• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • poslali něco jiného než jsem objednal

    nespolehlivé

    Reakce obchodu zelezarske-zbozi.cz

    Ano, i to se může stát. Jsme přece jen lidé. Bylo nabídnuto ihned odeslání nového zboží, zákazník již však nabídku ignoroval. Mrzí nás to, ale řešení bylo ihned k dispozici.

    Tým AT

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • pozdě odepisujete ze skladových zásob.
    • zboží které je na skladě, už není a pak píšete
    • jestli může být objednávka jen částečná.

    Já osobně jsem sedmdesátiletý důchodce a protože mám špatné zkušenosti s objednávkami
    celkově,vždy svou objednávku řeším telefonem.
    I v tomto případě,na čísle,které jsem našel,mi pracovnice dala jiné číslo,na kterém
    mi objednávku přijmou.Chyba!Po chvíli vyzvánění mi muž,který telefon zvedl stroze oznámil,že z důvodu jasnosti objednávky se tato dělá pouze přes net.Jestli to byl vedoucí,tak mizernej,jestli prodavač,tak ho vyhoďte.

    Reakce obchodu zelezarske-zbozi.cz

    Dobrý den,
    nemáme radost ze vzniklé situace, ale zde je vzorová ukázka zákazníka, který souhlasí s obchodními podmínkami aniž by je četl a pak se rozčilije, že je něco jinak, než jak si představoval. Ano, některé zboží nebylo skladem, to je pravda (kdyby četl, věděl by proč se to může stát), ovšem o této skutečnosti byl IHNED písemně informován a písemně souhlasil s dodáním nekompletní objednávky, dále byl celkem 4 krát informován e-mailem o průběhu vyřízení jeho objednávky. Taktéž by se dozvěděl, kdyby četl, proč nelze objednávat po telefonu - je to jednoduché, abychom předešli zbytečnému nedorozumění, ale to zřejmě pán nechtěl pochopit.
    Závěrem: mrzní nás, že zákazník nebyl spokojen, ale byl o všem informován, za tím si stojíme a bylo jeho svobodné rozhodnutí, jak s neúplnou objednávkou naloží.
    P.S.: Když volal, že by chtěl něco objednat, tak po oznámení, že objednáku přijímáme pouze písemně, nás slušně poslal do ..... a třískl se sluchátkem. Vzápětí přišla objednávka e-mailem ... ???....???
    Nedivíme se, že má pán špatné skušenosti s objednáváním, když vytváří napjatou situaci od počátku obchodního případu, pak však nechápeme, proč i nadále objednává zboží přes e-shopy.

    Tým AT