Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    zatím zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Značkové deštníky

    Dobrý den, paní Prokopcová,
    Vaše objednávka dosud není zaplacená. V případě výběru bankovního převodu je nutné nejdříve zaplatit. Poté hned objednávky odesíláme.
    Pro bližší informace s Vaší objednávkou nás prosím kontaktujte na [email protected]
    Děkujeme
    Eva Korandová, majitelka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nelze a to ani telefonicky zjistit podrobnosti o zboží a z jeho popisu na in. nejsou jasně zřejmé technické údaje.

    Nedostatečné informace a nepřehlednost

    Reakce obchodu Značkové deštníky

    Dobrý den,

    objednal jste si deštník Doppler Slim Delight, u kterého máme na stránkách vpravo u popisu uveden materiál potahu, materiál konstrukce, průměr střechy deštníku, mechanismus deštníku, typ deštníku, délku ve složeném stavu, hmotnost, větruodolnost, jméno výrobce, záruku na 2 roky.

    Kontrolou Vašeho tel.čísla máme přijatý hovor, tedy jste se dovolal na naši zákaznickou linku.

    Upřímně si myslíme, že informace jsou dostačující a Vaší reakci opravdu nerozumíme a mrzí nás...

    Eva Korandová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • přívěšek mi šel tři dny z Flóry do Jindřišské, jinak paní na telefonu velice příjemná

    Reakce obchodu Značkové deštníky

    Milá Natasko,

    moc nás mrzí Vaše negativní reakce. Balíček jsme odeslali ještě tentýž den, tedy ve středu odpoledne a v pátek byl již v Zásilkovně připraven k vyzvednutí. Z naší strany probělo vše v pořádku a doba dodání byla dodržená i dopravcem. Zásilkovna standardně doporučuje do 1 - 2 pracovních dnů.

    Doufáme, že se zbožím jste byla spokojena a i přes tuto zkušenost dáte našemu eshopu ještě někdy v budoucnu šanci.

    Eva Korandová, majitelka eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dobrá komunikace po telefonu, bohužel zboží neodpovídalo fotce na e-shopu.

    Reakce obchodu Značkové deštníky

    Milá Katko, je nám líto, že deštník nesplnil Vaše očekávání a rozhodla jste se rovnou nedoporučit náš eshop. Deštníky značky Pierre Cardin jsou velmi oblíbené.

    Vzhledem k tomu, že jste nevyužila možnost deštník vrátit, věříme, že se nakonec zalíbil i Vám :-)

    Eva Korandová, majitelka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ...je tá, že zboží balia do obálky ktorú prevezme poštárka. Keďže taká obálka nevojde do schránky, necháva len oznam že zboži bude na pošte bez toho či doma ste alebo nie pretože poštarka nedava info emeilom ani telefonom. Zakupený továr mi nemá ako doraziť na uvedenu adresu ale musím si ho isť vyzdvihnuť osobne na poštu. Nechávam tovar vrátiť, pretože cestou na poštu si dokažem zakupiť zboži aj sám a nepotrebujem kupovať teda online ak mi to domov nedorazi.

    Reakce obchodu Značkové deštníky

    Dobrý den pane Šalantay,
    doporučená zásilka se předává osobně z ruky do ruky, podmínkou je, abyste na uvedené adrese byl. Mylné je se domnívat, že Vám bude balíček doručen do schránky. Takto to opravdu nefunguje.
    Přeji Vám krásný den, Eva Korandová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již nikdy nebudu nakupovat přes tento obchod. Nemám ani peníze ani zboží. Prý se nejprve musí reklamovat nedodání? Další týden uběhl bez jakékoli zprávy o průběhu reklamace. Příště si vyberu jiný obchod.

    Reakce obchodu Značkové deštníky

    Dobrý den paní Baronová, pro zákazníky děláme maximum a je nám opravdu líto, pokud se zásilka u dopravce ztratí.
    Jak sama píšete, zásilku jsme reklamovali, jedná se o standardní postup.
    Peníze Vám samozřejmě budou vráceny.

