Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Objednaval jsem zde trikrat nebo ctyrikrat. Vzdy bez problemu. Ted jsem vsak koupil asi 10 rolet a katastrofa. V podstate v kazdem baleni chybi nejaka soucastka, nekdy i dve. Moje nervy......
Reakce obchodu ZEBRA-shop
Vážený pane Pawlus,
za komplikaci v poslední objednávce se ještě jednou moc omlouváme a jsme rádi, že se vše po telefonické konzultaci povedlo napravit. Určitě nejsme neomylní, ale vždy se snažíme problém vyřešit ke spokojenosti zákazníka. Vaši prosbě o změnu recenze asi nebudeme schopni vyhovět :), ale velice si toho vážíme .... na HEURECE - co je psáno, to je dáno :) Přejeme pohodový den. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Zboží není příliš kvalitní. Navíc jsou rolety složené ze spousty plastových dílů, které vypadávají a lámou se.
Reakce obchodu ZEBRA-shop
Dobrý den paní Pavlíno, nespokojenost s našimi roletami nás velice mrzí už jenom z toho důvodu, že tisíce našich spokojených zákazníků naše výrobky na recenzích chválí. U určitých typů okenních profilů se to bohužel občas stává. Je to většinou dáno jejich tvarem nebo seřízením těsnosti okenního rámu. Pokud by rolety obsahovaly kovové díly, jednalo by se o zcela jiné cenové relace. Na našem e-shopu nabízíme kovovou sadu pro montáž vodícího silonu viz odkaz: https://www.zebra-shop.cz/doplnky-nahradni-dily/sada-c--3-pro-montaz-vodiciho-silonu-bila/ . Děkujeme za Váš příspěvek a přejeme hezký den.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Celkové zpracování a montáž rolet naprosto neuspokojivá. Na okně již není rozdíl vidět, ale už bych na Zebra nekupovala, ani nedoporučila známým. Cena odpovídá kvalitě. Kupovala jsem rolety i u jiného dodavatele, mohu porovnat.
Reakce obchodu ZEBRA-shop
Dobrý den paní Mašková, nespokojenost s našimi roletami nás velice mrzí už jenom z toho důvodu, že tisíce našich spokojených zákazníků naše výrobky na recenzích chválí, obzvláště pak montážní video návody. Pokud některé z rolet nebyly doručeny v pořádku, necháme Vám v rámci reklamace vyrobit nové. V tom případě Vás poprosím o sdělení emailovou cestou, o které rolety konkrétně se jedná. Děkujeme za Váš příspěvek a přejeme hezký den.
-
Nedoporučuje obchod
- složitá montáž
Reakce obchodu ZEBRA-shop
Dobrý den, je nám líto, že nejste s montáží rolet spokojen. Naši zákazníci velice chválí naše návody jak tištěné tak video, o to více nás to mrzí. Děkujeme za Váš příspěvek a přejeme hezký den.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Po obdržení rolety jsem výrobci napsala dotaz, protože dle mého soudu ovládací řetízek rolety je příliš krátký a roleta se špatně ovládá, zda by byla možná náprava. Nedostala jsem žádnou odpověď. Z toho usuzuji, že výrobci na spokojenosti zákazníků nezáleží.
Reakce obchodu ZEBRA-shop
Děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouvám se za zdržení, ale Váš dotaz jsme obdrželi včera po pracovní době a dnes jsme Vám ještě nestihli odpovědět. Řetízky jsou standardně dlouhé 100 cm. Pokud jsme Vám dodali kratší, pak to samozřejmě napravíme. Ohledně řešení Vás budeme ihned kontaktovat. Na spokojenosti zákazníků nám opravdu záleží !
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Nespokojenost s měřením rolet
Reakce obchodu ZEBRA-shop
Děkujeme moc za Vaše hodnocení a upozornění na informační nedostatky. Vždy je to pro nás velmi přínosné a pomáhá se nám nadále zlepšovat.
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlost. Ale to je jasné, když to přijde v součástkách.
- Přijde polotovar, který si musíte dodělat sami.
Nechápu, proč to nemůže přijít už složené? Dva sáčky miniaturních součástek a člověk si to dodělává doma sám.
Reakce obchodu ZEBRA-shop
Děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám velmi líto, že nejste s našim výrobkem spokojená. Jsou dva hlavní důvody proč rolety zasíláme neposkládané. 1. udržet pro zákazníky atraktivní ceny , 2. poskládané rolety by byly velmi náchylné na poškození během dopravy. I přes Vaši nespokojenost věříme, že Vám naše rolety budou dlouho sloužit.
-
Nedoporučuje obchod
Jednání obchodu bylo OK, ochotní, rychlé dodání. Kvalita výrobku ale nijak velká. Zboží je předražené.
Reakce obchodu ZEBRA-shop
Děkujeme za hodnocení našeho obchodu. Je nám líto, že výrobky nesplnily Vaše očekávání. Pokud Však byly nějak poškozené, pak nás neváhejte kontaktovat.