Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Vše bylo, jak má být.
-
Nedoporučuje obchod
Chtěla jsem si původně objednat 1x Nurhe Relaxacní gel pro unavené nohy 250ml za 270Kč.
Částka však byla pro obchod příliš nízká, nezbylo mi tedy, než si vzít výrobky dva a to i za cenu, že jsem je nemohla předem vyzkoušet.Reakce obchodu ZooFIX
Dobrý den, ano je nám to líto, ale máme minimální částku objednávky 299,- protože zákazníkům neúčtujeme žádné balné, avšak cena kartonových krabiček, ve kterých produkty typu relaxační gel zasíláme, nelze do nižší ceny objednávky zohlednit.
Volili jsme mezi možností vše trochu zdražit, připočítávat balné, nebo omezit minimální objednávku. Zvolili jsme minimální objednávku.
Tomáš Papež -
Nedoporučuje obchod
Dlouhá doba dodání!!
-
Nedoporučuje obchod
- nedosttečná informovanost o produktech
-
Nedoporučuje obchod
Objednávku jsem zrušila po obdržení tohoto e-mailu:
"Dobrý den,
někde se nám něco zadrhlo, možná není všechno zboží pro Vaši objednávku skladem v dostatečném množství, nebo nastal problém u dopravce Zásilkovna (síť výdejních míst - do 5 kg) a proto dnes balíček neodešel."
E-shop se mě ani nesnažil kontaktovat. Zboží jsem koupila jinde.Reakce obchodu ZooFIX
Dobrý den, ano, máte pravdu, zboží Canvit Dental Snacks nebylo skladem, čekali jsme na naskladnění. Měli jsme dát vědět obratem, jen jsme nestíhali -byla to chyba, omlouvám se.
Tomáš Papež -
Nedoporučuje obchod
- slibují ke zboží konkrétní dárek, ale nedodají = KLAMOU
KLAMOU
Reakce obchodu ZooFIX
Vážená paní Juřenová, vitamín C jako dárek k produktu byl nabízen pouze během října, u Vaší listopadové objednávky už akce s dárkem nebyla aktuální, nenalezl jsem ji ani v objednávce, kam se dárky propisují, ani ve faktuře či popisu zboží. Pokud ale někde zůstala informace, že dárek nabízíme, určitě rádi chybu opravíme a vitamíny Vám zašleme. Jen by bylo lépe ozvat se přímo nám jako obchodu... za ZooFIX.cz Tomáš Papež
-
Nedoporučuje obchod
Doručené zboží před koncem min. trvanlivosti!!!
Už mi nepište a vymažte můj kontakt z vaší databáze. Dušek.Reakce obchodu ZooFIX
Dobrý den, zboží které jste zakoupil máme čerstvě naskladněné od dodavatele a popravdě expiraci jsme proto nekontrolovali, ale pokud se něco takového stalo, tak samozřejmě není žádný problém dát nám vědět a zdarma vyměníme za produkt s nezkrácenou dobou spotřeby. Tomáš Papež
-
Nedoporučuje obchod
- 10 dní po objednávce nemám zboží
Reakce obchodu ZooFIX
Dobrý den, mrzí nás to, ale aby zboží 100% dorazilo do Vánoc, odesílali jsme zboží naposledy v pátek 20.12. ve 12:00, ale Vaše objednávka je až ze sobotního večera. Informace o Vánočním pozdržení expedic byla uvedena na webu i v datu možného dodání. Balíček odešleme v pondělí 6. ledna po inventuře. Díky za pochopení.
-
Nedoporučuje obchod
Skladem prezentované výrobky skladem nejsou. Po několika dnech Vám sdělí, že objednané produkty nemají a ani mít nebudou. Neseriózní obchod. Alespoň že s vrácením peněz nebyl problém.
Reakce obchodu ZooFIX
Dobrý den, omlouváme se, je pravda, že objednávku jste učinila v pondělí odpoledne a my jsme se ozvali až druhý den ráno, ale důvodem byl pokus chybějící C.E.T. enzymatickou zubní pastu pro kočky (skladem jedna, Vámi objednány tři kousky) sehnat u jiného dodavatele. To se nepodařilo, proto jsme hned 22.1 poslali peníze přes platební bránu GoPay zpátky na účet - takže do 24 hodin od nákupu byly zpět. Komplikace nás mrzí.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Zboží jsem objednala 23.12 2017 , zásilka dorazila 4.1.2018 . Byly svátky, takže jsem s tím počítala že balíček asi dřív než po Novém roce nedorazí. Přišel v pořádku, ale v balení byl nalepen soutěžní kód se sdělením o Vánoční soutěži, která platí do 31.1.2018 .Jaké bylo naše překvapení když jsme kód zadali a objevilo se nám že tento kód byl již použit a tudíž je neplatný. Tak neví co si o tom myslet.....
Reakce obchodu ZooFIX
Dobrý den, díky za připomínku, jedná se o kódy výrobce Contipro, dle jejich informace může při zadávání docházet k záměně nuly s velkým ó (0 místo O) a malého el s velkým i (l místo I).
Od výrobce vyžádáme jiný kód a zašleme Vám jej náhradou.
Komplikace nás mrzí. Tomáš Papež -
Nedoporučuje obchod
Obchod OK, zboží ne, cena je nepřiměřená
Reakce obchodu ZooFIX
Díky, těší nás, že s námi jako s obchodem jste spokojený. Vámi hledané zboží zkusíme sehnat i od jiných výrobců s jiným poměrem cena/výkon :)