Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Nikdo nereaguje na telefon, mail, je to špatné.

    Reakce obchodu Zvěrokruh

    Dobrý den.

    Bohužel netušíme, co je špatně s Vaší objednávkou či komunikací. O pohybu objednávky jste pravidelně informována e-mail formou. Na Váš e-mail, který jste nám zaslala v pátek 4.10. v odpoledních hodinách (po provozní době info linky), Vám bylo reagováno následující pracovní den. Telefonní spojení s námi je v pracovní den mezi 8-15 hodinou a na prodejnu dle provozní doby dané pobočky.

    Tým Zvěrokruh

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávka trvala velmi dlouho. Objednala jsem si věci z Temu a toto je z Číny ve stejný den jako Zverokrug. a moje objednávka z Temu dorazila dříve než ze Zverookrugu, a to je z Číny. Samotné zboží je dobré, ale dodání trvá velmi dlouho

    Reakce obchodu Zvěrokruh

    Vážená zákaznice.

    Vaši objednávku jsme přijali dne 23.9.2024 se zbožím, které mělo v době objednání příznak "Na objednávku" - do hodiny od objednání jste byla e-mail formou informována o termínu naskladnění tohoto zboží - zboží s příznakem "Na objednávku" není zboží dostupné ihned k odeslání z centrálního skladu, ale je objednáváno na základě zadané objednávky zákazníka, přímo u dodavatele. Termín naskladnění takového zboží je cca týden (doba se liší dle dostupnosti a země objednání). Vaše zboží bylo přijato do 3 dnů a dne 27.9.2024 bylo předáno přepravci.

    V případě, že očekáváte dodání do druhého dne, doporučujeme si objednávat zboží, které je skladem k okamžitému odeslání.

    Tým Zvěrokruh

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    There is no info about picking up from PPL. I can’t get the package from the parcel shop without a pin. Asked the shop for help but they said there was no problems . Nice online shop and products apart from this - but it is a problem when I don’t get what I ordered.

    Reakce obchodu Zvěrokruh

    Dobrý den.

    Vaše objednávka nebyla doposud expedována, jelikož nebyla z Vaší strany uhrazena platba bankovním převodem/QR kódem. Na neuhrazenou objednávku jste byla automatem 2x upozorněna. Bohužel z Vaší strany bez jakékoliv reakce. Jelikož jste si sama zvolila platbu předem, nejedná se o chybu našeho e-shopu.

    S pozdravem
    Tým Zvěrokruh

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • široký sortiment
    • dodávka neodpovídá objednávce a ceně

    Objednala jsem si obojek Waudog Waterproof 2 x 28 - 40 cm modrý, dle nabídky jde o dva kusy, nebo se mýlím? Přišel mi pouze jeden kus za předem zaplacenou inzertní cenu dvou kusů.

    Reakce obchodu Zvěrokruh

    Dobrý den,

    prověřili jsme Vaši objednávku a bohužel jste si objednala pouze 1 obojek Waudog Waterproof o velikosti 2x28-40cm.
    Mrzí nás, že jste nás nekontaktovala ohledně údajné reklamace špatné dodávky, kdy by s Vámi bylo vše vysvětleno. Z naší strany nedošlo k žádnému pochybení.
    Na základě této recenze jste byla e-mailově kontaktována.

    Tým Zvěrokruh

  • Nedoporučuje obchod

    zatím nemůžu hodnotit, zboží doposud nemám....

    Reakce obchodu Zvěrokruh

    Dobrý den,

    Vámi objednané zboží bylo s příznakem "Na objednávku". Ohledně naskladnění a dodávky jste byla informována e-mail formou. V tuto chvíli je již zboží na cestě na prodejnu Zvěrokruh - termín, který Vám byl oznámen v poslední konverzaci.

    S pozdravem
    Tým Zvěrokruh

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic z toho nefunguje

    Reakce obchodu Zvěrokruh

    Vážená zákaznice.

    Bohužel netušíme, co mělo být s Vaší objednávkou v nepořádku. Objednávka byla Vámi vytvořena dne 9.5.2024, ještě téhož dne byla předána Vámi zvolenému přepravci, který ji následující den, tedy 10.5.2024 úspěšně doručil.
    Nemáme od Vás jedinou zpětnou vazbu, co bylo nebo mělo být s objednávkou v nepořádku.
    Mrzí nás tedy, že máme od Vás negativní hodnocení objednávky, když s ní bylo evidentně vše v pořádku.

    Tým Zvěrokruh

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bohužel zboží ve výprodejové akci nedostupné,strohé sdělení bez možnosti výběru,zda-li chci zbytek doručit či zrušit celou objednávku...

    Reakce obchodu Zvěrokruh

    Vážená Barboro.

