Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogantní a útočný majitel při reklamaci zboží.

    U zboží GW jsem měl vybroušené šarže a přebarveny všechny kody. Nemusí se jednat o originální výrobek ale o kopii, což může mít nepříznivé zdravotní účinky. Raději doporučuji nákup u jiných a kvalitních prodejců.

    Reakce obchodu Zelené zdravíčko

    Vážený pane *editováno*,

    mrzí mě Vaše nespokojenost a je mi líto, že se tak rozcházejí zásady slušného chování u Vás v *editováno* a ve zbytku slušného světa. Vše jsem Vám již popsal v emailu, ale čekal jsem, že Vaše představení bude pokračovat na Heuréce.

    U produktů GW sami prodejci, kteří nám produkty prodávají, odstraňují značky, podle kterých jsou dohledatelní, protože jim je potom vyčítáno, že prodávají produkty na Internetu. Nám to nevadí, produkty jsou kompletní a originálně zabalené a obsahují všechno povinně uváděné označení. Navíc je několikrát zkontrolovala SZPI a neshledala žádné závady. Proto je od nich nakupujeme a dále prodáváme.

    Když jsem Vám to vysvětloval, začal jste nám hloupě vyhrožovat Českou obchodní inspekcí. Když jsem Vám psal, že se na ni můžete klidně obrátit, případně že máte právo nám zboží do 14ti dnů vrátit bez uvedení důvodu a my Vám vrátíme peníze, přišel jste s nápadem, že si produkty necháte, ale peníze zpět chcete. Viz citace z emailu:

    "Můžeme to tedy udělat jinak, Vy mi vrátíte peníze ale já to neoznačené zboží balit a posílat zpět nebudu. Berte to jako mou kompenzaci, kterou použiji na hnojivo na zahradě."

    Sice to vypadá, že chcete kompostovat ty peníze, ale my jsme to pochopili.

    Možná, že Vám to jinde funguje, ale u nás na takové praktiky nikdy nepřistoupíme. Z Vašich odpovědí je patrné, že jste věc nechtěl řešit, ale pouze se bezdůvodně obohatit.

    Prodáváme více než 15 let podobný sortiment a vždy se snažíme zákazníkům maximálně vyjít vstříc, pokud jsou slušní. Vy jste od nás k objednávce dostal bonusy za 469 Kč jako dárek, ale i tak jste nám spíše pubertálně a zbytečně vyhrožoval.

    Doufám, že jste dost mladý na to, abyste ještě dospěl. Ale ať už to dopadne jakkoli, moc se přimlouvám za to, abyste u nás už nenakupoval.

    Děkuji za pochopení a jsem s pozdravem.

    Mgr. Tomáš Matějka
    majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Chybná hmotnost

    Reakce obchodu Zelené zdravíčko

    Vážený pane Kolingere,

    dlouhodobě děláme vše pro to, aby se u nás zákazníkům líbilo. K objednávce přidáváme dárky, expedujeme skoro obratem a případné dotazy či nejasnosti řešíme rychle.

    Vyčítáte nám špatnou hmotnost a kvalitu komunikace.
    Ke kvalitě komunikace bych jen napsal, že o každém našem kroku obdržíte obratem email (přijetí objednávky, zpracování, expedice) a pokud potřebujete cokoli upřesnit, stačí se ozvat. Vy jste s námi nijak nekomunikoval (nebylo potřeba) a pouze nám vyčítáte naší špatnou komunikaci. Tomu moc nerozumím.

    Naopak když jsem viděl Vaše hodnocení, hned jsem Vám psal dotaz s žádostí o upřesnění, protože negativní hodnocení od zákazníků nemíváme. Když už se objeví, je to nějaký vtipálek a nebo někdo, kdo to plánoval záměrně a potřebuje nám za každou cenu život trochu zpestřit.

    Objednal jste si u nás tři naše nejlepší produkty. Ječmen Fresh, Chlorellu Fresh a Spirulinu Fresh. Hmotnost reklamujete jen u ječmene, což je zajímavé, protože vše se váží stejně na váhu 251g (1g navíc jako nepřesnost vážení). Vám chyběly 4 gramy, ale předtím jste prášek vysypal do jiné misky, abyste zvážil váhu obalů (nevím proč) a potom jste prášek nasypal do další nádoby, abyste ho zvážil samotný. Nějaký prášek Vám tedy zůstal jak v originální dóze, tak i v míse, kam jste ho přesypával. I z fotografií je vidět, že když byste tu mísu vyškrabal lépe, měl byste minimálně jednu kávovou lžičku navíc, což je více, než chybějící 4 gramy.

    Je zvláštní, že vše hodnotíte navenek velmi stručně, spíše bych se přimlouval za více detailů, aby si mohl čtenář Vašeho hodnocení udělat lepší představu o tom, co Vám vlastně vadilo. Jestli toto celé vzniklo kvůli oněm 4 gramům, které jste navíc "poztrácel" nevhodným vážením, tak to bereme jako zkušenost, které však nedokážeme předejít.

