Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nebylo ani týden od objednání vyexpedováno

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Krásný den Terezo,

    Vaše negativní hodnocení nás velmi mrzí:-( Vámi objednané zboží bylo bohužel pozdrženo ze strany dodavatele. My jsme se snažili skutečně udělat vše proto, abychom zboží doručili v co nejkratším čase. Jedná se však o skutečnost, kterou nemůžeme ovlivnit. Mrzí nás, že Vám nebylo na Váš email s dotazem ohledně doručení do Vánoc odepsáno, bohužel jste jej psala již po skončení pracovní doby zákaznického servisu. Ihned jak by to bylo jen možné, tedy v pondělí, bychom Vás kontaktovali, a podali Vám přesné informace k doručení Vašeho zboží. Byla jste však rychlejší a svou objednávku v neděli stornovala. Peníze za nedodané zboží jsme Vám ihned refundovali na Váš účet.

    Celou záležitost jsme se Vám snažili vykompenzovat k Vaši spokojenosti. Budeme velmi rádi, když naši nabídku přijmete a my se budeme moci těšit na další spolupráci.

    Přejeme Vám příjemné prožití vánočních svátku a do Nového roku jen to dobré.

    Tým AD Sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jako kuryra pouzivaji DPD, to je vzdy spatne - nejhorsi dorucovaci sluzba siroko daleko
    • Zbozi je s vadou

    Rukavice Kraft s vyrobni viditelnou vadou. Nebrani funkci, ale je jasne viditelna. Druho az tretotridne zbozi. Jinak komunikace z obchodu stran přípravy a doruceni objednavky byla dobra a zbozi bylo adekvatne zabaleno. Již vsak od nich nenakoupim pro vadu zbozi a protoze pouzivaji DPD na doruceni, a tim padem je jakakoliv spoluprace nemozna.

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Krásný den,

    velmi Vám děkujeme za objednávku. Mrzí nás, že jste byla s nákupem na našem e-shopu nespokojená. Spokojenost našich zákazníku je pro nás velmi důležitá. Bohužel ve Vašem případě jsme o vzniklém problému nevěděli a i když jsme se s Vámi snažili následně spojit a vše dát do pořádku byli jsme neúspěšní. Kvalita zboží, kterou prodáváme je na velmi vysoké úrovni. I tak kvalitní značce jako je Craft se však může stát, že z výroby dorazí zboží poškozené. Za tuto skutečnost se velmi omlouváme. V tomto případě jsme Vám však nabídli okamžitou výměnu zboží či vrácení uhrazené sumy. Této nabídky jste však bohužel nevyužila.

    Co se týká dopravce DPD. V naší nabídce dopravních služeb můžete vybírat z více dopravců, proto pokud máte osobní negativní zkušenost s tímto dopravcem je možné zvolit si jinou možnost.

    Budeme rádi když celou záležitost ještě promyslíte a využijete naši nabídky výměny zboží či kompenzace. My Vám velmi rádi vyjdeme vstříc a vyřešíme vše k Vaši spokojenosti. Bohužel bez Vaši zpětné vazby jsme bezbranní.

    Mějte príma dny.

    Tým AD Sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Za cely týden mi nebyla zaslána faktura

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Krásný den,

    děkujeme velice za Vaši objednávku. Mrzí nás Vaše negativní hodnocení, jelikož si nejsme vědomi jakéhokoliv pochybení ve vyřízení Vaši objednávky. Zboží Vám dorazilo v termínu a v pořádku. Kolegyně ze zákaznického servisu s Vámi ihned vykomunikovala možnosti pro případné vrácení zboží, které Vám nevyhovovalo i Vám sdělila, že k vrácení není faktura potřebná.

    Bohužel v případě platby na dobírku je faktura zasílaná prostřednictvím emailu až po spárování plateb. O této skutečnosti jsme Vás informovali prostřednictvím emailu.