    Vámi objednané zboží bylo ve slevě z důvodu krátké exspirace. Takové zboží je skladem nepravidelně a v omezeném množství.
    Na výše uvedené jste byla upozorněna e-mail formou ve státní svátek večer, kdy opravdu zákazníky neobtěžujeme telefonickými hovory. Nedostali jsme od Vás jedinou zpětnou vazbu s informací, že o poníženou objednávku nemáte zájem. Jelikož byla objednávka na výdejní místo prodejny Zvěrokruh a na dobírku, bylo možné ji z Vaší strany odmítnout a nepřebírat. V případě, že jste chtěla řešit jiný postup, měla jste nás kontaktovat přímo na linku e-shopu.

    Tým Zvěrokruh

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po obdržení emailu jsem si jel pro zboží .Když jsem dorazil na místo určení obchod byl zavřen a to bylo 14 :30 hod . Při mém zjištění že jsem jel 20 km zbytečně tak jsem byl docela naštvaný.

    Reakce obchodu Zvěrokruh

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že jste si nevyzvedl svoji objednávku z důvodu přestávky na prodejně. V případě, že je na prodejně pouze jedna kolegyně, má právo si odskočit na přestávku kdykoliv během dne a to na nejnutnější dobu. Tato přestávka je vždy označena na dřevěné cedulce na výloze či mříži.
    Zde jste informován, kdy nejpozději se kolegyně vrátí.
    Je škoda, že jste nemohl chvíli vyčkat a svoji objednávku si vyzvednout.
    Na přestávky mají i naše kolegyně na prodejně zákonný nárok. Jelikož je obchod v rámci OC, které má svoje pravidla, jednalo se opravdu o nejnutnější přestávku, nikoliv například o hodinové uzavření.

    S přáním pěkného dne
    Tým Zvěrokruh

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Problém s ppl, firma nekomunikuje nikdo nic neřeší, volala jsem na firmu nová objednávka neochotne pracovnice, asi nebudu sama co má problém s ppl přesto s nima spolupracují

    Reakce obchodu Zvěrokruh

    Vážená zákaznice.

    S Vaší objednávkou i dopravou externím přepravcem PPL, které jste si sama zvolila, bylo vše v naprostém pořádku. O objednávce jste byla řádně informována včetně zaslání sledovacích čísel. Dle Vašeho vyjádření Vás sám přepravce PPL kontaktoval s doručením. Bohužel bylo z Vaší strany odmítnuto převzetí a tudíž byla zásilka uložena na Parcel Shopu viz přepravní podmínky přepravce PPL.
    Bohužel nebylo možné s Vámi cokoliv vstřícně řešit, jelikož konverzace s Vámi probíhala z Vaší strany urážkami, vulgarismy a neustálým křikem.
    Našim zákazníkům se snažíme vyjít co nejvíce vstříc a vymyslet nejideálnější řešení, ale z výše uvedených důvodů, kdy jste nás opakovaně urážela, nadávala nám i přepravci PPL a křičela na nás, nebylo možné domluvit jakoukoli možnost. Z těchto důvodů s Vámi byl hovor na lince ukončen, na což jste byla opakovaně během hovoru ze strany operátorky upozorněna.

    Tým Zvěrokruh

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naštěstí to nemám tak daleko, abych si nepochopitelné jednání vyřídil osobně.
    • Nemůžete se na obchod spolehnout.
    • Dohodnete se na platbě při převzetí na prodejně a oni Vám pošlou každý den žádost o proplacení faktury.
    • Po úhradě vám začnou tvrdit, že jste si zboží objednal dvakrát ale že tu druhou platbu stornují.
    • Potvrzenou objednávku mám od nich pouze jednu.

    Lze změnit prodejnu a vyhnout se tak zbytečné diskuzi. Doporučuji.

    Reakce obchodu Zvěrokruh

    Vážený zákazníku.

    Na Váš e-mail máme vedené 2 objednávky se stejnými kontaktními údaji, vytvořené ve 2 dnech, na stejné zboží. Rozdíl je pouze ve vybraném způsobu platby a dopravy. První objednávku jsme si vytvořil s platbou bankovním převodem a doručením externím přepravcem. Tato objednávka nebyla doposud zaplacena a na základě této skutečnosti jste obdržel i automatické upozornění na nezaplacenou zálohu. Bylo s Vámi i komunikováno elektronicky.
    U druhé objednávky, vytvořené následující den, jste si zvolil platbu dobírkou a vyzvednutí v kamenné prodejně Zvěrokruh. Tato objednávka Vám byla doručena.
    Z naší strany proběhlo vše v pořádku. Potvrzovací e-maily (oba) Vám byly doručeny na Vámi zadanou e-mail adresu, která je shodná s Vaší elektronickou komunikací.
    Mrzí nás, že z důvodu Vaší nepozornosti, házíte vinu na náš e-shop, který postupuje v souladu s obchodními podmínkami.
    Opětovně jsme Vás se situací níže kontaktovali e-mailovou formou, kam jsme Vám odeslali obě potvrzení objednávek s Vámi zadanými údaji. Bohužel jsme z Vaší strany neustále napadáni a uráženi. Takové chování odpovídá uvedenému hodnocení.
    V případě, že si SÁM vytvoříte dvě objednávky z nichž jednu nechcete, jelikož jste se rozhodl pro jiný způsob platby a dopravy, stačí nás kontaktovat se stornem objednávky. Samovolně vytvořené objednávky stornujeme až v případě nezaplacení po uplynutí lhůty dle OP.

