• Nedoporučuje obchod

    Držáček na mezizubní kartáčky je špatný, má úplně 2 mini dírečky, sotva se do držáku ten mezizubní kartáček vejde.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Věřte, že zde jsou nejlevnější ceny. Objednal jsem 30. dubna a stále jsem nic neobdržel (05/09/23).

    Věřte, že zde jsou nejlevnější ceny. Objednal jsem 30. dubna a stále jsem nic neobdržel (05/09/23).

    Reakce obchodu zubáček.cz

    Dobrý den,

    za zdržení objednávky se omlouváme, do objednávky chyběl 1 ks pasty, který se nám ve skladu ztratil a museli jsme tedy počkat na doskladnění. O tom jste byl informován emailem hned v út 02.05.2023 (v pondělí byl státní svátek). Zboží bylo vyexpedováno a předáno zásilkovně ihned po naskladnění, tedy 05.05.2023 (4 pracovní dny). Také vidím odeslaný email o vyřízení objednávky obsahující odkaz pro sledování zásilky.
    Jelikož to byl pátek, doručení Vaší objednávky zdržel ještě prodloužený víkend, bude tedy doručováno na výdejní místo zítra.

    Někdy se bohužel stane, že není možné zboží dodat hned na druhý den, ale vždy si zakládáme na tom, aby byl zákazník o stavu své objednávky informován.

    S pozdravem
    Tým Zubáček.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    E-mailem mi byla nabídnuta sleva (5 resp.8 %) na nákup a když jsem ji chtěl použít nikde se mi neobjevila.

    Reakce obchodu zubáček.cz

    Dobrý den,

    pokud Vám emailem dorazil slevový kupon, mohl jste ho uplatnit v košíku v sekci "Slevy a dárky". Pokud by Vám to ani tak nešlo, mohl jste nás kontaktovat na chatu, emailem nebo telefonicky a slevu bychom Vám nastavili ručně - klidně i dodatečně. Nekontaktoval jste nás a netušili jsme tedy, že jste měl problém s uplatněním slevy. Objednávku jste měl na platbu předem a ta nepřišla - zatím jsme po urgenci čekali na platbu.
    V hodnocení jste uvedl, že jste objednávku zrušil. Zatím nám nepřišlo žádné vyjádření, že byste chtěl objednávku zrušit, v této situaci Vás budeme osobně kontaktovat, abychom objednávku dořešili.

    Pokud ale nekontaktujete náš zákaznický servis, nemůžeme objednávku k Vaší spokojenosti vyřídit, protože nevíme, že vznikl nějaký problém.

    S pozdravem
    Tým Zubáček.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží se v eshopu tvářilo jako skladem, ale nebylo.
    • Vzhledem k tomu, že to byl jediný shop, který kartáček nabízel (skladem) i když se už produkt nevyrábí a místo informace, že šlo o myl, že produkt již není, tak přišla informace o problémech dodavatel kvůli Corona krizi.
    • 14.1.2021 prý měli otevřít opět sklady, ale žádná informace již z eshopu nedorazila

    Reakce obchodu zubáček.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste s naším obchodem nespokojený. Kartáček skladem uváděn opravdu nebyl. Již od 24.12.2020 jsou všechny elektrické kartáčky až na pár výjimek - které jsou opravdu skladem na prodejně - ve stavu "Na objednání". Prověřila jsem raději ve skladu a je tomu opravdu tak. Váš kartáček naposledy prošel naším skladem 9.12.2020 a ještě ten den se vyskladnil a stav skladu je od té doby zůstal na 0 ks.

    Nevím, kde jste vzal informaci, že se kartáček již nevyrábí. Žádnou takovou informaci my zatím nemáme a kartáček je obsažen v ceníku dodavatele na 1Q roku 2021, takže na ukončení distribuce to zatím opravdu nevypadá.

    Objednávku jste uskutečnil 5. 1. 2021 21:01:06 a hned druhý den jste byl informován o delší dodací lhůtě s tím, jestli si přejete na zboží počkat, nebo objednávku stornovat. Řídíme se informacemi od dodavatele, které máme k dispozici a ty vždy obratem sdělujeme klientům.