    Za nás bylo tedy vše v pořádku. Pokud vznikl jakýkoliv jiný problém, který Vás k tomuto negativnímu hodnocení dovedl, budeme rádi za Vaši zpětnou vazbu na náš email, kterým jsme se snažili Vás kontaktovat a vše uvést do pořádku. Velmi rádi spolu s Vámi nalezneme cestu k Vaši spokojenosti.

    Mějte príma dny.

    Tým AD Sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Asics
    • neodpovídající velikosti
    • dlouhé čekání
    • obecně modely nejsou moc dobré, fotky jsou lepší, na stránkách je těžké hodnotit
    • vyhozené peníze

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Dobrý den,

    dovolím si jménem naši společnosti vyjádřit se k Vaši recenzi. Velmi nás Vaše rozhořčení i negativní hodnocení mrzí, hlavně z důvodu, že z naši strany nedošlo k žádnému pochybení - jak jsme si společně vykomunikovali prostřednictvím emailové komunikace. V návaznosti na tuto skutečnost nemůžeme s Vašim vyjádřením souhlasit. Níže bych ráda objasnila konkrétní body Vašeho hodnocení:

    1) Neodpovídající velikost - Obrátil jste se na nás s tvrzením, že jsme Vám zaslali špatnou velikost, konkrétně model v rozšířené verzi 4E (extra široká). Celou skutečnost jsme ověřili a jak jsem Vás již informovala, k chybě při zaslání produktu nedošlo. Celý proces expedice probíhá systémově přes EANy a tedy k pochybení a odeslání jiného modelu nemůže dojít. Doplňující informace k šířce obuvi jsou uvedeny v kartě produktu. Po celou dobu jste byl tedy o modelu dostatečně informován a z naši strany bylo odesláno zboží, které bylo zakoupeno.

    2) Dlouhé čekání - Předpokládaný termín doručení Vaši zásilky byl 10.11.2022, o tomto termínu jste byl z naši strany informován po celou dobu objednávky. V případě, že by Vám termín doručení nevyhovoval, mohl jste objednávku stornovat či jakkoliv situaci řešit, neučinil jste. Zboží Vám bylo doručeno podle trasování 4.11.2022, tedy o celý týden dříve než byl předpoklad.

    3) Obecně modely nejsou moc dobré, fotky jsou lepší, na stránkách je těžké hodnotit - Fotografie modelu, které uvádíme na našem webu jsou oficiální fotografie od výrobce, jsou foceny konkrétní modely, tedy odlišnosti jsou prakticky nemožné. Bohužel při nákupu přes internetový obchod, kdy není možné si zboží "osahat" je nutno počítat s tím, že představa nemusí být v souladu s realitou. V případě, že zboží neodpovídá představě, či jakkoliv Kupujícímu nevyhovuje, je možné využít 14 denní zákonem dané možnosti odstoupení od Kupní smlouvy, v našem e-shopu dokonce tuto možnost prodlužujeme na 30 dní.

    4) Vyhozené peníze - Sám za sebe jste nás informoval, že je pro Vás snazší zboží vyhodit, než jej vrátit. Bohužel toto je rozhodnutí, které jste udělal sám a které není v naši moci jakkoliv ovlivnit. Naše společnost Vám nabídla možnost zaslat na Vaši adresu kurýra, který si zboží vyzvedne, aby Vám celou situaci co nejvíce ulehčila- i když to není standartní postup. Bohužel bez odezvy.

    Je nám více než jasné, že již nemá smysl Vás jakkoliv přesvědčovat, že z naši strany vše skutečně proběhlo správně a tedy Vaše negativní hodnocení si nezasloužíme. Portál slouží k vyjádření Vašeho názoru, který nás mrzí, ale je Váš. My jsme udělali vše proto aby jste byl spokojen, jak u nákupu samotného, tak při následném řešení Vaši zpětné vazby.

    Naše společnost Vás nikterak nepoškodila a Vaše vědomé poškození jména naši společnosti není v souladu s korektním obchodním jednáním. Snažíme se vždy pracovat tak, aby nás zákazník byl maximálně spokojený. Proto si vážíme tech, kteří naši práci oceňuji.