    Eva Korandová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Ignorujúc fakt, že mi musela volať zásielková služba, lebo z nejakého dôvodu nedostali doručovaciu adresu, tak mi tovar následne prišiel polorozpadnutý. Ako som rozbalil dáždnik, chcel som ho vyskúšať a hneď pri otvaraní mi rukoväť ostala v ruke a zvyšok dáždnika v druhej.
    Sľub, že tovar mi doručia pred vianocami dodržali, čo je super, ale reklamáciu už som už samozrejm e nemal kedy vybavovať, keď mi to prišlo deň pred sviatkom. Tak som to musel vlastnoručne zlepiť, aby som nedaroval rozpradnuté veci. Teraz už len ostávať dúfať, že sa pri prvom dažďovom dni, nebude musieť vyhodiť do koša.

    Reakce obchodu Značkové deštníky

    Milí zákazníci, poškozené zásilky prosím nepřebírejte, natož polorozpadlé!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Cena
    • Hodnotim.produkt, službu, ktera ješte nebyla uskutečnena.

    Reakce obchodu Značkové deštníky

    Dobrý den paní Foudová,

    omlouváme se za zpoždění, naskladnili jsme jinou barvu deštníku a zapomněli jsme Vás informovat o vzniklé situaci. Správný deštník je již na cestě. Věříme, že budete s deštníkem spokojená i přes tuto komplikaci.

    Eva Korandová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • široká nabídka
    • Špatná komunikace se zákazníky

    Nemám co hodnotit. Zboží jsem objednal před
    deseti dny a zatím žádná reakce z obchodu.
    Ani nevím zda zboží příjde a kdy.

    Reakce obchodu Značkové deštníky

    Dobrý den,

    objednal jste si deštník Knirps, kde je doba dodání 14 dnů. Potvrzovací email Vám byl odeslán hned po objednání. Co se týče další komunikace, neevidujeme od Vás žádný email s dotazem ani hovor na zákaznickou linku.


    Eva Korandová, majitelka eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • možnost platit PayPal, široký výber
    • dodali mi tovar, ktorý som si neobjednal

    Doručený tovar nezodpovedal tomu, čo som si objednal. Keď uvediete v online objednávke, že máte záujem o červený dáždnik, ktorý Vám aj vyfakturujú, a oni vám pošlú ružový, je to trochu hlúpe. Neviem či majú farboslepých pracovníkov, ale v mojom prípade je to trochu nepríjemné, vzhľadom na to, že farba bola pre mňa rozhodujúca (kvôli istej kombinácii na fotenie, kvôli ktorej ho teraz nemôžem použiť) a celý nákup bol vlastne zbytočný. Pokial si chcete objednať mačku vo vreci - určite tu nakupujte !

    Reakce obchodu Značkové deštníky

    Dobrý den,

    objednal jste si červený deštník a hned druhý den Vám byl odeslán. Barva deštníku odpovídá obrázku. http://www.znackovedestniky.cz/cs/skladaci-destniky/1891-minimax-malibu-plochy-skladaci-destnik-cerveny-8713414814423.html
    Deštník je možné vrátit či vyměnit za jiný. Po doručení zásilky jste nás nekontaktoval ani emailem ani na zákaznickou linku. Určitě bychom našli řešení.

    Eva Korandová
    majitelka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velký výběr kvalitních deštníků
    • Nedodržení termínu dodávky

    Objednala jsem si zboží, několik dní poté mi došel e mail, že zboží bude naskladněno následující týden a o termínu dodávky mě budou informovat. Následující týden mi ale poslali e mail s informací, že zboží neobdrželi a že další naskladnění proběhne opět za týden. Dále se mi nikdo neozval a musím e shop urgovat sama a doufat, že se objednaného zboží dočkám.

    Reakce obchodu Značkové deštníky

    Dobrý den paní Ilono,

    luxusní deštníky Doppler Manufaktur http://www.znackovedestniky.cz/cs/35-luxusni-manufaktur se vyrábějí ručně v Rakousku. Urychlit výrobu před Vánoci bohužel není v našich silách.
    Váš deštník je již na cestě a věříme, že díky krásnému designu a kvalitě deštníku zapomenete na počáteční rozhořčení.

