Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velký výběr produktu a hraček pro všechna zvířátka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé doručení, kvalita. Vřele doporučuji. Jsem velmi spokojená a dnes právě opětovná objednávka.
    • Zatím nic.
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • prijemne ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Velká spokojenost, výborná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dne 23.2.2024 byla vytvořena objednávka, na pelech pro psa a granule 15kg, další den voláno z eshopu, že objednaný pelech není i přesto že byl na stránkách že je skladem, takže bylo domluveno že přijde jiný pelech, dražší (větší). Dne 27.2.2024 zboží dorazilo, pelech byl větší po domluvě takže OK, granule místo 15 kg přišlo 20 kg. Tímto začala anabáze s tímto eshopem, kdy bylo ihned voláno ze ZOOshopíku a následně i přes email, že chtějí peníze za větší balení granulí, které nebylo mnou objendáno. Dále začalo emailové vyhrožování že chtějí okamžitě zaplatit větší balení, podepisoval se jakýsi ,,Tomáš,, ze ZOOshopíku. Samozřejmě doplaceno (cca 300 Kč), i když nebylo objednáno, jednalo se o granule pro kojící fenku, takže nebyl čas na čekání. (faktura z Eshopu na 300 Kč zaslána až na moje vyžádání)

    Strašná zkušenost s tímto eshopem, raději nakupte jinde.
    Nikdy se nám nestalo takovéto jednání. Nátlak a hnus, nikdy více.

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Dobrý den
    Je nám líto Vaší špatné zkušenosti s naším e-shopem

    Abychom uvedli na pravou míru naše jednání, byla jste telefonicky kontaktována 4 dny po dodání zboží a požádána že

    1.granule vyzvedneme a doručíme Vám správné, reagovala jste že granule jsou otevřené a že nejste povinna uhradit rozdíl v ceně že jste si to již ověřovala u právníka.
    (To že Vám byly chybně dodané granule jste nám do tel.kontaktu od nás neoznámila)

    Po tomto telefonickém hovoru jsme Vás emailem vyzvali k uhrazení rozdílu v ceně , věřím že jsme v právu pokud jsme Vám omylem dodali hodnotnější zboží, s variantou výměny jste nesouhlasila, je tedy na místě uhradit rozdíl v ceně.

    Domníváme se že se nejedná o nátlak a hnus, nýbrž korektní jednání, které by mělo být i ze strany zákazníka.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dobře popsané výrobky- složení , pro koho jsou určeny

  • Doporučuje obchod

    100 %

    kvalita, rychlé dodání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, které je uváděno skladem, skladem není. Místo toho musíte vybrat jiné zboží, když už máte zaplacenou objednávku. Nedostatečně baleno, dorazil roztrhany pytel granulí. To, že vám nepošlou objednaný produkt, ale pošlou podobný, jiného složení, je vůbec netrapi, vysvětlí vám to chybou EANu na skladě. Objednaný ještě jeden pytel granulí s poškozeným obalem 12+3kg, pytel do půlky roztrzeny, prelepeny průhlednou páskou, ale neupozorni, že v pytli není celkem 15 kg, ale jen 13 kg.

    Celkově nejhorší obchod, kde jsem kdy potřeby pro psy nakupovala za posledních 15 let. Absolutně nedoporucuji cokoli tam nakupovat.

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Dobrý den
    Je nám samozřejmě líto , že máte špatnou zkušenost s naším e-shopem .
    Věřím, ale že situace byla řádně vyřešena
    1. Ihned jste byla kontaktována naším zaměstnancem že můžeme dodat piškotů pouze 2 balení jelikož ostatní byly nepoužitelné k dodání.
    2. Za zaměněný šampon jsme vrátili platbu a špatně dodaný jsme Vám ponechali zdarma.
    3. Snažíme se předvídat jak dojde balík a proto používáme krabice 5VV.
    4. O chybějícím obsahu pytle granulí jsme se dozvěděli až nyní z recenze - přikládám Vaši komunikaci. Pokud byste nás na to upozornila a zaslala k reklamaci , jistě bychom tuto situaci řešili.

    ,,Komunikace zákazníka,,
    Dobrý večer,

    když pominu to, že jsem si u Vás objednávala všechno zboží, které jste měli uvedeno skladem ve větším množství než byla má objednávka a poté mi volala od Vás paní, že piškotů máte jen dva balíčky místo mých objednaných šesti a musela jsem v ceně čtyř balíčku piškotů vybírat jiné zboží, které jsem nutně nepotřebovala, jsem jedním slovem opravdu ZKLAMANÁ. Ano, je to od Vas milé, že jste mi přibalili dárečky a za to děkuji, ale bohužel objednaný a uhrazeny šampon, který jsem opravdu potřebovala mi nepřišel. Místo sirného šamponu mi přišel šampon makadamiovy, který je mi skutečně k ničemu. Ten jste měli v krabici zabalený hezky, ale granule Petkult, které byly na dně krabice nijak chráněné zespodu nebyly a nejspíš se při přepravě krabice poškodila a do obalu krmiva udělala díru. Samozřejmě jsem si toho všimla až jsem celou krabici vybavila, ze všech, na první pohled viditelných, ostatnich částí krabice žádné poškození nebylo. Z celé objednávky a nákupu mám docela smíšené pocity. Předpokládám však, že mi správný šampon obratem zašlete. Nemám problém Vám zaslat zpět šampon obdržený, avšak nehodlám platit poštovné, které převyšuje částku za šampon, chyba není na mé straně.

    Děkuji za vyřízení, fotodokumentaci zasílám v příloze.

    S pozdravem

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlost

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Bezproblémová rychlá komunikace.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychle dodani, objem zbozi nad ramec
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • Ceny
    • Příjemná a ochotná obsluha
    • Možnost vyzvednutí objednávky do druhého dne
    • Platba na pobočce v hotovosti

    Nenápadný obchůdek se skvělými cenami, milou a ochotnou obsluhou a rychlým dodáním objednaného zboží. Jsem ráda, že jsem na něj natrefila a určitě doporučuji.
    Jedinou nevýhodu vidím při osobním převzetí v platbě pouze v hotovosti, ale na vše jsem upozorněna předem, takže ji mám vždy při sobě :-)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Rychlé vyřízení a dodání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    rychlost, ochota

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Granule ježkovi chutnají
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    rychlost, komunikace, ceny

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • spolehlivost, okamžité vyřízení objednávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost 100%

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlé vyřízení objednávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychle doručení