Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • pomalá doprava zboží odesílají od 1-5 pracovních dnů
    • řasokoule přišli ve špatném stavu

    Reakce obchodu Zooaqua.cz

    Dobrý den, pane T.R,

    děkujeme za hodnocení, ale myslíme si, že byste si měl rozmyslet, co píšete.
    Neodesíláme zboží, tak jak píšete, zboží odesíláme hned, ale vy jste měl řasokouli ,
    což je živá rostlina a ty se odesílají vždy pondělí – středa.
    Je to z důvodu toho, aby to někde neleželo na depu nebo na výdejním místě, ale ve Vašem
    případě je to stejně jedno, jelikož jste to tam nechal ležet Vy.
    Dále uvádíte dlouhou dodací dobu, ale v dotazníku uvádíte, že si nepamatujete, kdy Vaše zboží dorazilo ???
    Trochu divné Vaše tvrzení.
    Jinak pokud byla ve špatném stavu díky Vám, jelikož jste to nechal dlouho ležet na Zásilkovně, mohl
    jste přesto napsat a reklamovat, což jste do dnešního dne neučinil.
    Místo toho raději píšete nepravdivé recenze na Heureku.

    S pozdravem

    Zooaqua team

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nespokojenost s výrobkem

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Byla mi doručena jiná rostlina ,ale štítek byl správný. Rostlina byla jiná tak by to asy nemělo být to je klamání spotřebytele. S pozdravem Smyčka

    Reakce obchodu Zooaqua.cz

    Vážený pane Smyčko,
    bylo by vhodné pokud, máte pocit, že něco není v pořádku, se obrátit především na nás, abychom to mohli případně řešit a ne to psát do recenzí. Rostlina byla v pořádku. Je vidět, že se v rostlinách neorientujete, podobně jako v pravopise.
    S pozdravem
    Zooaqua Team

  • Zboží jsem zaplatila předem a přes měsíc již čekám. Zatím marně. Komunikace vázne, stále slibují sa slibují a zboží nikde. M.K.

    Reakce obchodu Zooaqua.cz

    Vážená paní, M.K.,
    Vaši platbu jsme Vám vrátili na účet. Jsme závislí na jediném výhradním dovozci do České republiky a nedokážeme nijak ovlivnit dodání, proto nás velmi mrzí, že o nás rozhlašujete, že slibujeme a nekomunikujeme. Na emaily reagujeme a po obdržení objednávky jsme Vás informovali, že se čeká na dovoz ze zahraničí, který mi opravdu nedokážeme ovlivnit.
    Zboží není v celé ČR. Komunikace vázne především z Vaší strany. Na Vaši odpověď čekáme vždy týden.
    S pozdravem
    Zooaqua Team