    V poslední řadě bych ráda uvedla na pravou míru, že v informaci o dostupnosti zboží nehrála roli žádná corona krize, ale pouze informace, že se dodávky zboží na přelomu roku zdržují. Je to tak každý rok, protože sklady jak v ČR, tak i v zahraničí jsou část prosince i ledna uzavřeny. Probíhají dovolené a inventury. Z toho důvodu byla kartáčkům, které nejsou skladem nastavena dostupnost "Na objednání", protože je tomu tak každý rok a nemůžeme garantovat naskladnění do 3 dnů, jak tomu tak obvykle je u neskladových elektrických kartáčků.

    S přáním pěkného dne
    Tým Zubáček.cz

  • Nedoporučuje obchod

    tolik arogance a agresivity ruku v ruce s přebujelým egem vůči obyčejnému zákazníkovi,který tam byl poprvé jsem ještě nezažila. A to kupiji různé věcí v různém objemu dosti dlouho ... žádný "zubáček" už nikdy - NEVER!!!

    Reakce obchodu zubáček.cz

    Dobrý den,

    o přebujelém egu a agresivitě se dá mluvit jen z Vaší strany, až se nám tomu nechtělo věřit, protože takové jednání jsme nikdy ještě nezažily. Slušně jsme Vás upozornily, že platba za Vaši objednávku neproběhla správně a je potřeba to zkontrolovat. Nato jste na nás vyrukovala s tím, že si o sobě moc myslíme a platba proběhla v pořádku a že jako zákazník máte vždy pravdu - protože Vašimi slovy - je to klasika našich babiček. Jak se ukázalo, pravdu jste neměla a platba ani po dvou týdnech upozorňování stále nepřišla. Několikrát jsme Vás na to znovu upozorňovali, ale reakce z Vaší strany bohužel žádná. Proto nám nezbývalo nic jiného, než objednávku stornovat.

    To je asi jediné vyjádření, které můžeme jako obchod poskytnout k hodnocení objednávky, která ztroskotala na platbě z Vaší strany, na což jste byla několikrát upozorněna a nemohla být tudíž ani vyřízena.

    Přeji pěkný den a méně takovýchto zkušeností oběma stranám.

    Tým Zubáček.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nákup byl zrušen telefonicky ze strany obchodu. Paní na telefonu mi pouze suše oznámila, že si zboží koupil někdo přede mnou - což za prvé nechápu jak je možné, že obchod přijal více objednávek na jednu položku skladem v jednom kusu a objednávku mi potvrdil - alespoň ten automaticky skladový systém(který bývá spolehlivý). Nicméně -stane se, někdo špatně naklikl množství skladem nebo tak. Ale za druhé se neomluvila a už vůbec nenabízela žádnou kompenzaci v podobě já nevim, poštovného zdarma na příští nákup, slevy i kdyby 5%, čehokoliv co by člověk ohodnotil jako snahu trochu si to u zákazníka napravit. Prostě nemáme, takže nazdar - po týdnu čekání kdy už jsem spíš vyhlížela balík ze dveří (byl v tom tedy i Nový rok), protože obchod samozřejmě ukazoval expedici na pohodu i mezi svátky. Mini obchůdek mám sama a teda slušnost by mi nedovolila se takhle zachovat k zákazníkovi, kdyby byl důvod nerealizace obchodu na mé straně.

    Reakce obchodu zubáček.cz

    Dobrý den,

    komplikace s Vaším nákupem nás velice mrzí, ale u produktu bylo jasně určeno, že je skladem pouze jeden kus, protože se jednalo o rozbalené zlevněné zboží. V systému vidím, že v době Vašeho nákupu byl stav na skladě 0 ks, tudíž bohužel zboží někdo objednal před Vámi. V době Vaší objednávky byla prodejna uzavřena, jak tomu bylo až do nového roku, tato skutečnost byla na našich stránkách uvedena. Kolegyně Vám proto volala, aby se Vám osobně omluvila a vysvětlila Vám, proč není možné objednávku vyřídit. Pokud na Vás telefonát působil suše, je nám to velice líto, ale bohužel Vaše subjektivní mínění z telefonátu neovlivníme.

