• Zboží je 3 roky prošlé

    Reakce obchodu Zdravykos.cz

    Vážený pane Jiří,
    děkujeme za Váš nákup. Mrzí nás Vaše rozčarování a Vaše hodnocení produktu. Zakoupil jste si produkt Nu-Sůl - náhrada kuchyňské soli, bez sodíku 85g. Informace o soli máte na stránkách.
    Sůl je potravina, která nepodléhá zkáze a je stále bezpečná ke konzumaci po datu minimální trvanlivosti pakliže je stanovena (pokud je obal neporušený a nepoškozený). Při správném skladování v chladu a suchu je trvanlivost neomezená. Daný produkt nemá na obale uvedeno datum 3 roky jak zmiňujete.
    Existují potraviny, které nemusí být označeny ani datem minimální trvanlivosti ani datem použitelnosti. Jedná se o čerstvé ovoce a zeleninu, houby, nijak neupravené konzumní brambory, lihoviny a ostatní alkoholické nápoje s obsahem alkoholu nejméně 10 % objemových, víno, pekařské výrobky, které se spotřebují do 24 hodin po výrobě, jedlá SŮL, cukr v pevné formě, žvýkačky, ocet.
    Pokud si přejete vrátit peníze za produkt, který je v pořádku...nemáme s tím žádný problém. Stačí nám jej zaslat zpět a my Vám obratem pošleme peníze.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Všem krásné léto
    Zdravýkoš.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Příjemná obsluha

    Reakce obchodu Zdravykos.cz

    Milá paní Ilono,

    i Vám děkujeme za hodnocení. Škoda jen, že nevíme, v čem se zlepšit :-( Apeluji na všechny naše zákazníky, pakliže se Vám něco nelíbí, nezdá, není něco dle Vašich představ....jsme tady pro Vás....volejte nám, pište nám. Vše s Vámi rádi vyřešíme k Vaší spokojenosti.
    Paní Ilonce přejeme vše dobré, hlavně hodně zdraví. Zdravýkoš.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi zasláno zboží s rok prošlou záruční lhůtou.

    Reakce obchodu Zdravykos.cz

    Vážený pane Holásku,
    velice se nás dotklo Vaše hodnocení, které se nezakládá na pravdě. Když se Vám slušně člověk snažil vysvětlit pojmy MINIMÁLNÍ TRVANLIVOST A DOBA POUŽITELNOSTI, které jsou uvedeny na výrobcích, tak jste típnul hovor. Vaše neslušnost mě zcela upřímně zarazila. Takto my nejednáme a pevně věříme, že si i budoucí zákazník udělá na naši práci názor sám.

    Budeme velice rádi, když nás již v budoucnu nebudete kontaktovat. Svých zákazníků si velice vážíme, ale ne těch, kteří jsou neslušní a lžou. Díky, že i eshopy mají právo výběru.

    S úctou a přesto přání všeho dobrého, hlavně zdraví,
    Lenka Palečková

    Více pro vysvětlení:
    Potraviny, které nemusí být označeny datem minimální trvanlivosti
    Existují potraviny, které nemusí být označeny datem minimální trvanlivosti ani datem použitelnosti. Jedná se o čerstvé ovoce a zeleninu, houby, nijak neupravené konzumní brambory, lihoviny a ostatní alkoholické nápoje s obsahem alkoholu nejméně 10 % objemových, víno, pekařské výrobky, které se spotřebují do 24 hodin po výrobě, jedlá sůl, cukr v pevné formě, žvýkačky, ocet.

    Pokud se spotřebitel při nákupu zajímá, co je na etiketách napsáno, může si všimnout, že doba, do které má výrobek spotřebovat, bývá označena dvěma způsoby: slovy „Datum použitelnosti“ a „Datum minimální trvanlivosti“. Obyčejný člověk často vůbec netuší, jaký je mezi těmito daty rozdíl. Když se do toho ještě připlete pojem „záruční doba“ popř. „lhůta“ neboli „záruka“ začíná být v pojmech zmatek ještě větší.
    Více se dočtete na https://www.szpi.gov.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neodporucam dorucenie skoro 3 tyzdne, 5 x mi bolo povedane ze dnes sa dorucuje no ani po 5 dnoch balicek nebol doruceny. Ak potrebujete rychle a kvalitne dorucenie vyhladajte inu zasielku lebo po 3 tyzdnoch zasielka nema tu hodnotu aku mala mat v case ked ste ju objednali. Ako neviem si predstavit dorucit darcek 2 tyzdne po narodeninach klientovi !?!?!?!