    Tým Zvěrokruh

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    To že mi zásilku přesměrovali někam jinam, to je věc jedna, ale to, že nedali dopravci k dispozici e-mail a já neměla žádné informace o zásilce, to mě docela naštvalo. Osobně si do obchodu ráda zajdu, mají strašně milý personál, ale objednávat už fakt nic nebudu

    Reakce obchodu Zvěrokruh

    Vážená Vendy,

    mrzí nás, že máte s naším e-shopem negativní zkušenost, ale z naší strany bylo vyřízeno vše v naprostém pořádku. Bohužel za změny, které provede sám dopravce, neneseme odpovědnost.
    Vaše objednávka byla přijata dne 17.1.2024 v odpoledních hodinách. Následující den, tedy 18.1.2024 byla objednávka předána přepravci. V odchozích datem pro Vámi zvoleného přepravce, bylo jako telefonní číslo, tak i e-mail adresa, kterou jste si sama zadala do objednávky. Adresa výdejního místa byla totožná s vybraným místem z objednávky. Tentýž den Vám byl zaslán potvrzovací e-mail z naší společnosti, informující o expedici a o sledovacím čísle, díky kterému můžete stav zásilky kontrolovat. Zásilka byla dne 19.1.2024 doručena na výdejní místo.
    Jakékoliv změny v rámci výdejního místa, jsou plně v pravomoci zvoleného dopravce.
    Situace, která nastala, nás mrzí, ale z naší strany proběhlo vše v naprostém pořádku, včetně předání kontaktních údajů přepravci, tak i informačních e-mailů zaslaných na Vámi uvedenou e-mail adresu.

    Tým Zvěrokruh

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dodani jinych granuli, nez bylo 9bjednano. Pani na prodejne velice neochotna problem resit. Nevedela jak, rekla, ze by musela zavolat vedouci. Tak jsem ji poprosila, at ji zavola, odpovedela kjo a dal se divala do pc. Vedouci nezavolala, situaci absolutne neresila. Uz nikdy vic

    Reakce obchodu Zvěrokruh

    Vážená zákaznice.

    Mrzí nás Vaše negativní hodnocení, které bohužel není zcela založeno na pravdě. Fyzicky Vám bylo dodáno krmivo, které jste si SAMA objednala přes e-shop Zvěrokruh. Nejednalo se tedy o dodání jiných granulí, než které jste si objednala, jak nepravdivě uvádíte na začátku recenze.
    Po konzultaci situace s personálem prodejny nám bylo sděleno, že jste nebyla schopna potvrdit, jaké granule jste si „skutečně“ objednávala a o nabízenou reklamaci jste neměla zájem. Personál prodejny proto nemůže udělat více, když od Vás nemá bližší informace a standardní postup byl z Vaší strany zamítnut.
    Na základě tohoto hodnocení jste byla kontaktována na uvedený e-mail z objednávky. Bohužel bez Vaší zpětné vazby.
    Mrzí nás proto Vaše negativní a nepravdivé hodnocení.

    Tým Zvěrokruh

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • špatná komunikace, dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Zvěrokruh

    Dobrý den,

    u Vaší objednávky byla dne 29.9.2023 zamítnuta platba. O této skutečnosti jste byl informována téhož dne e-mail zprávou.
    Vaše platba bankovním převodem nám byla zaúčtována až v úterý 3.10.2023, z toho důvodu nemohla být objednávka doručena na prodejnu v tento avizovaný den, ale až následující nejbližší závoz, tedy dnes, v pátek 6.10.2023
    O všech krocích jste byl informován e-mail formou.

