Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • poškozené

    Nevím, jestli to bylo obchodem nebo přepravou, ale sám balík nebyl ok. Nebyla tam ani výplň aby chránila balíček. Náhubek mi přišel nefunkční a dost poškozený.

    Reakce obchodu Zvířata doma

    Dobrý den, je nám velmi líto, pokud Vám přišlo zboží poškozené. Neevidujeme žádnou reklamaci na poškozené zboží a kdyby to tak bylo, celou záležitost bychom urgentně řešili. Pokud Vám přišel zdeformovaný kovový náhubek, pak by jakákoli výplň v tomto případě nepomohla. Na balík musel být vyvinut během přepravy velmi silný tlak, když dokázal zdeformovat kovový náhubek. Takto poškozenou zásilku příště doporučuji ihned reklamovat, jak informujeme naše zákazníky během objednávky i po ní.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Moje první zkušenost a špatná. Nekvalitní krmivo pro ptáky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Špatně zabaleno, přišlo poškozeno

    Standardní e-shop, konzervy přišly poškozené, z balíku vytékala tekutina, nedostatečně zabaleno.

    Reakce obchodu Zvířata doma

    Dobrý den, děkujeme, že se dovídáme o poškození zásilky aspoň touto formou. Rádi bychom celou záležitost řešili, ale mimo tento zápis nemáme žádnou jinou informaci. Vaše objednávka obsahovala pouze konzervy ve velkém množství a je nám velmi líto, že došlo k poškození. Opravdu jsme nečekali, že by mohlo dojít k explozi konzervy při běžném zacházení. Během přepravy muselo dojít opravdu k velkému nárazu, že to roztrhalo konzervu, která poté vytekla. Tuto informaci poskytneme přepravci a my se budeme muset zaměřit na to, jak ochránit konzervy hlavně u zásilek v maximálním hmotnostním limitu. Děkujeme za zpětnou vazbu.

  • Nedoporučuje obchod

    • mezi venkovní ptáky by měly být také sýkorky ,ale ony to nezobají byl jsem mylně informován

    rád bych část nákupu vrátil Miroslav Zaoral

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupili jsme kolotoc pro hlodavce, ktery se po nekolika dnech pouzivani (hlodavcem, nikoliv mnou) rozbil a reklamace mi nebyla uznana z duvodu spatneho pouzivani. Zkuste hlodavci vysvetlit, ze nema behat rychle nebo casto :-/

    Reakce obchodu Zvířata doma

    Vážená paní Bláhová, jak jsme Vás již informovali, rozlomení tvrzeného plastu o síle 2mm nemůže způsobit několikagramový hlodavec pouhým používáním. Svádět to na to nebohé zvířátko a očekávat, že to projde, je velmi nerozumné. Reklamace Vám nebyla uznána z důvodu nešetrné manipulace (česky - někdo to rozbil).

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatná informovanost

    Reakce obchodu Zvířata doma

    Vážený pane ing. Bajusi,
    zakoupil jste si náhradní díl k akváriím biOrb (vzduchovací motorek), který má unikátní připojení do trafa, dodávaného rovněž pouze k výše uvedeným akváriím. Vy jste odstřihl přívodní kabel a pokusil se napojit tento vzduchovací motorek na jiné zařízení a ono to nefungovalo. Informaci, že se jedná o servisní díl k akváriu biOrb, jste měl při nákupu k dispozici, rovněž na štítku výrobku je vše podstatné uvedeno. Přesto Vám to nezabránilo odstřihnout kabel, použít motorek k jinému účelu a zapojení, než je výslovně určeno.
    Rozumíme tedy tomu, že my jsme ti špatní, vina je zcela na naší straně a proto náš obchod nedoporučujete.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Neshoda obrázku na webových stránkách se zbožím, které bylo doručeno. Výrazný rozdíl v kvalitě!

