• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem telefon kvůli nízké ceně 25. 1. a 6. 2. zatím stále nedorazilo. Žádná reakce na e-maily. Poté jsem je zkoušela kontaktovat telefonicky. Pán, který mi volal zpátky se ani nepředstavil. Ale slíbil, že zjístí jak to s objednávkou vypadá a obratem mi napíše. Pak se celý den neozval. Nevím, jestli se vůbec ozve. Takže, je mi líto, ale tento obchod bych nedoporučila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chtěla bych všechny varovat před nákupem na tomto eshopu, skutečnost, že v případě platby na dobírku odesílají zboží hned ten den, to vůbec neexistuje, když jsem e-shop po 4dnech kontaktovala, pán se mi dušoval, že zítra už zboží odesílá, další den zase nic takže důvod: PPL nedorazilo vůbec do jejich obchodu - "jako omluvu Vám posíláme kryt a ochranné sklo zdarma", další den mělo PPL problém načíst PSČ Plzně, ale po dohodě měl obchod ještě ten den balík odeslat "Určitě zítra ho máte u sebe". Když se ani další den nic nedělo znovu jsem volala a bylo mi sděleno, že telefon není skladem a bude se muset objednat. Takže nechápu co celý týden odesílali když zboží neměli skladem. Nehledě na to, že celou dobu komunikujete s dvěma pány, kteří patrně nekomunikují ani mezi s sebou protože si mě přehazovali jako horký brambor a když se jednomu nechtělo nic řešit napsali mi SMS "Můj kolega Vám to vysvětlí" a kolega mi nebral tři dny telefon. Takové chování bych neočekávala ani u věci která bude stát 100 korun, natož o zboží za desetitisíce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Komunikace

    I po 11 dnech jsem stále neobdržela mobil.
    Po uskutečnění objednávky jsem obratem dostala automatický email o jejím obdržení a dále se nic nedělo.
    Na mnou zaslaný dotaz emailem neodpověděli a na telefonický dotaz mi slíbili odeslání do dvou dnů.
    Po další nečinnosti jsem objednávku zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka proběhla ve čtvrtek, další týden ve středu jsem tam volala kdy mi telefon dorazí. Pán mi řekl, že hned s tím kolega jede na poštu, že se omlouvá, že zapomněl. V pátek jsem tam volala znovu, že telefon stále nedorazil a pán mi řekl, že telefon zatím ani nedojde, protože popletli stav skladu a na telefon čekají. Proč mi teda ve středu říkal, že ho posílá? A další věc, den po mě si ten telefon objednala kamarádka, které jsem ty stránky doporučila a jí ten telefon příšel. Trošku divné přerozdělění objednávek, nemyslíte?

    Reakce obchodu aaapple.cz

    Dobrý den, za toto nedorozumění se omlouváme. Ke zmatkům z naší strany přispělo předvánoční období. Omluva!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobré ceny.
    • Nekomunikuje se zákazníkem kdybych nekladla dotazy nikdo by mě neinformoval o stavu objednávky.

    Nelíbilo se mi ,ze mi při objednání bylo řečeno že zboží je skladem a do dvou dnů u nás opak byl pravdou ani po deseti dnech zboží nebylo naskladneno a dodáno... i když v konverzaci s obchodem mi bylo napsáno několikrát ze zboží je odeslano chyba je u PPL.Objednavku jsem zrušila a zboží koupila v jiném obchodě.

    Reakce obchodu aaapple.cz

    Dobrý den, chyby byla opravdu na naší straně, naskladnění jednoho produktu se výjimečně protáhlo. Není to pravidlem a za komplikace se omlouváme. Aaapple.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace se zákazníkem

    Reakce obchodu aaapple.cz

    Dobrý den,
    tato recenze pochází z firmy, která telefony pouze překupuje a prodává dál. Objednávka byla na 3ks 6S 16gb. Při platbě na účet předem jsme čekali 48 hodin na peníze, hned po připsání na účet jsme druhý den telefony předali. Neopatrností došlo k poškození obalu u jednoho telefonu a tak jsme byli požádáni o výměnu, kterou jsme provedli dle domluvy hned následující týden nikoliv však ve 13:00h ovšem ,,až" v 16:00h z důvodu pracovního vytížení našeho člověka, který ovšem odvezl zboží až do firmy tzv. pod nos. Každopádně již dopředu jsme věděli jaká recenze od překupníků přijde. Přeprodejce výhodně nakoupí zboží a ještě jako BONUS pošpiní prodávajícího. Těžko pochopit jejich hodnocení 10 procenty. Hezký den

