• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží mi po dvou týdnech a dvou e-mailech s dotazem co se děje nepřišlo. Eshop na e-maily nereaguje.

    Reakce obchodu Zoo-prodej.cz

    Dobrý den
    Velmi se omlováme za komplikace, jako noví majitelé zveme k nákupu na našem e-shopu.Určitě se domluvíme na lepší ceně, jako kompenzaci. :-)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zatím nedodáno, 11 dnů (od informace o přijetí objednávky) se neozvali ohledně stavu objednávky a předpokládaného data dodání.

    Reakce obchodu Zoo-prodej.cz

    Dobrý den
    Velmi se omlováme za komplikace, jako noví majitelé zveme k nákupu na našem e-shopu.Určitě se domluvíme na lepší ceně, jako kompenzaci. :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace ze strany obchodu, neodpovídají na dotaz ohledně dodání
    • již je to 10 dní od zaplacení objednávka nebyla ani odeslána

    zboží, které jsem objednala a zaplatila dosud nemám, obchod neodpovídá na dotaz ohledně dodání

    Reakce obchodu Zoo-prodej.cz

    Dobrý den
    Velmi se omlováme za komplikace, jako noví majitelé zveme k nákupu na našem e-shopu.Určitě se domluvíme na lepší ceně, jako kompenzaci. :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si objednala a i přesto, že na stránkách bylo napsáno, že zboží je na skladu, nic mi nedorazilo. Sice napsali ve třetím emailu, že jsem v čekání, ale když jsem pak volala po týdnu, zda už zboží mají, bylo mi slíbeno, že mi ho pošlou do týdne. Týden uběhl, zboží nemám a jakoukoliv informaci taky ne.

    Reakce obchodu Zoo-prodej.cz

    Dobrý den
    Velmi se omlováme za komplikace, jako noví majitelé zveme k nákupu na našem e-shopu.Určitě se domluvíme na lepší ceně, jako kompenzaci. :-)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobré ceny.
    • Zboží, které nabízí, není skladem.

    3.3. objednávka zboží-zvolena platba předem kvůli levnějšímu poštovnému.4.3. poslána platba.Poté pošlete pár emailů.Ty se vám vrátí jako nedoručitelné.13.3.voláte, kde je zboží.Nezvedají telefony, ale obratem volají zpět, což je plus tohoto obchodu.Po telefonickém rozhovoru se dozvíte, že zboží stále nemají a dohodnete se na zrušení objednávky a vrácení peněz.18.3. stále peníze na účtu nemám.Jinak obchod je znám spíše pod názvem Krmivo 24.

    Reakce obchodu Zoo-prodej.cz

    Dobrý den, nevím na jakou adresu jste posílala emaily ale nám nic nepřišlo.Pokud byste poslala email z kterého jsme Vám zaslali souhrn objednávky :[email protected] tak bychom Vám odpověděli.Peníze jsme Vám vrátili v termínu. Obchod zoo-prodej.cz a krmivo-24.cz jsou 2 rozdílné obchody.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace, kvalita služeb.

    Zboží na stránkách vedené jako "skladem", skladem reálně není o čemž se dozvíte s notným zpožděním a jako přídavek můžete být ještě slušně pobaveni tím, když vám po korektním stornu objednávky u domu zazvoní znenadání pošťák s balíčkem, ve kterém je zboží, které nechcete. Obchod vede nejspíš pejsek s kočičkou a moc jim nejde..respektive je hodně co zlepšovat. Ušetřených pár desítek korun za produkty za ta překvápka nestojí. Nákup přes Zoo-prodej tak za sebe doporučuji výhradně pozitivně naladěným od přírody tolerantním individuím se smyslem pro humor a vysokou dávkou trpělivosti. Zábava zaručena!

    Reakce obchodu Zoo-prodej.cz

    Dobrý den, paní Marcelo Zbožínková alias "Libor"
    zboží vedené jako skladem skladem máme u dodavatele který nám jej ten den dodá, akorát když jej náhodou vyprodá tak ten den se již aktualizace stavu na našem e-shopu neobjeví.Storno objednávky jste nevím kde provedla, protože jsme Vám volali, že Vám balíček nepošleme ihned ale za 3 dny, když nám jej dodavatel pošle.Kdybyste granule opravdu nechtěla, tak si jej asi těžko převezmete.Paní Vám volala a o stornu nebyla ani 1 zmínka.Přeji příjemný zbytek dne ,Lukáš Bojko , Zoo-Prodej.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Mám zkušenost jen s tím, že zavčasu nebyl problém objdnávku zrušit
    • V úvahu připadají jen dva způsoby úhrady: bankovní převod, což zdržuje dodání nebo dobírka, za kterou ale zákazník musí platit. Dále cena poštovného. Zdarma je až od vyšší částky. Jiné weby mají o málo lepší ceny, ale přičteme-li náklady 100 Kč poštovné a 25 dobírka, nákup už není výhodný vůbec.

    Reakce obchodu Zoo-prodej.cz

    Dobrý den, na platbě kartou se pracuje.To že máme poštovné ZDARMA od 999 kč, není u všech e-shopů standardem, tudíž nechápu Vaší reakci na poštovné.Co se týče cen produktů ,tak máme ceny stejné pro e-shop i pro
    kamennou prodejnu.Rozvoz po měste Jablunkov máme ZDARMA, takže kdybyste bydlela tady poblíž tak tuhle naší službu určitě využijte.Přeji hezký den.