Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Totální nespolehlivost
- Skoro nikdy na vydejnim místě nejsou k dispozici
- Domluvíte se na něčem, co stejně není dodrženo
Objednala jsem zde 3x a pokaždé jsem řešila nějaký problém.
Poprvé když jsem zjistila že je obchůdek z NJ, volala jsem tam jestli mohu přijet nakoupit osobně. Paní mi nadšeně odsouhlasila že můžu, pak tam nikdo nebyl a když jsem volala znovu druhá paní mi řekla že to takhle nejde dělat.
Dobra tak jsem objednávku objednala a pak 2 týdny řešila to, že v dny kdy mi bylo podáno že tam budou opět nikdo. Když jsem volala, tak mi to nikdo nebral a pak mi psal pan že jsou nemocní. Nakonec po dvou týdnech mi dovezli balík domu.
Teď jsem objednavala naposled s tím že jsme lidi a muže se občas něco stát ale opět zklamání. Upozornila jsem s předstihem do kdy objednávku potřebuji, bylo mi odsouhlašeno že objednávku mohu ten a ten den vyzvednout a pro změnu mi paní tvrdila že nemají platbu. Zvláštní bylo že hned po skončení hovoru mi přišel mail že platba byla přijata. Domluvila jsem se na jiný den a nikdo nebral telefon, žádné reakce na zprávy ani mail že čas opravdu platí… pak potkam venku mladíka a zjistím že jde z budovy. Žádná omluva, nic… s tímto e-shopem jsem skončilaReakce obchodu Život bez lepku
Mrzí nás vaše nespokojenost s osobním odběrem. Na výdejním je pouze distribuční sklad bez prodejního místa. Zboží z našeho e-shopu proto nelze vyzvednou bez předchozího objednání a zaplacení objednávky a je potřeba vždy vyčkat na informační e-mail o tom, že je objednávka nachystaná k odběru. Vzhledem k nepravidelné pracovní době je potřeba se také dohodnout na čase předání tak, aby by skladník ve skladě přítomen.
Pracovníky na infolince upozorníme na nutnost zdůraznění možnosti osobního odběru pouze po předchozím zadání objednávky na e- shopu a zaplacení zboží.
Je mi líto, že jsme u jedné z vašich objednávek řešili potíže s předáním kvůli velmi vysoké nemocnosti (kompenzovali jsem slevou), u poslední nemohlo dojít k předání kvůli nezaplacení objednávky, kdy úhradu jsem měli na účtu 1 den po vámi požadovaném dni převzetí a po zaslání připomenutí platby. V následné komunikaci jsme nebyli schopni se dohodnout na době převzetí dříve než 3 dny po úhradě objednávky. Termín v pátek jsme nabídli a z vaší strany došlo k akceptaci. Jelikož termín vyzvednutí byl v 19 hodin, telefony již nikdo neobsluhoval, skladníci telefon neobsluhují. -
Nedoporučuje obchod
po 7 dnech mi bylo sděleno že se zboží teprve připravuje a to jsem si musel zavolat !!!!! I když je před Vánoci myslím že 7 dní na zabalení je dost a to ještě u takového zboží !!!!
Reakce obchodu Život bez lepku
Mrzí nás zpoždění ve vyřizování objednávek. I přes naše zvýšené úsilí máme ve vyřizování objednávek skluz asi 3 pracovní dny, Důvodem je vysoká nemocnost a nárůst vánočních objednávek. Na tuto skutečnost na našem webu upozorňujeme.
-
Nedoporučuje obchod
Otravní. Zboží bylo v zasilkovně asi hodinu, a už chodí maily a chtějí hodnocení obchodu a zboží. Nevím, ještě jsem nevyzvedla. Polovinu zboží, které jsem chtěla objednat, neměli. A vůbec teď nevim, jestli mám chuť zásilku vůbec vyzvednout.
Reakce obchodu Život bez lepku
Mrzí nás nespokojenost s vyřízením objednávky. Zboží se snažíme udržovat v nabídce dle možností našich dodavatelů.
Vaši objednávku jsem vyřídili hned druhý den po objednání a na výdejním místě ji máte k dispozici pátý den k vyzvednutí. Dotazník přichází do e-mailu sedmý den po objednání a lze jej při objednávce odmítnout.
Je nám vždy líto každé vrácené zásilky, které jsme věnovali čas a úsilí. -
Nedoporučuje obchod
Na originálním obalu výrobce, kde není ani zmínka o tom, že se jedná o BIO, byla nalepená samolepka BIO. Domnívám se, že ji tam nalepil prodejce a ne výrobce a tím zvýšil cenu. Pohanku v naprosto stejných obalech výrobce prodávají totiž podstatně levněji.
Reakce obchodu Život bez lepku
Velice nás mrzí, že jste nabyli dojmu, že za účelem zvýšeného zisku prodáváme konvenční pohanku za BIO pohanku. Váš názor se nezakládá na pravdě. Jedná o 25 kg balení, které je zákazníkům odesíláno v obalu výrobce. Naše firma je zavázána dodržovat pravidla prodeje BIO potravin a jsme řádně auditováni certifikační autoritou. Našich zákazníků si vážíme. Nemáme zapotřebí tímto způsobem manipulovat se zbožím a je nám velice líto, že naši snahu o seriózní obchod vnímáte takto.
-
Nedoporučuje obchod
- Velmi rychlé dodáni
- Kvalita zboží. Z pohankového polštáře přes zip (na jeho konci) se trochu sypou pohankové sloupky. Sloupky by měli být ve samostatném vnitřním obalu, anebo aspoň ten zip by měl být těsnější. Pak, látka polštáře nevypadá přesvědčivě, obavám se, že při pravidelném použiti nevydrží dlouho.
Reakce obchodu Život bez lepku
Dle telefonické dohody pohankový sedák vyměníme - sypající se slupky z obalu přes zip jsou chybou. Látka použitá na sedáky je osvědčená a prověřená časem - šijeme z ní již více jak 5 let a bez reklamací.