    Dodací lhůta (Vaše další připomínka) byla 4 dny od objednání. Nicméně platit jste chtěl převodem. Objednal jste v pondělí, platba dorazila v úterý. Balíček byl expedován také v úterý a dorazil ve čtvrtek. Jednodenní zdržení u České pošty bohužel neovlivníme a pokud kdokoli s doručením spěchá, doporučuji objednat na dobírku (expedice potom nečeká na platbu). Vše by se zkrátilo o 1 den.

    S pozdravem

    Tomáš Matějka
    www.zelene-zdravicko.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • obchod je v pořádku, až na to, že zboží avízované skladem v neděli, bylo skladem až ve středu, ale s dopravní společnost IN TIME, se kterou spolupracuje při rozvozu, jsem byla velmi nespokojena. Neochota, nezdvořilá komunikace, neschopnost zavolat před doručením dřív než od vchodových dveří. příště si pro zboží radši dojedu sama.

    Reakce obchodu Zelené zdravíčko

    Vážená paní Pavlíková,

    mrzí mě Vaše nespokojenost, nicméně u produktu, který jste si objednala, bylo uvedeno "skladem od 6.1." a tuto dostupnost jsme Vám také potvrdili při potvrzování objednávky. Věděla jste tak přesně, že produkt bude odeslán 6.1. a obdržíte ho ve středu 7.1., proto Vaší reakci nerozumím.

    S dopravci je to složitější a i když se snažíme vybrat ty nejlepší, může se výjimečně objevit pochybení v podobě neochotného řidiče. V takovém případě by nám pomohla věcná reklamace s konkrétní výtkou (v čem byla ta neochota, jak byl nezdvořilý) a já rád předám Vaši zprávu k dořešení tak, aby se toto nestávalo. Rovněž bych zde požádal o trochu shovívavosti a pochopení toho, že řidič je zaměstnanec dopravní společnosti a nikoli náš.
    Když to shrnu, tak jste obdržela zboží, které jste si objednala a v termínu, který Vám byl potvrzen. Dopravce byl neochotný a náš obchod je v pořádku. I přesto nás nedoporučujete k nákupu?

    S pozdravem
    Tomáš Matějka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • CENA

    Reakce obchodu Zelené zdravíčko

    Vážený pane Haberle,

    podivuji se nad tím, že jste při hodnocení nákupu zmínil pouze cenu, kterou jste navíc znal před objednáním a mohl jste si tedy nákup promyslet a nebo porovnat ceny s ostatními obchody. Hodnotit máte kvalitu komunikace (byl jste o všem informován obratem), rychlost dodání (zboží jste měl již druhý den), případně kvalitu produktu (objednal jste jedno balení Ječmene Green Ways). Ale vytknout nám jen cenu, se kterou jste navíc při objednání souhlasil, je krajně podivné. Navíc nás za ni nedoporučujete? Toto byla již Vaše třetí objednávka, neumím si proto Vaši reakci a hodnocení moc vysvětlit. Pokud je pro Vás tento produkt drahý, jsou v nabídce i jiné (stejně kvalitní) varianty.

    Myslete prosím na to, že když už píšete recenzi na jakýkoli obchod, tak si ji mohou přečíst všichni naši návštěvníci. Měla by proto být přínosná a neměla by zbytečně škodit.

    S pozdravem
    Tomáš Matějka
    www.zelene-zdravicko.cz

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zatím nemohu hodnotit

    Reakce obchodu Zelené zdravíčko

    Vzhledem k tomu, že neevidujeme žádné neodeslané objednávky, které by nedorazily k zákazníkovi do 3-4 dnů od objednání (standardně odesíláme hned druhý pracovní den), beru toto jako smutnou snahu konkurence nás pošpinit.
    Není totiž nic divnějšího, než si stěžovat na nedoručení zboží a přitom se ani nepodepsat nebo neozvat, abychom náhodou nemohli dohledat, kde a zda vůbec problém vznikl.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Na dotaz ohledně výrobku mi nebyla zaslána žádná odpověď

    Reakce obchodu Zelené zdravíčko

    Dobrý den. Snažíme se o rychlé doručení zboží (následující pracovní den nebo den následující) a mrzí nás vaše celková nespokolenost. Nicméně dotazy vyřizujeme také promptně a nic Vám nebrání nám zavolat, pokud potřebujete urgentní odpověď. Mohlo se také stát, že Váš dotaz k nám vůbec nedorazil. Podrobné informace ke konzumaci zelených potravin jsou potom součástí každé první objednávky.

    Jsem rád, že alespoň zboží Vám dorazilo rychle a v pořádku.

    S pozdravem
    Tomáš Matějka