    Reakce obchodu Zvířata doma

    Vážený pane Olžbute,
    byly Vám doručeny sáčky na exkrementy dle Vaší objednávky a požadovaném množství 16ks od jednoho dodavatele. V detailu výrobku jste byl upozorněn před nákupem, že se prodávají v různých barvách a vzorech potisku. Toliko k neshodě obrázku. Rozdíl v kvalitě? Sáček je vždy jen sáček a toto jsou sáčky na exkrementy určené na jedno použití od jednoho dodavatele, pod jedním výrobním číslem. Přesto pokud jste nebyl spokojen, mohl jste zboží obratem vrátit bez udání důvodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zasílá pouze PPL a po doručení byl problém s vyzvednutím balíčku na výdejním místě. Seznam parcelshopů na stránkách obchodu je starý.

    Reakce obchodu Zvířata doma

    Dobrý den paní Tůmová, seznam parcelshopů je starý max. 24 hod, protože se každý den vždy v noci plně automaticky synchronizuje s poskytnutými daty PPL.

    Pokud jste měla jakýkoli problém s doručením balíčku, mohla jste nás obratem informovat a my bychom Váš problém ihned řešili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne
    • Neprehlednost webovych stranek. Neuplne informace o vyrobku.

    Objednal jsem kocici toaletu. Na webu psano ve vice barevnych provedeni, coz je sice super, ale na webu foto pouze cernych. Do poznamky tim padem neuvedeno, jakou barvu chci. Obchod si podle nalady vybere barvu, tu posle...kontaktovani zakaznika treba, mame toto a toto provedeni, chcete ho? NIC! Mam zkusenost z jinych web. obchodu, ruzne bar. varianty....majitel napise email, nebo zavola...muze byt? Jednou mi prisel kominek v digestori, na webu cerny, objednam, prijde stribrny...zavolam majiteli, pan pardon zaslu cerny a kuryr si vyzvedne to spatne provedeni. Takto by to melo fungovat.....Takze tento obchod NEDOPORUCUJI!!!

    Reakce obchodu Zvířata doma

    Vážený pane Baťho,
    opravdu nemůžeme za to, že nečtete popisky k výrobkům a souhlasíte s něčím, co jste neprostudoval (VOP).

    Poté si frustraci z vlastní nevědomosti vybíjíte tímto způsobem na prodejci, protože Vám nechceme na naše náklady zaslat jinou barvu.

    Přitom stačilo tak málo. Přečíst si popisek, kde byste se dozvěděl, že je výrobek ve více barvách (což jste při tvorbě objednávky evidentně nevěděl), a uvést do poznámky k objednávce Váš požadavek. Tento požadavek by byl samozřejmě kladně vyřízen k Vaší plné spokojenosti. U plastových součástí výrobků se mění barvy s každou dodávkou a výrobce nikoho neinformuje, jaké barvy má k dispozici a jaké dodá.

    Obtěžovat zákazníka s dotazy, které jsou zjevné, by mohly být chápány jako snižování jejich inteligence nebo ještě hůře zpochybňování jejich gramotnosti, a to rozhodně nechceme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Filtr BIORB nemá český návod! Myslím, že je to povinnost prodávajícího. Instalovat filtr do akvária se základy angličtiny podle anglického návodu mě obtěžovalo.

    Reakce obchodu Zvířata doma

    Vážená paní Maříková,
    filtrační vložka BiOrb je náhradní servisní díl k akváriu BiOrb a jako takový nepotřebuje návod na výměnu. Ten jste dostala přiložený při koupi akvária, kde je tato činnost detailně popsána.
    Pokud jej nemáte, kontaktujte svého prodejce akvária.
    My je do námi prodávaných akvárií BiOrb přidáváme.

    Pokud si koupíte filtry do vysavače nebo do digestoře rovněž tam očekáváte návod na výměnu???

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží dorazilo, ale mám jisté výhrady. Vzhledem k tomu, že jsem nakupoval na firmu za účelem dalšího prodeje, očekával jsem obaly zbží v naprostém pořádku. Bohužel byly na mnoha z nich sloupané nálepky a nevypadá to moc pěkně.
    • Druhá výtka je k expiraci. Polovina obsahu balíčku má expiraci kratší než dva měsíce. Příjde mi to jak výprodej nějakých skladových zásob.

