Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • posilaju to co jsem si neobjednala

    Reakce obchodu Zvířecí rodina

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení. Připouštíme, že se v předvánočním shonu mohla stát nějaká chyba. Pokud nám zákazník dá vědět, že balíček přišel neúplný, chybu napravíme a odešleme vždy na vlastní náklady. Podle historie objednávek u nás pravidelně nakupujete, ale bohužel jsme žádnou konkrétní zpětnou vazbu o špatně zaslaném zboží nedostali.
    Sára Benešová, tým Zvířecí rodiny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nechtějí přijímat vrácené zboží.

    Doručovatel mě upozornil na to, že po rozbalení balíku nebude možné zboží vrátit.

    Reakce obchodu Zvířecí rodina

    Mrzí nás vaše záporná reakce, ale pravděpodobně došlo k nedorozumění. Vrátit zboží lze ze zákona vždy. Tuto skutečnost a za jakých podmínek máme i v našich obchodních podmínkách. Zatím nemáme jedinou stížnost na nevyřízenou reklamaci. Informace, kterou jste dostala na výdejním místě Zásilkovny a na kterou Vám bylo zboží zasláno, je jen interní informace Zásilkovny a obsluha patrně nezná přesný obsah sdělení. Jedná se o to, že pokud není balík viditelně poškozený při předání zásilky, nelze ho na místě otevřít a bezplatně odeslat zpět. Toto jsou všeobecně platná pravidla všech zasilatelských služeb (např.Pošta, DPD a pod.), která uplatňují kurýři při předávání všech zásilek. Každopádně jediná Zásilkovna na toto upozorňuje ihned při předávání a řekl bych že je to dost matoucí.
    Omlouváme se za nedorozumění , za Zvířecí rodinu Gajdušek Libor

  • Hodnocení bylo odstraněno – zákaznice hodnotí nákup v jiném eshopu.