    Přejeme Vám příjemné dny.

    Tým AD Sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlé odeslání

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Krásný den,

    velmi nás mrzí zvolení možnosti "nedoporučuje obchod" vzhledem k tomu, že si u Vaši objednávky nejsme vědomi žádného pochybení. Snažili jsme se s Vámi zkontaktovat, bohužel neúspěšně. Pevně doufáme, že se jedná pouze o ukliknutí a Vaše spokojenost byla 100% jak uvádíte.

    V případě, že by bylo přeci jen cokoliv co bychom dle Vašeho názoru mohli zlepšit. Budeme velmi rádi za Vaši zpětnou vazbu.

    Hezký den.

    Tým AD Sport.cz

  • Jsem s tímto obchodem velice zklamán , zboží dorazilo poškozené a na vrácení peněz se neustale oddaluje.... Palec dolu

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Krásný den,

    ráda bych Vám napsala pár slov jménem naší společnosti a omluvila se Vám za vzniklou situaci. Spokojenost našich zákazníků je pro nás vždy na prvním místě a proto nás mrzí, že s našim e-shopem máte takto negativní zkušenost. Proto bych ráda touto cestou našla cestu, jak bychom Vám Váš negativní postoj k naši společnosti změnili a mohli bychom se těšit na další spolupráci.

    Kvalita zboží, kterou u nás prodáváme je pro nás velmi důležitá. Jsme autorizovaným prodejcem s tradici delší než 10 let a proto, opravdu vždy našemu zákazníkovi zaručujeme kvalitu zboží. Zboží při expedici důkladně kontrolujeme, abychom předešli situaci, která vznikla ve vašem případě. Bohužel i když se vždy snažíme, aby vše proběhlo na 100% ve Vašem případě jsme závadu při expedici přehlédli. Samozřejmě je to z naší strany velká chyba a já se Vám za ni ještě jednou omlouvám.

    Zároveň bych Vám ráda opětovně zdůraznila, tak jak Vám psala i kolegyně v emailové komunikaci, že jsme se skutečně snažili vrácení uhrazené sumy zprocesovat v nejkratším možném termínu. Bohužel tím, že zásilka byla uhrazena na dobírku byl celý proces složitější, jelikož systém nás k možnosti vytvoření dobropisu nepustí, před spárováním platby. Chápu, že pro Vás jsou toto vše informace, které Vás jako zákazníka nemusí zajímat a také rozumím Vašemu rozhořčení, kdy jste očekával nové zboží, na které jste se těšil a bohužel Vám dorazilo zboží poškozené. Každopádně i tak pevně doufám, že společně nalezneme cestu k Vaší spokojenosti a vy na náš e-shop změníte názor.

    Naše nabídka na smír je stále aktuální, takže pokud si budete chtít vybrat jednu z exkluzivních nabídek jako kompenzaci, jsou stále k dispozici.

    Pěkný zbytek dne
    Tým AD Sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Jsem čkal tyjden a pak obhod zrušil objednávku

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Dobrý den,
    moc nás mrzí vaše recenze. Za danou situaci jsme se vám omluvili a nabídli vám exkluzivní kompenzace. U vámi objednaného zboží jsme ověřili dostupnost u výrobce a následně objednali. Kvůli systémové chybě, která u výrobce nastala, jsme informaci o nedostupnosti dostali pozdě a proto jsme pozdě informovali i vás. Na námi nabídnutou kompenzaci jste přistoupil a následně, i přes naší urgenci, jste nereagoval. Vaše spokojenost je na prvním místě, takže kdyby jste se náhodou rozhodl, naše nabídka stále platí. Přeje vám mnoho úspěchu a doufáme, že vás tato situace od našeho obchodu neodradí.

    Pěkný den
    Tým AD Sport.cz

  • Dvoje vybrané boty, které jsou skladem nemají. Třetí zatím nedorazily.

