vrácení zboží zdarma, avšak naše společnost je čistě českou společností, a proto bohužel tyto možnosti nemáme. Uvědomujeme si, že je potřeba být konkurence schopní a proto se snažíme našim zákazníkům vrácení zlevnit tím, že se z části na platbě za dopravu podílíme. Proto je vrácení u nás zpoplatněno částkou 49 Kč, její reálná hodnota je však jednou tak vyšší.

    Celou záležitost jsme se s Vámi snažili vykomunikovat prostřednictvím emailu. Budeme rádi, když nám odpovíte a vše vyřešíme k Vaši spokojenosti.

    Tým AD S port.cz

    • Dne 13.11.2023 jsem si u vás objednala ponožky pro vnuka , dne 14.11.2023 jsem je zaplatila a poté mě přišla upomínka o nezaplacení. Když jsem upozornění rozklikla, stálo tam, že je objednávka zaplacena. Nevím, co si o tom myslet, jedině to, že jste podvodníci a okrádáte staré lidi. Kňourková

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Krásný den paní Kňourková,

    děkujeme Vám velmi za objednávku. Vzniklá situace nás mrzí. Bohužel na zboží, které jste si objednala stále čekáme, jeho dodání z centrálního skladu se z technických důvodu opozdilo. Pracujeme na to, abyste měla své zboží co nejdříve u sebe doma, případně jsme Vám zaslali možné alternativy, které Vám ještě dnes můžeme odeslat.

    Co se týká informace o neuhrazení objednávky, jednalo se o systémový email, který s největší pravděpodobnosti odešel pár vteřin před spárováním platby, aktuálně je již vše v pořádku.

    Ostatně všechny tyto informace jsme Vám poslali emailem, v které jsme se snažili s Vámi celou situaci vykomunikovat.

    Budeme rádi, když nám na email odpovíte a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Mějte príma dny.

    Tým AD Sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Jiná barva produktu, než byla inzerovaná v obchodě
    • Krabice byla dost pomačkaná

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Krásný den,

    velmi Vám děkujeme za objednávku. Vzniklá situace nás velmi mrzí. Fotografie produktu je originální fotografii od výrobce, při expedici vždy kontrolujeme, zda reálny vzhled a fotografie souhlasí. Proto nás velice mrzí, že i když jsme u žádné předchozí objednávky nezaznamenali, že by jiný Kupující byl se vzhledem produktu nespokojený, vy na tuto skutečnost poukazujete.

    Velmi nám záleží na tom, aby byli naši zákaznici spokojeni, proto jsme Vás kontaktovali, abychom společně nalezli cestu k Vaši spokojenosti.

    Pevně věříme, že vše urovnáme a vy se stanete našim stálým zákazníkem.

    Mějte príma dny.

    Tým AD Sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na stránkách mají i zboží, co není skladem

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Dobrý den,

    vaše recenze nás velmi mrzí. Ano, náš eshop nabízí produkty skladové i neskladová. Ve vašem případě se bohužel stalo, že dodavatel zrušit dodání vámi objednaného zboží. Za to se vám velmi omlouváme, bohužel jsme s tím nedokázali nic dělat. Věříme, že příště bude vaše objednávka úspěšná.

    Pěkný den
    Tým AD Sport

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrozně dlouhá doba dodání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doporučení trvá

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste zkušenost s našim e-shopem zhodnotila takto negativně. Bohužel jste si objednala zboží, které bylo dostupné na objednání od dodavatele, delší termín dodání uvádíme v detailu produktu a informovali jsme Vás i prostřednictvím emailu. Vždy se snažíme termín dodání dodržet tak, jak uvádíme, bohužel však nezáleží jen na nás. Konkrétně u Vaši objednávky došlo k prodlení z důvodu pozdního odeslání ze skladu výrobce.

    Pevně věřím, že vám naše nabídka kompenzace změní na náš eshop pohled a vynahradí tak zpoždění vaší objednávky.

    Mějte se príma.