    S přáním pěkného dne
    Tým Zubáček.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • psali, že bude zboží dostupné do 4 dnů, jsou to skoro dva týdny a zboží nikde

    Reakce obchodu zubáček.cz

    Dobrý den,

    v den přijetí objednávky jste byl emailem informován, že zboží je na cestě ze zahraničí a předpokládaný termín dodání je 14 dní. Dnes jste i obdržel email, že zboží bylo naskladněno a je na cestě k Vám. Zboží dovážíme ze zahraničí a dodací lhůty mohou být delší, na což je upozorňováno i v popisu produktu. Rychlost dovozu se někdy bohužel nestřetne s vysokou poptávkou zákazníků.

    S pozdravem
    Tým Zubáček.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, využil jsem nabízené místo dodání Svt Bar, Čs. armády 788/16, Praha 7. Již několikrát jsem byl požádán DPD o upřesnění místa dodání. Víc neumím.
    S pozdravem
    Bohuslav Poslt
    602134463

    Reakce obchodu zubáček.cz

    Dobrý den,

    zboží bylo ihned po připsání platby expedováno v nejkratším možném čase.

    Chyba je v tomto případě na straně DPD, což bohužel nemůžeme ovlivnit. Urgujeme co nejrychlejší přesměrování zásilky.

    S přáním pěkného dne.

    Tým Zubáček.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • termín dodání zboží nedodržen

    Reakce obchodu zubáček.cz

    Dobrý den,

    za komplikace s objednávkou se velice omlouváme, ale jak jsme Vás již informovali chyba vznikla na straně dodavatele.

    S přáním pěkného dne.

    Tým Zubáček.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 12.11. 2017 objednávala a pořád nic, 21.11.2017 došla zpráva že mi pošlou fakturu na základě níž mám poslat platbu doposud nic.

    Reakce obchodu zubáček.cz

    Dobrý den,

    jak jsme již spolu řešily telefonicky zálohová faktura byla dne 21.11.2017 zaslána na vaši emailovou adresu. Zboží bohužel nemůžeme odeslat dříve, než bude zálohová faktura uhrazena. O každé změně objednávky a dalším postupu jste byla vždy informována.

    S přáním pěkného dne
    Tým Zubáček.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Varuji před tímto obchodem

    Reakce obchodu zubáček.cz

    Dobrý den,

    komplikací s termínem dodání u Vaší objednávky je nám líto. Bohužel jsme odkázáni na sklad dodavatele, a když zboží není dostupné, nic s tím nenaděláme.

    S přáním pěkného dne
    Tým Zubáček.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Nespolehlivost

    Reakce obchodu zubáček.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste s naším obchodem spokojen. Objednal jste si zboží, které nabízíme jako jeden z mála obchodů, protože je po něm stále veliká poptávka. Zboží není dočasně na trhu dostupné a o této skutečnosti jste byl obratem informován.

    S přáním pěkného dne.

    Tým Zubáček

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží skladem není skladem, objednávka nebyla vyřízena ani po 3 týdnech...

    Objednávka byla obratem potvrzena, druhý den byl upřesněn termín dodaní cca 4 dny. Od této doby komunikace ustala, objednávku jsem zhruba po 3 týdnech zrušila. Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velký výběr zboží
    • zboží, u které není skladem a je uvedena dostupnost do 4 dnů, prostě není ani po měsíci.

    První nákup byl bez problémů, zboží bylo připraveno hned k odběru. Bohužel nyní jsem zvolila ústní vodu, která má dostupnost do 4 dnů, nevšimla jsem si toho při objednávání. Po týdnu jsem se emailem dotázala na stav objednávky, za 2 dny mi přišla odpověď, že zboží bude naskladněno příští týden.
    Pochopím, že dodavatel zboží nedodá, ale hrubě vázne komunikace s obchodem. Takže závěr - objednáno 2.2., 7.2. na dotaz přislíbeno naskladnění do týdne, 28.2. zboží stále není. Chápu, nedodali, ale eshop prostě zákazníka neinformuje.