-
Nedoporučuje obchod
- Ohlávka přišla bez kamínků na nanisniku,kartáč s mašlí přepálené stetiny
-
Nedoporučuje obchod
- E-shop je neaktuální, nepřehledný, přehazuje stánky jak se mu zlíbí. Nejsou schopni vám poradit s velikostí, cena či velikost co je napsané na e-shopu jsou většinou neplatné.
Už nikdy.
Reakce obchodu ZOOPRODUKT
Dobrý den, každé zboží máme na skladových kartách dle velikosti a barvy označeno jestli zboží je skladem nebo na objednání. Tento stav je několikrát denně přehráván na e-shop V popisu zboží je napsáno vše co je třeba vědět.Naši pracovníci rádi zodpoví každý Váš dotaz.Co je však nutné říci, že jezdecký sport je specifický a konzultace a oboustranné porozumění věci je důležité. Moc nás mrzí, že jste nespokojená, ale věřte že naše snaha je maximálně uspokojit zákazníka, aby i jeho koníci byly v pohodě.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Prezentace knížky byla přehnaná, protože se jedná o brožuru a ji chtěla dát jako dárek.
Reakce obchodu ZOOPRODUKT
Dobrý den, žádný dotaz na brožuru jsme nedostali.Pro koňáka je brožura velice poučná a vhodný dárek. Jezdecké potřeby ZOOPRODUKT-Ešpandr s.r.o.
-
Nedoporučuje obchod
- žádné
- obsluha na prodejně tak nějak nestíhá a nemá zájem
přes internet možná, prodejna tedy její obsluha za moc nestojí
Reakce obchodu ZOOPRODUKT
Dobrý den, omlouváme se , ale mnoho zákazníků si chce
zboží na naší prodejně která má 400 m2 nejprve prohlédnout.Pokud obsluha při Vašem nákupu byla vytížena tak se omlouváme. Jezdecké potřeby ZOOPRODUKT. -
Nedoporučuje obchod
- to, že objednám zboží, které se tváří skladem a není. Je mi nabídnuta varianta jiného balení, která však vychází dráž. Nabídku udržení ceny jako původní balení by to určitě vylepšilo.
Reakce obchodu ZOOPRODUKT
Dobrý den, protože v našem obchodě máme přesné označení dle barev a velikostí a několikrát denně upřesňujeme skladové zásoby, je třeba rozkliknout tabulku velikostí a barev.U každáho zboží máme nasteven konkrétní stav. Děkujeme. Za ZOOPRODUKT, Jan Ešpandr.
-
Nedoporučuje obchod
- ..pomalá komunikace i dodávka..
Před 10dny jsem objednala zboží a zatím nic..U jiných obchodů to trvá většinou 2-3dny..:-(
Reakce obchodu ZOOPRODUKT
Pokud se něco podobného stalo, tak se omlouváme. Zboží skladem zasíláme do 24 hodin a u ostatního e-mailem zákazníka informujeme.Někdy se stane, že e-mail není zákazníkem přečten. Děkujeme za informaci. Jan Ešpandr
-
Nedoporučuje obchod
- Postroj byl objednán, ale nikdo mi nebyl schopen odpovědět, dokdy je obchod schopen mi ho doručit.
-
Nedoporučuje obchod
- Netuším
- Naprostá neochota!!!! Ve výběru zboží ze strany obchodu.
Nenakoupila jsem byla jsem neochotne obslouzena proto jsem zbytek objednavky stornovala!!
Zkusenosti z obchodem nejsou kladne a uz si zde nikdy nic neobjednam.
Ne nedopurucuji! Komunikace a ochotna s obchdem neexistuje!
Proc ne? Popsano výše! -
Nedoporučuje obchod
- objednávce se dostatečně nevěnovali, zboží poslali na fakturační, nikoli dodávací adresu, chybu údajně nezavinil žádný člověk, ale počítač ...
nepružné, jednoduché věci řešené složitě a zdlouhavě, žádná snaha vyjít zákazaníkovi vstříc, pracovnice zásilkového oddělení řeší věci tak, jak to "bylo v té brožuře" ...
Reakce obchodu ZOOPRODUKT
Dobrý den,rádi bychom uvedli stížnost na pravou míru.Děkujeme za zaslání popisu vzniklého problému.Abychom však konkrétní záležitost mohli řešit, napište nám prosím (třeba e-mailem) vzniklý problém.Tato stížnost anonymního zákazníka nám připadá jako nekorektní a poškozující naší firmu.Pokud Vám vznikly orprávněné komplikace tak se omlouváme.Za ZOOPRODUKT-Ešpandr s.r.o. Ing.Jan Ešpandr
-
Nedoporučuje obchod
- nektere objednane zbozi neni skladem
- spatne fotky u zbozi
Když si objednate tezko vam prijde vše..... nejde nakupovat v jednom obchode.potřeb pro koně je spousta a vsude maji něco jineho.