    Eva Korandová
    majitelka

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dodací lhůta

    Reakce obchodu Značkové deštníky

    Dobrý den,

    jak jsme Vás včera již upozornili, zásilka je na cestě a dnes vám bude doručena. https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=RR7613822889M

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Za takmer 18 eur som si predstavoval dazdnik, ktory vydrzi aspon v slabsom vetre a bude sa aj dobre drzat v ruke a celkovo bude pevnejsi... zial opak je pravdou. Obchod neodporucam.

    Predrazeny obchod. Neodporucam. Radsej si zajdite do kamenneho obchodu, kde si dazdnik aj vyskusate a mozte realne zhodnotit jeho kvalitu.

    Reakce obchodu Značkové deštníky

    Vážený zákazníku,

    z výše uvedeného příspěvku vyplývá, že se jedná pouze o Vaši domněnku, co by se deštníku mohlo stát. K žádnému poškození tedy zřejmě nedošlo, jelikož jste nevyužil ani vrácení zboží bez udání důvodu, ani jste zboží nereklamoval. Věříme, že Vám deštník bude sloužit mnoho let a časem změníte i svůj názor.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod si nepamatuje co již expedoval a posílá zboží ze stejné objednávky opakovaně.
    Mnou objednaný deštník dorazil poprvé v pátek 15.11. a v pondělí 18.11. podruhé. Tuto druhou zásilku stejného produktu jsem samozřejmě odmítl převzít, protože jsem ji převzal již poprvé v pátek.

    Reakce obchodu Značkové deštníky

    Přijměte naši omluvu. Věříme, že s naším zbožím budete spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přehlednost.
    • Zboží bylo stornováno. Prodavačka i po slušném vyzvání nedokázala odpovědět, proč moji objednávku stornovala.

    V obchodě jsem nakupoval, jelikož vypadá na první pohled velmi seriózně.
    Zakoupil jsem si produkt v rubrice "Slevy!".

    Byla uvedena doba dodání do 24 hodin. Ovšem krátce po objednání mi došel email se slovy, "Vaše objednávka byla ÚSPĚŠNĚ stornována". Nepřišlo absolutně žádné vysvětlení důvodu storna. Dle mého, nejde rozhodně o žádný "ÚSPĚCH", o kterém se eshop vyjádřil.

    Prodávající jsem kontaktoval s dotazem, co se stalo, z jakého důvodu ke stornu došlo, ovšem reakce absolutně žádná.

    Z důvodu naprosté neochotě komunikovat, striktně NEDOPORUČUJI zde nakupovat.

    Reakce obchodu Značkové deštníky

    Vážený pane,

    Vaše objednávka byla stornována a email s omluvou a vysvětlením Vám ihned BYL ODESLÁN, dokonce jsme Vám zaslali jako OMLUVU slevový kupón.

    U daného deštníku byla cena 0 Kč a v textu bylo napsáno:"VYPRODÁNO, VYBERTE SI PROSÍM JINÝ DEŠTNÍK".

    Ostatní zákazníci tento text pochopili.


    Eva Korandová, majitelka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Deštníky nejsou rozřazeny podle značek, tedy jediný způsob, jak vyhledat určitý deštník (, se kterým už můžeme mít zkušenosti), je klikat a klikat.

    Reakce obchodu Značkové deštníky

    ...anebo použít vyhledávač ...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • vyhovoval mi sortiment
    • dodací lhůta a komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • v klidu doma nakupování
    • dlouhá dodací doba

    asi bych nedoporučila vzhledem k ostatním,kde dodají třeba i do druhého dne...

    Reakce obchodu Značkové deštníky

    Vážený zákazníku, pokud si objednáte zboží, které máme skladem, odesíláme zásilku do 24 hodin.

    Pokud si objednáte zboží, které je v externím skladu (Váš případ), nesmíte se potom divit, že je delší dodací doba...
    Vaše zásilka byla již odeslaná.