Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána, neboť se nejednalo o hodnocení obchodu.

    • Už týden čekám na remosku, to se mi nelíbí. U firmy ml lůžkoviny jsem si objednala povlečení a za 2 dny jsem ho měla doma. D. A.

    Reakce obchodu značkové nádobí

    Dobrý den, omlouváme se, ale opět došlo k záseku u České pošty, jinak jste už remosku měla doma. Problém, který u pošty vznikl s daty řešíme ustavičně už třetí den. Zásilky jsme standardně odeslali do druhého dne od objednávky jak je u nás zvykem. 7.2. jsme se problému dozvěděli a ihned ho řešili telefonicky s obchodním zastoupením pošty. Dostalo se nám druhý den ráno emailem této odpovědi:

    Dobrý den .

    Telefonovala jsem s Dodejnou Boskovice , problém dnes napraví a zásilky se můžou doručit .

    Omlouváme se za komplikace .
    Přeji hezký den

    Dnes je 10.2. a problém stále není vyřešen. Jako moc nás to mrzí, ale mi opravdu proto nemůžeme udělat už více. Voláme tam neustále a stále slibují nápravu, a i když u některých balíků problém vyřešen, stále jsou "v terénu" ty, kterým zatím nedokázali správná data přiřadit.
    Vaše zásilka určitě bude doručena jen bohužel se zpožděním, které opravdu nebylo způsobeno tím, že bychom Vám zboží pozdě odeslali.
    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nesoliddní ,již týden objednala a zaplatila a nic nemám,nic,nic,strašný!!!!!

    Reakce obchodu značkové nádobí

    Vážení zákazníci, omlouváme se všem co v našem obchodě udělali objednávku od 30.6.2022 a zvolili si jako doručovatele Českou poštu. Pošta bez našeho vědomí a bez jakéhokoli upozornění změnila naše podací místo odkud naše objednávky odcházely. Díky tomu neodcházely správně data ke všem balíkům u objednávek právě po 30.6.
    Bohužel se ani nestalo, že by nás na to kdokoliv nějak upozornil, že balíky nepokračují dál a jen je někde zadržují. Byly jste to až Vy zákazníci, kteří jste nás na tyto problémy začali upozorňovat od 12.7.
    Pracujeme na nápravě, aby se k Vám zásilky co nejdříve dostaly a ještě jednou se velice omlouváme za tyto nečekané komplikace.

  • Už týden čekám na doručení a pořád nic!!!!!!

    Reakce obchodu značkové nádobí

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Vaše objednávka ze dne 13.9. byla předána Vámi vybranému přepravci 14.9. Prověřovali jsme stav Vaší zásilky. Zdržení není způsobeno naším obchodem, nýbrž komplikacemi ze strany přepravce. Samozřejmě se budeme Vaší záležitostí zabývat. Na Váš email jsme Vám odeslali soukromou zprávu s číslem pro sledování zásilky.
    Mrzí nás, že jste nás před udělením negativního hodnocení nejprve nekontaktovala. Jsme vždy připraveni naším zákazníkům s čímkoli pomoci.

    S pozdravem Tomáš

  • Zjistila jsem si, že jsem REMOSKU mohla koupit v jiném obchodě o
    1000,00,. Kč levněji. Stará Remoska, kterou jsem měla od r. 1965 byla daleko lepší, měla dvě náhradní, různě hluboké mísy, bohužel mi dosloužila.
    Drahé šmejdy, které se nyní prodávají, vydrží leda tak 24 měs. záruční lhůtu
    a pak ,děj se vůle Páně.
    Přesto vám děkuji za ochotu při prodeji, jen to bylo pozitivní !
    Přeji vše nejlepší v nastávajícím novém roce a hlavně zdraví.
    " Křížková.

    Reakce obchodu značkové nádobí

    Dobrý den paní Křížková.

    Děkujeme Vám za reakci. Nemůžeme absolutně souhlasit s Vašim tvrzením, že REMOSKU, kterou jste koupila u nás, jste mohla koupit na jiném eshopu levněji o 1000,. Kč.
    My prodáváme za atraktviní ceny, svědčí o tom také tisíce prodaných kusů a až do Vašeho hodnocení také 100% reference na Heurece. Malou REMOSKU PRIMA, jste v době Vašeho nákupu nemohla koupit levněji nikde.
    Co se týče Vašeho hodnocení kvality REMOSKY, tak se absolutně nezakládá na pravdě. Remoska dlouhodobě má vynikající kvalitu. Svědčí o tom reklamace, které má Remoska v celkovém ročním množství do 150 ks. Jen připomínám, že se REMOSEK v ČR ročně prodává Více jak 25.000 ks a běžně služí v domácnostech roky až desítky let.
    Děkujeme za Váš nákup a přejeme Vám spoustu kulinářských zážitků s naší REMOSKOU.

    Petr Vaněček