Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišlo mi otevřené balení granulí. Zkoušeli ho přelepit izolepou. To je vážně drzost.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá doba doručení objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V obchodě jsem našla vše, co jsem potřebovala a za dobrou cenu
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Platba evidováno do pár hodin
    • Přestože vše bylo skladem, vyskladnění trvalo týden
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Pomalé dodání

    Objednala jsem si zde dva 10kg kočkolity a nějaké krmení pro rybičku. Objednávala jsem to v pondělí a balíček přišel až v pátek, ale to by ještě tak nevadilo. Bohužel po rozbalení balíku jsem zjistila, že krmeni pro rybičku v plastovém kelímku bylo dáno mezi ty dva kočkolity, takže samozřejmě kelímek praskl a všechny larvy byly vysypané mezi kočkolity. Podařilo se mi zachránit možná tak půlku krmení a jakmile jsem rozbalila samotné kočkolity, zjistila jsem, že byly oba pytle natržené. Na základě této zkušenosti tedy bohužel nejsem spokojená a zde už nic neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Široký sortiment
    • Slušné ceny
    • Doručení zboží, které je "skladem" trvá týden
    • Otřesná komunikace - k 1 spojení se zákaznickou linkou bylo potřeba 8 telefonátů

    Pondělí: Objednávám zboží, které potřebuji nejpozději tentýž víkend. Vybírám proto jen zboží "skladem" a platím předem.
    Úterý: Obdržím mail s informací, že se objednávka začala kompletovat
    Středa: Žádné další info od prodejce. Chci mít jistotu, že zboží dorazí do pátku. Volám proto na zákaznickou linku. Nikdo nebere telefon.
    Čtvrtek: Znovu volám na zákaznickou linku. Na třetí pokus úspěšně. Dozvídám se, že zboží již předali dopravci a zítra by mělo být u mě.
    Pátek: Dopravce mě informuje, že si u něj prodejce objednal přepravu zboží, ale zboží nepředal. Volám znovu na zákaznickou linku prodejce. Pětkrát. Ani jednou se nikdo neobtěžuje zvednout telefon. V pátek v 17:07, když chci zrušit objednávku, přichází mail od dopravce, že jim prodejce předal objednávku.
    Další pondělí: Objednávka doručena
    Další úterý: Objednávka odeslána zpět prodejci
    O 2 týdny později: Prodejce vrací peníze

    Doporučení: Nevěřte údajům o dostupnosti zboží. Obrňte se trpělivostí, chcete-li využít zákaznickou linku. Objednávejte jen pokud je vám jedno, kdy objednávka dorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Sortiment široký
    • Dlouhá doba dodání
    • Špatná komunikace s obchodem

    Zboží se “chystalo” čtyři dny, další den obchod sliboval odeslání, což se ale stalo až další den večer .
    Na zákaznické lince podávali nepravdivé informace, proč zboží nebylo odesláno, jak mi slíbili nebyli schopni zjistit.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • - špatná komunikace obchodu
    • - dlouhá čekací doba na dodání objednávky (přestože bylo vše skladem a předem zaplaceno, čekala jsem týden, než mi zboží přišlo!!!)
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží bylo skladem, ale bylo zasláno až následující týden. Tudíž ještě nedorazilo, tak nevím, proč mi je zaslán dotazník.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • docela levné zboží
    • i když na netu píšou že zboží mají skladem tak to není pravda.Obchod jsem si vybrala protože jsem chtěla koupit kojeneckou soupravu a mléko pro štěňata z jednoho e shopu.Hlavně aby to dorazilo co nejdříve.Do objednávky jsem připsala zprávu že na to velmi spěchám a prosila jsem o co nejrychlejší doručení.bylo mi řečeno že do 2 dnů zboží dojde...nestalo se.když jsem tam volala po 3 dnech tak mi bylo sděleno že lahvičku pro štěňata nemají skladem a čekají až ho naskladní.Kdybych tam nezavolala a bláhově čekala na zboží tak mi asi štěňata umřou hlady. Zaráží mě že mi nebyli schopní ani zavolat že zboží nemají skladem. bohužel po této zkušenosti nemohu obchod doporučit.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem 18. 12. 28.12. zboží ještě nepřišlo

    Reakce obchodu ZOOVYHODNE.cz

    Poprosíme přístě si paní Jiřino V. zkontrolujte jaký obchod hodnotíte. Objednávku jste u nás zaplatila předem, nic jste nestornovala, objednávka byla normálně odeslána a Vy jste si ji vyzvedla. Ostatně u datumu objednávky jste to neuhlídala:o)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel dosud nemám zaplacené zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobré ceny a fajn kvalita
    • Dobrá organizace eshopu- člověk se dobře orientuje, když něco hledá
    • Ke kleci nebyl návod a nevěděla jsem, jak klec sestavit, ani na eshopu žádný návod nebyl
    • Balíček přišel po 8 dnech, ale všeho zboží bylo na skladě
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Balík do ruky Česká pošta, nedoručili i když jsme byli doma. Že si máme vyzvednout na poště, 26kg v žádném případě. Nepoužívejte v nabídce tuto službu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobré ceny
    • Nefunkční zboží, konkrétně ochrana proti klíšťatům

    V nabídce je zboží (Odstraňovač klíšťat), které se tváří jako značkové, ale je to jen nefunkční, i když velmi levná kopie.

    Reakce obchodu ZOOVYHODNE.cz

    Je nám líto,že některé nefungují dle Vašich představ. Bohužel jste si koupil několik druhů těch nejlevnějších antiparazitik v ceně kolem 50Kč, které zcela jistě nikdo nebude falšovat. To je na stejné úrovni jako by jste tvrdil, že znáte falzifikátora, který varábí falešné dvoukoruny:o).