    • Zadne
    • Vubec zadna komunikace

    Objednané zboží vubec nedorazila, po telefonátu s prodejcem jsem byl ujisten, ze zboží je zabaleno a přípraveno pro dopravce a následující den bude doručeno. Ani po týdnu přepravce zboží nedostal. Tento obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu aaapple.cz

    Děkujeme za Vaši recenzi . Prachsprostě jsme na Vás zapoměli . Jednou za rok se nám to stane . Velká omluva ! S pozdravem Aaapple.cz

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednané zboží nedorazí

    Telefon objednán cca před 14 dny, dle obchodu na skladě 2 kusy, zatím stále nedorazil. Komunikace s obchodníku p. Jirmanem a Dvořáčkem vázne, buď jsou na dovolené a nepracujou, příp. nezvedají telefon. V případě že se dovolám, tak se nejdříve diví, jak je možné, že telefon ještě nemám, pak slíbí že věc prověří a pak se dále nic neděje. Rozhodně nedoporučuji posílat peníze předem a asi ani nakupovat v tomto obchodě, zejména jestli na koupi telefonu spěcháte
    ---------------------------------------
    16. 8. 2016
    Toto je samozřejmě lež. Telefon jsem objednal na dobírku přesně dle formuláře, který e-shop nabízí. (Platba dobírkou, je běžná věc u 99% e-shopů, pane Dvořáček.) Pro platbu dobírkou jsem se rozhodl na základě recenze zákazníka, který měl stejně špatné zkušenosti jako já (telefon nepřicházel, obchod se furt na něco vymlouval, nebo nekomunikoval). Přikládám výčet výmluv a lží, kterých se mi během posledních 14 dní dostalo:1) telefon měl přijít z velkoskladu už v pátek, ale přišel až dnes, okamžitě posíláme.2) Na skladě sice byly 2 telefony ale vy jste byl až třetí zákazník, proto vám nepřišel obratem. 3) Telefon ztratili na depu PPL - máme od toho doklad a pošleme vám ho, abyste nám neřikal, že lžeme (nikdy jsem žádný takový doklad neobdržel, stejně jako mi nikdy nepřišlo potvrzení od PPL, že by převzali pro mě zásilku). Na konec dodám, že po napsání negativní recenze jsem se konečně dovolal a pan Dvořáček mi sdělil, že když píšu takové ošklivé recenze, tak se mnou ukončují obchodní styk a žádný telefon mi neprodají … (tak to mám tedy smůlu). Přeji hodně štěstí všem zákazníkům aaApple, a s tou platbou předem bych si to vážně rozmyslel…

    Reakce obchodu aaapple.cz

    Pan Kolín byl zakaznik s netradičním požadavkem ! Telefon chtěl poslat pod podmínkou, že ho zaplatí (pošle penize na náš účet), až bude mít telefon v ruce a vše si ověří, že je jak má být. V tomto by panu K nevyhověl žádný e-shop. Na to jsme mu nabídli jedině osobní předání, které bylo sprostě ( včetně nadávek a osobních urážek ) odmítnuto s příslibem negativní recenze. Což se i stalo. Díky za pochopení .

