• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Nelíbilo se mi, že mě kontaktuje obchodník s tím, že se navýšila cena objednaného zboží, když na jeho stránkách je i po týdnu stále uvedena ta původní. Tak trochu se cítím podveden.

    Reakce obchodu ZUZI.cz

    Aktuálně v posledních několika dnech kontrolujeme a aktualizujeme tisíce produktů. Může se stát, že se některá položka nestihla spárovat / aktualizovat správně. Pokud vím, momentálně je vše v pořádku. Pokud ne, a stále na e-shopu chybu vidíte, prosím kontaktujte mne přímo na firemní e-mail a chybu ihned napravím. Případně mi zavolejte, kontakt na mne máte. Rozhodně nebyl záměr někoho podvést. Máme za sebou tisíce spokojených zákazníků, kteří má slova potvrdí, viz. předchozí recenze velmi spokojených zákazníků. Marek ze ZUZI.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jediný e mail který mi přišel byl o přijetí objednávky,zřejmě automaticky a od té doby 21.1.2023 nic,a i když u zboží bylo,že je skladem,tak ještě nedorazilo(28.1.2023)a hlavně,že pošlou dotazník spokojenosti :-( Chtěla jsem ho na úpravu vlasů dnes na ples,tak smůla.Myslela jsem,že u zboží skladem je týden dostatečná doba na doručení .
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost, komunikace
    • žádné
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • propagují jiné zboží než jsem obdržela

    Plenky vydávali za plenkové kalhotky, tím pádem cena skoro 2x převyšovala cenu plenky!!!

    Reakce obchodu ZUZI.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikace, bohužel člověk co produkty nahazoval udělal chybu v nazvu (ale foto a popisek sedí), ale už u nás nepracuje tak už naštestí nemůže nic kazit, proto se omlouváme za jeho chybu.
    Nabídli jsem vrácení nebo slevu -50 kč na plenky (tedy celkem 150 Kč) doufám vše došlo (peníze odeslány hned den jak jsem spolu mluvily)?

    Ještě jednou se omlouvám za chybu.

    s pozdravem

    ZUZI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ani po týdnu nepřišlo, a na dotaz kdy zboží přijde, nepřišla odpověď.

    Reakce obchodu ZUZI.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme, ale třikrát jsem se pokoušeli vám dovolat (dneska taky) , ohledně náhrady jedného ubrousku, bohužel se nám nepodařilo. Váš email jsem nyní našli ve spamu, nyní jsme odpověděli.


    Ještě jednou se omlouváme

    s pozdravem

    ZUZI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla obchodem přijata ale doposud nedorazila / již 10 dní /. Informace z obchodu žádná. NEDOPORUČUJI.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    24.12.2021 zboží objednáno a zaplaceno, potvrzení o převzetí objednávky.
    3.1.2022 vznesen ode mě dotaz v jakém je stavu
    3.1.2022 po mém dotazu odpověděli, že 4.1.2022 zásilka bude odeslána
    6.1.2022 zásilka doručena do Balíkovny

    Reakce obchodu ZUZI.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za zpoždění, jen bohužel od 23.12 do 3.1 jsem měli dovolenou , a jen 27 a 28.12 bylo otvřeno pro osobní odběry. Proto objednávka byla vyřízena až 4.1. Ještě jednou se omlováme za zpoždění, ale informovali jsem na webu o vanočním provozu, ale máte pravdu, asi jsem měli ještě více.

    s pozdravem

    ZUZI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dopravu do domu objednávaji u české pošty, která se ani nesnaží dodat na místo určení, ale rovnou na dodací poštu k vyzvednutí. Takže nevyzvednu, ať si to ČP vrátí dodavateli. Ale to je normální.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • DOSTALA JSEM POUZE POTVRZENÍ O OBJEDNÁVCE,VÍC OBCHOD NEKOMUNIKUJE.Zboží koupím raději jinde
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • některé zboží za výhodné ceny
    • Místo objednaného zboží zaslal obchod jiné zboží!
    • Ode dne objednání zboží na e-shopu se nikdo neozval celých 10 dnů, teprve poté došlo oznámení, že je balík posílán na naši adresu, ale objednaný druh toaletního papíru nedorazil, místo něho poslali úplně jiný, aromatický, parfémovaný, který můžeme akorát vyhodit.

    Obchod nekomunikuje se zákazníky, zasílá jiné zboží místo objednaného zboží bez předchozí dohody.

    Reakce obchodu ZUZI.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikace, museli ve skladě prohodit. Prosím můžete nám napsat na [email protected] nebo zavolat na 777 199 085, určitě vaši reklamaci vyřídíme, ale nic jsem v emailech nenašli. Ještě jednou se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • položky, které jsou v systému skladem nejsou
    • opakované chyby v dodaném zboží (dodané jiné zboží, nebo zboží chybělo)
    • balení do krabic 3x vetších než je potřeba

    E-shop je neprofesionální. Kupovali jsem dva krát, vžby byly problémy (chyběla položka, nebo byla dodána špatná). Již nebudeme zde objednávat. Nedoporučuji.
    Komunikace s obchodem nicméne funguje a snaží se napravit chyby.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nabízí produkt, ale nemají dostačující množství

    Uistěte se, že mají dostatek zboží

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka byla vyřízená rychle ,ale šampony které jsem objednala neodpovídaly nabízenému zboží.
    Takže zklamání.

    Reakce obchodu ZUZI.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikace. Nyní jsem dohledal objednávku a brigádnice nejspíše místo 400 ml dala dvě 250 ml ale zapoměla vám zavolat předem jestli to tak může zaměnit. Ještě jednou se omlouvám za záměnu a prosím, když tak nám napište na [email protected] a obratem vyrešíme reklamaci pro vaši spokojenost.

    s pozdravem

    ZUZI.cz
    (Radek)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zuzi stoji za prd v ramci zakaznika neinformovanost na odbernem miste kdyz tam volam nikdo nezveda a ani nikdo nezavolal tak jsem byl donucen si koupit vyrobek jinde co maji pozitivni je pouze cena ne kvalita sluzeb nekomunikuji jak maji jako firma se zakazniky nedoporucuji v zadnem pripade platit predem

    Reakce obchodu ZUZI.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouvám za komplikace. Bohužel minulý týden jsem od uterý do pátku stěhovali sklad, proto v neděli jsem posilal email na osobní odběry, kde i bylo napsáno že ve středu a čtvrtek je celý den zavřen sklad z důvodů stěhovaní a celý týden mohou nastat komplikace. Omlouvám se jestli jsem já nebo kolegině nevzala vám telefon, při stěhovaní je možné že jsem si toho nevšimli a neslyšeli ho. Tím se ještě jednou omlouvám za problémy

    S pozdravem
    ZUZI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • pán-asi majitel je docela vstřícny
    • zbozi nebylo skladem a jeste jsem cekal 3 dny az jsem si zavolal bylo mi receno ze není...

    zbozi nebylo skladem a jeste jsem cekal 3 dny az jsem si zavolal bylo mi receno ze není...

    Reakce obchodu ZUZI.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouvám za komplikace a že jsem nemohl dodat 5 kusu barvy, měl jsem zrovna jen 1 balení a dva dny jsem u dodavatelů zháněl vetší počet kusů (čekal jsem na jejích odpověd), bohužel už to nikde neměli a ani dodnes neni skladem. Ještě jednou se tím omlouvám za komplikace.