• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Platba předem, před chybí dodáním zboží (možnost dobírky chybí), nekorektní informace o termínu dodání ap.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží skladem bylo objednáno 24.11, zaplaceno 25.11. Před týdnem jsem volala, kde to vazne. Prý to tak bývá a mám počkat do úterý, ze by mohlo byt naskladneno, ze to bude prověřeno u dodavatele.. Žádala jsem vysledek prověření u dodavatele do mailu. Nepřišlo ni. Uběhnul víc než týden, nemám žádný email o stavu, zboží nedorazilo. Znovu jsem volala, ani jedlo cislo ze stránek neexistuje.
    Za mě velmi neduveryhodne, příšerná zkusenost. Samozřejmě budu celou situaci řešit dále.

    Reakce obchodu Zoncna.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme, že se vyřízení objednávky protáhlo přes dva týdny. Náš dodavatel se dostal do logistických komplikací a nebylo v našich silách s tím něco udělat. Věřím, že se zbožím, které jsme dnes odeslali budete spokojena. Přejeme krásné svátky.

    Zdraví,
    Vaše Zoncna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Komunikace ze strany obchodníka byla naprosto v pořádku, zboží odeslal

    Vařič mi byl doručen v pěkné velké nezničené krabici, která byla dostatečně vyplněna papírem, aby se nezničil obsah. Bohužel samotná menší obalová krabice vařiče byla dost pomačkaná. Zdá se, že na skladu už nějaký čas vařič ležel nebo byla tato krabice poničena předchozí manipulací. Vařič je pro mou potřebu. Krabici oželím. Pokud bych však zamýšlela dát vařič někomu jako dárek, byla bych velmi zklamaná.

    Reakce obchodu Zoncna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci a omlouváme se za nepříjemnost s obalem. Informujeme o problému centrální sklad, ať Vaše zkušenost pomůže dalším zákazníkům k bezproblémovému nákupu.

    S přátelským pozdravem,
    Vaše Zoncna.cz