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Krásný den,

    velmi nás mrzí, že jste měl negativní zkušenost s nákupem na našem eshopu. Rádi bychom Vám vysvětlili jisté skutečnosti týkající se Vaší objednávky. Bohužel všechny modely, které jste si na našem webu vybral nebyly dostupné SKLADEM. Pokud by tomu tak bylo, v detailu produktu by bylo při kliknuti na Vaší velikosti zobrazeno slovo SKLADEM. Vy jste měl u všech modelu vyobrazenou dostupnost. Jednalo se tedy o zboží, které je dostupné na objednání.

    O skutečnosti, že modely bohužel nejsou k dispozici a není možné je pro Vás zajistit jsme Vás obratem informovali. Nabídli jsme Vám možné alternativy k zakoupeným produktům. Bohužel náš návrh jste nevyužil. Následně jste přestal komunikovat.

    Celou situaci jsme se Vám snažili vykompenzovat bonusem v podobě slevy na další nákup.

    Pevně doufáme, že Vás tedy negativní zkušenost neodradí a my se budeme moci těšit na další spolupráci.

    Príma den, Tým AD Sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Pokud chtějí prodat, tak zboží zasílají rychle

    Rychlé dodání do 2 dnů, ale pokud vrátíte zboží ve lhůtě do 14 dnů, protože velikost neodpovídá, tak si na peníze počkáte. Klientský přístup a celková spokojenost zákazníka =0

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Vážená paní Dyblová,

    Velmi Vám děkujeme za objednávku i zpětnou vazbu. Co se týká vašeho poznatku ohledně vrácení uhrazené sumy. Vámi uhrazena suma Vám byla vrácená v zákonné lhůtě 14 dní. Tato lhůta slouží jako prostor pro přijetí platby od dopravce, Vaše objednávka byla uhrazena na dobírku, tedy jsme museli počkat než nám dopravní služba platbu zašle, následně zpracování prostřednictvím fakturačního oddělení navazující na bankovní procesy. Nejedná se náš rozmar, kdy bychom úmyslně odeslání peněžních prostředků pozdrželi. Jedná se o klasický proces a bohužel při množství objednávek, které zpracováváme není v našich silách ani v moci systému Vám peněžní prostředky odeslat ihned.

    Pevně věřím, že po objasnění celé situace svůj názor na náš e-shop přehodnotíte a budeme se moci těšit na další spolupráci.

    Tým AD Sport.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

    • na můj dotaz ohledně problému potvrzení objednávky bylo odpovězeno následující den což se dá ocenit.
    • dlouhá dodací doba

    Potvrzení objednávky do 24 hod očividně nefunguje , možná porucha systému , bůh ví. Zboží hodnotit zatím nemohu, bo ho stále nemám. Nevím ,jestli ty boty ještě vyrábějí. Týden fuč a stále nic. Jedině mohu doufat , že se mě to čekání vyplatí a vypálí mě to tzv . bulvy.

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Krásný den,

    děkujeme velmi pěkně za objednávku i hodnocení. Bohužel co se týká Vaší poznámky ohledně potvrzení objednávky nemůžeme souhlasit. Potvrzení objednávky do 24 hodin garantujeme pouze v pracovní dny. Vaše objednávka byla vytvořená v sobotu. Objednávku jsme zpracovali ihned v pondělí.

    Tým AD Sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivost

    Nedodali objednané zboží, které mělo být na skladě, ale nebylo.

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Krásný den Lukáši,

    děkujeme Vám velmi pěkně za Váš nákup na našem e-shopu. S Vašim tvrzením však nemůžeme souhlasit. Vámi objednané zboží nebylo na e-shopu uvedeno jako "skladem". Zboží bylo k objednání u výrobce. Bohužel došlo k vyprodání produktu dříve, než byla uskutečněná objednávka. Tato skutečnost nás mrzí, nebylo však v našich silách ji ovlivnit. Obratem po vytvoření Vaší objednávky jsme Vás kontaktovali s informaci o nedostupnosti zboží, zasílali jsme Vám alternativní řešení i návrh kompenzace za nedorozumění provázející Vaší objednávku.

