-
Nedoporučuje obchod
moje chyba, malé rozměry
Reakce obchodu Zemito
Dobrý den, na základě vašeho podnětu plánujeme zalistovat i větší verze a za to děkujeme. Můžeme poprosit o bližší informace proč náš e-shop nedoporučujete?
S přáním hezkého dne,
Martin -
Nedoporučuje obchod
- Zasilka se nekde zatoulala a do obchodu neni mozne se dovolat, na email nikdo nereaguje, na zpravu na messengru pouze odpoved, ze zjisti a daji vedet. Dale uz se dalsi dva dny nikdo neozval a na zpravu take nikdo nereaguje
Byl mi velice sympaticky nabidkou zbozi, ale komunkace bohuzel na bodu mrazu...
-
Nedoporučuje obchod
Zbytečně vyhozené peníze.
Reakce obchodu Zemito
Dobrý den,
můžeme poprosit o bližší informace týkající se Vaší nespokojenosti? Prosím napište nám na [email protected] či zavolejte na zákaznickou linku, jistě vše vyřešíme.
S přáním hezkého dne,
Lucie -
Nedoporučuje obchod
Nemohu hodnotit něco, co doposud neproběhlo!!! Leda záporně, protože jsem výrobek okamžitě zaplatil a do dnes nic nebylo doručeno!!!
Reakce obchodu Zemito
Se zákazníkem bylo vše vyřešeno telefonicky k jeho spokojenosti.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Zboží je dobré, jsem s nim spokojená
- Špatná komunikace
- Zatím mi nevrátili peníze za objednanou věc, kterou neměli skladem (14 dni)
- Celkově vše bylo na dlouho samotný balíček mi byl doručen až po 10 dnech ( 10 den v měsíci objednáno, 20 den v měsíci doručeno)
- Minimální info o tom v jakem stavu objednávka je. Stačilo by napsat... objednávka není skladem proto se o týden opozdí.
Celkově jsem zklamána z obchodu, byl to můj první a poslední nákup. Jsem zvědavá jestli se někdy penízků zpět dočkám.
Reakce obchodu Zemito
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že nejste spokojena. Prosím kontaktujte nás na e-mailu [email protected] či přes zákaznickou linku a určitě vše vyřešíme, s největší pravděpodobností se jedná o nedorozumění.
Hezký den,
Lucie -
Nedoporučuje obchod
2 týdny od platby mi zatím zásilka nedorazila. Na můj dotaz před týdnem sice reagovali s tím, že jeden produkt není dostupný a můžu si vybrat jiný. Pak už ale po mojí odpovědi opět bez reakce. Chápu, že je před Vánoci, ale i tak bych čekala větší aktivitu prodejce aspoň co se týče vysvětlení situace - ne že se budu muset takto doptávat já.
Reakce obchodu Zemito
Se zákaznicí bylo vše vyřešeno k její spokojenosti.
-
Nedoporučuje obchod
Objednávka stále nedorazila a už mám hodnotit, ráda změním hodnocení, až zboží dorazí a budu spokojená
Reakce obchodu Zemito
Dobrý den,
pokud Vám zásilka nedorazila, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou linku, kde vše vyřešíme.
Hezký den, Lucie -
Nedoporučuje obchod
Zboží nedoručeno, na mailový dotaz žádná odpověď
Reakce obchodu Zemito
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojen. V případě dotazů se nebojte využít telefonní kontakt, rádi Vám zodpovíme všechny Vaše dotazy. Věřím, že zásilka již přišla. Její zpoždění bylo pravděpodobně způsobeno stěhováním skladu, které probíhalo v minulých týdnech.
Omlouváme se za způsobené komplikace a věříme, že příště Vás již neklameme.
Hezký den,
Lucie -
Nedoporučuje obchod
- Chybí jaká koliv zpětná vazba obchodu a dodací lhůta je příšerná !
Reakce obchodu Zemito
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že nejste spokojen, protože právě spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Bohužel nemám bližší informace k Vaší zásilce, nicméně pokud by se něco podobného v budoucnu stalo (klep klep, věřím, že ne :)), určitě nám dejte vědět na [email protected] a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Hezký den,
Lucie -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- V porovnání se stejným typem komposteru, zakoupeným před dvěmi lety, veliké zklamání. Nekvalitní, špatně vylisované (bylo nutno před složením vyřezat přebývající plast), ze tří kusů byl v pořádku doručen jeden, druhý měl uražený roh spodního dílu a třetí měl uražené čtyři packy za šesti u jednoho spodního dílu. Vzhledem k nekvalitnímu plastu nebylo pro přepravu dobře zabaleno. Polský výrobek -velké zklamání.