    Reakce obchodu Zdravykos.cz

    Vážená paní Zuzanko,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Jak lze výše vidět, objednávku jste vytvořila Objednáno: 22. 12. 2021 16:58:03. Na našich stránkách byla uvedena informace, že veškeré objednávky přijaté po 20.12.2021 budeme expedovat od 03.01.2022. Vaši objednávku jsme předali přepravci 04.01.2022, spol. Messenger ji doručil na Vámi uvedenou adresu 07.01.2022. Po domluvě s obdarovaným /kurýr volal příjemci/, bylo dohodnuto, že balíček převezme jeho kolega, který byl v daný moment v práci. Z naší strany bylo splněno vše tak, jak má být a jak jsme informovali na našich stránkách.
    Dovolte mi Vám popřát vše dobré, hodně zdraví a a hlavně lásku.
    S úctou, Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    již před týdnem jsem objednala zboží,které stále nedorazilo..

    Reakce obchodu Zdravykos.cz

    Dobrý den, paní Májo,

    mockrát děkujeme za komunikaci a Vaši odpověď.
    S dovolením přikládám pro nové potencionální zákazníky...My jsme tady opravdu pro Vás. Komunikujte s námi a nejen prostednictvím Heuereka.cz My jsme lidi, Heureka robot :-)

    moc děkuji za zpětnou vazbu.Mrzí mi,že jsem odeslala hodnocení na Heureku dříve,než jsem se s Vámi spojila,vůbec mi to nedošlo,jsem po ránu asi trochu ......,nezlobte se.Moc vám ještě jednou děkuji a přeji hezký den....MR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná, vše dlouho trvá a následně vám posílají až 4 spamy denně, hrůza
    • vše dlouho trvá a následně vám posílají až 4 spamy denně, hrůza

    vše dlouho trvá a následně vám posílají až 4 spamy denně, hrůza

    Reakce obchodu Zdravykos.cz

    Vážená paní Slabihoudková,

    tak jako vy máte právo vyjádřit se, tak i my máme právo odpovědět. Bohužel se mi nedařilo s Vámi spojit, proto píši odpověď zde.
    Je to poprvé, co si dovolím napsat, aby jste nás již víckrát nekontaktovala a již u nás nic nenakupovala. Bohužel nejsme schopni splnit Vaše očekávání. A byly bychom neradi, kdyby i v budoucnu jste měla být nespokojená. Pro nás je spokojenost zákazníka velice důležitá. Vás bohužel uspokojit nedokážeme.

    Objednávku jste provedla 06.03.2021 a byla Vám doručena 07.03.2021. Pokud je dlouhá doba doručení 24 hodin, tak rychleji to opravdu zařídit nedokážeme. Sídlíme ve Vestci u Prahy a Vám jsme objednávku zasílali do Brna.

    Newsletter zasíláme 1 x týdně, proto netuším, jaké spamy Vám přicházejí. Určitě ne od nás. S dovolením jsme Vás odstranili z databáze, do které jste se dobrovolně registrovala.

    Budoucí zákazníci si prosím udělejte názor na nás sami.

    Paní Slabihoudková, přejeme Vám hodně zdraví a pozitivní mysl.
    S úctou a přáním všeho dobrého,
    Lenka Palečková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nedoporučuji. Nabízí něco, to něco jsem si objednala a zaplatila, dorazilo něco jiného... Obchod uznal, něco jiného zasláno zpět, obchod obdržel, peníze mi stále nevrátil. Beru to jako klamání zákazníka.

    Reakce obchodu Zdravykos.cz

    Vážená paní Zlatuše,
    děkuji za Váš mail a Vaše hodnocení. Jakákoliv zpětná vazba je pro nás důležitá, ačkoliv ta z Vaší strany je příliš kritická a neopodstatněná.
    Zboží nám bylo doručeno teprve včera 01.03.2021 v podvečer a peníze Vám byly dnes vráceny na účet formou refundace. Pakliže budete mít zájem o rychlejší odpovědi, volejte. Nejsme podvodný e shop, za který nás možná Vy považujete, my se zákazníkem vždy komunikujeme. Zákazník je u nás na prvním místě včetně Vás. Více o nás se dočtete na https://www.zdravykos.cz/hodnoceni-obchodu/
    Děkujeme za pochopení.
    S úctou a přáním hodně zdraví, Lenka Palečková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dobré jednání při reklamaci zboží

    Reakce obchodu Zdravykos.cz

    Vážený pane Petře,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Jsme rádi, že jste se s námi podělil o Vaši zkušenost. I negativní zpětná vazba je pro nás velice důležitá.
    Vaši objednávku stornujeme a vrátíme Vám peníze na účet. Reklamace řešíme obratem.

    Dle kontroly Vámi dodaného použitého diagnostického testu je zjevné, že bylo použito málo pufru.
    Testovací okénko pro výsledek není zcela pokryto roztokem, proto jste nedosáhl výsledku. Test byl v pořádku, jeho použití nikoliv.
    Pro získání 100% výsledků Vašeho zdravotního stavu Vám doporučujeme navštívit příslušného odborníka.

