Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Prosil by jsem zboží diskrétně zabalit, jinak spokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemají nic skladem. Po objednávce to teprve někde shaneji. K
    Zkusenost s objednavkou několika produktu a vše stejné.

    • dlouhá dodací lhůta - měšíc! jinde do 3 dnů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu zboží nedorazilo nevím jestli se ho dočkáme
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    opožděné vyřízení objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • velký výběr
    • Nemožnost si nechat obuv upravit

    Zakoupila jsem si zdravotní pantofle Peter Legwood. Bohužel mi přímo nesedí a chtěla jsem je nechat upravit. Přímo výrobce resp. dovozce dává k pantoflím voucher, abyste si obuv zakoupenou přes eshop mohli nechat upravit na některé z poboček. Při mém dotazu, jak tuto situaci odběratel Arthrocentrum řeší, je mrtvo po pěšině a na emaily neodpovídá nikto. A přímo dovozce se od toho také distancuje.

    Nechápu, proč odběratelé nedostávaji automaticky voucher na úpravu obuvy na pobočkách. Myslím si, že toto by měl dovozce ke svým obchodním partnerům nějak zajistit v podmínkách odběru obuvy. A prodejci by to také měli řešit, když takovou obuv s možností úpravy na míru zákazníka poskytují. Nejsou to křusky za 2 stovky, ale pantofle za 1500 !!

    Pro mě zkušenost, že boty (pantofle) tohoto typu již přes eshop kupovat nebudu. Pantofle mě dřou a nesedí a bolí mě z nich nárty, takže za mě opravdu ne. Zřejmě se vrátím k sante a syn i manžel si budou muset zakoupit jiné.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Vše předražené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po dvou dnech čekání se nikdo neozval,tak jsem to zrušil.

    • Zatím nemám zprávu kdy zboží dorazí.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednala jsem silikonové podpatěnky ,ale byli doručeny gelové.To je trochu rozdíl gel a silikon.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doručena jiná barva výrobku než objednaná
    • Delší doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání
    • Nekomunikují

    Byl mi poslán špatný produkt. Do obchodu se nedá dovolat, neodpovidají na emaily. Špatnou věc jsem zaslalala zpátky, opět bez jakékoliv odezvy.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží objednáno nedoruceno

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poslední komunikace obchodu se mnou byla "Vážený zákazníku, Vaše objednávka byla přijata ke zpracování. Vyčkejte, prosím na potvrzovací e-mail o odeslání zásilky nebo o vyzvání k osobnímu odběru."
    Od té doby nic, až přišel email se žádostí o hodnocení.

    Přitom šlo o objednávku k osobnímu odběru. A tak se ptám, kde se stala chyba. Proč byl odeslán dotazník, aniž by firma naplnila objednávku? Je to proto, že Heurece sdělila, že objednávka byla splněna, anebo proto, že Heurece udala běžný čas naplnění, který není schopna dodržet?

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlé dodání
    • mají uvedeno, že nástavec sedí na zakoupený inhalátor a přitom to není pravda

    nástavec nesedí na uvedený tip inhalátoru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu od objednání zboží nedorazilo, proto jsem byl nucen (jednalo se o zdravotní pomůcku) objednávku zrušit.

  • zboží bylo doručeno ale v jiné barvě než jsem požadoval

  • Bylo mi doručeno zboží, které nebylo správné i když mi říkali, že je to to samé co jsem chtěl !!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekonečná dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po čtrnácti dnech,nic!!!!