    Bohužel jste na naše emaily nereagoval. V případě, že budete mít o dořešení Vaší objednávky zájem, kontaktujte nás.

    Rádi vše vyřešíme tak, abyste byl spokojený.

    Tým AD Sport.cz

  • Objednáno 26.12.,dnes je 12.1.a zboží ještě nedorazilo. Placeno předem online platbou. Dnes mi z obchodu přišel email, že se objednávka ještě zpozdí. Při dnešní obchodní konkurenci se takovému počínání divím, každopádně, já už si z tohoto obchodu nikdy nic neobjednám.

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Krásný den Šárko,

    vzniklá situace a komplikace doprovázející Vaší objednávku nás velmi mrzí. Bohužel jsou věci, které neovlivníme. To však není omluva. Snažili jsme se s Vámi spojit a špatnou zkušenost Vám vykompenzovat. Bohužel bez úspěchu.

    Pevně doufáme, že na náš e-shop nezanevřete a my se budeme moci těšit na další spolupráci.

    Kdyby jste si to s možnosti dát nám druhou šanci rozmyslela, neváhejte nás kontaktovat.

    Ještě jednou se velmi omlouváme!

    Mějte se príma.

    Tým AD Sport.cz

  • Na zboží jsem čekala asi tři týdny a krátce před slíbeným doručením mi bylo obchodem sděleno, že zboží není.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kdybych si tam nezavolal, tak by se ani neobtěžovali dát mi vědět, že objednané zboží do vánoc nedostanu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po tydnu jsem kontaktovala obchod. Bylo mi sděleno, že zboží již nebude skladem a není....

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Dobrý den přeji,
    V první řadě Vám velmi pěkně děkujeme za Váš vyjádřený názor, který samozřejmě respektujeme.
    Nicméně nás velmi mrzí, že nákup u nás ve Vás vyvolal takové negativní pocity. Pro nás jsou naši zákazníci prvořadí a snažíme se dělat vše pro jejich spokojenost. Ale musíme podotknout, že nás trochu zamrzelo, že jste uvedla, že Vy jste museli kontaktovat nás a že iniciativa nešla z naší strany. My jsme se Vás totiž snažili pravidelně informovat prostřednictvím emailu a to včas a ještě před předpokládaným datem doručení. A abychom minimalizovali dopad z nedoručených zboží, tak jsme Vám nabídli i možné dostupné alternativy, které jsme mohli odeslat ihned.
    Sice chápeme Vaše zklamání z toho, že jsme Vás nakonec informovali o tom, že produkt již nebude dostupný, ale věřte nám, že nás to mrzelo ještě víc. Pro nás je přece nejdůležitější to, aby byli zákazníci s nákupem u nás spokojeni a aby měli z nákupu příjemný zážitek. Ale bohužel v předvánočním období se podobné situace mohou stát, o to víc, že nám to komplikuje ještě i situace s Covid-19.
    Ale jak jsme již zmínili, zákazník je pro nás na prvním místě a proto jsme se Vám snažili co nejvíce vyhovět a to i v požadavku storna objednávky, které jsme udělali s maximální rychlostí. Také jsme Vás následně kontaktovali prostřednictvím emailu abychom zjistili jakým způsobem bychom Vám tuto situaci mohli vykompenzovat a navodit příjemný pocit z nákupu na našem ehope. Na tento email jsme však nedostali žádnou odpověď. Případně po přečtení této recenze nás můžete kontaktovat abychom tuto situaci dotáhli do úspěšného konce k oboustranné spokojenosti.

    Ale přesto vše budeme rádi pokud naše stránky v budoucnu opět navštívíte. Věříme, že s případným dalším nákupem u nás budete spokojená.

    Tým AD Sport

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dlouhá čekací lhůta a i po lhůtě nakonec bunda nebyla.

