Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zaplacene byli dva pytle muslli ale přišel jen jeden,firma tvrdila ze přišli dva,což nebyla pravda,tvrdili ze skladovky a faktura byli v pořádku,po par emailech,jsem nakonec dostala zpátky i druhy pytel.
Reakce obchodu Eshop ZEA Sedmihorky
Vážená zákaznice,
uznáváme, že v případě Vaší objednávky se stala chyba na naší straně, omylem jsme zabalili jeden pytel krmiva místo dvou.
Po prověření všech skutečností a zjištění této chyby jsme Vám však obratem druhý pytel doposlali. Vaši reklamaci jsme tak vyřídili během 2 dnů. Komunikace probíhala pouze emailem, protože na Vámi uvedené telefonní číslo se nedalo dovolat.
Ještě jednou se Vám za vzniklou situaci omlouváme.
Tým ZEA -
Nedoporučuje obchod
Obchod super jen zásilková služba katastrofa. Jezdí jen dopoledne a pokud máte objednávku těžkou nelze nechat v jiném místě pro vyzvednutí. Posílají ihned zpět.
Reakce obchodu Eshop ZEA Sedmihorky
Vážená zákaznice,
mrzí nás Vaše nespokojenost s přepravní službou. Rádi bychom objasnili její podmínky.
Služba WE|DO Home (podobně jako u srovnatelných služeb jiných přepravců) umožňuje změnu adresy doručení a změnu data doručení, nikoli času doručení.
Čas doručení se odvíjí od rozvozové trasy kurýra, počtu zásilek v daném regionu, vzdálenosti od depa atd.
Změnit místo a termín doručení lze při komunikaci s kurýrem nebo pomocí mobilní aplikace WE|DO, event. telefonicky na zákaznické lince. Na žádost zákazníka zařídíme tyto změny i my.
Zásilky nad 15 kg bohužel nelze uložit na výdejní místo.
Zásilky se ihned vrací pouze v případě odmítnutí příjemcem. Po neúspěšném doručení (příjemce nezvedá telefon, neotevírá, ...) kurýr opakuje dodání následující pracovní den.
Doufáme, že zkušenost s našimi krmivy předčí zkušenosti s dopravcem a zachováte nám přízeň.
Děkujeme za pochopení,
Tým ZEA -
Nedoporučuje obchod
Zboží nebylo dodáno včas a ještě jsem musela zaplatit pokutu 2000 velké sklamaní... špatná komunikace obchodu a dopravce
Reakce obchodu Eshop ZEA Sedmihorky
Vážená zákaznice,
rádi bychom uvedli Vaše tvrzení na pravou míru.
Po celou dobu jsme s Vámi komunikovali v maximální možné míře telefonicky, přes FB a emailem a to i mimo běžnou pracovní dobu.
Nabídli jsme Vám individuální cenové podmínky pro větší objednávku krmiv na paletě a také jsme s odesláním nečekali na připsání platby na náš účet jak je obvyklé, ale akceptovali jsme Vámi zaslané potvrzení o úhradě přes FB, abychom expedici o jeden den urychlili.
Průběžně jsme Vás informovali o všech krocích Vaší objednávky, avšak konkrétní termín dodání jsme Vám nijak negarantovali. Po předání zásilky dopravci totiž již nemáme možnost ovlivnit termín doručení, který standardně je 1 - 2 dny následující po dnu převzetí zásilky z našeho skladu, jak je popsáno v obchodních podmínkách našeho eshopu, se kterými jste souhlasila.
Ve Vašem případě byla zásilka z kapacitních důvodů doručována až druhý den, Vy jste však nezajistila její převzetí a na Vaše výslovné přání byla zásilka přepravcem vrácena do našeho skladu.
Žádnou pokutu ve výši 2 000 Kč jste platit nemusela, hradila jste 1 989 Kč jako náklady na vrácení zásilky zpět do našeho skladu na základě transparentně doložené faktury od přepravní služby.
O stejnou částku jsme přišli i my za dopravu zboží směrem k Vám při tomto neuskutečněném obchodu.
Přesto všechno Vám děkujeme za zpětnou vazbu a nově nabyté zkušenosti.
Tým ZEA -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Jsem velice spokojená
Reakce obchodu Eshop ZEA Sedmihorky
Dobrý den, jsme moc rádi, že jste spokojená, ale trochu nás mrzí, že nás nedoporučujete :)