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

    • Cena
    • Nekomunikace

    Negativni

    Reakce obchodu aaapple.cz

    V objednávce bylo vyplněno špatné telefonní číslo a tím došlo ke zmíněným komplikacím . Na email jsme reagovali až s třídenním zpožděním , za což se omlouváme .
    aaapple.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
    • strašná komunikace, dostal jsem od nich E-mail, zda bych k Iphonu nechtěl i tvrzené sklo, já odpověděl, že ano ale odpověď už jsem nedostal. Bylo mi řečeno, že mobil přijde převčírem, když najednou mi večer přijde mail, že objednávka se neočekávaně prodloužila

    Ne
    špatná komunikace
    Hrozná dodací lhůta

    Reakce obchodu aaapple.cz

    První email od nás pan Vala dostal hned po objednávce a to 30/3 21.45 ( 5min po jeho objednávce!) a byl informován o tom , že pro iPhony SE je předpokládané datum naskladnění na 6/4 , což bylo uvedeno i v detailu telefonu ! O všem byl pan V s předstihem informován . Tomu pan V říká strašná komunikace . Navíc , jsme mu mezi tím psali i ohledně špatně vyplněné objednávky , kde chybělo jeho příjmení , což taky není zrovna obvyklé a o něčem to svědčí .Telefon mu byl nakonec odeslán 8/4(pátek) a doručen 11/4(pondělí - podací číslo balíku 10007958 GLS). . Mezi tím nám už pan Vala stihnul napsat negativní recenzi(i přes to , že měl info o odeslání jeho objednávky) . Po dotazu proč napsal negativní a hlavně lživou recenzi nám pan Vala sdělil , že je to jeho věc a že recenzi smaže až bude mít telefon v ruce . To už byl ale telefon na cestě k němu , takže naprosto zbytečné a nepochopitelné vyhrožování ! Tedy z našeho pohledu ....někdo uvažuje jinak . Dále p V nemohl pochopit , že od předobjednávek a naskladnění uplynul nějaký čas a objednávek u tak "horkého zboží " jakým SEčka jsou a skladem je nemá ani Alza (čekací doby 2 týdny) , logicky dojde k prodlevě v dodání . Ta prodleva trvala dva dny .
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechci radit, jak čas protáhla, a pořadí se neprovádí !!!
    Nedoporučuji !!!

    Reakce obchodu aaapple.cz

    Pan Istvan M. zvolil platbu na účet . Do dne plánovaného předání nebyla platba na účet připsána a i tak nás pan I.M. kontaktoval s tím , že si chce telefon přebrat a jestli bychom mu ho neodvezli na letiště ,že odlétá na Ukrajinu . Po informaci , že neevidujeme stále jeho platbu se už neozval . Takže i takto se chovají "někteří "! Prostě to zkusil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena, ale pravdepodobne ju nedokážu dodržať
    • Nedokážu si urobiť čas na osobné vyzdvihnutie. (Praha)

    Informoval som sa na dostupnosť produktu - iPhone 6s Plus 128 GB. Po telef=one slušný rozhovor. Bolo mi vysvetlené, že najprv musím vytvoriť objednávku a potom budeme riešiť kedy a kde si telefón vyzdvihnem. Urobil som objednávku a nikto ma nekontaktoval - obdržal som klasický systémový email o zadaní objednávky. Ozval som sa sám a zo strany predajcu nebol čas na osobné predanie na dohodnutom mieste. Chápem, rešpektujem. Predajca ma mal kontaktovať po 15. hodine a dohodnúť sa, ako ďalej. Nestalo sa, nebol záujem. Malo sa jednať o 25.000,- Kč. Mám strach z predstavy, ako by riešili reklamáciu, ak nechcú peniaze z predaja... Bohužiaľ nemôžem doporučiť.

    Reakce obchodu aaapple.cz

    Kdyby měl pan Hlavatý o malinko více pochopení a trpělivosti , tak mohl být spokojený . To že jsme se nepřízpůsobili jeho diktátu ho přimělo napsat tuto recenzi . Byl mu navržen termín na následující den , ale ten byl odmítnut , s tím že nemá čas a odjíždí na Slovensko . Nacož jsme mu nabídli zaslání telefonu na jeho adresu , dokonce za symbolickou částku , ale též odmítnuto . Udělali jsme co jsme mohli.....a s reklamacemi nemáme jediný problém !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nedodržení dodací lhůty.
    • Špatná komunikace.

    Lépe se vyhnout!!!