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Dobrý den přeji,
    v první řadě Vám velmi pěkně děkujeme za Váš vyjádřený názor, který si maximálně vážíme.
    Nicméně velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s nákupem u nás. Pro nás jsou naši zákazníci opravdu prvořadí a děláme vše proto, aby byli i maximálně spokojeni. Chápeme Vaši nespokojenost kvůli dlouhé čekací době Vámi zvoleného produktu pánské bundy Nike SPORTSWEAR DOWN-FILL Windrunner. Avšak tato doba dodání vyplývala z toho, že daný produkt jsme neměli skladem, a proto jsme ho museli objednat z centrálního skladu. O předpokládaném datu doručení jsme Vás informovali prostřednictvím emailu, kde jsme uvedli i to, že předpokládané datum doručení je pouze orientační.
    Nicméně vzhledem k tomu, že jsme Vám chtěli navzdory komplikacím vyjít vstříc, tak jsme Vás následně kontaktovali prostřednictvím emailu, abyste mohli mít přece jen radost z nákupu u nás a nabídli jsme Vám možnosti, které by Vás, i vzhledem k vánočním svátkům, mohli potěšit.

    Proto budeme velmi rádi, pokud se nám alespoň nějakým způsobem podařilo změnit Váš názor a pokud v budoucnu opět navštívíte náš eshop https://www.adsport.cz/.

    Tým AD Sport

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednáno před 2 týdny, ještě objednávku ani NEODESLALI !

    Více než před dvěmi týdny jsem si objednala dárky na Vánoce z AD Sportu a doteď mi nic nepřišlo. Poslali mi asi 5 emailů, kde vysvětlili, že přesto, že produkt byl na stránkách označen za "skladem" ho nemají a čekají až jim ho výrobce pošle. Velice nespolehlivý obchod, nedoporučuji. Poprvé objednávám odsud a znova už asi nebudu.

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Dobrý den přejeme,
    předem Vám děkujeme, že jste si našla čas a vyjádřila jste svůj názor.
    Mrzí nás, pokud jste byli s nákupem u nás nespokojená i proto jsme Vás kontaktovali ohledně Vaší recenze i prostřednictvím emailu. Naši zákazníci jsou pro nás vždy nejdůležitější, a proto si velmi vážíme a zároveň respektujeme Váš názor. Avšak v tomto případě nás Vaše recenze i právě proto zamrzela. Vždy se snažíme o to, aby byli naši zákazníci průběžně informováni a jinak to nebylo ani ve Vašem případě.
    Rada bych proto objasnila pár faktů a to, že v momentě, kdy jste si realizovali Vaši objednávku tak jsme Vámi zvolený produkt produkty neměli skladem, ale museli jsme ho objednat od výrobce, protože byly dostupné pouze na centrálním skladu. Z tohoto důvodu jsme nedokázali Vaši objednávku odeslat ihned. O tomto faktu jsme Vás však informovali na několika místech:
    1.) jste to mohli vidět v detailu produktu hned pod velikostí produktu, kde uvádíme - 3-5 pracovních dní, a tedy že produkt není skladem
    2.) taktéž jsme Vás o tom informovali v košíku a v informačním emaily, a to prostřednictvím předpokládaného data doručení, který měl být 01.12.2020. Také v informacích uvádíme, že se jedná pouze o orientační datum.
    Nicméně, přesto nás opravdu upřímně mrzí, že jsme Vám objednávku nedokázali doručit včas a že jsme datum doručení nedodrželi. Ale vzhledem k předpokládanému datu doručení se objednávka zpozdila pouze o 8 dní a ne o 2 týdny, jak to uvádíte ve vaší recenzi. Sice rozumíme Vašemu rozhořčení a tomu, že jste chtěli objednávku obdržet co nejdříve vzhledem k blížícím se svátkům, ale my jsme se snažili Vás pravidelně a maximálně informovat. Ale v případě, že Vám předpokládaný termín doručení nevyhovoval, tak jste nás mohli kdykoliv kontaktovat a objednávku bychom Vám bez problémů zrušili.

