Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku
Přihlásit se a přidat příspěvek
  • NEDOPORUČUJI !!

    ZE 3 druhů celkem objednaného zboží jsem dostala 2 druhy špatně.

    1.) Místo objednaného kondicionéru jsem dostala šampón, který jsem neměla zájem koupit.
    2.) Fotky zboží nesouhlasí s tím, co přijde, takže mám produkty, které jsem nechtěla (objednáno více ks).

    Vzhledem k tomu, že bydlím pár km od nahlášeného výdejního místa, navrhla jsem osobní výměnu. Toto mi nebylo umožněno, navíc výdejní místo se na internetu jeví jako "Trvale zavřeno". Zdroj: https://www.google.com/maps/place/Zoo+-+Centrum,+Petra+Rudolfov%C3%A1+Sch%C3%B6nerov%C3%A1/@50.1806535,12.6385049,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xf6e02e05e1803dbd!8m2!3d50.1806535!4d12.6385049 .

    Spokojena nejsem, příště již neobjednám.

  • nojo,pak chudák králík:( někteří hlodavci mají zcela specifickou stravu
    Tatto baba chytala myši na zahradě a házela to v Radvanicích sousedům na zahradu (týrání zvířat)
    Upozorním na osobu z Ostravy, která byla řešena Policií z důvodu trestného činu stalkingu, a řešena také magistráty několika obcí MS kraje. Jde o osobu Věru Nusmuller z Ostravy (věk 66 let,vypadá nápadně starší a to o dost), která neváhá intrikovat a šířit lži a manipulace všude, kde to jde, protože nic jiného neumí. Na bazaroé weby spamovala a posílala falešné zprávy inzerentům. Hrozí zde udělení pokuty ve správním řízení a zákaz činnosti všem, kdo s ní intrikují. Trestní oznámení podána i na další osoby, které s ní vytrvale intrikují.
    Pronásleduje lidi a vyčíhá si na ně klidně u jejich domu,kde bydlí,aby s nimi intrikovala,nebo někoho jiného koho znají, pomluvila, očernila.
    Vytrvale obtěžuje,přesto s ní nemá zájem člověk komunikovat, a nepřestává vyzvánět, házet nechutné vzkazy do schránek (pod nějakou záminkou se vnutí do vchodu,kde obtěžuje, a zvoní u bytu člověka, který s ní viditelně nemá zájem žádným způsobem komunikovat)
    psychopatka!Nechutná! Zlá intrikánka se silik.implantáty, daleko po záruce, tato potřebuje pozornost lidí, protože se nudí, nemá co dělat, a otravuje lidi. Bohužel se najde spousta hloupých prodavaček v obchodech, které s ní hrají tu "hru" a intrikují proti zákazníkům. Podána trestní oznámení i na ně.

  • Dvě objednávky , dvě dodání jiných granulí. Chápu, že omyl se může stát, ale dvakrát za sebou?
    Jdu jinam, kde umí ve skladu číst. Ve finále raději neposlali ani hodnocení, asi mají bobky z negativních hodnocení.

  • Nakupuji pravidelně, bohužel mi nepřišel dotazník, abych mohla hodnotit :(
    Jsem maximálně spokojená, rychlost dodání na jedničku, zabalení dokonalé !
    I když zapomněli něco přibalit, tak pán na telefonu byl max. příjemný, chtěl zboží doposlat nebo vrátit peníze,
    domluvili jsme se na přibalení do příštího balíčku a skutečně to tam bylo !
    Já obchod určitě měnit nebudu !
    Děkuji ZOOCENTRUM

  • Dlouhou dobu jsem byla spokojená, ale vyřízení reklamace je už složitější. Měním dodavatele.

  • Do dnešního dne peníze za reklamované zboží (2 měsíce) nedorazili. Na výzvy od ČOI nereagují. Dělají si co chtějí.
    MB

  • Objednal jsem 2 pytle Brit Adult M 15+3kg zboží došlo s expirací necelý měsíc před jejím vypršením a granule byly prostě žluklé. Na reklamaci se pan Tiekala z obchodu tvářil, že není problém a zboží buď vymění nebo vrátí peníze. Potud vše OK. Ale od té doby (už 11 dní) nereagují na maily. Ani neberou telefony. Peníze samozřejmě nepřišly.

  • Také já tento super obchod moc chválím,určitě je to plně zasloužené za jejich přístup k zákazníkovi i rychlost při vyřizování objednávek.Prostě vše pro mojí zvířecí rodinu,budu i nadále nakupovat zde.Umí i velmi dobře poradit s výběrem vhodného krmiva,Za vše, jim proto patří vřelé díky a vydržte! Marta Vlasáková

  • Málo kdy se stane, že bych eshopu neměl co vytknout. Tentokrát ale mi i hodnocení 100% přijde málo, protože tým Zoocentra dělá přesně to, co valná většina konkurence neumí - "reaching the extra mile".
    Absolutně příkladné řešení reklamace, skvělá komunikace.
    Rychlé dodání, skvělé ceny a proti konkurenci vždy nějaká drobnost navíc, která potěší jak mě, tak moje hafáky.