    Nemám k tomuto obchodu důvěru, že prodává kvalitní zboží. Příjde mi to jak skladové výprodeje ležáků.

    Reakce obchodu Zvířata doma

    Vážený pane Jonáku,
    děkujeme za Vaše vyjádření. Vaše objednávka obsahovala u jednotlivých druhů zboží vyšší počet kusů. Abychom byli schopni Vaši objednávku obratem zcela vykrýt, byli jsme nuceni nakoupit z kamenné prodejny některé kusy zboží. Sloupané nálepky byly cenovky, které jsou v kamenných obchodech vždy vyšší, než v e-shopu. V opačném případě bychom museli zboží objednat a vyřízení Vaší objednávky by se zdrželo o cca. týden až dva.

    Zboží pro výprodej je jasně označené jako výprodej a každý zákazník je tak předem informován, že se jedná o výprodejové zboží. Nemůžete přece myslet vážně, že máme 15.000 druhů zboží ve výprodeji.
    Pro koncového zákazníka je u některých výrobků o malé gramáži doba spotřeby dva měsíce dostačující. Velmi snadno je dokáže spotřebovat. Pokud jste chtěl zboží pro další prodej, měl jste nás na to upozornit a požadovat co nejdelší možnou dobu spotřeby. Zboží se odebírá tak, jak je postupně naskladňováno.

    Je nám líto, že nemáte k našemu obchodu důvěru. Doporučujeme Vám se pro další prodej obracet přímo na výrobce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • krásný přehledný shop se širokým sortimentem a příjemnými cenami
    • Komunikace

    Dostala jsem jiné zboží (dekorace do akvária), než bylo u produktu na fotografii (jiný typ i podle identifikace výrobce, nikoli má domněnka), ale chápu, může se stát při takové šíři sortimentu. Obchod však záměnu odmítl uznat, ačkoli je zřejmá a nesporná, paní komunikuje velmi nevstřícně, jako reakci, zboží posílám zpět na reklamaci a pevně věřím, že bude uznána (a vrátí mi kupní cenu včetně vícenákladů za poštovné) - obchod už správný obrázek na webu nahradil, ale směrem ke mě tuto informaci (tj. že už i on došel k závěru, že námitka byla opodstatněná) neposlal.
    Bohužel komunikace jednotlivce dokáže zcela zničit do té doby velmi pozitivní dojem z tohoto eshopu...

    Reakce obchodu Zvířata doma

    Vážená paní Vamberová,
    dekoraci, kterou jste obdržela, je jediná možná, která se k nám dováží (s výškou 26cm). Dekorace, která byla uvedena na obrázku, je totožná, pouze vyšší (40cm). Dekorace s touto výškou se k nám vůbec nedováží.
    To je jediný rozdíl mezi skutečností a obrázkem. V době, kdy byl tento výrobek zařazen do prodeje, výrobce poskytoval pouze tento obrázek, který jsme převzali. Rozdíl je tak nepatrný, že si nikdo ani nevšiml, že se jedná o vyšší verzi toho samého výrobku.
    Nicméně uznáváme, že jste obdržela oproti obrázku nižší verzi výrobku, za co se Vám velmi omlouváme a samozřejmě Vám uhradíme i nezbytně nutné náklady spojené s vrácením tohoto výrobku. Prosím, abyste po odeslání výrobku zpět zaslala na náš e-mail naskenované doklady těchto nákladů. Při zasílání zpět se řiďte obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasila při nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • dodává jiné zboží,nežli vyobrazené

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Zvířata doma

    Dobrý den p.Šudomo,
    jediná změna náhubku, který jste si objednal, oproti vyobrazeného, byla barva řemínku. Fotografie na webu byla starého modelu ještě s hnědým řemínkem. Nemůžeme tedy souhlasit, že se jedná o jiné zboží, protože mimo barvy řemínku je náhubek zcela shodný. Náhubek jste zaslal zpět a byla Vám vrácena částka za nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • v době objednání došlo ke zdražení výrobku, což nám bylo oznámeno email a dotaz na trvání koupě což by memělo být.