    S úctou, přáním hodně zdraví a všeho dobrého
    Lenka Palečková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží dorazilo až po urgenci

    Reakce obchodu Zdravykos.cz

    Vážený paní Jano,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Respektujeme ho.
    Objednávku jste provedla v pondělí 28.09.2020 v DEN ČESKÉ STÁTNOSTI. A přesto, že se jednalo o 1 kg dýně a 1 kg kešu a Vám se mohlo zdát, že objednávka mohla být vyexpedována ihned, tak tomu tak není. Musíme vždy upřednostnit objednávky, které jsme obdrželi dříve. To znamená objednávky z pátku, soboty, neděle a poté až pondělí.
    I v tento den byli všichni zaměstnanci v práci a pracovali na maximum.

    Chtěla bych Vás poprosit, respektujte i nás, na druhé straně obchodu....PRACUJEME, JAK NEJRYCHLEJI DOKÁŽEME. Ale nejsme stroje.

    Děkuji moc za pochopení.

    Přeji Vám hodně zdraví a krásný bezstarostný podzim.
    Lenka Palečková, Zdravýkoš.cz

  • Objednán český modrý mák, dorazil nahořklý, tedy žluklý, navíc na obalu nebylo uvedeno doporučené datum spotřeby. S reklamací se nebudu zdržovat, český mák lze zakoupit i jinde.

    Reakce obchodu Zdravykos.cz

    Vážený zákazníku,

    děkuji za Vaše hodnocení. Vážím si Vaší zpětné vazby a Vašich slov a respektuji je.
    Moc se omlouvám, pokud jste nebyla spokojena s našimi službami. Velice mě to mrzí. Bohužel zřejmě došlo k lidské chybě.

    Škoda, že jste se neobrátila přímo na mě a nekontaktovala mě obratem, když se Vám zboží nezdálo v pořádku. Jsem tady pro Vás.
    Vše má vždy řešení. Zašlete mi prosím Vaše číslo účtu, vrátím Vám obratem peníze.

    Zakládáme si na slušnosti, správném chování a vždy komunikujeme se zákazníkem. Reklamace řešíme obratem. Nejsme podvodný eshop.

    Budu tedy očekávat Vaši odpověď na mail.
    Děkuji moc.

    S úctou a přáním všeho dobrého
    Lenka Palečková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem poprvé, mám napsat spokojenost, ale není s čím.

    Reakce obchodu Zdravykos.cz

    Dobrý den, paní Vlčková,

    děkujeme za Vaši recenzci. Nicméně Vaše objednávka Vám byla odeslána a doručena na Vámi uvedenou adresu Lidická 26, Praha 5 dne 7.11.2019 3 dny po objednání. Do poznámky pro přepravce jsme psali Vámi uvedenou poznámku "Jsem prodejna těhotenského prádla Bílá Tara". Prosím zjistěte, kdo Vaši zásilku převzal. Mrzí mě, že jste se neozvala přímo nám, ale až prostřednictvím Heureka.cz. Situaci bychom řešili mnohem dříve. Ráda Vám zašlu informace od přepravce PPL. Kontaktujte mě na tel. 603 458 506 nebo pište na [email protected]. Děkuji alespoň za 10% hodnocení, i když práci děláme s maximálním nasazením a úsilím. S pozdravem a přáním hezkého dne, Lenka Palečková

    Vše se vyřešilo k oboustranné spokojenosti. Dárkový balíček byl nalezen v obchodě u paní Vlčkové. Převzala ho kolegyně a zapomněla ji informovat. Moc nás těší, že je vše tak, jak má být. Děkujeme.

    ZPRÁVA Z ZDRAVÝKOŠ.CZ
    Jméno: Dagmar Vlčková
    Email: [email protected]
    Zpráva: Chtěla bych zveřejnit opravnou recenzi. Balíček byl na prodejně, kolegyně mne zapomněla informovat. Zboží je v pořádku, krásně zabalené a děkuji za kladné vyřízení. Objednala bych si znovu a všem vřele doporučuji. Dagmar Vlčková

  • Nechali by si zaplatit předem zboží, které uváděli skladem, ale ve skutečnosti jej neměli.

    Reakce obchodu Zdravykos.cz

    Dobrý den,

    dovolte, abychom reagovali na Váši zprávu.

    Většinu zboží, které nabízíme, je skladem. Čili máme informaci potvrzenou systémem, že je zboží dostupné. Platba objednávky předem je standartní postup každého e-shopu. Náš zákazník si sám může vybrat způsob platby = na dobírku a nebo zmiňovanou platbu předem. Někdy se bohužel stane to, že si dva zákazníci objednají stejný produkt ( poslední ) ve stejnou chvíli a naše uváděné počty zásob ,, skladem,, - (systém je aktualizuje každých 20minut) nesedí se skutečným stavem. Bohužel tento problém včas systém nezaeviduje, a proto vzniklo pravděpodobně toto nedorozumění.

    S pozdravem Veronika a René Kubošovi