Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Vše bylo, jak má být.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chtěla jsem si původně objednat 1x Nurhe Relaxacní gel pro unavené nohy 250ml za 270Kč.
    Částka však byla pro obchod příliš nízká, nezbylo mi tedy, než si vzít výrobky dva a to i za cenu, že jsem je nemohla předem vyzkoušet.

    Reakce obchodu ZooFIX

    Dobrý den, ano je nám to líto, ale máme minimální částku objednávky 299,- protože zákazníkům neúčtujeme žádné balné, avšak cena kartonových krabiček, ve kterých produkty typu relaxační gel zasíláme, nelze do nižší ceny objednávky zohlednit.

    Volili jsme mezi možností vše trochu zdražit, připočítávat balné, nebo omezit minimální objednávku. Zvolili jsme minimální objednávku.
    Tomáš Papež

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá doba dodání!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nedosttečná informovanost o produktech
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem zrušila po obdržení tohoto e-mailu:
    "Dobrý den,
    někde se nám něco zadrhlo, možná není všechno zboží pro Vaši objednávku skladem v dostatečném množství, nebo nastal problém u dopravce Zásilkovna (síť výdejních míst - do 5 kg) a proto dnes balíček neodešel."

    E-shop se mě ani nesnažil kontaktovat. Zboží jsem koupila jinde.

    Reakce obchodu ZooFIX

    Dobrý den, ano, máte pravdu, zboží Canvit Dental Snacks nebylo skladem, čekali jsme na naskladnění. Měli jsme dát vědět obratem, jen jsme nestíhali -byla to chyba, omlouvám se.
    Tomáš Papež

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slibují ke zboží konkrétní dárek, ale nedodají = KLAMOU

    KLAMOU

    Reakce obchodu ZooFIX

    Vážená paní Juřenová, vitamín C jako dárek k produktu byl nabízen pouze během října, u Vaší listopadové objednávky už akce s dárkem nebyla aktuální, nenalezl jsem ji ani v objednávce, kam se dárky propisují, ani ve faktuře či popisu zboží. Pokud ale někde zůstala informace, že dárek nabízíme, určitě rádi chybu opravíme a vitamíny Vám zašleme. Jen by bylo lépe ozvat se přímo nám jako obchodu... za ZooFIX.cz Tomáš Papež

  • Nedoporučuje obchod

    Doručené zboží před koncem min. trvanlivosti!!!
    Už mi nepište a vymažte můj kontakt z vaší databáze. Dušek.

    Reakce obchodu ZooFIX

    Dobrý den, zboží které jste zakoupil máme čerstvě naskladněné od dodavatele a popravdě expiraci jsme proto nekontrolovali, ale pokud se něco takového stalo, tak samozřejmě není žádný problém dát nám vědět a zdarma vyměníme za produkt s nezkrácenou dobou spotřeby. Tomáš Papež

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 10 dní po objednávce nemám zboží

    Reakce obchodu ZooFIX

    Dobrý den, mrzí nás to, ale aby zboží 100% dorazilo do Vánoc, odesílali jsme zboží naposledy v pátek 20.12. ve 12:00, ale Vaše objednávka je až ze sobotního večera. Informace o Vánočním pozdržení expedic byla uvedena na webu i v datu možného dodání. Balíček odešleme v pondělí 6. ledna po inventuře. Díky za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Skladem prezentované výrobky skladem nejsou. Po několika dnech Vám sdělí, že objednané produkty nemají a ani mít nebudou. Neseriózní obchod. Alespoň že s vrácením peněz nebyl problém.

    Reakce obchodu ZooFIX

    Dobrý den, omlouváme se, je pravda, že objednávku jste učinila v pondělí odpoledne a my jsme se ozvali až druhý den ráno, ale důvodem byl pokus chybějící C.E.T. enzymatickou zubní pastu pro kočky (skladem jedna, Vámi objednány tři kousky) sehnat u jiného dodavatele. To se nepodařilo, proto jsme hned 22.1 poslali peníze přes platební bránu GoPay zpátky na účet - takže do 24 hodin od nákupu byly zpět. Komplikace nás mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží jsem objednala 23.12 2017 , zásilka dorazila 4.1.2018 . Byly svátky, takže jsem s tím počítala že balíček asi dřív než po Novém roce nedorazí. Přišel v pořádku, ale v balení byl nalepen soutěžní kód se sdělením o Vánoční soutěži, která platí do 31.1.2018 .Jaké bylo naše překvapení když jsme kód zadali a objevilo se nám že tento kód byl již použit a tudíž je neplatný. Tak neví co si o tom myslet.....

    Reakce obchodu ZooFIX

    Dobrý den, díky za připomínku, jedná se o kódy výrobce Contipro, dle jejich informace může při zadávání docházet k záměně nuly s velkým ó (0 místo O) a malého el s velkým i (l místo I).
    Od výrobce vyžádáme jiný kód a zašleme Vám jej náhradou.
    Komplikace nás mrzí. Tomáš Papež

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obchod OK, zboží ne, cena je nepřiměřená

    Reakce obchodu ZooFIX

    Díky, těší nás, že s námi jako s obchodem jste spokojený. Vámi hledané zboží zkusíme sehnat i od jiných výrobců s jiným poměrem cena/výkon :)