Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží mi stále nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Za tu cenu by mohla bejt kvalitnější
    • Balík přišel během pár dní, ale krabice nebyla vůbec nijak zabalená a byla rozsekaná, jako by s ní hrál někdo fotbal!!! Naštěstí vyrobek uvnitř byl (kupodivu!) bez poškození, až na pár lehkých škrábanců

    Doporučuju objednat přes jiného dopravce, než je PPL a nebo raději tento produkt od jiného prodejce, který před odesláním zboží dopravci dokáže krabici ještě sám trošku zaopatřit dalším přebalem k ochraně proti poškození při přepravě a manipulaci

    Reakce obchodu Židle pro děti

    Dobrý den, pane Jenei,

    děkujeme za Váš nákup a za Váš čas. Objednaná jídelní židlička byla v nižší cenové kategorii, nemá tedy kvalitu dražších výrobků. Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost, plastové židle jsou dodávány v pevné přepravní krabici od výrobce a doposud jsme neřešili problém výrazně poničené krabice, jak uvádíte. Škoda, že jste nás nekontaktoval přímo s fotografiemi fotbalové krabice, mohlo být řešeno s dopravcem, který má za zásilku zodpovědnost, nebo nejlépe takovouto zásilku vůbec nepřebírat. Obchod při sebevětší snaze neovlivní kvalitu chování zaměstnanců přepravce.

    Děkujeme za pochopení.
    Eva Králová - zidleprodeti.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží se dá normálně objednat, přijde vám potvrzení, pokyny k platbě a až ve třetím emailu se dozvíte, že zboží nemají, že to píšou u popisu pidipísmem. Odůvodnění - aby je Heureka nevymazala z evidence, kdyby zboží neměli (míněno nemají a nebudou mít už nikdy, ne jen že nemají momentálně skladem), mi přijde opravdu jako hloupý argument, který si z lidi dělá "dobrý den".

    Reakce obchodu Židle pro děti

    Dobrý den, paní Jarosová,

    děkujeme za Vaši objednávku a za Váš čas. Objednala jste zboží, u kterého bylo jasně uvedeno, že není skladem. U každého produktu je uvedena skladová dostupnost, rozhodně ne pidipísmem. Potvrzení objednávky vám samozřejmě přišlo/objednávku jste zadala, také vám přišlo i oznámení o tom, že zboží skladem není. Obratem po objednávce jsem vám volala s tím, že je zboží u distributora nedostupné a bohužel ho nelze aktuálně objednat. Považuji to pro zákazníky za férovější, než zbytečně slibovat!
    U zboží neuvádíme nepravdivé dostupnosti, předmětné zboží bylo po týdnu opět dostupné.

    obchod Židle pro děti - Eva Králová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • drahé poštovné - zvolila jsem si Zásilkovnu, abych ušetřila a ve finále mě to vyšlo úplně stejně jakobych si to nechala zaslat na dobírku a domů

    už tam nikdy nenakoupím

    Reakce obchodu Židle pro děti

    Dobrý den, paní Koubíková,

    děkujeme za vaši objednávku i recenzi, řešili jsme spolu již přes chat. Výše dopravného je zcela jasně uvedena v Obchodních podmínkách, u zboží i samozřejmě v průběhu objednávky. Takže jste s ním byla dopředu dostatečně seznámena a věděla jste, jaká je jeho výše. Dopravné přes Zásilkovnu je 56,- kč při platbě převodem, případná dobírka je 15,- kč, a je zcela dle sazebníku Zásilkovny. A přesně toto dopravné vám bylo účtováno dle vámi zvoleného způsobu přepravy. Vzhledem k tomu, že jste si zřejmě spletla Zásilkovnu s Uloženkou, nezbývá nám než se tomu pousmát. Škoda, že někteří lidé svou hloupost stále svádějí na někoho jiného, a ještě se mstí.

    Vzhledem k tomu, že jste sama uvedla, že provozujete e-shop, bych předpokládala že tyto základní věci chápete a rozumíte jim, v opačném případě je toto považováno za záměrné poškození dobrého jména našeho eshopu.

    Eva Králová - Židle pro děti

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • poměr kvalita a cena dobrý
    • delší dodací lhůty oznamují okamžitě,takže člověk ví na čem je
    • nepřehledné a hlavně nefunkční odkazy na e-shopu,musela jsem psát dotaz ohledně příslušenství které bylo nabízeno ke zboží,ale po rozkliknutí mi bylo automatem oznámeno,že stránka neexistuje,nakonec jsem se musela domluvit telefonicky.Tam naštěstí paní byla vstřícná a na vše odpověděla.

    Reakce obchodu Židle pro děti

    Dobrý den, paní Meisnerová,

    dovoluji si reagovat na vaši recenzi - k židli kterou jste si v našem e-shopu vybrala je kompletní příslušenství v podkategorii k smrkovým židlím, tato podkategorie je plně funkční. Váš dotaz ohledně tohoto jsem vyřídila obratem a k vaší spokojenosti.

    Bohužel nechápu, proč tedy náš obchod zcela nedoporučujete - domněle nefunkční odkaz nepovažuji za objektivní důvod k takovéto kritice.

    Eva Králová - obchod Židle pro děti