    Díky a u dalších pytlů granulí nashledanou!

  • Objednal jsem v sobotu a v NEDĚLI!!! Už měl dopravce granule v depu. V pondělí jsem je měl doma. První eshop který vyřizuje objednávky i v neděli. Vše v naprostém pořádku. Granule s trvanlivostí 1 rok a dárek tričko velikosti XL jako jsem požadoval v objednávce a k tomu maso s trvanlivostí přes 2 měsíce a trhací bloček taky potěšil. Takže o nějakých prošlých věcech jak se píše níže nemůže být řeč. Navíc dost dobrá cena s dopravou zdarma.

  • Myslím, že jsem ještě nikdy nehodnotil žádný níkup v e-shopu, ale Zoocentrum.cz mě dnes opravdu potěšilo dárkem ke granulím Fitmin hairball 10 Kg. Nejen, že tento typ granulí pro kočky mají dlouhodobě nejlevnější, ale poslali mi k tomu nyní dárek 2Kg granulí Fitmin chicken v menších balíčcích + blok. Navíc jsem ty granule měl hned druhý den na odběrném místě, kde jsem chtěl! Děkuju alespoň takto za dárek, perfektní přístup a přeji ať se vám daří. Jen tak dál!! :-)

  • Musím moc pochválit osobní přístup k zákazníkovi, který mají v internetovém obchodě Zoocentrum. Jsem dlouholetou zákaznicí a vždy, když si objednám zboží, tak ho buď druhý den mám doma nebo, pokud ho právě nemají, tak mne ihned obratem kontaktují a nabídnou mi náhradu nebo mne informují, kdy zboží naskladní. Teď naposled, když jsem si dělala objednávku, tak mi přišel rozbitý barel, který měl být dárkem ke granulím. To mne dost mrzelo, protože jsem druh granulí vybrala i kvůli přidanému barelu na krmivo. Tak jsem zkusila do eshopu zavolat, jak se k reklamaci postaví. Velmi mile mne překvapili, když mi nový barel hned druhý den zcela zdarma znovu poslali - ten už naštěstí došel v pořádku. Takže z mé strany stoprocentní spokojenost mého psa i mne. Jen tak dál. Přeji hodně spokojených zákazníků a málo rozbitých dárků, které zasíláte :) S pozdravem Vaše dlouholetá zákaznice R.B.

  • MÁM VÝTKU K VAŠEMU ESHOPU - VE ČTVRTEK JSEM SI UDĚLALA OBĚDNÁVKU NA GRANULE, ZPŮSOB PLATBY JSEM SI DALA PŘEVODEM BANKOU A DO POZNÁMKY U OBJEDNÁVKY JSEM MĚLA DOTAZ OHLEDNĚ TERMÍNU DODÁNÍ GRANULÍ. NIKDO NA NĚJ ALE VE ČTVRTEK NEODPOVĚDĚL A TAK JSEM OBJEDNÁVKU PO TELEFONU V PÁTEK NAŠTVANÁ STORNOVALA. PANÍ Z ESHOPU SE OMLOUVALA, ŽE DOTAZ NEBYL ZODPOVĚZEN, PRÝ TO DĚLAJÍ AŽ POTÉ, CO JE OBĚDNÁVKA BANKOU ZAPLACENÁ A POTÉ VYTIŠTĚNÁ. AŽ POTOM SI VŠIMNOU NĚJAKÉHO DOTAZU, DŘÍV PRÝ OBJEDNÁVKY PŘES BANKU NETISKNOU. SLÍBILA, ŽE TO S VEDENÍM PROJEDNÁ, ŽE ZKUSÍ ZMĚNIT ZPŮSOB VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK, ABY I OBJEDNÁVKY, KTERÉ PLATÍ ZÁKAZNÍCI BANKOU, BYLY PŘIPRAVOVÁNY JEŠTĚ DŘÍVE, NEŽ PENÍZE DORAZÍ NA ÚČET A PŘÍPADNÝ DOTAZ BYL VČAS ZODPOVĚZEN. MNE TO ALE TEĎ UŽ NEPOMŮŽE, JSEM NAŠTVANÁ, PROTOŽE CHCI RYCHLEJŠÍ ODPOVĚĎ NA MŮJ DOTAZ UŽ NYNÍ - PŘIPADÁ MI TO V DNEŠNÍ DOBĚ STANDARD INTERNETOVÝCH OBCHODŮ. JINAK JSEM DOPOSUD BYLA SPOKOJENÁ, NAKUPUJI TADY UŽ DLOUHO A ZA VELMI DOBRÉ CENY, ALE TOHLE MNE FAKT NAŠTVALO. BUDU ZVAŽOVAT, ZDA SI PŘÍŠTĚ NEUDĚLÁM OBJEDNÁVKU JINDE, POKUD SE NEPOLEPŠÍ I V TOMHLE OHLEDU.