    Zároveň Vám však velmi pěkně děkujeme, že jste na objednávku nakonec počkala, velmi si to vážíme, a proto bychom Vám rádi nabídli kompenzaci za toto 8denní zpoždění objednávky. Věříme, že jsme Vám nezpůsobily velké komplikace. Byli bychom proto rádi, pokud byste přijali od nás toto gesto kompenzace a v případě, pokud s tím souhlasíte, tak budeme rádi, pokud po přečtení této recenze nebo emailu nás budete kontaktovat abychom mohli celou věc uzavřít.

    Tým AD Sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po několika dnech mi bylo sděleno, že objednané zboží již nemá výrobce na skladě a již nelze objednat. Vybral jsem si tedy jiné zboží. To mi bylo potvrzeno, ale ani po 10 dnech stále nedorazilo. Na zboží stále čekám. Tajně doufám, že zboží dorazí a nebudu muset z firmy vymáhat skoro 4 tisíce!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží vráceno druhý den po vyzvednutí. Slíben mail, zda vrátí peníze nebo si budu muset produkt vyměnit. Asi po týdnu jsem zavolal sám, abych věděl, jak se bude situace řešit. Údajně je již nachystaná platba na vrácení peněz. Zatím stále čekám - 10 dnů, tak se snad dočkám.....Komunikace na bodu mrazu.

    Reakce obchodu AD Sport.cz

    Spokojenost zákazníků je pro nás prvořadá, a proto jsme se i v tomto případě snažili Vám vyjít maximálně vstříc. Na úvod bych ráda podotkla, že jsme si vědomi toho a zároveň nás mrzí, že jsme k vrácení peněz využili celkovou 14denní lhůtu, kterou nám zákon umožňuje. Ve standardních případech vracíme peníze v řádech několika dní, ale snažili jsme se Vám vyjít maximálně vstříc, a to i přesto, že Váš nákup byl proveden na prodejně, z čehož vyplývá, že se na Váš nákup nevztahují podmínky objednávek realizovaných na eshopu. Ve Vašem případě se jednalo pouze o rezervaci na eshopu, přičemž na tuto skutečnost upozorňujeme na několika místech (košík, email, personál na prodejně), takže to, že jste chtěli produkt vrátit podle podmínek eshopu, není standardně poskytována služba. Bohužel tato nestandardní situace, vyžadovala i nestandardně dlouhou dobu na zpracování. Za to se samozřejmě omlouváme ale bohužel jsme to nedokázali nijak urychlit. Jsme však rádi, že se nám nakonec podařilo vše dotáhnout do úspěšného konce a doufali jsme, že i k oboustranné spokojenosti.
    Názor zákazníků je pro nás velmi cenný, každopádně jsme toho úsudku, že až na delší zpracování Vašeho požadavku, jsme v tomto případě nepochybili až v takové míře jako to vzpomínáte.
    Samozřejmě respektujeme Váš názor a souhlasíme s tím, že i kritický pohled je důležitý, určitě nás každá recenze posouvá vpřed ať už negativní nebo pozitivní. Díky ní můžeme věci zlepšovat tak, aby měli naši zákazníci vždy příjemný zážitek z nákupu.

    Nicméně mrzí nás, že právě ve Vaší recenzi vzpomínáte jen to negativní, i přesto že jsme se snažili a pevně věříme, že se nám i podařilo udělat i několik vstřícných kroků. Proto jsme Vám nabídli i možnost kompenzace a snažili jsme se Vám prostřednictvím emailu celou situaci vysvětlit případně zjistit jakým způsobem bychom Vám mohli nákup zpříjemnit.
    Navzdory všemu Vám děkujeme za Váš názor a čas. Pevně věříme, že si k sobě ještě v budoucnu najdeme cestu a s nákupem u nás budete spokojen.

    Tým AD Sport.cz