Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem dva detske kufry,kazdy jiny,aby si je deti poznaly a kufty jsou stejne.

    Reakce obchodu Země dětí

    Omlouváme se, kufřík byl z výroby špatně označený a při expedici jsme chybu nezaznamenali. Chybně dodaný kufřík samozřejmě na naše náklady vyměníme za původně objednaný vzor. Vaše Země dětí

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    zboží budu reklamovat protože je spatne udana velikost ktera podle obchodu je 3 az 9 let a moji 5 lete dceri nejsou, da tam sotva 4 prsty

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo ve špatném stavu.
    Prodejce mi nenabídl slevu ani výměnu, ale abych zboží zaslala zpět, že mi ho přežehlí.
    To jsem odmítla, jelikož vyžehlit si ho umím sama, což jsem, nakonec udělala.
    Zboží jsem zakoupila s úmyslem ho věnovat, takže na vzhledu záleželo.
    Špatná a nepříjemná komunikace.

    Reakce obchodu Země dětí

    Děkujeme za recenzi. Údaje které uvádíte ale nejsou přesné. Komunikace z naší strany byla okamžitá a maximálně vstřícká a nabídnutá řešení zdaleka přesahovala nároky, které zákazník ze zákona má. Výměna zboží u prodaného posledního kusu je z podstaty věci vyloučená. Nabídli jsme tedy, že pokud na naše náklady zboží vrátíte, tak Vám buď povlečení vyžehlíme a zašleme zpět nebo vrátíme celou kupní cenu. Nabídli jsme i slevu na zboží, ale neakceptovali Vámi požadovanou výši 200 Kč (50% ceny zboží). O tom, zda za přežehlední povlečení, které by trvalo 2-5 minut je cena sleva 200 Kč přiměřená si každý může udělat svůj vlastní názor. Dle našeho názoru tato částka přiměřená není. Vaše Země dětí

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nekvalitní výrobek za draho.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při platbě kartou na vaší platformě mi někdo stáhnul karetní údaje a vybral bankovní účet.

    Reakce obchodu Země dětí

    Vaše recence mě velmi znepokojila! Platby kartou pro nás sprostředkovává největší společnost v oboru karet v ČR - GoPay. Za 10 let nevím o jediném případu u nás ani u jiného prodejce kdy by k podobnému případu došlo. Společnost přitom provádí miliony transakcí týdně. Rozhodně se obraťte na policii a věc dořešte do konce. Jsem si jistý, že se ale dokáže, že náš obchod ani GoPay nenenese na údajném"vybrání úču" žádnou odpovědnost. Prosím o zpětné info jak případ dopadl. PS: Doufám že nejde o nějaký vtípek, protože při čtení recenze jsem se vůbec nesmál. Naopak jde o velmi Vážné obvinění.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží přišlo v pořádku a relativně rychle, ovšem neuvěřitelně zapáchalo cigaretovým kouřem. Krabice byla dobře zabalena, čili nepředpokládám, že by tak načichlo v průběhu přepravy.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Přišli mi úplně jiné rozměry povlečení než sem si objednal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatný zip nešel otevřít musel se vyměnit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si deku s jednorozcem a material je jako obycejna hadra.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání
    • Velký výběr
    • povlečení je dost poškozené

    Reakce obchodu Země dětí

    Děkujeme za Vaše hodnocení, pokud je povlečení poškozené je třeba ho reklamovat. Omlouváme se a věříme že vše se dá při dobré vůli řešit. Vaše SDS

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Komunikace obchodu v naprostém pořádku
    • Rychlost dodání
    • Zboží mi přišlo poškozené, budu muset reklamovat
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží mi obchod sám zrušil a nedali mi vůbec vědět. Když jsem tam volala a chtěla jsem vědět důvod zrušené objednávky, vůbec nezvedali telefon!!!

    Reakce obchodu Země dětí

    Děkujeme za hodnocení. Omlouváme se za nedorozumění. Dvě identické objedávky jsme považovali za omyl a jednu jsme zrušili. Nestává se nám často, že si zákazník udělá 2 stejné objednávky (zboží a idresa) a má zájem o zaslání obou objednávek. Vaše Země dětí

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dětská deka je strašně slabá, průsvitná. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Země dětí

    Děkujeme za zaslání hodnocení. Deka, kterou jste vybrala je opravdu slabá, nicméně odpovídá specifikaci jak je u výrobku uvedeno. Také cena 139 Kč je proto velmi nízká. Prodáváme i silnější flísové deky, jejichž cena se pohybuje kolem 200 Kč. Pokud chcete můžete nám nevyhovující zboží vrátit a vyměnit za deku od jiného výrobce. Doporučil bych zejména výrobky od německé firmy Herding. Pokud byste si jiné zboží nevybrala, je samozřejmě možné také vrátit peníze. Na Vašem neoporučujícím hodnocení už možná nic nezměním, ale budu mít lepší pocit, že jsme i Vůci Vám dodrželi naše firemní zásady o vstřícném přístupu k zákazníkům. Vaše SDS

