• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po viacej ako tyzdni objefnavka sa stale spracovava…,kvalita

    Reakce obchodu ZOOKEE eshop

    Prověřovali jsme Vaši objednávku a 4 dny z toho týdne nám vzal víkend + dva státní svátky. Nicméně i tak je omluva na místě, protože objednávka již měla být na cestě. Omlouváme se tedy za zdržení a chybu expedice. Děláme vše pro to, aby se podobná věc nestala, ale občas i my chybujeme. Díky za pochopení a zásilka dnes odchází.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo doručeno, ale po rozbalení jsem zjistil vadu. Telefonicky jsem upozornil na vadu zboží, vyfotil jsem poškozenou část a zaslal e mail způsob řešení reklamace. Po týdnu žádná reakce na e mail jak řešit poškozený díl.

    Reakce obchodu ZOOKEE eshop

    Dobrý den, kolega Vám prý při konzultaci do telefonu řekl, ať gripy zašlete na výměnu, proto již na email nereagoval, bral to jako vyřízené. Spíš jste se asi jen nepochopili. Pokud jste tak ještě neučinil, u faktury máte připnutý protokol pro vrácení zboží, který Vás vším provede. Případně jej najdete zde(úplně dole) https://www.zookee.cz/vymeny-a-vraceni

  • Nepodávají úplne informace o nabízenem zboží a prodávající podáva zavadějíci informace a nemájí znalosti o zboží které nabízeji k prodeji. Například nepodali mi řádnou informaci o velikosti gripu na jaky rozměr průměr řiditka je tento grip ale přesvěčoval mě a ja jsem na to naletěl že tento grip jdenatáhnout na můj rozměr 25,4 mm a ten to rozměr byl v objednávce 2 x napsaný a jěště po telefomu opět jsem ho opakoval. Prodávají se může natáhnout v zimě na ledě anebo když půjde z bujarého mejdanu na cestě a měl by si řádně rozbit držku. Ja jsem ztratný na poštovném co jsem musel zaplatit. A vy si těmito lidmi děláte jen a jen velmi nedobrou REKLAMU. Doufám že mi budou co nejdřív poslany peníze na učet. Miroslav Kaňok, MirKan.

    Reakce obchodu ZOOKEE eshop

    Nesetkali jsme se s cyklistickými řídítky, na které by tyto gripy nešly nasadit. Průměr 25,4 , 31,8 , 35 značí průměr u představce, konce řidítek mají všechny stejný průměr. Proto se vyrábí gripy s různým objemem materiálu, vnitřní průměr je však vždy stejný. Nenapadá nás jiný problém, než špatnou montáží nebo nestandardnímy řidítky. Pokud nepoužíváte klasická cyklistická řidítka, tak tam pak nepasují ani cyklistické gripy. Peníze vracíme prakticky obratem, takže byste je měl mít již na svém účtě. ZOOKEE

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dorazilo jiné zboží nez jsem objednala. Musela jsem odeslat a čekám , snad pošlou to správné.

    Reakce obchodu ZOOKEE eshop

    Dobrý den, nejspíš se stala chyba na skladě, moc se omlouváme. Zboží samozřejmě obratem vyměníme za správné. ZOOKEE

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednavka neni kompletni

    Reakce obchodu ZOOKEE eshop

    Dobrý den,
    omlouváme za chybně zaslané zboží, došlo k záměně na skladě. Není pravda, že by objednávka nebyla kompletní, jen se omylem poslal jiný produkt. Správné zboží se zaslalo obratem i s náhradou za poštovné.ZOOKEE

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • MET
    • Nemá

    Vse v pořádku. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží dorazilo jine než jsem si objednala kontaktovala jsem prodejce a bohužel bez odpovědi

    Zboží a stránky jsou fajn až na to ze vám pošlou něco jiného než jste si objednali. Rada bych dostala zpět peníze ale prozatím jsem 3 dny bez reakce na reklamaci

    Reakce obchodu ZOOKEE eshop

    Dobrý den,
    prověřovali jsme situaci a moc se omlouváme za chybně zaslané zboží. Vrácení peněž na zadaný účet samozřejmě provedeme, ale až poté co nám bude doručeno zboží od Vás, což se zatím nestalo. Pokud Vám prozatím nepřišla žádná reakce na Vaši zprávu, pravděpodobně to ještě nedošlo k řešení. Věříme, že na nás nezanevřete a příště proběhne vše dle Vašich představ. Ještě jednou se omlouváme.
    ZOOKEE

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • přístup k zákazníkovi

    Chtěl jsem vrátit tričko Sensor z merino vlny z důvodu nevyhovujícího střihu. E-shop na emaily neodpovídá a na tel. dotazy reaguje arogantně.

    Reakce obchodu ZOOKEE eshop

    Dobrý den, bohužel se musíme ohradit, Vaše reakce je neadekvátní. Při prvním telefonátu jste získal informace jak postupovat. Pokud ale odešlete balík 4.11. a to na špatnou adresu a již 6.11. se rozčilujete, že Vám na reklamacích nejsou schopni dát online informaci, tak není chyba na naši straně. Celý proces chvíli trvá, kolegyně Vám slíbila, že se Vám za chvíli ozve, což Vám nestačilo. Věřte, že Vám nikdo nechce křivdit, ale zázraky neumíme. Vaše reakce nás mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ziadna komunikacia

    Reakce obchodu ZOOKEE eshop

    Pokud jste pan Marek Š., tak se nám balíček vrátil jako třikrát nedoručený. Takže nejspíš špatně uvedené kontakty.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Oproti jiným e-shopům, mají zde zboží podstatně dražší. Při použití slevového kuponu mi nebyla sleva poskytnuta i když jsem kód vyplnil a vyplnil správně. Po dohodě jsem zboží převzal od přepravce a na peníze už čekám měsíc a nic se neděje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 14-ti dnech od vytvoření a potvrzení o přijetí objednávky zboží nedorazilo. Na e-mail s dotazem, zda nebo kdy bude zboží doručeno nikdo nereagoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ?
    • komunikace se zákazníkem :
    • zaslaný e-mail - bez reakce obchodu
    • písemná komunikace - po 3 týdnech také bez odpovědi,nemám ani reakci o zaslaném zboží zpět

    zboží bylo se závadou, s četným vnějším opotřebením, jiná barevnost.
    po 3 týdnech od zaslání zboží zpět - bez reakce obchodu, takže zatím bez vrácení peněz za zboží, nemám žádnou reakci obchodu

    rozhodně nemám důvod doporučit, spíše varovat !