    nedoporučujeme

    Reakce obchodu Zvířata doma

    Pane Macku, dovoluji si Vás upozornit, že jste si objednal vyprodané zboží. Bez ohledu na tuto skutečnost, která Vám byla známa již při objednání, jste objednávku i uhradil, aniž byste se dotázal na termín či možnost nového naskladnění.Při dalším naskladnění došlo bohužel k navýšení ceny od dodavatele. My jsme Vám přesto ponechali starou cenu bez navýšení s tím, že již nebude možné přiložit dárkový poukaz jako bonus. S tímto jste souhlasil a zboží Vám bylo zasláno. Mohl jste nesouhlasit a objednávku zrušit. Chci Vás upozornit, že dárkové poukazy nejsou součástí výrobků a jsou vkládány naší společností jako něco navíc.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • měli přepravku o kterou jsem měla zájem
    • arogantní jednání v případě reklamace, dodali poškrábanou, špinavou přepravku, možná i použitou, protože v ní byly zvířecí chlupy a zbytek podestýlky, údajně se jednalo o poslední vystavený kus, nedotázali se zda v romto stavu zboží chci, navrhli směšnou slevu za dodaný stav zboží

    vyberte si jiný obchod

    Reakce obchodu Zvířata doma

    Vážená paní Matušková,
    je pravdou, že Vám byl prodán poslední kus ze vzorkovny a že byl zaprášený s několika stébly sena. To bylo samozřejmě chybou a za to jsme se Vám omluvili a nabídli možnost vrácení zboží, protože výměna za jiné z důvodu posledního kusu nebyla možná. Rovněž jsme Vám nabídli uhrazení nákladů spojených s vrácením a poté samozřejmě vrácení peněz za zboží.

    Vámi požadovaná sleva ve výši 50% z ceny výrobku za nepatrný škrábanec na víčku přepravky, který jsme při expedici přehlédli, je naprosto nepřiměřená. Nabídli jsme Vám adekvátní slevu v poměru rozsahu poškození a vlivu funkčnosti na používání výrobku ve výši 10%, ale tu jste odmítla.
    Pokud považujete za arogantnost, že jsme Vám nepřistoupili na Vámi požadovanou přemrštěnou slevu, pak jsme asi arogantní, říkejte si tomu jak chcete, ale nenecháme se vydírat.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • žádné
    • nemá zboží skladem, přesto ho nabízí

    Tento obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu Zvířata doma

    Vážená paní Dragomacová,
    Vámi objednané zboží jsme skladem měli a proto jsme jej nabízeli. To, že nebylo ve Vámi požadovaném množství, ještě neznamená, že není skladem. Sdělili jsme Vám, že další naskladnění bude cca. za týden. Další komentář k tomuto příspěvku je bezpředmětný.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Mně dorazilo zboží poškozené (nikoliv zásilky),ale produkt nesl známky poškození a vypadal jako již použitý.
    • Zboží jsem odeslala, bylo mi řečeno, že mi vrátí peníze,ale na platbu do teď čekám je to již týden.
    • Vrácení zboží a reklamace mají složitější postup nežli v jiných obchodech.

    Já už by si z obchodu nic nekoupila, nebyla jsem spokojena s prvním nákupem. Zboží sice dorazilo rychle, ale do obchodu je těžké se po ránu dovolat, ačkoliv plus je, že na email mi odpověděli i v sobotu....

