• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu od objednání zboží, které bylo skladem a určeno k vyzvednutí na prodejně, mi přišlo oznámení, že na objednávce začali pracovat. Tak jsem objednávku zrušil, čekal jsem, že si věc budu moci vyzvednout okamžitě, nejpozději následující pracovní den, ne za týden nebo 14 dní. Po zrušení objednávky následovala drzá reakce obchodníka v emailu.

    Reakce obchodu zemecigaret.cz

    dobrý den, pane Jetmare,
    vaše recenze se nezakládá na pravdě. Objednávku jste provedl v pátek 6. dubna v pozdních večerních hodinách. V pondělí vám byl zaslán e-mail, kde vám bylo sděleno, že máme do čtvrtka 12. dubna z důvodu nemoci zavřeno. Když byla objednávka v pátek přichystána, tak jste naspal, abychom vše zrušili s textem:
    "Dobrý den, prosím, zrušte objednávku, po týdnu Vaší nečinnosti už nemám zájem. To bych dříve vyrostl, než Vy začnete pracovat."

    Každý si může o drzosti udělat svůj obrázek.

    tým ZC

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byla to první a taky poslední objednávka. Stále se na něco vymlouvali a objednávku posouvali a nakonec ji stornovali. Podle mého názoru, jsou velice nespolehlivý.

    Reakce obchodu zemecigaret.cz

    Vážený pane Plinto, dodavatel nám odeslal zboží bez vámi objednané báze. O tom, že báze není v balíčku jsme byli informováni v den odeslání ze skladu. O této skutečnosti jste byl informován e-mailem ihned jak jsme se tuto informaci dozvěděli. Nicméně na e-maily o chybějícím zboží ani o možnosti výměny jste nereagoval a tak byla vaše objednávka zrušena.

    Na nic jsme se nevymlouvali ani jsme nic neposouvali.

    tým https://www.zemecigaret.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné
    • absolutně špatná komunikace,objednané zboží nezaslali v požadovaném množství a jěště si dovolili účtovat poštovné-z důvodu nižší ceny.

    tady již nikdy nenakoupím,jsou neseriozní

    Reakce obchodu zemecigaret.cz

    dobrý den paní Nováková, děkujeme za recenzi. Zboží vám bylo odesláno přesně dle informací, které jste dostala e-mailem. Zboží jsme měli pouze v posledních 4 baleních. Více nebylo možné zaslat a do dnešního dne ještě nebylo naskladněno.

    S pozdravem
    ZC

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Špatná komunikace k zákazníkovi. Uvádí, že mají zboží na skladu, ale nemají. Dodání, prý, do 8 dnů... Uvádí, že mají otevřeno k vyzvednutí zboží na prodejně, ale mají zavřeno.

    Katastrofa....

    Reakce obchodu zemecigaret.cz

    vážený pane Šmérale,

    vaše recenze je lživá.

    Zboží jste objednal dne 29.12. Z nabízených variant dopravy jste si vybral os. odběr. Na e-shopu u této možnosti uvádíme:"Osobní vyzvednutí v kanceláři na adrese Poděbradská 7, Praha 9 (areál barvy Tebas). Jakmile bude Vaše objednávka připravena k osobnímu vyzvednutí, obdržíte e-mail." - není zde uvedeno nic o prodejně a už vůbec ne o tom, že je otevřeno.

    Asi jste přehlédl informace v e-mailu které chodí všem zákazníkům s os.odběrem: "Jelikož nejsme kamenný obchod, je třeba si osobní odběr nejprve domluvit buď e-mailem, nebo telefonicky."

    Příště stačí číst všechny uváděné informace.

    tým ZC

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • no ... nevím
    • komunikace tragická (existují telefony atd .. )
    • nabízí zboží, jež je nedostupné,
    • po vygenerování objednávky tepve info že věc není a nebude

    nevím, má zkušenost je tragická ... asi nepořebují zákazníky
    nebo jsem měl zkrátka smůlu
    ale osobně ... nedoporučuji

    Reakce obchodu zemecigaret.cz

    dobrý den,

    bohužel, ale tato recenze od pana Mrkvy se nezakládá zcela na pravdě. Už to, že se schovává za anonymitu internetu prozrazuje více.

    Pokud zákazník nereaguje na e-maily nebo velmi zřídka, je těžké celý proces objednávky dokončit. Nemůžeme zboží blokovat u dodavatele, pokud nemáme zpětnou vazbu a stává se jako v tomto případě, že se zboží vyskladní o čemž jste byl informován avšak zpětná vazba opět trvala delší dobu a je otázkou, zda jste vůbec chtěl objednávku dokončit.

    tým zemecigaret.cz