    Reakce obchodu aaapple.cz

    Ano přiznáváme ....chybička se vloudila a na pana " Kokeše " jsme malinko zapoměli . Ovšem , když jsme začali naše opomenutí řešit , tak komunikace vázla naopak s panem K . Dokonce jsme mu nabízeli sobotní doručení balíku , což zůstalo bez odpovědi . Balík jsme tedy poslali s doručením v pondělí o čemž byl pan K vyrozuměn , ale též bez jakkékoliv jeho reakce . Nicméně pan K telefon (CZ distribuce)za bezkonkurenční cenu od nás dostal i s omluvou , sice se zpožděním , ale už je spokojen ! Každý dělá občas chyby , i když ne nijak zásadní , jak by se mohlo zdát z reakce pana K . Díky za pochopení !

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nejsou plátci DPH a nemají to jasne uvedeno

    Reakce obchodu aaapple.cz

    Plátci daně jsme od 1/1/2016 !!! Což každému kdo má pochyby rádi doložíme.Nemůžeme za neaktuální informace v systému ARES.
    V minulém roce jsme na našich stránkách měli JASNĚ uvedeno , že plátci daně nejsme a logicky ani cena u našich produktů nebyla vyčíslena s daní . A to se právě od 1/1/2016 změnilo!
    Od 24/2 už jsou data i v ARES aktuální...trvalo to našim ouřadům skoro dva měsíce!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena
    • Komunikace
    • Pristup

    Objednala jsem zde zbozi s osobnim odberem. Nasledne mi volal pan a vynadal mi, ze se se mnou nemuze spojit (zadny neprijaty tel. jsem nemela) a ze jestli si zbozi opravdu chci vyzvednout osobne. Po konkretni domluve jsem si mela tel. vyzvednout v utery s tim, ze mi zavola a domluvime misto predani (uz toto bylo zarazejici). Nic takoveho se nekonalo a ve stredu vecer mi prisla sms, jestli si pro zbozi prijedu. Pro me to bylo velice zvlastni jednani a po informaci, ze mi telefon za 19000 chce predat nekde na "ulici" jsem z obchodu ustoupila a koupila jinde. Ke koupi nakonec nedoslo, nedokazu tedy hodnotit prodej, ale za me tento pristup byl naprosto sokujici a nikdy zde nic nekoupim.

    Reakce obchodu aaapple.cz

    Mě přijde zarážející,když si někdo objedná telefon za 19000Kč a nemá na zaplacení,jelikož prý musí nejdříve čekat až prodá svůj starý telefon.Na to konto jsme byli domluveni,že se na předání telefonu domluvíme na příští týden,což se taky stalo.Dokonce jsme paní Blondelové z Karlových Varů nabídli osobní předání u nás v kanceláři na Karlíně,což ovšem s poděkováním odmítla a že předání v bchodním centru Černý most dohodnuté na příští den,je pro ni teď před vánocema lepší.Další den už ovšem paní nebrala telefon a nereagovala ani na sms.
    PS: splátkový prodej by měl být aktuální od poloviny následujícího týdne....

    • Při objednávce mi obratem volali a upřesnili si dodání a upozornili na fakt, že nejsou plátci DPH. Den před odesláním mi volali, že zboží ráno odešlou s příslibem že mi zašlou číslo doručovacího balíku.
    • Tím to však všechno skončilo. Když jsem po několika dnech volal kde mám zboží a proč mi neposlali číslo balíku setkal jsem se s arogantním blbem, který si neuvědomuje kdo je zákazník. Byl drzí a podrážděný. Zboží a ani číslo balíku jsem dodnes nedostal.

    Dávejte si pozor na tento obchod. Zpočátku písničku zpívají, když ptáčka lapají. Pokud nectí zákazníka, tak by neměli vůbec fungovat.

    Reakce obchodu aaapple.cz

    Ok...telefon vám evidentně nepřišel,ale vy sám víte nejlépe proč! Po vašem hysterickém,vulgárním telefonátu z 31/10 jsme objednávku sami stornovali,abychom předešli dalším potížím! To můžeme samozřejmě doložit emailovou komunikací s vámi.
    Proč máte dál potřebu lhát ,pomlouvat a urážet?
    Pane Pospíšile ze Sokolova,lež má krátké nohy!
    A aby pravda byla celá,tak musíme uvést,že pan Pospíšil telefon neměl pro sebe,ale dál jej nabízel.A jelikož jsme objednávku stornovali ,tak neměl pro "svého" zákazníka to co mu slíbil.Z toho pramení jeho zoufalá a sprostá recenze!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • špatný, neochotný majitel

