Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem dělala před týdnem. Obchod poslal email s informací o přijetí platby a od té doby nic. Na můj email ohledně stavu mé objednávky nereaguje.
    Měla jsem si obchod lépe ověřit. Už určitě neobjednám ani nedoporučím dále. Teď jen budu doufat, že nepřijdu o peníze a objednané zboží snad někdy dorazí.
    Delší dodací lhůta by mi nevadila, pokud bych o tom byla informována.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před 13 dny jsem objednala sadu pera a tužky za 2500 Kč, info o objednávce přišlo do spamu, potřebovala jsem něco vyřešit pí e-mailu a na e-mail nikdo neodpověděl. Nechala jsem to být. Po žádné zprávě od obchodu jsem se dovolala na infolinku před 3 dny a byla jsem ujištěna, že se stala chyba, ale zboží bude odesláno následující den. To se ale nestalo, opět mi nic nepřišlo. Včera jsem napsala e-mail, zatím bez odpovědi, a na linku se dnes nemohu dovolat. Pomalu mi dochází možnosti, jak s obchodem řešit tuto situaci nebo vracení peněz.

    Reakce obchodu Znackovapera.cz

    Dobrý den, paní Drdáková,

    ještě jednou se velmi omlouváme za vzniklou situaci. Opravdu chyba vznikla na naší straně, což nás velmi mrzí. Kromě telefonické omluvy jsme Vám také vrátili část peněz jako omluvu za vzniklou situaci, což bohužel již nezmiňujete. Ještě jednou se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti a uděláme maximum, aby se podobná situace v budoucnosti již neopakovala.

    Hanka Sladká
    Značková pera

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si objednal 23.12, a 3.12. stále ze strany obchodu neproběhla žádná komunikace. Vše jsem zaplatil předem.

    Reakce obchodu Znackovapera.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí nepříjemnosti vzniklé v souvislosti Vaší zásilkou. Když se podíváte na sledování zásilky v systému dopravce, tak můžete vidět, že my jsme měli zásilku připravenou k expedici již 23. 12. 2021, nicméně dopravce si ji vyzvedl až 3.1. 2022, proto se expedice pozdržela.

    Přes vánoční svátky jsme čerpali volno po náročné sezóně a fungovali ve velmi omezeném režimu, a proto Vás bohužel nikdo nekontaktoval. Opravdu nás to velmi mrzí. Na mail jsme Vám poslali menší kompenzaci, která Vás doufám potěší.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.

    Hezký den,

    Hanka Sladká

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Zboží přišlo v rozlepené kazetě a rozsypané. Nejspíš do kazety někdo ještě na prodejně strkal všetečné pracky, což je u poměrně drahého dárku dost nevhodné. Vypadá to blbě, - jako second hand.
  • Nedoporučuje obchod

    • Faktura nebyla přiložena

    Nedostal jsem fakturu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pero Parker za 5200,- Kč, dorazilo s černou náplní, v krabičce s prázdným místem pro náhradní náplň
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Přišlo mi úplně jiný typ pera. Když jsem jej reklamoval, bylo mi oznámeno, že můj požadovaný typ již není v nabídce, že nemají aktualizované obrázky na eshopu. Krabička od pera byla ošuntělá, podstavec pod pero byl poškrábaný. Kdybych to nepotřeboval nutně použít jako "dárek", hodil bych jim to na hlavu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Internet není dobře udělaný, když si objednáte pero a chcete k němu konvertor, tak se nedá vypátrat a když se vypátrá tak se tam objedná úplně jiný, než je k peru potřeba. Zařízování výměny poštou, je příšerná věc. V kontaktech není uvedena adresa skladu. A ta pracovnice v pražské fakturace zásadně nedá obálku do podnikové pošty do Olomouce, ale pošle to zákazníkovi zpět. Protože zákazník je debil, který musí vědět, že se to přece nemůže posílat do Prahy ale do Olomouce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 10 dnech stále nemám objednané a zaplacené z boží

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlost dodání, gravírová
    • špatná komunikace obchodu!!! zmatená paní, komunikace z nějakého gmail klienta, zbozi prislo driv nez faktura - byla uz jsem tak rozcilena, ze jsem napsala, ze ho nechci, a druhy den prislo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízíte gravirování nápisu. To jsem objednal. Gravírování jste však neprovedli.

    Reakce obchodu Znackovapera.cz

    Dobrý den Pavle,

    díval jsem se znovu na Vaší objednávku a bohužel jste nikam neuvedl, že chcete pero gravírovat.

    Pero není problém vygravírovat, stačí napsat na naší podporu a poslat nám jej zpět.

    Děkuji
    David Kočí

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • cena
    • Špatná komunikace obchodu.

    Uvedete adresu doručení a stejně Vám to zašlou na jinou. Jak jsem se dočetl v recenzích, tak to není první případ.

  • Nedoporučuje obchod

    Jméno vygravírované těle na pera je nevýrazné
    a tudíž špatně čitelné. Dále je podivující, jak můžete prodávat kemarmická pera bez náplně, to je podvod na zákazníka. Nemám o vaši firmě dobré mínění a už vašich služeb nikdy nevyužiju.
    Jiří Michlíček Velké Meziříčí

    Reakce obchodu Znackovapera.cz

    Hezký den,

    náplň k peru je schovaná v krabičce. Mrzí mě, že se Vám nelíbí barva gravírování, bohužel jí nejsme schopni ovlivnit, je daná materiálem pera. Objednávku můžete samozřejmě reklamovat, již jsem Vám napsal e-mail.

    Děkuji
    David Kočí

  • Nedoporučuje obchod

    • Nepřehlednost stránek, gravírování na pera není nabízeno jako součást, ale extra, což je matoucí.

    Reakce obchodu Znackovapera.cz

    Dobrý den,

    gravírování je doplňková služba za 350Kč a máme to popsáno na webu. Nimcéně děkuji za Vaší reakci, pokusíme se to ještě více zpřehlednit.

    David Kočí

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Fotka na eshopu je jiná,než zboží v reálu.
    • Byla poškozená papírová výztuha uvnitř krabičky.
    • Podle mě kvalita zboží neodpovídá ceně.

    Z dodané sady per,jsem byla zklamaná.

    Reakce obchodu Znackovapera.cz

    Dobrý den,

    máte pravdu, moc se omlouváme, fotka byla opravdu zastaralá. Napište mi prosím email, vymyslíme pro Vás nějakou příjemnou kompenzaci.

    Děkuji

    David Kočí

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dodání na výdejní místo. resp. pokud zboží dorazí.
    • Chybí komunikace. Např. "Zboží není skladem, bude objednáno xx.xx a dorazí xx.xx.2015"

    1. Ujistit se telefonicky (e-mail), že zboží mají a jsou ho schopni dodat.
    2. Platit až při dodání zboží, nikdy dopředu na účet.