Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nakupujte zboží ve výprodeji na místě, ale ve skutečnosti je nemají skladem. Ztrácím čas obchodováním s obchodem. Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příšerná arogantní komunikace
    • Při objednávce zadáte platba v hotovosti, přesto je Vám zaslána zálohová faktura, kterou musíte uhradit do 60 minut a zároveň poslat potvrzení o provedení platby
    • Zboží deklarují jako skladem, ale v obchodních podmínkách mají, že obvyklá doba dodání je 7 pracovních dní(ovšem bez záruky)
    • Zboží po objednávce ihned přecenili...

    Reakce obchodu zlatyshop.cz

    Vážený pane, rádi bychom reagovali na Vaše kompletně lživé informace.
    1) Zákazník u nás může s respektem k zákonnému limitu zaplatit také hotově, ale logicky pokud hotově, tak se musí dostavit na naši pobočku a uhradit hotově zálohovou fakturu. To jste neudělal.
    2) Zboží, u kterého je uvedeno skladem, máme skladem. Doba dodání do 7 pracovních dní je obvyklá technologická lhůta pro dopravu ze zahraničního skladu.
    3) Naše ceny se přeceňují každé 3 minuty podle vývoje ceny suroviny na burze a kurzu Kč.
    A nakonec to podstatné, co jste neuvedl, objednávku jste neuhradil, a proto jsme ji zrušili. Je naprosto typické, že člověk, který nerespektuje pravidla a lže si stěžuje, přestože jsme od něho nevymáhali storno poplatky podle Občanského zákoníku.