  • JAKO BÝVALÝ ZAMĚSTNANEC TÉTO FIRMY BYCH CHTĚL KAŽDÉHO KDO SI ZDE COKOLI OBJEDNÁ, UPOZORNIT. DÁVEJTE SI POZOR NA ZBOŽÍ NA KTERÉM NENAJDETE DOBU EXPIRACE, JE TOTIŽ SMAZANÁ ŘEDIDLEM. JEDNÁ SE TO JAK ANTIPARAZITNÍCH VÝROBKŮ, TAK I PAMLSKŮ,KRMENÍ A POTŘEB PRO RYBIČKY A HLODAVCE I PYTLŮ S GRANULEMI. DALE TAKÉ UPOZORŇUJI NA VOLANÍ ZÁKAZNÍKŮM CO SE TÝKÁ NATRŽENÝCH PYTLŮ. OPRAVDU JE KOLEGA PŘI MANIPULACI NENATRHL. VÁLEJÍ SE NA SKLADĚ KLIDNĚ I NĚKOLIK DNÍ. NEMLUVÍM O TOM ŽE SE TAM PROHÁNÍ I NĚJACÍ TI HLODAVCI A BŮH VÍ JAKÁ HAVĚŤ.
    A JAKO TEČKA NA ZÁVĚR, PAMLSKY, KTERÉ DOSTÁVÁTE V PRŮHLEDNÝCH SÁČKÁCH ZDARMA, BYLY (KDYŽ JSEM ZDE JEŠTĚ NEDÁVNO PRACOVAL) TÉMĚŘ DVA ROKY PROŠLÉ, TADY JDE OPRAVDU VIDĚT TA LÁSKA KE ZVÍŘATŮM ZDE PŘIKLÁDÁM ODKAZ S PAMLSKY, ABY JSTE MI VĚŘILI http://leteckaposta.cz/543806614 ZADEJTE DO VYHLEDÁVAČE
    ZOOCENTRUM ANEB Z ČEHOKOLI SE DÁ VYTĚŽIT, TO SE DÁ SAMOZŘEJMĚ I ODESLAT

  • Objednala jsem 2x7kg granulí Brit Care. Objednala jsem je v akci do zásoby pro naše dvě kočky, když mně zboží dorazilo, nestačila jsem se divit. Expirační doba u granulí byla asi jen dva měsíce. No musím říct docela zklamání, že posílají zboží těsně před projítím ještě navíc v množstevní slevě. tak nevím za dva měsíce by opravdu 14kg granulí žádná kočka nestačila sníst.

  • Dobrý den, já tedy musím Zoocentrum pochválit. V noci jsem seděla u počítače a objednala u nich granule, vyšla mi totiž na Heuréce jedna z nejlepších cen + doprava zdarma! Ráno mi hned poslali email, že zboží expedovali a následující den mám zboží doma. Úplně vše bez problémů, zboží v pořádku, k němu jsem obdržela zdarma jako dárek plastový barel na granule a zápisník s jejich logem! Za mě tedy maximální spokojenost! Můžu jedině doporučit!

  • Poprvé objednáno na dobírku, zboží dorazilo hned druhý den, neuvěřitelná rychlost a vše v pořádku, maximální spokojenost.
    Podruhé jsem to zkusila platit převodem a to se mi vymstilo,platila jsem hned v den objednání(úterý) než se uskutečnil převod tak v obchodu došly granule, co jsem měla objednané, takže čekání navíc, nakonec ještě přišel víkend, a já musela koupit granule jinde. No a když po týdnu granule dorazily, byl pytel roztržený, granule byly v ochranné folii, ale ta nevydržela zřejmě velký náraz, díra jako pěst.Chybělo 100g granulí. Při postupném odbalení zbytku folie vypadlo všech 24 kočičích kapsiček - jejich krabice byly roztrhané a totálně zmáčklé, ale netekly, děsila jsem se, že se na mě vysype kočkolit, ale ten také přežil. Poškození je zřejmě chyba dopravce, ale ve spojení s tím čekáním je to zklamání.
    Příště jedině na dobírku, je to jistota že je zboží skladem a expedují hned a také proto, aby někde neleželo dopravci přes víkend v autě.

  • Oliva: Ano, máte naprostou pravdu. Dopravce je opravdu šílený, opakovaně s ním nemám dobré zkušenosti. Podle mého názoru je to velká slabina tohoto obchodu. Jinak se mi nestalo, že by objednávka nebyla vyřízena k mé spokojenosti. Zboží vždy dorazilo rychle a v pořádku. Až na tu dopravu....

  • Oliva: oprava dorazilo 18.12.

  • Zboží objednáno 10.12. do dnešního dne (18.12) nedodáno. Prakticky nemožná komunikace s přepravcem(na linku jsem volala 20min, než jsem byla spojena). Celkově hodnotím celou situaci velmi negativně a na 100% si už nikdy z obchodu neobjednám, byť ceny jsou příznivé. Pokud si člověk chce zboží objednat, musí si nechat velkou časovou rezervu, obrnit se trpělivostí při komunikaci s dopravcem -Geiss(přijde sms, že zboží bude doručováno, za pár hodin přijde sms, že nebude, řidič nevolá s předstihem, takže člověk absolutně neví, kdy přijede).