Obchod byl blokován z důvodu nízkého procentuálního hodnocení

Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlé vyřízení objednávky.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Mohu jen doporučit..

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé jednání ji
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Extrémně dlouhá doba dodání

    Naprostá katastrofa, jeden z nejhorších e-shopů v jakém jsem kdy nakupoval. Dodání trvá věčnost (déle než u zásilek s Číny), prodejce nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dobrý den,
    je to již 7 dní a zboží zatím nedorazilo. Krom toho, že následující den po objednávce přišel email, že objednávka je přijata i zaplacena, se zatím neděje nic.
    Tak doufáme, že se příští týden zboží dočkáme .

    Reakce obchodu Železářstvi-Knor

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zpoždění Vaší objednávky a za způsobené nepříjemnosti. Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Ihned prověříme stav Vaší objednávky a zajistíme, aby Vám bylo zboží doručeno co nejdříve.

    Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete další informace, neváhejte nás prosím kontaktovat. Jsme tu pro Vás a rádi Vám pomůžeme.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za Vaši trpělivost.

    S pozdravem,

    Petr Knor
    železářstvi-knor.cz

  • 10 %

    • doba dodání 7 týdnů na zboží skladem
    • neochota vyřídit špatně dodané zboží
    • špatná komunikace

    Nedodržení 2 slíbených náhradních termínů dodání, po 7 týdnech část zboží přišla jiná, než objednaná a nekompatibilní, na žádost o návrh řešení a reklamaci absolutně žádná reakce.

    Reakce obchodu Železářstvi-Knor

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, že jste měl takovou zkušenost s naším obchodem. Upřímně se omlouváme za zpoždění dodání a za problémy s doručeným zbožím. Chápeme, jak je to nepříjemné, a rádi bychom situaci co nejdříve vyřešili.

    Prosíme, abyste nás kontaktoval na našem e-mailu: [email protected] nebo telefonicky 605081237, abychom mohli prověřit Vaši objednávku a najít pro Vás vhodné řešení. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a uděláme vše pro to, abychom napravili tuto nepříjemnost.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme za Vaši trpělivost.

    S pozdravem,

    Petr Knor
    železářství-knor.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Týden skladník pečlivě kompletuje všechny položky a nic.

    Napíšou optimisticky, že "skladník pečlivě kompletuje všechny položky", slíbí expedici do 3 dnů a po týdnu NIC, TMA, TICHO.

    Reakce obchodu Železářstvi-Knor

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zpoždění a za nepříjemnosti, které Vám to způsobilo. Vaše objednávka byla předána k expedici 5. den od jejího vytvoření, což bohužel překročilo náš standardní termín expedice do 3 dnů. Chápeme, že Vás tato situace zklamala, a upřímně se za to omlouváme.

    Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá. Pokud máte jakékoli další dotazy nebo potřebujete další informace, neváhejte nás prosím kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za Vaši trpělivost.

    S pozdravem,

    Petr Knor
    železářství-knor.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    vše proběhlo OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Rxchlé a bezproblémové vyřízení objednávky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    rychlé dodání

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednávka potvrzena 21.5.24. Zboží k expedici do 3 dnů. Do 4.6.24 žádná reakce.

    Reakce obchodu Železářstvi-Knor

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zpoždění a za nedostatečnou komunikaci z naší strany. Vaše objednávka byla potvrzena 21.5.24 s možností osobního odběru. E-mail s informací, že je zboží připraveno k vyzvednutí, jsme Vám odeslali 4. pracovní den od objednání. Je nám líto, pokud jste tuto informaci neobdržel nebo přehlédl.

    Chápeme, že Vás tato situace zklamala, a upřímně se za to omlouváme. Pracujeme na zlepšení našich procesů a komunikace, abychom podobným nedorozuměním v budoucnu předešli.

