• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zřejmě jen "překupuje" bez kontroly kvality zpracování a vzhledu zboží, které nabízí.

    Obchod není na vině kvality vlastního výrobku, ale prodává ho, takže vlastně část viny nese. Tak "zfušované" židle jsem snad dosud nespatřil. Hodilo by se, kdyby obchod k výrobkům uváděl II. (III.) jakost!
    Dekor "masivu" židle jsem volil shodný podle stolu, skříněk, polic... Židle jsou zcela odlišné! Tragické je i uchycení čalounění, namačkaná látka na každé židli jinak, potom ojediněle (a určitě bez záměru) pohyblivé některé části skeletu! Na jedné židli potah se skvrnou (černá-šmír), atp. NIKDY VÍCE!

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • špatné ohledně dohody o dopravě

    Reakce obchodu Židlenka

    Dobrý den paní Fuchsová, co se týká dodání psali jsme Vám, že se budeme snažit, aby jste to měla v ten den kdy jste uvedla, ale že už nezaručujeme zda to tak splní přepravní společnost Geis... V tomto případě uznáváme chybu, že máme pravděpodobně nespolehlivou přepravní společnost! Goldová LENKA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlá dodací lhůta
    • nelze se dovolat na jediné číslo ,které obchod nabízí a chybí email na vrácení zboží

    zatím průměrně

    Reakce obchodu Židlenka

    Dobrý den paní Komínková, co se týká vrácení zboží mohla jste zaslat mejl na: [email protected], [email protected] anebo [email protected] .. I zde musím reagovat paní si zakoupila zboží a v rámci 14 dnů, chtěla zboží vrátit.
    Bohužel ji bylo vrácení zboží naším dodavatelem zamítnuté a to z toho důvodů, že zboží již bylo složeno, užito a opět rozložěno, v tomto případě, už je zboží opotřebené...Paní může reklamovat, ale ne vrátit..... bohužel :( Goldová LENKA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám rád internetové obchody, které tvrdí na svých stránkách, že mají zboží skladem a po jeho objednání Vám za několik dní napíšou, že zboží už není.

    Poslední dobou se s tímto jednáním internetových obchodů setkávám stále častěji.

    Ti slušnější vám zavolají s omluvou, proč k tomuto došlo, ti druzí vám jen pošlou oznámení o stornování objednávky.

    Reakce obchodu Židlenka

    Dobrý den pane Pospíšil, děkujeme za toto pozitivní :( hodnocení. Pokud si zboží obj. v ten den a my Vám ještě v ten den dáme vědět, kdy bude zboží u našeho DODAVATELE k dodání či odeslání nebo bohužel není skladem, tak není naší vinou to že zboží nemáte! My také NIKDE neuvádíme, že máme vše skladem a pokud jste to někde viděl, tak ne u nás. My máme určitou dobu dodání a také uvádíme na naších stránkách, že není možné mít vše skladem /to píšeme možná jako /JEDNINNÝ E-SHOP/.
    Kdyby jsme měli vše skladem my nebo naší dodavatelé musely by to být nezlobte se na mě ale NAFUKOVACÍ SKLADY! ..Také z 80% je veškeré zboží na zakázku...tedy nemůžete mít vše HNED...Co se týká komunikace a celkového hodnocení, můžeme kdykoliv doložit že komunikace byla vždy v ten den a STORNO obj. jste požadoval Vy.
    A nemusíte psát, že NEmáte rád int. obch. co tvrdí... MY TO SNAD TVRDÍME?... Možná jste si to spletl z někým jiným...A co se týká ještě jednou STORNA obj, pane Pospíšil, tak to jsou věci, které považujeme jak my pro Vás tak poté Vy pro nás, že tak opravdu bylo provedeno! A chrání to jak Vás zákazníka, tak i nás jako prodejce!!