    Tým Zvěrokruh

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedoračilo

    Uhradila jsem 21.8. stále ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Zvěrokruh

    Vážená zákaznice,

    Vaši objednávku jsme přijali dne 19.8.2023 s platbou bankovním převodem. Dne 21.8.2023 v 17:12 hod. jste nám poslala e-mail, ve kterém jste žádalo o storno objednávky. 22.8.2023 jsme Vašemu požadavku vyhověli a objednávku stornovali - o tomto kroku jste byla informována e-mailem s časem odeslání 07:02 hod. téhož dne.
    25.8.2023 v 19:02 hod. jste nám zaslala informaci, že granule nutně potřebujete a Vámi stornovanou objednávku jste uhradila.
    Vstřícně jsme Vám vytvořili novou objednávku, ke které spárujeme došlou platbu. Tato objednávka je expedována první pracovní den po tomto požadavku - tedy dnes, pondělí 28.8.2023
    Prosím, příště si rozmyslete, zda chcete objednávku stornovat nebo zaplatit a poslat. Děkujeme, ušetříte nás tím spoustu papírování.
    Reakce na hodnocení Vám bude zaslána i e-mail formou.
    Tým Zvěrokruh

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednávku rozdělili,to by mi nevadilo,ale ta co měla přijít v pondělí nedorazila a to mi volali že balík dorazí na pobočku na 100% v pondělí.Nemám ani jedny granule, musela jsem koupit jinde.Komunikace žádná, tak že velké zklamání.

    Reakce obchodu Zvěrokruh

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za toto nedopatření, ke kterému došlo vlivem chyby operátorky zákaznické linky e-shopu Zvěrokruh. Vaše objednávka tak nebyla zpracována dle telefonické domluvy. Ze zákaznického servisu se s Vámi ještě e-mailově spojí s drobnou kompenzací.
    Zboží na objednávku bude skladem přijato dnes a na prodejnu bude kompletní objednávka doručena v pondělí.
    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.
    S pozdravem Tým Zvěrokruh

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno a zaplaceno 20.06.2023. 30.06.2023 zboží ještě nedorazilo. Promiňte, ale to se nedělá.

    Reakce obchodu Zvěrokruh

    Vážená zákaznice,

    Ve vaší objednávce jste měla objednáno více kusů, než které byly skladem. O této skutečnosti jste byla dne 21.6. informována o nedostupných kusech. Na celou dodávku jste se rozhodla sama počkat. Dne 30.6. byla objednávka po naskladnění chybějících kusů, vyskladněna a předána přepravci. O této skutečnosti jste byla informována e-mailem.
    V případě, že se Vám, i přes informovanost, zdála čekací doba dlouhá, bylo příhodné nás kontaktovat.

    Tým Zvěrokruh

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím nic nedorazilo

    Reakce obchodu Zvěrokruh

    Dobrý den.

    Vaši objednávku jsme přijali ve středu 14.6.2023. V objednávce jste měla zboží na objednávku - označeno u daného produktu v kolonce "Dostupnost". Jelikož u nás tento daný produkt objednáváte pravidelně, víte, že na zboží na objednávku se čeká cca týden - vždy jste informována o dodání.
    U této objednávky jste nám opakovaně nezvedala telefon, proto jsme Vám nemohli sdělit naskladnění a domluvit se s Vámi na případném rozdělení objednávky.
    Zboží bylo dne 20.6.2023 dovezeno na centrální sklad. Na vybrané výdejní místo prodejny Zvěrokruh bude objednávka doručena ve čtvrtek 22.6.2023

    Tým Zvěrokruh

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Zvěrokruh

    Dobrý den.

    Děkujeme za hodnocení.

    Tým Zvěrokruh

  • Nedoporučuje obchod

    • objednávka vytvořená 9.5 doposud nedorazila, žádné info nemám. Byla jsem osobně na prodejně a taky nic :(

    Reakce obchodu Zvěrokruh

    Vážená zákaznice,

    Vaši objednávku jsme přijali dne 9.5.2023 v 18:12 hod. s Vámi zvolenou platbou bankovním převodem.
    Jelikož nám Vaše platba doposud nedorazila, nemohla být objednávka dle obchodních podmínek e-shop Zvěrokruh expedována.
    Pokyny k platbě Vám byly odeslány ihned po vytvoření objednávky na zadanou e-mail adresu.

    Mrzí nás, že náš obchod nedoporučujete ostatním zákazníkům, přesto, že chyba není na naší straně.

    Tým Zvěrokruh

  • Nedoporučuje obchod

    • Žádná reakce na emaily o stavu objednávky

    Reakce obchodu Zvěrokruh

    Vážená zákaznice.

    Vaši objednávku evidujeme od 29.4.2023, kdy Vám také odešel potvrzovací e-mail (ověřeno) na Vámi zadanou e-mail adresu. Jelikož jste objednávku zadala s platbou bankovním převodem, nemohla Vám být odeslána žádná jiný informace o stavu objednávky, než výše uvedené potvrzení.
    Dne 7.5.2023 Vám bylo odesláno upozornění na nezaplacenou objednávku - na stejný e-mail.

    Netušíme tedy, jaké další informativní e-maily k nezaplacené objednávce ještě očekáváte. Prosím, ozvěte se nám na e-mail [email protected]

    S pozdravem
    Tým Zvěrokruh