    Reakce obchodu Zvířata doma

    Vážená paní Kuldová, souhlasíme s Vámi, že Vám byl doručen poškozený obleček s vytrženou patentkou. Pravdou je, že v předvánočním provozu e-shopu, kdy jsme rozesílali stovky balíků s tisícovkami položek nebyla kontrola zboží na standardní úrovni. Za to se Vám znovu velmi omlouváme. Odmítáme ale, že by byl produkt používaný.
    Peníze jsme Vám odeslali ihned, jak jsme si převzali zásilku z pobočky Uloženky. Termín pro vrácení peněz je dle zákona 14 dní a tento termín byl spolehlivě splněn. Pokud tedy ještě nemáte peníze na účtu, očekávejte je tedy v nejbližších dnech.
    Vrácení zboží v našem e-shopu vyžaduje informovat nás o této skutečnosti a zaslání zboží zpět. Nic více, nic méně.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    - 15. den po doručení odmítli vrácení nepoužitého zboží
    - nedoporučuji
    - nezáleží jim zda u nich znovu nakoupím, či nikoliv - zákazníků asi mají dost

    Reakce obchodu Zvířata doma

    Vážená paní Kosterová, to že Vám námi zaslaný akvarijní kryt nesedí, jste zjistila již v den převzetí zásilky, jak jste nám i řekla do telefonu. V souladu s obchodními podmínkami, vypracovanými na základě platného Občanského zákoníku, se kterými jste prokazatelně souhlasila, jste měla 14 dní na to, abyste nás informovala o vrácení zboží. Tuto lhůtu jste však nevyužila. Snažili jsme se Vám pomoci a i přes Vaši záměrnou mystifikaci ohledně data převzetí zboží jsme Vám nabídli nadstandardně i po této lhůtě výměnu výrobku.
    Na Vaši informaci, že již u nás nenakoupíte jsme Vám reagovali, že na to máte samozřejmě právo.
    My našim zákazníkům jejich práva neupíráme.

  • Nedoporučuje obchod

    • Doprava měla být v rámci akce bezplatná, na což jsem upozornil v poznámce prodávajícího, avšak přepravu jsem musel komplet uhradit .. něco nefunguje !!!!

    Reakce obchodu Zvířata doma

    Vážený pane Machu, náš e-shop poskytuje dopravu zdarma (1 balíku do 50kg), pouze za podmínky, že je nákup uhrazený převodem a jeho výše je přes 1.500,- Pokud tyto podmínky nesplníte, systém Vám dopravu zdarma nenabídne.
    Pokud provedeme rekapitulaci Vaší objednávky, tak jste si zvolil platbu na dobírku a cena zásilky byla do 1.500,-
    Žádné jiné akce na dopravu zdarma náš e-shop nyní neposkytuje, ani neposkytoval a do žádné podobné akce pořádané např. portálem Heureka.cz, Česká pošta jsme se nezapojili.
    Naskytají se tedy pouze dvě možná vysvětlení.
    1) Pletete si náš e-shop s jiným e-shopem, kde jste jsi udělal objednávku
    2) Problém je mezi židlí a PC a pak s Vámi musíme souhlasit, že něco nefunguje
    P.S. V poznámce Vaší objednávky u nás nebyla ani čárka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    jen asi at si nikdo nekupuje krmeni haquoss bud je to padelek nebo si nekdo baleni otevrel a vlozil jinej obsah a pak jako ze nic .....

    Reakce obchodu Zvířata doma

    Dobrý den, Vaši připomínku ke krmivu Haquoss jsme předali dodavateli, který nám stále ještě nedal oficiální odpověď výrobce. Nemůžeme tedy blíže reagovat na tuto problematiku. Pravda je ta, že jsme prověřili všechna balení 1 litr, která máme skladem, a žádné z nich neobsahují žluté vločky v krmivu, jen zelené a červené. Všechna menší balení, která nabízíme, obsahují složení včetně žlutých vloček. Jsou tedy standardní. Balení 1 litr jsme do vyřešení problému stáhli z prodeje. Musíme kategoricky odmítnout, že by se u nás krmivo měnilo za jiné nebo jakkoli otevíralo balení. Opravdu nemáme zapotřebí si kvůli takové maličkosti kazit dobré jméno.
    Výrobek můžete samozřejmě vrátit a peníze Vám budou vyplaceny zpět, včetně nákladů za přepravu. Nahradit Vám výrobek za jiný bohužel nemůžeme, protože, jak uvádíme výše, všechna balení této velikosti jsou stejná, tedy bez žlutých vloček. Velmi se Vám tímto omlouváme za vzniklé potíže.