- Od potvrzení objednávky nebyl žádný jiný kontakt, nedošla žádná informace od přepravce o termínu dodání. Vzhledem k tomu, že nebylo zaplaceno, dost nezvyklé.
Reakce obchodu Zemito
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že nejste spokojen, protože právě spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Pokud nebudete kdykoliv v budoucnu spokojen, určitě nám dejte vědět na [email protected] a vše společně vyřešíme.
Hezký den,
Lucie -
Nedoporučuje obchod
- Nevím zda je to jen můj dojem ale vůbec jsem nepochopila jestli je obchod slovenský nebo český a zda zboží posílají tedy ze slovenska nebo česka. Pro představu o doručení je pro mě tato informace důležitá.
Obchod Zemito má na stránkách uvedené dodání produktů cca do týdne. Po objednání produktu skladem a okamžitém zaplacení, mi po týdnu nikdo nezavolal ani nenapsal, že jeden z produktů se rozbil ve skladu a objednávka ještě není kompletní, natož odeslaná nebo dodaná.
Reakce obchodu Zemito
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že nejste spokojena, protože právě spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Pokud nebudete kdykoliv v budoucnu spokojena, určitě nám dejte vědět na [email protected] a vše společně vyřešíme.
Hezký den,
Lucie -
Nedoporučuje obchod
Nedostatečná komunikace. To, že objednané zboží není skladem, a bude za měsíc, jsem se dozvěděla až na základě vlastního dotazu - po deseti dnech čekání. Odpověď obchodu byla sice velmi slušná, nicméně, očekávala bych aktivitu z jejich strany.
Reakce obchodu Zemito
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že nejste spokojena, protože právě spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Pokud nebudete kdykoliv v budoucnu spokojena, určitě nám dejte vědět na [email protected] a vše společně vyřešíme.
Hezký den,
Lucie -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Źížaly dorazily ve dvou krabičkách, kde mělo být 2,5 kg. V zemině lezlo pár žížal. Pro první násadu jich mělo být 300 a to určitě nebylo. Mají denně sežrat 250g rostlin. materiálu a toto množství spotřebují až za týden, takže usuzuji, že jich nebylo tolik, kolik má být. Zbytky znovu nosím do bio odpadu.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Prodej přez zprostředkovatele, dokonce zahraničního, je v tomto případě nepochopitelný.
Dodané kalifornské žížaly neodpovídaly množstvím ani váhou popsaným v nabídce, bylo jich mnohem miň a převažovaly velmi malé. Za tak vysokou cenu se dají žížaly stejného druhu, ale velikostně kalibrované, koupit v rybářských potřebách v mnohem větším množství (250 velkých kalifornských žížal se tam dá pořídit za přibližně 150 Kč, závisle na majiteli obchodu). Jsem velice zklamán a cítím se podvedený. Uvědomuji si, že reklamace je u takového obchodu velmi problematická. Nejde mi o ty peníze ale o podstatu obchodování v ČR. Takové praktiky se jen množí!!
Reakce obchodu Zemito
Dobrý den,
Mrzí nás, že se cítíte podvedený, protože klamat lidi je přesným opakem toho, oč se jako společensky odpovědný podnik snažíme. Prodej žížal zprostředkováváme skrze našeho chovatele na Vysočině a tím se netajíme ani na našich stránkách. Kalifornské žížaly z naší nabídky jsou určeny jako násada do vermikompostérů, kde se mj. žížaly velmi rychle množí a dodávané množství je tak adekvátní. Naší snahou je nabídnout zákazníkům, kteří chtějí s (vermi)kompostováním začít, vše potřebné na jednom místě. Prosím kontaktujte nás na našem tel. čísle a věc s Vámi rádi probereme a najdeme řešení.
S pozdravem
Jiří, tým Zemito.cz -
Nedoporučuje obchod
- neurčitá možnost reklamace
Obal zboží byl nepoškozen, po rozbalení byly poškozeny spoje dílů, některé rozlomeny.