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží vypadalo na webu lépe než při rozbalení, barvy byly unylé

    Reakce obchodu Země dětí

    Děkujeme za Vaše hodnocení, barvy bohužel ne vždy vypadají ve skutečnosti tak jako na obrázku. Pokud se ale zboží nelíbí je vždy možné zboží vrátit. Vaše SDS

  • NEDOPORUČUJI!!! Místo povlečení špatně ušitý polštář, děravá kapna, v šedé části povlečení spousta bílých skvrnek, špatně nabarveno. Shrnuto: HADR!!

    Reakce obchodu Země dětí

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Lituji že jsme dodali nekvalitní zboží. Může se stát, že dostaneme od výrobce vadný kus a následně ho obdrží zákazník. Je to určitě důvod k reklamaci, kterou vyřídíme k Vaší spokojenosti. Omlouváme se za dodání nekvalitního zboží. Vaše Země dětí

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Informace o výrobci nejsou přesné, nebo mi bylo doručeno něco jiného, než jsem si objednala...

    Reakce obchodu Země dětí

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Nejsem si vědom toho, že bychom uváděli informaci o výrobci látkových plenek nepřesně nebo dokonce zasílali zboží od jiného výrobce. V nabídce máme plínky od jediného dodavatele a stále je odebíráme od stejné firmy. Napište mi prosím mail, kde přesně popíšete co se Vám nelíbí a já to mohu u výrobce prověřit. Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • při vrácení zboží odebráno s ceny 502 - 128

    Reakce obchodu Země dětí

    Dobrý den, postupovali jsme dle obchodních podmínek, které jste přečetla a s nimiž jste souhlasila. Pokud odstupujete od smlouvy, tak zasíláte zboží zpět na své náklady. Protože chceme zákazníkům kteří o to stojí ulehčit vrácení zboží nabízíme jim možnost využít služeb zásilkovny a zaslat zboží zpět pomocí reklamačního asistenta. U této možnosti je uvedeno, že v tomto případě bude cena za zaslání zpět (49 Kč) odečtena od vracené kupní ceny. Přesně takto jsme ve Vašem případě postupovali. Pokud byste vrátila zboží jakýmkoli jiným způsobem, nic bychom od vracené kupní ceny neodčítali a vrátili Vám kupní cenu a cenu nejlevnějšího poštovného, které je v naší nabídce (tj. 49 Kč). Vícenáklady za volbu dražší dopravy jdou ze zákona vždy za Vámi. Vaše SDS

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé dodání, ale to je již standartní záležitost.
    • Dorazilo velice nekvalitní zboží, které se neshodovalo s uvedeným obrázkem u produktu. Velká nespokojenost. Zde již (stejně tak na partnerkých obchodech, např. kvalitni-povleceni.cz) již neplánuji realizovat žádných ze svých nákupů.

    Reakce obchodu Země dětí

    Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost a pokud budete chtít, tak s Vámi celou záležist prověříme a napravíme. Zboží se kterým nejste spokojena můžeme vyměnit za jiné nebo Vám vrátit peníze. Vaše ZD

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velmi dlouhá čekací doba bez odezvy, zboží přišlo ve dvou dodávkách, po první poličce jsem druhou část zrušila, protože cena za kvalitu výrobku je neúměrná, přesto zboží přišlo, bohužel byla doma dcera, takže zboží převzala. Vracet nebudu, ale jsem zklamaná.

    Reakce obchodu Země dětí

    Dobrý den, Vaše hodnocení nás velmi nepotěšilo. Jedná bohužel o omyl z Vaší strany. Žádnou poličku jste u nás neobjednala. Vaše objednávka na prostěradla byla vyřízena zcela dle našich standardů a to v den připsání platby na náš účet. Neodesílali jste tudíž ani zboží ve více zásilkách jak uvádíte. Negativní hodnocení tedy patří zcela jinému prodejci a ne naší firmě. Vaše Země dětí

  • bez reakce zatím

    Reakce obchodu Země dětí

    Děkujeme za hodnocení,. Omlouváme se za delší dodací dobu u této položky na objednávku než původně uvedný 1 týden. Email s omluvou a předpokládaným termínem dodání spadnul patrně do Vašeho spamového koše. Zboží jsme nyní od dodavatele obdrželi a hned ho vyexpedovali.Položky, které nemáme skladem přímo u nás jsou opravdu občas problematické a proto se snažíme jejich počet minimalizovat. Nyní již jde o méně než 1% z nabízeného zboží. Vaše Země dětí