    Pokud máte zájem, rádi Vám objednávku znovu připravíme nebo poskytneme další informace. Prosím, neváhejte nás kontaktovat.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    S pozdravem,

    Petr Knor
    železářství-knor.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zboží v požadované kvalitně, okamžité zaslání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlost - nízká cena

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • ceny
    • ochota poradit
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé,bezproblémové dodání, vše OK
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Výhodu mají asi ti zákaznící, kteří bydlí nedaleko "skladu" a mohou si do něj "dojít pěšky".
    • Nízké ceny oproti kamenným obchodům. (Nicméně, zatím mi objednané zboží nebylo doručeno, takže nevím, "jak to vůbec dopadne" :-) ).
    • Nevýhodu zákazníci, kteří bydlí daleko :-) a do skladu si dojít pěšky nemohou a musí spoléhat na internetový obchod, kde vázne komunikace.

    21.2.2024 v 7:29 hod. objednáno. Vzápětí mi přišla mailová zpráva, že má objednávka byla přijata a že budu o další změně objednávky informován. No, tak tedy, čekám. Nyní je 28.2.2024, 20:00 hod. a doposud se nikdo neozval. ...možná "jsou ve firmě marod," :-) kdo ví? Jestli "nemarodí", mohli by se ozvat, myslím si. "Hele, chlape, nemáme všechny položky, které jsi si objednal," mohla být například zpráva, kterou bych chápal a přijal, jako vysvětlení zpoždění doručení objednaných položek (i když u všech položek, které jsem si objednával, bylo uváděno, že jsou na skladě). Panu majiteli internetového obchodu držím palce, aby tento druh podnikání v tvrdé konkurenci "ustál". Pokud nebude se zákazníky svého internetového obchodování komunikovat, přijde o ně a jeho internetové obchodování patrně nebude úspěšné, což by bylo škoda. Není přeci cílem podnikání provozovat něco, co zákazníky "naštve" a "napodruhé odradí".

    Reakce obchodu Železářstvi-Knor

    Dobrý den,

    děkujeme vám za vaši recenzi a čas, který jste si našel na sdílení vaší zkušenosti s ostatními. Je nám velmi líto, že vaše zkušenost s naším internetovým obchodem Železářství Knor nebyla zcela podle očekávání kvůli zpoždění, které nastalo během naskladnění vaší objednávky.

    Ceníme si vaší upřímnosti, protože nám umožňuje vidět oblasti, ve kterých musíme pracovat na zlepšení. V reakci na vaši zkušenost jsme okamžitě podnikli kroky ke zlepšení našeho procesu naskladnění a aktualizace informací o dostupnosti produktů na našem webu, abychom předešli podobným situacím v budoucnu.

    Rozumíme, že komunikace je klíčová, a proto jsme zavedli opatření, která zajistí, že naši zákazníci budou průběžně informováni o stavu jejich objednávek, a to i v případě, že dojde k nečekanému zpoždění.

    Zvolili jsme možnost odškodnit vás nabídkou dopravy zdarma, ačkoliv si uvědomujeme, že to nemůže plně nahradit nepříjemnosti spojené se zpožděním. Věříme, že naše snaha o nápravu a zlepšení procesů nám pomůže obnovit vaši důvěru v naše služby.

    Děkujeme vám za pochopení a trpělivost. Doufáme, že nám dáte další příležitost ukázat vám, že vaše spokojenost je pro nás na prvním místě.

    S pozdravem,
    Petr Knor

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Rychlost vyřízení objednávky

    Reakce obchodu Železářstvi-Knor

    Na tuto pozitivní recenzi by odpověď mohla vypadat takto:

    Dobrý den,

    děkujeme vám za vaši pozitivní recenzi a za vysoké hodnocení našich služeb. Jsme velmi rádi, že zboží dorazilo v očekávaném čase a že jste byli spokojeni s rychlostí vyřízení vaší objednávky.

    Pro nás v Železářství Knor je prioritou, aby byly objednávky našich zákazníků vyřizovány efektivně a bez zbytečných prodlev. Vaše spokojenost je pro nás nejlepší odměnou a motivací k další práci.

    Doufáme, že budeme mít příležitost vám opět poskytnout naše služby v budoucnosti. Budeme se těšit!

    S pozdravem,
    Petr Knor