• Nedoporučuje obchod

    10 %

    K dnešnímu dni jsem zboží, držák na hole neobdržela, tudíž nemohu posoudit výrobek.

    Reakce obchodu Zdravotnický dům

    Vážená paní Jandová,
    Velice nás mrzí Vaše kompletní nespokojenost s naším obchodem.
    Objednala jste si zboží, které standardně nedržíme skladem, a proto je v produktové kartě na e-shopu jasně uvedeno, že bude zboží dostupné za 2-4 týdny. Tento časový údaj je zároveň jasně zobrazen i v potvrzení objednávky, které jsme Vám zaslali.
    Je nám líto, že jsme Vám zboží zaslali opravdu až po 4 týdnech, ale i tak se nejedná o žádné neseriózní jednání z naší strany. Je samozřejmě nešťastné, že Vám v době, kdy jste zboží zatím ještě neměla, přišla výzva s hodnocením, nicméně se jedná o automatický email Heuréky a my jeho znění, a dokonce ani načasování, nijak ovlivnit nemůžeme.

    Věříme že přes výše uvedené, se na nás příště opět s důvěrou obrátíte.

    Team eshopu Zdravotnickýdům.cz

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu, ale produktu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota

    Objednala jsem zboží v ceně, za kterou už neplatím poštovné.
    Objednala jsem 11 kusů inkontinenčních podložek.
    Z e-shopu mi zavolali, že již nemají tolik kusů na skladě (podotýkám, že zboží i počet šel dát do nákupního košíku).
    Zboží mi odmítli zaslat bez poštovného, i když chyba nebyla na moji straně.

    Reakce obchodu Zdravotnický dům

    Vážená paní Dedková,

    velmi se Vám omlouváme za vzniklé nepříjemnosti. V době, kdy jste zboží objednávala jsme měli opravdu jen posledních pár kusů skladem, přestože Vám zboží šlo vložit do košíku. Kolegyně Vám nabízela, že Vám část objednávky můžeme zaslat okamžitě a zbytek zboží Vám odešleme hned jak jej naskladníme. Doprava zdarma je u nás od 3 000 Kč.
    Věříme, že i přes vzniklou situaci, Vám při příští objednávce vyjdeme ve všem vstříc a budete s nákupem spokojena.

    S pozdravem
    Zdravotnický dům.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost dodavky

    V balení chyběl kolíček nutný k ses8tavení madla.Po telefonické domluvě jsem poslal foto na reklamační oddělení,ale i po týdnu se nikdo neozval a telefon neberou!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dlouhá čekací lhůta

    Reakce obchodu Zdravotnický dům

    Vážená paní Dubnová,

    mrzí nás, že jste s dodací lhůtou nespokojena. Objednávku jste však vytvořila 17. září, kdy jsme zboží neměli skladem a u produktu byla doba dodání 2-4 týdny. O odeslání Vaší objednávky jsme Vás informovali e-mailem v pátek 23. září. Dnes by Vám tedy zboží mělo přijít. Doufáme, že se zbožím budete spokojena. Těšíme se na Vaši další objednávku.

    Přejeme hezký den,
    tým Zdravotnický dům.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Objednáno 15.8., je 20.9. a zatím nic nepřišlo..

    Reakce obchodu Zdravotnický dům

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Velmi se Vám omlouváme za vzniklé nepříjemnosti, které byly způsobeny chybou dopravce. Zboží nám bylo zasláno na adresu, na které již naše firma nesídlí. Vaše objednávka Vám dorazí během zítřejšího dne.

    Přejeme hezký den,
    tým Zdravotnický dům.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    U objednaného zboží bylo uvedeno na skladě a pomalu týden čekáme na doručení.

    Reakce obchodu Zdravotnický dům

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Velmi se Vám omlouváme za vzniklé nepříjemnosti, které byly způsobeny chybou v našem systému. Zboží aktuálně nemáme skladem, na jeho doručení od výrobce stále čekáme.
    Chápeme, že jsem Vám tímto incidentem způsobili potíže, pokud budete chtít objednávku zrušit, obraťte se prosím na naše obchodní oddělení - [email protected].

    Přejeme hezký den,
    tým Zdravotnický dům.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamave informace na webovych strankach spolecnosti

    Reakce obchodu Zdravotnický dům

    Dobrý den pane Luboši,
    velice nás vzniklá situace mrzí. Rádi bychom se Vám tímto za celý tým omluvili.
    V čase, kdy jste objednal produkt (7. 4. 2020 - pulsní oxymetr Dimed), vyšel článek o účinnosti produktu při detekci viru covid-19. Díky mírně zavádějícímu článku jsme obdrželi desítky objednávek na stejný produkt během několika minut. Systém vyhledávače zboží.cz nestihl včas zareagovat a náš produkt nabízel i přes to, že jsme už zboží neměli skladem. Stejnou chybu současně udělal i náš skladový systém, který v návalu zákazníků neměl šanci během několika vteřin změnit stav skladu.
    Věříme, že i přes vzniklou situaci, vám při příští objednávce vyjdeme ve všem vstříc a budete s nákupem spokojen.
    S pozdravem
    Michaela za tým Zdravotnický dům.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vůbec neví co mají a nemají i když pořád nabízí
    • Pár dní vubec nereagují po zadání objednávky

    Reakce obchodu Zdravotnický dům

    Dobrý den paní Jaroslavo,
    velice nás vzniklá situace mrzí. Rádi bychom se Vám tímto za celý tým omluvili.
    V čase kdy jste objednal produkt 7. 4. 2020 (pulsní oxymetr Dimed), vyšel článek o účinnosti produktu při detekci viru covid-19. Díky mírně zavádějícímu článku jsme obdrželi desítky objednávek na stejný produkt během několika minut. Za pozdní reakci (9.4.2020) se velice omlouváme. Udělali jsme taková opatření, aby se tato chyba příště neopakovala a reagovali jsme v kratším čase.
    I přes vzniklou situaci budeme rádi, když se rozhodnete dát nám druhou šanci. Uděláme vše pro to, abychom vás nezklamali!
    S pozdravem
    Michaela za tým Zdravotnický dům.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží jsem objednala.. hned zaplatila převodem, zboží jsem čekala minulý týden.. Možná dorazí zítra...

    Reakce obchodu Zdravotnický dům

    Dobrý den,

    omlouváme se za pozdější dodání. Chyba byla na naší straně - do budoucnosti budeme dávat pozor, aby se podobná situace neopakovala.

    O doručení zásilky Vás dopravce informoval 3. května. Kurýr firmy Geis se s Vámi spojil 4. května (ještě před tím, než jste napsala své hodnocení na Heuréku) a nabízel Vám doručení zásilky v ten samý den.

    Po domluvě s kurýrem jste převzetí zboží odmítla a požádala o doručení druhý den. Dopravce Vaší žádosti vyhověl a 5. května bylo zboží podle dostupných informací v pořádku doručeno.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace s doručením.

    Zdravotnický dům s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Slabá komunikace za strany obchodu - zboží objednáno, zaplaceno, ale zboží nebylo ani po týdnu dodáno, obchod mě neinfomoval o zpožděné dodávce sám, musel jsem jse oslovit sám a zboží urchovat.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Není co hodnotit. Zboží mám objednané a nic mi nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod nekomunikuje, nedodal zboží.