    Měl jsem objednané 2 IPhony 6 16gb a to silver a gold za 31500 Kč. Hned po objednávce jsem volal majiteli zda je má opravdu skladem oba, jak je uvedeno a bylo mi řečeno, že silver má, ale gold sežene ještě ten den (pátek) nejpozději se ozve v pondělí zda ho má. Takže nejen, že na stránkách JE SKLADEM, ale on ho neměl a ani se 2 týdny neozval, přitom v telefonu zněl jako seriózní člověk. Opak je však pravdou

    Reakce obchodu aaapple.cz

    S p. Petrisem lze souhlasit jen z poloviny,první dvě souvětí jsou tak jak to bylo.Ale dále je to už,nevím z jakého důvodu,hodně přibarvené.Oba telefony jsme posílali ve čtvrtek 29/10....zapoměli jsme ovšem poslat dodací číslo balíku a pan petris tedy žil v domnění,že jsme něco slíbili a nedodrželi jsme to(což se dá pochopit).Navíc pošta naneštěstí pro nás i p.Petrise balík doručovala až v pondělí(běžně to stíhají do příštího dne) a to už pan P nevydžel a koupil někde jinde(SAMOZŘEJMĚ NAŠTVANÝ,JELIKOŽ ZA STEJNOU CENU TYTO TELEFONY TĚŽKO JINDE SEŽENE).
    Na naši obhajobu bych ještě uvedl,že jeden telefon (silver)jsme chtěli poslat okamžitě po objednávce ,ale po žádosti p.P jsme čekali na druhý telefon.Samozřejmě šlo o poštovné,které bychom ale stejně za poslání druhého telefonu neůčtovali.
    Dva týdny co uvádí p.P neodpovídají skutečnosti (recenze napsaná 2/11).Dva týdny od objednávky uplynou ve čtvrtek 5/11.To jsou jednoduché počty!Ale chápu,taky bych byl nervozní.
    Ano ,chyba je na naší straně,měli jsme poslat podací číslo balíku a více informovat pana P!Ale někdy se stačí připomenout a tím předejít nedorozumění a případným komplikacím!Reakce p.P je nepřiměřená skutečnosti!Kdo nic nedělá nic nezkazí.Ale znovu opakuji,že chyba byla na naší straně a snažili jsme se jí řešit nabídnutou slevou,ale to už bylo pozdě! Díky za pochopení.

  • Z e-shopu bylo zbozi odeslano ale ani 10 dnu po udajnem odeslani nedorazilo. Dle e shopu zasilku ztratila Ceska posta. Zprvu byla snaha e shopem situaci resit, ale pozdeji totalni rezignace. Do dnesniho dne jsem zasilku neobdrzel ackoliv jsem ji oficialne nezrusil. Jeste ze to bylo na dobirku!!!!

    Reakce obchodu aaapple.cz

    Pravdou je ,že zrovna v den objednávky pana Lysáka se nám sešlo více objednávek a tudíž jsme nebyli schopni odeslat telefon pro pana L ještě ten samý den,co byla objednávka vytvořena.Což bylo v úterý 20/10.Ale hned ve čtvrtek 22/10 po naskladnění ,které u nás netrvá déle jak dva dny,jsme pana Lysáka telefonicky kontaktovali,že již telefon máme připraven k odeslání.K našemu údivu nám p.Lysák řekl,že neví ,jestli si telefon vůbec převezme,že ho můžeme poslat ,ale on že si ho třeba vůbec nevyzvedne(bez udání důvodu,nepochopitelné chování)!Tak mu bylo řečeno,že až si bude jistý,tak at nám dá vědět,že mu telefon rádi pošleme.Od té doby se neozval a nakonec nám napsal "krásnou" recenzi(snůška lží).A tu pohádku o odeslání a ztrátě zboží Českou poštou si pan Lysák osobně vymyslel....lidi jsou prostě různí.Mimochodem,od každého odeslaného balíku okamžitě odesíláme zákazníkovi jeho podací číslo.V tomto případě nebylo co p.Lysákovi posílat!