Reakce obchodu Zemito
Dobrý den,
mrzí nás, že Vám kompostér přišel poškozený. Pokud obdržíte poškozený produkt, vina je zpravidla na straně přepravce a rádi Vám obratem zašleme nový kus. Podmínky reklamace najdete v našich obchodních podmínkách přímo na stránkách e-shopu.
Poškozené, rozbité nebo nefunkční výrobky rozhodně není v našem zájmu posílat našim zákazníkům. Pro více informací nás neváhajte kontaktovat na adrese [email protected]. Radi zodpovíme Vaše dotazy či nejasnosti. -
Nedoporučuje obchod
- klamné informace
Objednával jsem zboží, které bylo ihned k dodání, po zaplacení mi přišel email, že zboží není skladem a bude až koncem měsíce. Dle mého názoru neseriózní přístup. Doufám, že zboží dorazí. Již tento obchod nevyužiji.
Reakce obchodu Zemito
Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyl spokojen s našimi službami. Klamné informace na našem eshopu ale rozhodně záměrně neuvádíme.
Naše kolegyně Petra ze zákaznické podpory Vás kontaktovala ihned po vytvoření objednávky, aby Vás informovala, že zboží je právě vyprodané a nabídla alternativy. Jednou z nich bylo i vrácení peněz - obratem na Váš účet. Po vzájemné dohodě jste se rozhodl počkat na naskladnění zboží.
U produktů, které jsou v momentě vaší návštěvy eshopu vyprodané, a my už čekáme na jejich naskladnění, se v eshopu nemusí ukazovat přesný stav skladových zásob (tj. počet ks). V takovém případě uvádíme u produktu stav: "Objednáno". Většinu našeho zboží však máme skladem a doručujeme standardně do 1-3 dnů. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Již jsem vám své zkušenosti napsal. Příště bych zkusil nákup na provozovně a vlastní odvoz. Kompostér je lehký=přednost. Je křehký=průser. Nelze opravovat. Žádné ředidlo to nerozpouští, tedy ani neslepí. Hned první den prasklý kraj víka cca 5 cm=průs.., budou utíkat žížaly. Výška patra je možná do cca 3 cm. Potom patra mezi sebou přestanou po obvodu těsnit a začnou utíkat žížaly. Vermikompostér za tři litry s pracovní plochou cca 45 x 45 x 15 cm (25cm)? Takže bych rád viděl tento výrobek v praxi. Třeba se mýlím. Každopádně je materiál srač....
Ujišťuji vás, že mám výrobky z plastu, kterým by ocelové záviděly ! Třeba by se vyplatilo mít totéž ve dvou kvalitách. To, co jste mi prodali, je podle mne těžce předražené. A "http" doprava je mimo diskusi. Hovadina a navíc diskriminace velké skupiny lidí = trestný čin. Jako nápad dobré, když si to udělám s těmito zkušenostmi sám. -
Nedoporučuje obchod
Komposter na dobirku pres gls ok, ovsem zizaly, ac objednany a zaplaceny spolu s komposterem, stale nedorazily! Bez upozorneni, bez vysvetleni, bez komunikace.
Reakce obchodu Zemito
Dobrý den, z naší strany jsme se snažili vše vyřešit hned jak jsme se dozvěděli, že se žížaly ztratily na poště. Hrozně nás to mrzí nejen kvůli Vám, ale především i kvůli žížalám. Dnes to náš žížalí farmář řeší osobně a pěvně věřím v to, že je už máte doma.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Ekologické vyrobky
- Vysoké ceny nabízeného zboží
- Vysoká cena dopravného.
- Sleva na zboží, pokud je placené kreditní kartou, není uplatněna při placení, ale až po zaplacení plné ceny.
-
Nedoporučuje obchod
Děláte si srandu. Pošlete dotazník na ohodnocení a zásilka vůbec nedojde. Na portále máte 5 ks skladem a kde nic tu nic.
Reakce obchodu Zemito
Hezký den p. Lomnický, mrzí nás, že nás tak špatne hodnotíte. Dotazník se zasíla přes heuréku automaticky. Bylo vám mailem oznámeno, že komostéry bohužel nejsou skladem a tovar vám bude expedován 18.9.Takže zítra jej máte doma. Veříme, že s tovarem budete spokojen.