    Tým AD Sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Zrušení objednávky po několika dnech

    Na e-shopu jsem objednávala oblečení pro manžela k narozeninám. V pondělí jsem vytvořila objednávku a teprve ve čtvrtek mi přišel e-mail, že byla objednávka zrušena i když v době objednání bylo psáno vše skladem.

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše negativní recenze a zkušenost. Zboží , které jste si objednal bylo na objednání u našeho dodavatele, což uvádíme i na našich stránkách. Produkty jsme v pořádku objednali, bohužel ale nastala situace, kdy nám dodavatel dodá zboží stornoval a jinou možnou alternativu skladem také neměl.

    Velmi se tedy za tuto nevšední situaci omlouváme a věříme, že se společně domluvíme na možné kompenzaci za celou nepříjemnou situaci.

    Pěkný den,
    Tým AD Sport

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebyla mi dodána faktura/ daňový doklad

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že máte s naším eshopem negativní zkušenost. Protože byla objednávka zaplacena na dobírku, zasíláme fakturu až po proplacení dobírky od expediční společnosti. Samozřejmě je zde možnost, pokud nás kontaktujete, zaslat fakturu i dříve. Věřím, že vysvětleni, které jsme vám zasílali emaile změnilo na náš eshop pohled.

    Pěkný den
    Tým AD Sport

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • záměna zboží
    • poškozené zboží

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že máte s námi negativní zkušenost. Kontrolovali jsme vaší objednávku a následně i z naší komunikace vyplývá, že k záměně zboží nedošlo. Poškozený produkt nás velmi mrzí. I když se snažíme při expedici zboží kontrolovat, může se stát, že nám malá chybka unikne. Nakonec se ale vše vyřešilo a poškozený produkt jsme vám na naše náklady vyměnili.

    Doufáme, že nám v budoucnu dáte šanci celou nepříjemnost napravit.

    S pozdravem
    Tým AD Sport

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nechapu, z jakeho duvodu uvadeji na svych webovych strankach datum doruceni, kdyz zasilka prijde o den déle, nez maji uvedeno

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Dobrý den,

    Vaše recenze nás velmi mrzí. Vaše objednávka byla expedována v termínu, který jsme uvedli. Bohužel nastalo pochybení ze strany dopravce, kdy z neznámeho důvodu doručili objednávku až za 2 pracovní dny a ne hned následující pracovní den, jak ve většině případů.

    Ačkoliv tuto situaci není v našich silách nikterak ovlivnit, velmi se za to omlouváme. Věříme, že příště proběhne vše tak, jak má.

    Pěkný den
    Tým AD Sport.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Výměna zboží mě vyšla draze, Poštovné zpět 100,Kč a Poštovné zpátky též 100 Kč. UŽ si nic utečou firmy nic nekupuji
    • Poštovné
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nebylo ani týden od objednání vyexpedováno

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Krásný den Terezo,

    Vaše negativní hodnocení nás velmi mrzí:-( Vámi objednané zboží bylo bohužel pozdrženo ze strany dodavatele. My jsme se snažili skutečně udělat vše proto, abychom zboží doručili v co nejkratším čase. Jedná se však o skutečnost, kterou nemůžeme ovlivnit. Mrzí nás, že Vám nebylo na Váš email s dotazem ohledně doručení do Vánoc odepsáno, bohužel jste jej psala již po skončení pracovní doby zákaznického servisu. Ihned jak by to bylo jen možné, tedy v pondělí, bychom Vás kontaktovali, a podali Vám přesné informace k doručení Vašeho zboží. Byla jste však rychlejší a svou objednávku v neděli stornovala. Peníze za nedodané zboží jsme Vám ihned refundovali na Váš účet.

    Celou záležitost jsme se Vám snažili vykompenzovat k Vaši spokojenosti. Budeme velmi rádi, když naši nabídku přijmete a my se budeme moci těšit na další spolupráci.

    Přejeme Vám příjemné prožití vánočních svátku a do Nového roku jen to dobré.

    Tým AD Sport.cz